Skoči na vsebino
Sveže
  • Čas dopustov je čas ko si tudi KSi oddahne. Ozi in večina vas je pobegnila čofotat. Fejstno poletje vam želim!
Vpiši se za sledenje  

PlayStation 4

matej1990

Sony je na E3 konferenci, ki je potekala po našem času v torek, 11.6. ob 3:00 (zjutraj!), najavil ceno in datum izida PS4 konzole, hkrati pa je tudi razkril njen izgled in pokazal kopico iger.[PRBREAK][/PRBREAK]

 


PS4 konzola
Pa začnimo... najprej izgled konzole:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=HuUgP4AXWig

 

Konzola je v celoti robata brez kančka zaobljenih delov. Po večini je površina črne mat barve, samo en del konzole je iz svetlikajoče črne barve.
ccs-803-144776318851_thumb.jpg

 

Nekateri so mnenja, da je konzola podobna radirki, zaradi paralelogramaste oblike, ki je vidna iz stranskega pogleda na konzolo.
ccs-803-14477631883_thumb.jpg

 

Hladilne reže zadaj skrbijo da se vroč zrak odvaja iz ohišja. Zraven se nahajajo še električni priklop, optični out priklop (za zvok), HDMI out (zvok in slika), LAN in AUX priključek, ki služi za priključitev PlayStation kamere. Žal je v tej generaciji izpuščen multi AV izhod, ki ga je tudi konkurenca izpustila iz konzole.
ccs-803-144776318787_thumb.jpg

 

Na sprednji strani se nahaja reža za medije (Blu-ray filmi, igre,...), Sony in PS4 logo, 2×USB in 2 komaj opazna podolgovata gumba (vklop/izklop in eject).
ccs-803-144776318745_thumb.jpg

 

Zanimivo je tudi, da je PS4 po izgledu spredaj dokaj podoben konkurenčni Xbox One konzoli ("kockasti" izgled)
ccs-803-144776318901_thumb.jpg

 

KSi uporabnik ke_kit je naredil primerjavo velikosti PS4 in Xbox One konzole:
ccs-803-144776318701_thumb.jpg Hvala za sliko!

 

Še primerjava velikosti z različnimi izvedenkami konzol:
ccs-803-144776318685_thumb.jpg

 

Naj opomnim da gre že za osmo(!) generacijo konzol in tako PS4 kakor tudi Xbox One še nikoli nista bila tako strojno podobna PC-jem: x86-64 procesor, umik od tako opevane Cell arhitekture.

 

ccs-803-144776318652_thumb.png

 

Da Sony tokrat misli resno z voice chatom na PS4, je k vsaki konzoli priložena tudi mono slušalka z mikrofonom:
ccs-803-144776318968_thumb.jpg

 

Izgled uporabniškega vmesnika v praksi:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=7s32Q7MxvH0

 

Vse skupaj pa bo možno upravljati tudi iz mobitela ali tablice:
ccs-803-144776318946_thumb.jpg

 


Uradne specifikacije konzole (DA v slovenščini!):
[TABLE]
[TR]
[TD]Naziv izdelka[/TD]
[TD]PlayStation®4 Jet Black[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Šifra izdelka[/TD]
[TD]Serija CUH-1000A[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Priporočena maloprodajna cena[/TD]
[TD] ZDA $ 399, Kanada$ 399, Evropa € 399 in £ 349[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Glavni procesor[/TD]
[TD]Prilagojeni processor z enim čipom
CPU : x86-64 AMD “Jaguar”, 8 jeder
GPU : 1.84 TFLOPS, AMD grafični pogon naslednje generacije na osnovi Radeon™[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pomnilnik[/TD]
[TD]GDDR5 8GB[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Pomnilniški prostor[/TD]
[TD]500GB trdi disk*1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Zunanje mere[/TD]
[TD]Pribl. 275×53×305 mm (širina × višina × dolžina)
(začasne, največja izboklina izključena)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Teža[/TD]
[TD]Pribl. 2,8 kg[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]BD/ DVD pogon
(samo za branje)[/TD]
[TD]BD × 6 CAV
DVD × 8 CAV[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Vhod/ Izhod[/TD]
[TD]Super-Speed USBx (USB 3.0) vhod × 2
AUX vhod × 1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Omreženje[/TD]
[TD]Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) ×1
IEEE 802.11 b/g/n
Bluetooth® 2.1 (EDR)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]AV izhod[/TD]
[TD]HDMI izhod
DIGITAL OUT (OPTICAL) vhod[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Vključeno[/TD]
[TD]Sistem PlayStation®4 × 1
Brezžični krmilnik (DUALSHOCK®4) × 1
Mono slušalke × 1
AC električni kabel × 1
HDMI kabel × 1
USB kabel × 1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 

V podrobnejšo analizo specifikacij so se spustili pri Eurogamerju. Močno priporočam branje članka, saj natančno a hkrati preprosto opisujejo zakaj so izbrane ravno te komponente in kakšen je njihov namen.
Naj še omenim, da je PS4 po strojni plati malenkost močnejši kot Xbox One, kljub izjemno podobnim strojnim komponentam.

 

Unreal Engine 4 - kaj strojno zmore PS4:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=tn607OoVoRw&list=PLol_ykYs3OQ65y4avMdbMk_k96z3lMt6W&index=33

 


Kot je iz specifikacij razvidno, bo konzola stala 400€, v EU pa bo na voljo enkrat proti koncu leta. Govori se da celo na isti dan kot izide Xbox One - 21. november! Vendar še ni potrjeno.

 

Za vse ljubitelje miške in tipkovnice, ki niso pripravljani plačevati veliko denarja v strojne komponente, bo dobra novica tudi da bo PS4 podpiral oboje in sicer brez dragih dodatkov:
ccs-803-14477631899_thumb.jpg

 

Sony tokrat veliko stavi tudi na Remote play. Gre za navezo PS4 in PS Vita. Vsi razvijalci so dolžni k dodajanju Remote playa, kar pomeni da bodo vse PS4 igre lahko igrane kar na Viti!

 

Ponovno sta bila prikazana tudi 2 najpomembnejša dodatka PS4 konzole: Dualshock 4 in Playstation Camera (prej imenovana Playstation 4 Camera).
ccs-101-144776318567_thumb.jpg

 

Playroom, ki prikazuje zmogljivosti Dualshock 4 kontrolerja in Playstation kamere:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=vv5uI2vlXE8

 

 


Dualshock 4
Kontroler je doživel več sprememb, kot smo jih bili do sedaj vajeni.
ccs-101-144776318475_thumb.jpg

 

Takoj opazna je, da je kontroler prvič v zgodovini vizualno močneje spremenjen. Dodan mu je bil dvotočkovni touch pad s klik mehanizmom, mono zvočnik, priklop za stereo slušalke, light bar z možnostjo svetenja različnih barv za različna opozorila, hkrati pa se koristi tudi za prepoznavanje gibanja in globine s pomočjo PlayStation kamere. Zaradi preoblikovane oblike bi naj tudi veliko lepše sedel v roke.
ccs-101-144776318543_thumb.jpg

 

Kontroler ima natančnejše delovanje gobic in izboljšane triggerjev. Mini USB port je nadomeščen z micro USB-jem, ki mu je dodan še priklop za dodatke. Nov je tudi gumb SHARE s katerim hitro in enostavno delimo svoje igralne sposobnosti preko videa. START in SELECT gumba pa sta sedaj združena v gumb OPTIONS.
Kontroler se bo na PS4 polnil tudi kadar bo konzola popolnoma ugasnjena!

 

[TABLE]
[TR]
[TD=colspan: 2]Naziv izdelka[/TD]
[TD]Brezžični krmilnik DUALSHOCK®4[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Barva[/TD]
[TD]Bleščeče črna[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Šifra izdelka[/TD]
[TD]CUH-ZCT1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Priporočena maloprodajna cena[/TD]
[TD] ZDA $ 59, Kanada $ 59, Evropa € 59 in £ 54[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Zunanje mere[/TD]
[TD]Pribl. 162 mm × 52 mm × 98 mm (širina × višina × globina)
(začasne, največja izboklina izključena)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Teža[/TD]
[TD]Pribl. 210 g (začasna)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Tipke / stikala[/TD]
[TD]Gumb PS, gumb SHARE, gumb OPTIONS,
Smerni gumbi (Gor/Dol/Levo/Desno),
Operacijski gumbi (Trikotnik, Krog, Križ, Kvadrat),
gumb R1/L1/R2/L2, Gumb Leva konzola / L3, Gumb Desna konzola / R3, Gumb Sledilna ploščica[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Sledilna ploščica[/TD]
[TD]2 – točkovna sledilna ploščica, mehanizem s klikom, kapacitivna[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Senzor gibanja[/TD]
[TD]Sistem zaznavanja gibanja v šestih oseh (tri-osni giroskop, tri-osni akcelerometer)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Druge značilnosti[/TD]
[TD]Svetlobni drsnik, Vibracija, Vgrajeni mono zvočnik[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Vhodi[/TD]
[TD]USB (Micro B), Razširitvena vrata, Priključek za stereo slušalke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD=colspan: 2]Brezžično komuniciranje[/TD]
[TD]Bluetooth® Ver2.1+EDR[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Baterija[/TD]
[TD]Vrsta[/TD]
[TD]Vgrajena litijeva-ionska baterija z možnim polnjenjem[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] [/TD]
[TD]Napetost[/TD]
[TD]DC 3,7 V (začasno)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] [/TD]
[TD]Kapaciteta[/TD]
[TD]1000 mAh (začasno)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 

Prvotni vtisi so že na spletu in kot kaže so vse te spremembe zelo dobrodošle.
Veliko skeptikov je bilo sprva razočaranih nad touch padom, ki je vgrajen v kontroler, vendar je v praksi sila uporaben in je zelo enostavno dostopen tudi med igranjem.

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=uQXN3Azvq9E&feature=player_embedded

 

 


PlayStation Camera
Kamera je popolnoma redizajnirana in vsebuje kar dve 1280×800 pikslov kameri. Leče se ponašajo z F2.0 zaslonko s 30 cm fokusno razdaljo in kar 85° vidnim kotom.
Marsikdo se vpraša zakaj ravno dvoje kamer, ko pa je že ena dovolj... V osnovi so se odločili za to potezo iz čisto preprostega razloga: zakaj pa ima človek 2 "kameri"? Za lažje zaznavanje globine. Drug razlog je da lahko ena snema video, druga pa je se koristi za detekcijo gibanja.
ccs-101-144776318567_thumb.jpg

 

V kamero so vgrajeni kar štirje mikrofoni, ki izločajo neželjene šume iz okolja in tako izboljšajo kvaliteto zvočnih ukazov ali internetnega pogovora.
Kamera pod nagibom:
ccs-101-14477631863_thumb.jpg

 

[TABLE=width: 625]
[TR]
[TD]Naziv izdelka[/TD]
[TD]PlayStation®Camera[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Barva[/TD]
[TD]Bleščeče črna[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Šifra izdelka[/TD]
[TD]CUH-ZEY1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Priporočena maloprodajna cena[/TD]
[TD] ZDA $ 59, Kanada$ 59, € 49 in £ 44[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Zunanje mere[/TD]
[TD]Pribl. 186 mm × 27 mm × 27 mm (širina × višina × globina)
(začasno)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Teža[/TD]
[TD]Pribl. 183 g (začasno)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Video slikovne pike[/TD]
[TD](Največ) 1280 × 800 pik × 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Hitrost video sličic[/TD]
[TD]1280×800 pik @ 60 fps
640×400 pik @ 120 fps
320×192 pik @ 240 fps[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Video format[/TD]
[TD]RAW, YUV (nestisnjen)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Objektiv[/TD]
[TD]Dvojni objektiv, F vrednost/F2.0 fiksno gorišče[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Doseg zajemanja[/TD]
[TD]30 cm~∞[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Zorni kot[/TD]
[TD]85°[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mikrofon[/TD]
[TD]4-kanalna mikrofonska skupina[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Vrsta priključka[/TD]
[TD]Namenski konektor PS4 (AUX konektor)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dolžina kabla[/TD]
[TD]Pribl. 2 m (začasno)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 

Kinect 2.0 izkušnje ni za pričakovati, bo pa zanimivo kako vse bodo razvijalci izkoristili kamero in Dualshock 4.

 

 


Igre

 

 


  • Knack
    ccs-803-144776319236_thumb.jpg
    Mankind must turn to Knack, an unlikely hero, to protect them from a dangerous new threat. The unassuming Knack stands at a mere three feet tall, but thanks to the power of mysterious ancient relics, he can transform into a powerful brute or even a gigantic wrecking machine. Knack is mankind's only hope for turning the tide against the invading goblin army, but trying to harness the true power of the relics could threaten to put the whole world at risk.
    From Mark Cerny, one of the greatest minds in video games today, Knack is a fun-filled adventure of colossal proportions that invites players to wield fantastic powers and discover a unique and vibrant world, available exclusively for PlayStation4.
    Uradna tema na forumu: KLIK!
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=MD8XMXqTAG4&list=PLol_ykYs3OQ4Zypr1WGaYcSowzoMmcj4G&index=4
    ccs-803-144776319029_thumb.jpg
    ccs-803-144776319213_thumb.jpg

 

 


  • inFAMOUS Second Son
    ccs-803-144776319259_thumb.jpg
    Surrounded by a society that fears them, superhumans are ruthlessly hunted down and caged by the Department of Unified Protection. When Delsin Rowe discovers his powers he's forced to run, searching for other superhumans in order to save those he loves from the oppressive D.U.P. The choices he makes along the way change the future of everyone around him.
    Uradna tema na forumu: KLIK!
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=MlNfJvFnzc8&list=PLol_ykYs3OQ4Zypr1WGaYcSowzoMmcj4G&index=5

 

 


 

 


 

 


  • The Witness
    In The Witness, you explore an abandoned island and solve the puzzles you find there. What is this mysterious place? What happened here in the past? What is happening now?
    Uradna tema na forumu: KLIK!
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=Brd0F7rlXCI

 

Seveda pride še veliko, VELIKO več iger. Tukaj sem omenil samo te, ki se mi zdijo pomembnejše oz. te ki so eksluzive.

 

 

Celotna Sony E3 2013 konferenca:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=DmoZAPDV3ew&list=PLol_ykYs3OQ4Zypr1WGaYcSowzoMmcj4G&index=2

 

 

In še za konec, PS4 oglas:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=QOdW1OuZ1U0&list=PLol_ykYs3OQ4Zypr1WGaYcSowzoMmcj4G&index=1
Živi bili in videli ali bo Sony obljubo dejansko izpolnil.

 

Za še več informacij priporočam spremljanje uradne PS4 teme na forumu: KLIK!

 




Uradni dokumenti (o ja, spet v slovenščini!):

 


SONY COMPUTER ENTERTAINMENT AMERICA RAZKRIVA SISTEM PLAYSTATION®4 IN PREDSTAVLJA USPEŠNICE ZA PLAYSTATION® PLATFORME NA 2013 E3 MEDIJSKEM IN POSLOVNEM VRHU

 


LOS ANGELES, 10. junij 2013 – Družba Sony Computer Entertainment America LLC (SCEA) je danes na svoji letni E3 tiskovni konferenci Media & Business Summit (medijski in poslovni vrh) razkrila zasnovo strojne opreme PlayStation®4 (PS4™), prav tako pa je tudi napovedala, da bo svojo platformo naslednje generacije to poletje predala na tržišče v Združenih državah po $399 (priporočena maloprodajna cena). Dodatno je SCEA postavila na ogled obširen izbor ekskluzivnih lastnih vsebin in vsebin tretje strani za sisteme PS4, PlayStation®Vita (PS Vita) in PlayStation®3 (PS3™) ter članski program za PlayStation®Plus (PS Plus) naslednje generacije.

“Ponosni smo, da lahko danes prikažemo najbolj napreden igralni sistem, ustvarjen doslej, PlayStation 4, ki izkazuje vse, kar PlayStation predstavlja — nepopustljivo osredotočenost na igralca, navdahnjeno skupnost razvijalcev, opremljenih z najmogočnejšo tehnologijo, in dolgoletno predanost izgradnji svetov brez meja na osnovi edinstvenih igralnih izkušenj,” je dejal Jack Tretton, predsednik in CEO (glavni izvršilni direktor) družbe SCEA. “Enako navdihujoča za nas pa je tudi transformacija ekosistema PlayStation v močnejšo, bolj dinamično destinacijo, ki omogoča igralcem, da se vključujejo, sodelujejo, igrajo in se povezujejo tako, kot si sami želijo.”

PlayStation®4
Celostni dizajn sistema PS4 s svojim ličnim, sodobnim in elegantnim videzom odraža močno, vendar dostopno arhitekturo sistema, ki bo navdihovala razvijalce k sproščanju domišljije in ustvarjanju igralnih izkušenj naslednje generacije, ki doslej niso bile mogoče.

SCE World Wide Studios (SC. E WWS) trenutno razvija več kot 30 ekskluzivnih PS4 naslovov, za 20 med njimi, vključno z 12 novimi IP-ji, pa je predvideno, da bodo prišli na tržišče v letu dni po lansiranju PS4 sistema. To je odraz osredotočenosti sistema PlayStation na oskrbovanje igralcev z izvirno, ustvarjalno vsebino, ki bo oblikovala igralne izkušnje naslednje generacije. Predsednik SCE WWS, Shuhei Yoshida, je razkril najnovejše informacije o ekskluzivnih naslovih PS4, #DRIVECLUB™, Killzone Shadow Fall, KNACK™, ki bodo na voljo ob prihodu na tržišče, ter inFAMOUS Second Son™, ki bo na voljo v prvem četrtletju 2014. Razkril je tudi naslov SCEA-jeve naslednje uspešnice, The Order: 1886™, iz priznanega studia Ready at Dawn.

S poglabljanjem zavezanosti sistema PlayStation iskanju edinstvenih iger za svoje navdušence s sodelovanjem z neodvisnimi in majhnimi razvijalci, je podpredsednik oddelka za odnose z razvijalci in izdajatelji, Adam Boyes, predstavil zvezdniški program naslovov, ki bodo svoj konzolni debut doživeli na sistemu PS4, med njimi: Transistor razvijalca Super Giant, Don’t Starve razvijalca Klei Entertainment, Mercenary Kings podjetja Tribute Games, Octodad: Deadliest Catch podjetja Young Horses, Secret Ponchos podjetja SwitchBlade Monkeys, Outlast razvijalca Red Barrels, Oddworld: New N Tasty podjetja Oddworld Inhabitants in Galak-Z podjetja 17-bit. Boyes je razkril tudi vsebine-uspešnice ključnih partnerjev-izdajateljev, med njimi KINGDOM HEARTS III in FINAL FANTASY® XV partnerja SQUARE ENIX, Ubisoft Entertetainment, Assassin’s Creed® IV Black Flag™ in Watch_Dogs™, NBA® 2K14 izdajatelja 2K2 Sports, The Elder Scrolls® Online izdajatelja Bethesda Game Studios in na svetu prvo, ekskluzivno napoved igre Mad Max™ izdajatelja Warner Bros. Interactive Entertainment. Bungie, eden od najslavnejših razvijalcev v panogi, je prav tako stopil na oder in predstavil svetovno premiero igre Destiny™. SCEA je objavila dolgoročno partnerstvo z razvijalcema Bungie in Activision, ki bo poskrbelo, da se bo ekosistem PS4 razvijal in rasel skupaj s fantastičnim svetom Destiny.

PlayStation®Plus
SCEA je razkrila tudi nove podrobnosti o PS Plusu, izdelanem z namenom, da združi igre in igralce in spodbudi naslednjo generacijo igranja na PS4 sistemu. Z enim samim PS Plus članstvom bodo lahko igralci izkoristili vse programske prednosti sistemov PS4, PS3 in PS Vita.

Prednosti PS Plus vključujejo ekskluzivne popuste za igre, prihranke pri igrah v oblakih, predčasen dostop do beta programov in vsebin ter dostop do zbirke Instant Game Collection.

Zbirka Instant Game Collection, ki omogoča članom PS Plus takojšen dostop do knjižnice z igrami — skupaj z uspešnicami, inovativnimi indie igrami in klasičnimi naslovi —, bo v okviru sistema PS4 namenjena igralcem skupaj z internetnim igranjem, kar bo zagotovilo, da bodo igralci imeli vedno na voljo široko izbiro iger za odkrivanje in uživanje v njih z drugimi člani PS Plus skupnosti.

Da bi obeležili podporo PS Plus na sistemu PS4, bo SCEA v zbirki Instant Game Collection članom PS Plus ponudila #DRIVECLUB PS Plus Edition, ki omogoča prav takšno raven izvirnosti in privlačnosti, kot ju uporabniki pričakujejo od polne #DRIVECLUB izkušnje. Dodatno bo vsak mesec v obtoku en digitalni naslov, vključno s tremi novimi digitalnimi igrami, predstavljenimi na tiskovni konferenci E3 za PlayStation, in sicer Don’t Starve, Outlast, in Secret Ponchos. Ti trije naslovi bodo prvo leto po prihodu sistema PS4 na tržišče na voljo brez doplačila v okviru zbirke Instant Game Collection. Člani PS Plus bodo lahko uživali v raznovrstni ponudbi drugih osupljivih PS4 naslovov in hkrati na številne nove načine delili svoje izkušnje s prijatelji prek internetnih iger z več igralci, razpošiljanja in gledanja iger, glasovnega klepeta med igrami in možnosti, da se brez prekinitve pridružijo internetni igri.

Članstvo PS Plus je mogoče kupiti v trgovini PlayStation®Store in je na voljo kot enoletno članstvo za $49,99, trimesečno članstvo za $17,99 in kot nova možnost enomesečnega članstva po ceni $9,99*.

Igranje v oblaku
Družba SCEA je oznanila tudi storitve igranja PlayStation v oblaku, ki bodo leta 2014 najprej na voljo v Združenih državah. Storitve igranja v oblaku bodo oskrbovale igralce na PS4 in PS3 sistemih, ki jim bodo sledili igralci na sistemu PS Vita, s takojšnjim dostopom do kataloga s strani kritikov priznanih PS3 naslovov. Te igre bodo pretočne z uporabo Gakaijeve zaščitene omrežne tehnologije, ki bo zagotovila edinstveno hitro in odzivno igranje.

PlayStation®Vita
Vse od svojega prihoda na tržišče Severne Amerike minulega februarja zagotavlja sistem PS Vita najboljše in najbolj prevzemajoče digitalne igre, ki resnično pritegnejo igralce, kjerkoli že so. Z odzivnim 5-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, dvojnimi analognimi krmilnimi ročicami in povsem novimi načini igranja je sistem PS Vita najzmogljivejši prenosni igralni sistem, ki so ga kdajkoli ustvarili. Do konca leta 2013 je za sistem PS Vita načrtovanih več kot 85 dodatnih naslovov, ki bodo povečali trenutno obstoječo knjižnico 125 iger, namenjenih sistemu PS Vita, in razširili izbor trenutno več kot 400 klasičnih naslovov iz katalogov PSP in PS one Classics.

Med posebej omenjene naslove na tiskovni konferenci štejejo Batman: Arkham Origins Blackgate, CounterSpy™, Destiny of Spirits, Doki Doki Universe, Killzone: Mercenary in Tearaway. Dodatno je SCEA objavila skorajšnji prihod naslovov God of War HD 1 and 2, Flower™ in Dead Nation™ iz SCE WWS kakor tudi FINAL FANTASY X in X-2 iz Square Enix ter The Walking Dead iz Telltale Game.

Posebna značilnost The Walking Dead na PS Vita bo nova krmilna struktura, ki ponuja igralcem možnost uporabe dvojnih analognih krmilnih ročic in gumbov ali krmiljenja na dotik, ki je edinstveno za platformo. V znak obeleženja prihoda na PS Vita bo SCEA ponudila sveženj z omejeno izdajo, ki vključuje 3G/Wi-Fi PS Vita, popolno prvo sezono iger serije The Walking Dead (vključno s pravkar napovedano epizodo prve sezone 400 Days), in vsebine s privlačnimi bonusi.

PlayStation®3
Ne le da se po sedmih letih siloviti zagon sistema PS3 še kar nadaljuje, sistem ponuja potrošnikom še več igranja kot kadarkoli doslej. Sistem PS3 bo to leto ponudil najizčrpnejši izbor uspešnic v panogi, edinstvene indie igre in ekskluzivno vsebino, izključno namenjeno sistemu PlayStation, vključno z igrami Puppeteer™, Rain™, Gran Turismo® 6, BEYOND: Two Souls™, The Last of Us™, Batman: Arkham Origins in Grand Theft Auto V.


* Ne bo še na voljo od 10. junija 2013.

 





SONY COMPUTER ENTERTAINMENT NAJAVLJA POGLOBLJENO RAZVEDRILNO IZKUŠNJO S KOMBINACIJO PLAYSTATION®4 IN PLAYSTATION®NETWORK

 

SCE izpopolnjuje PlayStation Plus in prinaša poglobljene družabne izkušnje in pretočne storitve za PS4™

 

Tokio, 11. junij 2013 – Podjetje Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) je danes objavilo, da bo prek PlayStation®4 (PS4™) in raznovrstnih omrežnih storitev ponudilo tržišču nove spletne igralne priložnosti in izpopolnjeno družabno povezljivost, ki združuje igralce. Kot del te pobude bo SCE izboljšalo člansko storitev PlayStation®Plus v posameznih regijah sočasno z lansiranjem PS4™ v poletnem počitniškem času 2013. Še več, uporabniki PS4™ bodo imeli dostop do širokega izbora storitev pretakanja in družabnih omrežij.

Storitev PS Plus je prvič prišla na tržišče leta 2010 za sistem PlayStation®3 (PS3®) in leta 2012 za sistem PlayStation®Vita (PS Vita). Od takrat dalje si je storitev PS Plus zagotovila podporo članov z vsega sveta, število naročnikov pa se od njenega lansiranja nenehno povečuje. PS Plus ponuja raznovrstne storitve, kot so ekskluzivni popusti za igre, prihranki pri igrah v oblaku in “Instant Game Collection”, ki omogoča članom igranje popolnih različic priljubljenih naslovov ne le tretjih razvijalcev in izdajateljev, temveč tudi s strani SCE Worldwide Studios, brez časovnih omejitev in brez dodatnih stroškov.

Za pospešitev izboljšave PS Plus bo SCE sočasno s prihodom na tržišče PS4™ ponudilo PS Plus članom #DRIVECLUB PS Plus Edition, ki omogoča raven izvirnosti in prevzetosti, kot jo uporabniki lahko pričakujejo od polne #DRIVECLUB izkušnje. Uporabniki lahko vozijo na svetu najlepše zasnovane avtomobile različnih razredov skozi prostranstvo kar najbolj razkošnih, podrobno izdelanih lokacij, povzetih iz resničnega sveta, obenem s soigralci v klubih, kjer si delijo izkušnje in nagrade. Zbirki “Instant Game Collection” bo dodajanih čedalje več privlačnih programskih naslovov.
Druge glavne posebnosti PS4™, v katerih lahko uživajo člani PS Plus, so:
l Internetna večigralska igra
Uporabniki bodo prek omrežja imeli dostop do internetne igre z drugimi igralci. Način Online Multi Play (internetna igra z več igralci) za PS4™, s svojimi družabno integriranimi storitvami, ponuja edinstvene posebnosti, na voljo samo na sistemu, kot je na primer možnost, da brezšivno vstopijo v igro in se pridružijo svojim internetnim prijateljem, medtem ko igro opazujejo ali uživajo v glasovnem klepetu ob igri.
l Samodejni prenos popravka
Funkcija “Automatic patch download” (samodejni prenos popravka) bo za sistem PS4™ še dodatno izpopolnjena. Sistem bo pogosteje preverjal morebitne posodobitve iger in bo te posodobitve tudi samodejno nameščal. S to možnostjo bodo igre vedno najsodobnejše, uporabniki pa bodo igre lahko igrali v trenutku, ko si bodo to zaželeli..
l Več-platformsko PS Plus članstvo
Eno PS Plus članstvo velja za PS4™, PS3 in PS Vita. Storitev PS Plus je več-platformska in je na voljo na večini PlayStation platformah; uporabniki PS3® in PS Vita z obstoječimi PS Plus članstvi bodo imeli dostop do PS Plus storitve na PS4™, novo pridruženi člani za PS4™ pa bodo imeli na voljo PS Plus storitev na PS3® in PS Vita.

SCE se bo še naprej osredotočalo na izboljšave storitve PS Plus. Del te pobude SCE je tudi uvedba novih možnosti naročniških razmerij za 90 dni na Japonskem (1300 jenov) in za 30 dni v Severni Ameriki in Evropi ($9.99 / €6.99).

Skupaj z ekskluzivnimi vsebinami iger in storitvami bo PS Plus ponujal članom širok izbor prednosti in popustov. V sodelovanju s Sony Network Entertainment International, od danes dalje in za določen čas*1, je PS Plus članom iz 16 držav*2 na voljo enoletna Premium naročnina na Music Unlimited*3 za samo $41.99 (€41.99) -- 65 odstotni popust na običajno 12-mesečno naročnino. Prav tako lahko za določen čas*1 kupci, ki niso člani PS Plus, izkoristijo ponudbo cenejše celoletne Premium naročnine na storitev Music Unlimited po ceni $59.99 (€59.99) *4. PS4™ bo ob prihodu na trg podpiral ne le Music Unlimited, temveč tudi Video Unlimited*5.
Nadalje bo v smislu družabne integracije PS4™ podpiral širok izbor pomembnejših SNS, med njimi omrežja Facebook, Ustream in Twitter, kar bo uporabnikom omogočalo enostavno komuniciranje in igranje iger z njihovimi internetnimi prijatelji. PS4™ bo postal popolna igralna platforma, ki bo zagotavljala bogate igralne in neprekosljive razvedrilne izkušnje.
Prav tako bo SCE, z veljavnostjo z današnjim dnem, spremenilo naziv storitve PlayStation Network v preprostejše in prijaznejše ime “PSNSM” ter uvedlo nova logotipa za “PSNSM” in PS Plus.

SCE bo nenehno bogatilo storitve in značilnosti “PSNSM” ter si hkrati prizadevalo za nadaljnji razvoj platforme PlayStation s ponudbo stabilnejšega in robustnejšega igralnega okolja.


*1 Ponudba bo ustavljena, brž ko bo doseženo določeno število.
*2 Vključene so Združene države, Kanada, Mehika, Velika Britanija, Francija, Danska, Belgija, Nizozemska, Irska, Nemčija, Španija, Finska, Švedska, Avstralija, Nova Zelandija, Norveška. Akcija ni na voljo na Japonskem, Italiji in Braziliji.
*3 Ponudba podjetja Sony Corporation. Podrobnosti o Music Unlimited lahko najdete na spodnji povezavi:
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/music-unlimited/why-music-unlimited/
*4 Ponudba ni na voljo v Italiji in na Japonskem.
*5 Ponudba podjetja Sony Corporation. Podrobnosti o Video Unlimited lahko najdete na spodnji povezavi:
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/video-unlimited/

 

 




RAZKRITA ZASNOVA IN CENA ZA PLAYSTATION®4 (PS4™),
NA VOLJO PO $ 399 V ZDA IN PO 399 V EVROPI

Na tiskovni konferenci E3 je bil prikazan osupljiv, sodoben dizajn PS4™, skupaj z izčrpno predstavitvijo inovativne programske opreme za vse doslej še nepredstavljive igralske izkušnje

 


Tokio, 11. junija 2013 – Družba Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) je danes oznanila, da bo računalniška igralna konzola PlayStation®4 (PS4™) (serija CUH-1000A), v bleščeče črni barvi, med letošnjo počitniško sezono na voljo v ZDA in v Evropi po priporočeni maloprodajni ceni (RRP), in sicer v ZDA po US$ 399, v Kanadi po $ 399 ter v Evropi po € 399 oz. £ 349.
Dizajn PS4 je bil prvič javno predstavljen na tiskovni konferenci PlayStation® 10. junija 2013, ki je odprla razstavo Electronic Entertainment Expo (E3) v Los Angelesu. PS4 bo ta teden prikazan tudi na razstavnem prostoru Sony Computer Entertainment America na E3, eni od na svetu največjih razstav video iger.
Pri snovanju notranje arhitekture sistema PS4, od optičnega pogona in napajalne enote do hladilnega mehanizma, so bila v ospredju prizadevanja po ohranitvi čim tanjšega in lažjega ohišja, da bi s tem omogočili dramatično izboljšanje prilagodljivosti oblike.

 


PS4 se ponaša z enostavnim, toda sodobnim dizajnom, ki ga še poudarjajo ravne linije njegove ploske zasnove. Površina ohišja PS4 je razdeljena v štiri odseke, kot da bi iz štirih kock sestavili en lik, reže za diske, gumbi, indikator napajanja in odprtina za zračenje pa so umeščeni v tanek razmak, oblikovan med posameznimi odseki. Indikator napajanja, nameščen na vrhu ohišja, žari v modri barvi, značilni za PlayStation, ko se z gumbom za vklop vključi napajanje. Sprednja in hrbtna ploskev ohišja je rahlo ukrivljena; ne le da v vodoravni ali navpični legi ponuja uporabnikom enostaven dostop do gumba za vklop in do reže za disk, skrije tudi priključene kable. Črna tematska barva skupaj s svetlečim in mat premazom daje PS4 sistemu prefinjen izgled igralne konzole naslednje generacije, dovršeno pa se bo prilegala povsod, kjerkoli že bo stala.
PS4 periferija vključuje samostojni brezžični krmilnik za PlayStation®4 (DUALSHOCK®4) in kamero PlayStation®Camera, ki bosta ob prihodu na tržišče na voljo po priporočeni maloprodajni ceni $ 59 v ZDA, $ 59 v Kanadi ter po € 59 in £ 54 v Evropi oz. po $ 59 v ZDA, $ 59 v Kanadi ter po € 49 in £ 44 v Evropi. Oba pripomočka bosta na voljo v bleščeče črni barvi.

Prihajajoči izbor programske opreme za PS4 s strani razvijalcev in izdajateljev programske opreme bo vključeval tudi Destiny™ podjetja Bungie, Inc., v sodelovanju z Activision Publishers, Inc., Diablo® III podjetja Blizzard Entertainment, Inc., KINGDOM HEARTS III in FINAL FANTASY® XV razvijalca SQUARE ENIX, Assassin’s Creed® IV Black Flag™ in Watch_Dogs™ razvijalca Ubisoft Entertainment, NBA® 2K14 iz 2K Sports, The Elder Scrolls® Online iz Bethesda Games Studios in Mad Max ™ iz Warner Bros. Interactive Entertainment, vsega skupaj več kot 110 naslovov. PS4 si je pridobil ogromno podporo širokega izbora izdajateljev iger, med njimi tudi mnogih indie razvijalcev. Od februarja 2013 dalje se je število pridruženih razvijalcev povečalo s 126 na 505.
Še več, v SCE Worldwide Studios poteka razvoj več kot 30 naslovov, med njimi 12 popolnoma novih IP-jev, vključno s Killzone: Shadow Fall, Knack, inFAMOUS: Second Son, #DRIVECLUB in The Order: 1886.*1 Od več kot 30 naslovov v razvoju jih bo 20 na voljo že v letu dni po prihodu PS4 na tržišče.
Družba SCE bo zavzeto pospeševala prodajo PS4 kot računalniške igralne platforme naslednje generacije tudi s pomočjo nadaljnjega plasiranja perifernih naprav in privlačnega izbora programske opreme.

*1 Naslovi iger so izvirni, nekateri so začasni. Naslovi se lahko razlikujejo po posameznih državah in regijah.


Prijavi Članek
Vpiši se za sledenje  



×