Skoči na vsebino

Ekskluzivno:Deadly Premonitions: Directors Cut [OPIS]


Tramte

Priporočene objave

»Tako slab da je že dober«, je bil glavni sinonim, s katerim se je »oglaševalo« to igro po raznih spletnih forumih ter v opisih priznanih opisovalcev te naše elektronske droge. Ravno ti so podelili dotični igri zelo mešane ocene, mogoče najbolj mešane ocene špila nasploh, ki so segali od opisov katastrofalne igre do nekaj najboljšega po razrezanem kruhu. Tri leta po izvirniku prihaja razširjena edicije igre na PC in s tem v moje mastne šape. Je igra res taka posebnost?
ccs-101-144776321733_thumb.jpg[PRBREAK][/PRBREAK]
Špil že ob zagonu prikaže, da je naslov za nižjo ceno oz tako imenovani budget title. V osnovi ponuja tri nastavitve: konfiguracijo tipk za nastavitev kontrol, play za igranje ter exit, ki je pač… no izhod. Zaženeš in igraš kajne? Niti ne, treba je najprej izklopiti kakršenkoli priključen kotroler, ker ga igra ne podpira in se v primeru, da je priklopljen, popolnoma zmeša menijem. Načeloma tukaj ni problemov, navsezadnje bi se igre na PC-ju morale primarno igrati z navezo tipkovnice ter miši vendar je tukaj boleče očitno, da je špil prilagojen joypadu tako da je kontrolna shema neugodna.
In neugodnost se nadaljuje, ko končno prevzameš kontrolo nad našim junakom, Francis York Morganom (kličite ga York, ker ga tako vsi kličejo). Nerodna animacija, okorno premikanje in grafična podoba dajo občutek igranja naslova izpred desetletja in ne špila iz 2013. Poleg tega so prijazni japončki zadevo predelali za PC precej šlampasto, kjer je na zaslonu celotna slika premaknjena v desno in imamo na levi lep črn rob. Res, igra se v prvih minutah trudi odvrniti od igranja in verjetno ji bo v mnogih primerih prav to uspelo.

 

ccs-101-144776321749_thumb.jpg
Je možno, da slabe teksture
pripomorejo k vzdušju?

 

Ampak! Če se pregrizemo čez prvi uvodni uvajalni del pridemo do presenetljivo odprtega gameplaya ter v bistvu, zanimive igre. Pozitivne lastnosti? Beri dalje.
Začnimo z samo zgodbo. Štorija veli, da je v mirnem mestecu Greenvale zgodil grozljiv umor čedne mladenke in nas, FBI agenta Yorka, pošljejo raziskat zločin.
York je poseben tič. Res res poseben. Nasvete kako raziskovati zločin vzema iz šloganja iz kave, verižno kadi cigarete ter lahko v enem trenutku prijazno klepeta ob kosilu in v drugem brez izgube takta opiše, kako je pri prejšnjem raziskanem zločinu iskal morilca, ki je iz žrtvenih lobanj pil rum kolo ter v njo scal. Prav tako ima partnerja Zacha, ki prebiva v njegovi glavi in je namišljen. Ali pač ne? Ne sprašujte ga o tem, ker je osebno.

ccs-101-144776321759_thumb.jpg
York-ovi monoglogi s partnerjem
Zachom so zlata vredni.

 

Kot rečeno York prispe v majhno, zaspano mestece Greenvale , kjer ga pričakajo nič hudega sluteči prebivalci. Tisi, ki boste na tem mestu začeli vleči vzporednice z serijo Twin Peaks se močno zmotili boste ne in kot v seriji, so karakterji v tej igri narejeni z odliko. Imamo tipičnega premožnega mogotca s skrivnostjo. Imamo zapeljivo galeristko. Imamo strogega šerifa. Imamo luštno partnerico kot možen ljubezenski interes. Torej vse za dober žur v tej igri. Sedaj potrebujemo samo še dober gameplay.
Ki pa je šibek. Igra sestoji vglavnem iz dveh delov: gta-jevsko prevažanje po mestu do lokacije za napredovanje zgodbe ter strelskega segmenta.
Prvo je narejeno precej nikakvo. Samo mesto je presenetljivo veliko in vožnja med dvema točkama zna trajati, kar popestri monolog Yorka z Zachom o filmih iz osemdesetih. Sem omenil, da je York tudi velik filmofil filmov prejšnjega stoletja? No, je.
Furamo se lahko do točk za napredovanje zgodbe ali pa se udeležujemo stranskih dejavnosti. Namreč skrbeti moramo tudi za hrano ter da se vsake toliko tudi dobro naspimo, da ne omagamo. Moremo se tudi briti, da nam ne zaraste brada ter vsake toliko preobleči, drugače začnejo okoli glave letati muhe. Poleg tega lahko izpolnjujemo stranskega naloge od prebivalcev, se udeležujemo dirk ter kupujemo orožja. Tu je videti, da so si razvijalci vzeli prevelik zalogaj, ki ga niso uspeli prežvečiti. Kot primer tega: na cesti srečamo med dolgim prevažanjem mogoče tri avte. Fizike preprosto ni in s tem ne mislim slabe fizike, ni je. Zaletimo se v drug avto in se avto takoj popolnoma ustavi, brez kakršnekoli poškodbe. Ampak kljub temu imamo nastavitve za brisalce, smerokaze in avto se drugače obnaša na dežju kot po suhem. Weird rajt?

 

ccs-101-144776321773_thumb.png
Grd hrošč pokvari drugače
sprejemljivo vožnjo po mestu.

 

Čudnost se nadaljuje ko pridemo do strelskih segmentov. To je sestavljeno iz pokanja grdob v Yorkovi domišljiji. Namreč, ko agent prispe do novega raziskovalnega kraja se vhod zapre in potrebno se je prebiti skozi horde teh zlobnežev preden lahko odidemo naprej. Zadeva zna precej najedati, ker nonstop fajtamo eno in isto vrsto zlob, ki niso ne strašljive in ne izzivalne. Pač tam so in mi jih pokamo, da se čimprej prebijemo naprej. Na koncu nas pričaka megazloba, ki se jo poskušamo otresti z quicktime eventi. Ti so še posebej kaznujoči, ker nam ponudijo točno sekundo časa za odziv in ni venomer ista tipka, ki jo moramo ob primeru umrtja, pritisniti.

 

ccs-101-144776321785_thumb.jpg
Bedasti quicktime eventi v tej igri
ne dopuščajo niti najmanjše napake.

 

Vse skupaj se sliši precej bedno in velikokrat se človek vpraša: »Am I missing something?« Zakaj ima ta igra kulten status? Tako sem po prvih parih urah igranja hotel cel špil poslat v maloro in uninstall je bil naslednji logični korak. Ampak potem sem ga drug dan spet zagnal. In drug dan spet.
Zadeva vleče zaradi zgodbe in zaradi posebnih prebivalcev mesteca Greenvale . Ter seveda glavnega karakterja Yorka, ki je eden najbolj markantnih osrednjih junakov sploh. To je včasih dovolj da preboliš vse druge pomankljaje igre. Vendar na žalost igre na PC-ju v sedanji obliki ne morem priporočiti. Zakaj ne?
No tu nastopi glavni minus igre. Razumem, če se igra ne jemlje resno in skuša narediti svoj kulten status s tem »da je tako slaba, da je že dobra«. Okej štekam, res. NI pa to izgovor za dobesedno ostuden port na PC sisteme, ki je mislim da, najhujši (vsaj zame) v računalniški zgodovini. Manjko kontrolerja sem že omenil in se ga da preživeti. Je pa tudi celotna slika zamaknjena v desno ter pojavijo se težave z zvokom. Ter tale bug; ko se usedeš v avto se avtomatsko vključi zvok bremzanja, ki se ga nje da izklopuiti! Predstavljajte si, da zvok ko stisneš zavoro v dirkalniškem špilu in da se ti ta zvok v loopu ponavlja 5 minut. Živceparajoče! Glede na to, da zna vožnja kar trajati ter da so vmes zelo zabavni monologi Yorka s partnerjem, ti pa ne slišiš nič, je to zadeva, zaradi katere bi se špil moral prodajati kot beta verzija.
Če ste le pripravljeni vseeno probati zadevo, le pogumno. Kdo ve, mogoče pa znate uživati v akcijsko-grozljivi-pustolovsko-fantazijsko-sandbox igri.

 


ccs-101-144776321797_thumb.jpg
Počakajte, da razvijalci popravijo
hrošče potem pa le urno sprobati
to nenavadnico!

Če koga znima še kakšen PC opis, lahko odfrči na http://gejmaj.com :)


View full article

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.