Dobrodošli v skupnosti KSi - Konzole Slovenija

Hej ti, Gost!

Vidim te kako te mika postati član največje konzolastične skupnosti Konzole Slovenija, pri nas. Nikar se ne obotavljaj. 

Z registracijo prejmeš dostop do vseh modernih vsebin spletne skupnosti; sodeluješ v debatah, pridobivaš zaupanje skupnosti z ocenami za trud in npr. dobre odgovore na vprašanja ostalih uporabnikov.

 

Na spletišču imamo lastno Čvekalnico za hitro izmenjavo sporočil ter kup dodatnih kul zadev kot se za prave gaming fane spodobi! Ob registraciji se dotično sporočilo poslovi z zaslona. 

 

Super hitro prijavo ti omogočamo tudi preko Facebook vtičnika.

Vabljen/a!

Vsa aktivnost

Tok se posodablja samodejno   

  1. V zadnji uri
  2. Blizzard je razkril da naslednji teden pride nov DLC Rise of the Necromancer, datum izida 27.06.2017 Hkrati bodo s patchem 2.6.0 dodali še par novih stvari... Če koga zanima bolj podroben opis novega classa Necromancer, si lahko prebere tukaj.
  3. Včeraj
  4. No, tole je očitno tudi bulšit, ker: Polno nekih napačnih novic o temu špilu povsod, hm ...
  5. Prihajajoča Xbox One X konzola bo podpirala native 4K/60 FPS v Project Cars 2. Vir
  6. Igra bi naj imela tudi kampanjo z ikoničnimi liki:
  7. V GOT ja. V SLO ne!
  8. Zgleda da bo poletje hladno!
  9. Zadnji teden
  10. ko bo 15€
  11. Čisto iskreno, mi deluje igra še precej nedodelano v smislu, da ostajajo enake težave kot pri prejšnjih AC delih. Veliko je pop-upov tekstur in čudnih animacij, ki se ne bi smele dogajati. Animacije so vsaka zase, namesto da bi bile lepo povezane (vidni so prehodi iz ene v drugi animacijo). Malo gledaš gameplay in vidiš veliko napak: občasno kratko lebdenje ob hoji likov, čudni execution gibi, ragdoll animacije trupel, NPCji se gibljejo po leseno in vidi se da po točno v naprej začrtanih poteh, zatikanje pri hoji po kamnih,... Skratka AC ostaja enak. Gibanje leva je totalno v riti: čuden tek živali, čudne animacije ob napadu s šapo, slow-mo gibanje (glede na to da je lev). Imajo pa svetovno animacijo pri nalaganju - najprej si v matriki, nato pa se krožno od tebe začne prikazovati svet. Dobro vidno @15:05 na drugem posnetku od spodaj gor. Pa tematika se mi zdi zelo dobra. Upam da bodo nekatere piramide uporabljene kot templji. Precej so se vrgli tudi v RPG vode - leveli karakterja, orožja, poljubno levelanje, nasprotniki različnih rangov,... Skratka, sej so že ves čas šli v to smer, ampak sedaj mislim da so najglobje zaplavali v RPG vode. Glede na prejšnje Ubi igre, bi rekel da do izida ne bodo popravili zgornjih opažanj. Skratka Ubi QA se že čuti.
  12. #winterishere
  13. To je zelo dober vodič, bolj mi je všeč od yt zadev. Sem si ga posnel za vsak slučaj, tnx.
  14. Ce je DS rabljen, morda ne bi škodilo ga odpret ter spucat okrog gumbov (sploh če je prejšnji lastnik žrl čipse med igro) Ifixit ima odlične vodiče z slikami. (teardown) Ampak če je DS nov boš s tem uničil garancijo. Koliko ti je moteči faktor in ali želiš zaradi tega menjavo boš pa se moral sam odločiti
  15. Dobil sem prejšnji teden novi Dualshock 3 od Konzolkota. In ker res ne vem ali bi moral biti zadovoljen z nakupom ali ne, se obračam na tole temo. Sama zadeva dela super, analogi so okej, gumbi so okej, igranje je nemoteno, zaustavi se pri D-padu. Opazil sem, da vsi smerni gumbi D-pada namreč niso enako občutljivi. Gumba Levo in Dol sta manj občutljiva od gumbov za Gor in Desno. Ko se narahlo dotaknem gumbov Gor ali Desno, sledi normalna reakcija v XMB ali igri. Ampak enako se ne zgodi ko se narahlo dotaknem Dol ali Levo, saj slednja dva moram čist malo močneje stisnit kot pa Gor ali Desno in šele potem sledi ustrezna reakcija na zaslonu. Ali to vpliva na moje igranje? Ne. Gran Turismo in Wipeout sta povsem analogni igri. Z svojim prvim Dualshockom 3 recimo nimam teh problemov, vsi D-pad gumbi so pri njem enako občutljivi kot gumba Gor in Desno pri drugem, zato bi znal biti problem pri pretepačinah v 2P načinu. Pa tudi pri slednjih najbrž ne, ker je govora o res minimalni razliki pri odzivnosti. Ko igraš pretepačino pač stisneš gumb normalno, ne šlataš ga nekaj. Bi moral uveljavljati garancijo? Menite da bi moral biti na še kaj pozoren pri tem gamepadu? Bi pa bil vesel, če mi kdo dostavi način kako naj sam fiksiram to zadevo.
  16. [bar]

    Priprava squadov ...turnir.... BAR vs ???.... tokratna taktika, način vojskovanja in vse ostale podrobnosti so v pripravi , za njo tokrat skrbi....."rivček"..... vse podrobnosti bodo objavljene na FB sikret page(zaradi varovanja podatkov.... ).... dodajali in spreminjali jih bomo sproti, skupaj in po potrebi..... Trenutna postavitev squadov....(vse kar je tukaj... je samo osnutek , končna taktika in postava bo objavljena samo na FB sikret page ) Squad/Oddelek: ALPHA - A Leader:pa3k3132005 (support, pilot bomber/fighter) nitrox750 Lengbollach HobbiTxx96(pilot attack/fighter) Shardi007 (assault) BRAVO - B Leader:P-Robert-SLO TK982410 (medic, assoult, support) ZIGA_1991 (assault) Sesk27 El_ninjo (medic, assoult, support) CHARLIE - C Leader:TastePainSLO Rivček (medic) sLyzz89zz (medic, support) GamingPumpkin69 menik6 DELTA - D Leader:TwentyNineGuy UrSasSLO (medic, assoult, support) BessieSABU (medic, support) ALIvonBABA GreKov ECHO - E (spec ops-rezerve) tercopettinato XxSmoki_gunxX CocaColaHolic mistress3riple (medic, support) Jolinjo NowickySLO BuffaloSLO Conali984 SouthernSLO feri-san ............copy/paste ...........BALLROOM BLITZ...........Plan za ballrom blitz: Menik(attack plane) in rivcek(bomber) štartata z letali in gresta oba proti sovražnikovi bazi, ko bo rivcek poskrbel, da bodo sovražniki že v štaartu ostali brez tanka ali 2. Na rivcka se spawnata Gamingpumpkin69 in pa3k3132005 in skočita na C na njiju se spawnajo vsi ostali v squadu. TastePainSLO gre z light tankom proti C kjer je območje SQUAD C Nitrox750 pa z pomočjo Tk982410 in El_ninjo1 krene proti zastavljenemu cilju. Ko se zavzeme C gresta pa3k3132005 in HobbitTxx96 k Nitrox750. Tk982410 in El_ninjo1 pa gresta branit zastavo B in pomagat svojemu squadu(B). Za Squad D je takole: na bazni zastavi morata biti nonstop 2 igralca(zmente se), če kdo od njiju umre nemudoma pove svojemu squadu, da rabi pomoč in na to treba hitro odreagirat, drugi naj raje pobegne, da se mu lahko hitro nazaj spawna umrli igralec. Svetujem da gresta 2 nemudoma na pomoč.Ostali ste na balkonu na C.Drugače je ostali Squad A je na balkonu in pomaga Nitrox750. Točka C je glavna točka in jo moramo imeti in je nikoli ne izgubiti.
  17. Fake Kaz Hirai strikes again!
  18. Odlicno potem, najlepsa hvala Matej
  19. Vse je deljeno: igre, PS+,... samo račun mora biti nastavljen kot primary. Tako da če si ob primary računu kreiraš še en PSN račun, potem lahko delaš vse tako kot na primary računu: Igraš online, PS+ igre, že inštalirane igre/DLCje,... Edino kar ne boš videl je celotnega games library. Videne so le že nameščene igre/DLCji.
  20. Doesn't matter, still hyped!!!
  21. V bistvu bo predstavitev demo gameplayja z E3ja. Torej videlo se bo celotno verzijo demo E3 gameplayja.
  22. Matej1990, a to velja tudi za fizične medije ali zgolj za digitalne edicije igre? Se pravi da je uporabnikov lahko več in imajo vsi dostop do igre al rabi vsak posebej še met PS+ da lahko igra MP?
  23. Danes ob 19:00 bo novi gameplay!
  24. Ja, DLC lahko deliš z ostalimi PSN računi. Pogoj je, da je račun s katerim si kupil DLC, je na PS4 aktiviran kot primary. Če odstraniš primary račun iz PS4, potem tudi ostali izgubijo dostop do DLCja. Vse kar imaš na primary računu je takoj po inštalaciji na voljo za igranje tudi ostalim računom, ki so vpisani na PS4.
  25. Če kupiš DLC na enem računu, ga vsi ostali računi na isti konzoli tudi lahko uporabljajo? Vem, da more bit kupljen v istem Storu kot igra, kako je pa z uporabo potem?
  26. xbox two

    Phil je povedal da z XOX ne bodo imeli profita: Kaj doprinese 100€/$ več za XOX napram Pro ceni: We estimate the Scorpio Engine to be 15 to 20 per cent larger than the PS4 Pro's processor. This is most expensive single component in a console and prices here tend to scale in line with silicon area. Xbox One X's extra four gigs of GDDR5 won't be cheap. Two years ago, AMD told us that it cost them $30 to move from four gigs of memory to eight gigs with its R9 390 and 390X. Prices may have fallen since then, but that's still a significant addition to a console price. The vapour chamber cooling used in Xbox One X is not insignificant. A similar technology is used in Nvidia's GTX 1080 and 1080 Ti graphics cards, but it was omitted from GTX 1070 - a $400 GPU. Hard drive bandwidth has risen from 40MB/s in a standard Xbox One, to 60MB/s in Xbox One X - a 50 per cent improvement. Microsoft wouldn't comment on how this was done (maybe it's a 7200rpm drive) but regardless, a higher performance unit will cost more. Using a UHD Blu-ray drive will add to the cost of the hardware compared to a standard unit. However, the presence of the same drive in Xbox One S suggests that this additional cost is not too onerous bearing in mind some of the excellent deals seen on this console. Microsoft's' Hovis Method' - individually tuning power delivery on each motherboard for each Scorpio Engine - must surely add to the cost of production. XOX je pravi poceni glede na vgrajen hardware, če ga primerjamo s PCji. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-if-xbox-one-x-is-500-usd-how-much-will-true-next-gen-consoles-cost
  1. Naloži več aktivnosti

NA KRATKO O KSi

KSi je na sceni prisoten že več kot 10 let. V svojem najstniškem obdobju je enako nepredvidvljiv in smotan, ob enem pa vedno bolj zvedav in nekoliko samovšečen v smilsu, da se trudi biti čedalje boljši.

Ekipa, ki bdi nad delovanjem in produkcijo je skupina skrajnih igričarskih zanesenjavkov. Od tega imamo nekateri že svoje družine in mirno lahko trdimo, da smo že prešli v fazo igričarske modrosti in odgovornosti. =)

KSi EKIPA I. REDA

Selfie time! V vsem svojem sijaju, zvesti svojemu igričarskemu duhu. =)

konzole_slovenija_ekipa

PRAVNO IN NUJNO ZLO

Na spodnjih povezavah najdeš vse informacije o tem kakšen pravni bav-bav je prebijanje spletnega časa na naših straneh ter vsa ostala (pravna) (ne)nujna navlaka. Hm...

OGLAŠEVANJE

Vsakršno oglaševanje brez soglasja in ustreznega dogovora z vodstvom KSi je strogo prepovedano. Neupoštevanje tega strogega pravila pomeni takojšnjo sankcijo - zaklep uporabniškega računa.

V kolikor želite oglaševati pri nas, nam pišite preko epošte ali kontaktnega obrazca na dnu strani.