Skoči na vsebino
  • Oznanila

    • Ozi

      POZOR! Uporabniki PSN storitev, VKLOPITE SI 2-koračno preverjanje računa   02. 02. 2017

      Vsem uporabnikom Sony PSN storitev priporočamo, da si nemudoma omogočijo ter vklopijo 2-koračno (2-Step) verifikacijo oz. preverjanje računa ter s tem poskrbijo za najvišjo varnost svojih podatkov in deanarja. Dogajajo se vdori v račune od koder se nepridipravi lahko prikradejo vse od vaših plačilnih sredstev, v samem računu pa vas lahko onemogočijo! Za več informacij ter podrobna navodila, sledite povezavi: https://www.playstation.com/en-au/get-help/help-library/my-account/access-and-details/ps4--2-step-verification/
Bessie

PlayStation VR aka Project Morpheus - VR

Priporočeni prispevki

post-101-144771126883_thumb.jpg

post-101-144771093594_thumb.jpgpost-101-144771094172_thumb.jpg

Navedek

SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ODSTIRA NOV PROTOTIP IZ PROJEKTA »MORFEJ« (PROJECT MORPHEUS) – SISTEM NAVIDEZNE RESNIČNOSTI, KI RAZŠIRJA ZMOGLJIVOST DELOVANJA SISTEMA PLAYSTATION®4 (PS4™)

 

Nov prototip omogoča razvijalcem, da ponudijo igralcem vstop v izjemen virtualni svet.

Projekt Morfej naj bi v polnosti zaživel v prvi polovici leta 2016.

 

Tokio, 4. marec 2015 – Na konferenci razvijalcev računalniških iger, ki je bila 2015 v San Franciscu, je Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) predstavil nov prototip projekta »Morfej« (Morpheus) – (sistem navidezne resničnosti (virtual reality – VR)), ki bo sistem PlayStation®4 (PS4™) dvignil na višjo stopnjo v občutju resničnosti in nakazuje prihodnost razvoja igranja iger.

Morfej omogoča igralcem, da pridobijo občutek, kot da bi bili resnično prisotni v virtualnem svetu igre, ki jo igrajo. Ta edinstvena izkušnja navidezne resničnosti je bila sprejeta z velikim navdušenjem (in zanimanjem industrije zanjo) vse od leta 2014, ko je bila prvič predstavljena. V preteklem letu je SCE prejemal povratne informacije s strani razvijalcev in s strani uporabnikov ter je naredil več izboljšav na področju zmogljivosti Morfeja, da bi povečal realistični občutek prisotnosti in prestavil nov mejnik v svetu igranja.

  • OLED-zaslon

Namesto 5-palčnega LCD-zaslona ima novi sistem Morfej za navidezno resničnost vgrajen 5,7-palčni OLED-zaslon (ločljivosti 1920 x RGB x 1080). Novi zaslon razširi vidno polje, omogoča hitro posodabljanje slike, izboljšuje jasnost, zmanjšuje učinek migetanja ter tako pomaga zagotoviti igralcu občutek prisotnosti.

  • Sistem izhoda s 120 slikami na sekundo

Z vključitvijo OLED-zaslona naprava Morfej zdaj podpira izhodni in vhodni sistem prenosa 120 slik na sekundo. Poleg tega pa bodo lahko s posodobitvijo sistemske programske opreme vsi PS4 sistemi upravljali s sistemom 120 slik na sekundo samodejno, ko bodo priključeni na napravo Morfej. Z združitvijo OLED-zaslona z visoko stopnjo osveževanja in sistema PS4 Morfej proizvaja presenetljivo tekočo vizualizacijo in dosega novo stopnjo v doživljanju navidezne resničnosti.

  • Natančnejše sledenje in zmanjšana latenca

Da bi bilo pozicijsko sledenje bolj usklajeno s PlayStation®Camera, so novemu prototipu dodali še tri svetleče diode (LED), tako da jih je zdaj skupno 9. Morfej še naprej podpira 360-stopinjsko sledenje in dodatna LED oprema samo izboljša moč in stabilnost. Poleg tega je bil celotni sistem optimiziran za zmanjšanje latence med fizičnim gibanjem igralčeve glave in prikazovanjem na zaslonu vizirja Morfeja.

  • Uporabniku prijazna oblika

Novi prototip je ohranil originalno obliko vizirja naglavne naprave, ki zmanjšuje pritisk na igralčev obraz in ima enojni nosilni pas z gumbom za hitro odpenjanje in zapenjanje. Tudi drugi deli naprave so bili prilagojeni tako, da bi bila lahko naprava lažja, udobna in prijetna za uporabo.

Razvijalci bodo lahko uporabljali nov prototip za ustvarjanje vsebin s pomočjo Morfeja za PS4 (to je zmogljiva in dobro zamišljena platforma, prodana v več kot 20,2 milijona primerkov*1) v roku 16 mesecev od zdaj naprej. Poleg vseh drugih izboljšav bo novi prototip še naprej podpiral 3D zvok in možnost dodatnega zaslona – funkcijo, ki omogoča predvajanje igre z zaslona na Morfeju na drugem televizijskem zaslonu, da lahko sodelujejo tudi drugi igralci. Poleg tega bo SCE zagotovil komplet za razvoj programske opreme (SDK – Software Development Kit), ki pretvarja izhodni sistem 60 slik na sekundo v sistem 120 slik na sekundo, kar bo omogočilo razvijalcem, da bodo lahko vsebino, ki so jo razvili za predhodno različico prototipa, aplicirali tudi v novem Morfejevem prototipu.

SCE bo nadaljeval razvoj Morfeja z namenom, da bi bil v prvi polovici leta 2016 že namenjen končnim kupcem.

»S to tehnično inovacijo (tehničnimi očali Morfej), doseženo na novem prototipu, smo en korak bližje k uresničitvi naše vizije doseganja neverjetne navidezne resničnosti na PS4, s tem pa smo tudi bližje temu, da ponudimo igralcu občutek resnične prisotnosti v igri,« je dejal Shuhei Yoshida, predsednik SCE Studios Worldwide. »Prepričani smo, da bo tehnologija Morfeja v nastajanju v povezavi z močjo PS4 določila razvijalcem iger standard, ki mu bodo sledili, če gradijo na svojih ustvarjalnih idejah in jih želijo dovršiti v igrah, ki vključujejo navidezno resničnost.«

 

Specifikacije novega prototipa projekta »Morfej«:

  • Komponenta: Procesorska enota, naglavni sistem VR
  • Metoda zaslona: OLED
  • Velikost zaslona: 5,7 palca
  • Ločljivost: 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 na oko)
  • Stopnja osveževanja: 120 Hz, 60 Hz
  • Zorni kot: Približno 100 stopinj
  • Tipala (senzorji): Merilnik pospeška, žiroskop
  • Vmesnik za povezavo:HDMI + USB
  • Funkcije: 3D avdio, možnost dodatnega zaslona

*Oblika in specifikacije so iste kot pri prototipu ter se lahko spremenijo.

 

 

Še nekaj PRESS slikic...

post-101-144771094153_thumb.jpgpost-101-144771093616_thumb.jpgpost-101-144771093622_thumb.jpgpost-101-14477109363_thumb.jpgpost-101-144771093637_thumb.jpgpost-101-144771093645_thumb.jpgpost-101-144771093653_thumb.jpgpost-101-144771093705_thumb.jpgpost-101-144771093785_thumb.jpgpost-101-144771093825_thumb.jpgpost-101-144771093868_thumb.jpgpost-101-144771093917_thumb.jpg

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Sony odpira svoj prvi namenski Project Morpheus studio in sicer v UK:

It looks like Sony Computer Entertainment has just opened a new studio in the North West of England, one that will be focusing on creating games for Project Morpheus, Sony’s upcoming virtual reality device.

The UK PlayStation Jobs website has posted listings for a number of positions for SCE North West Studio, including a lead artist, a level designer, and a character animator, and noted that the company is looking to build a “highly experienced team” that will “create original games exclusively for Project Morpheus.”

"An exciting and rare opportunity to join an ambitious new studio to create original games exclusively for Project Morpheus, PlayStation’s VR platform. Based in the North West of England, we aim to build a small but highly experienced team who want to build great games to showcase this exciting new immersive technology."

KLIK do zaposlitve

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Sony odgovarja glede očitkov, da bo Project Morpehus končal kot PS Move:

People actually involved in some way with Morpheus is huge right now. It’s on a much bigger scale than it ever was for PlayStation Move; I can tell you that. So always people have these fears like, “Oh, it’s not going to get supported like PlayStation Move.” I don’t think that’s the case. There are massive amounts of support internally.

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh
While some mocked the €399 price tag slapped on Sony’s VR headset by an Austrian retailer as ludicrous, it appears it’s not far off the mark following comments made by Sony’s Shuhei Yoshida yesterday.

Očitno tole ni daleč od cene 399€. Projekt Morfej se bo očitno res gibal okoli te cene.

“We need to convince PS4 owners to spend several hundred dollars to purchase a Project Morpheus headset, on top of the PS4 they already have," he told Wired. "And more gaming content is what will convince them. We have 30 or more games being developed that we are tracking – not all of them will come out at launch, but there are serious efforts being made on all of them."

Klik.

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Pa daj no... 200€ pa roka. Ali pa 400€, pa vse VR igre zastonj. Mislim da me bodo morali kar konkretno navdušiti če hočejo videti mojih 400€. :sweat:

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Project Morpheus se sedaj imenuje PlayStation VR. Prosim en aplavz za izvirnost imena pri Sonyju. :P

 

TGS trailer PS VR očal.

 

 

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh
Očitno tole ni daleč od cene 399€. Projekt Morfej se bo očitno res gibal okoli te cene.

Klik.

Kot kaže bo res cena nekje tu:

While we still don’t know the exact price PlayStation VR will carry when it launches in the first half of 2016, PlayStation President and CEO Andrew House revealed to Bloomberg that it will be priced as a new gaming platform.

House didn’t offer up any further information about VR’s price, but if it comes out at the same cost as the PlayStation 4, expect it to run you $400.

Za primerjavo Oculus trenutno računa 350$ za svoj zadnji development kit.

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Golem je zanimiva VR novost, ki obeta.

Eagle Flight je pa Assassin's Creedov svet in orel. ;)

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Takole trenutno izgleda razvojna verzija PS VR zunanje procesne enote:

PSVRCable4.thumb.jpg.24b26618d47debb51c5

Gre za velikost manjšo od Wii konzole in meri: 140x140x35mm

 

Škatlica bi naj služila povečevanju frejmov (framerate upscale) iz 60fps na 120fps. S tem bi se naj zmanjšala odzivnost slike napram premiku glave oz. PS VR očal.

 

Priklopi na zadnji strani:

psvr_rear.jpg.thumb.jpg.bcc9839f6591628d

Od leve proti desni: HDMI OUT, HDMI IN, micro USB in priklop za napajanje.

  • HDMI IN je namenjen prenosu slike na PS VR očala (direkten priklop s PS4), HDMI OUT pa služi kot social screen. Ideja je, da se HDMI OUT priklopi nazaj na TV, na katerem se nato vidi slika iz PS VR očal. Ta slika je seveda popravljena, da ne buliš v dve drug ob drugi sliki, ampak v eno samo, namenjena pa je soigralcem oz. gledalcem.
  • micro USB bi naj bil povezan s PS4
  • Priložen napajalnik je 12V in zmore 3 ampere.
  • Vidne so tudi reže za hlajenje in prisoten je tudi majhen (25mm) ventilator, ki med delovanjem naj ne bi bil moteč.

Kabel od očal:

PSVRCable1.thumb.jpg.877204334ef6b590504PSVRCable2.thumb.jpg.d2806aea97413c13268PSVRCable3.thumb.jpg.d1b7816665014d4b27f

Štirje gumbi: izklop/vklop, glasnost gor in dol, ter gumb za mikrofon.

 

Povzeto iz članka: PlayStation VR's external processor revealed

  • ZA 2

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

GameStop CEO:

Navedek

We are right now preparing for the launches of the major VR products. So we're now in discussions with Oculus, with HTC Vive, and with Sony. The market size is really hard to measure right now, but there are a lot of different measurements — all of them start with a [billion]. In fact, I saw a Goldman Sachs report the other day that said that the virtual reality segment will be worth about $80 billion by 2025. So it's a big launch. We're getting ready for it. We will launch the Sony product this fall, and we are in discussions with the other two players.

Glede na to da smo že skorajda marca, je sprva obljubljen datum izida v prvi polovici 2016 zelo težko verjeten. Tale jesenski je veliko bolj realen, pa še v času približujoče nakupovalne mrzlice je.

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Sem zbral nekaj slik od včeraj...

 

Tole je še ena stara predstavitev...

 

 

Napoved cene...

 

 

 

uredil/a Bessie
  • ZA 1

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Še PS VR pakiranje in vsebina:

56e931b5bf673_psvrboxing.thumb.png.43a21

25714408061_9b5dbc9f21_o.thumb.jpg.f65cc

 

Pomembno je poudariti, da osnovni komplet NE vsebuje PS kamere, ki je potrebna za delovanje PS VR očal (prostorsko sledenje in pomoč pri orientaciji). Tudi PS Move kontroler ni zajet.
Za USA je že potrjen komplet s priloženo kamero in Move kontrolerjem, žal pa še ni znana cena. Najverjetneje bo takšne komplet na voljo tudi pri nas.

 

Lastnosti očal v videju:

 

Med izidom (oktobra) in do konca leta bo na voljo več kot 50 PS VR iger.

 

Omeniti velja tudi, da DICE pripravlja nekakšno Star Wars Battlefront VR izkušnjo.

 

Vtis iz včerajšnje konference:

Še isti vtis v besedi, za tiste, ki ne utegnejo pogledati videa: PlayStation VR hands-on: the $399 headset is comfortable, sturdy, and holds its own

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Jaz že odštevam dneve do oktobra in komaj čakam, da jih nabavim. Cena je sicer res da visoka, ampak napram drugim VR očalom so po moje zadeli v polno s to agresivno ceno.

 

56e9363092b83_PSVRversion.gif.64e5039ba7

  • PROTI 1

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Deli na ostalih straneh

Ustvari račun ali se vpiši za komentiranje

You need to be a member in order to leave a comment

Ustvari račun

Ustvari si svoj račun v naši skupnosti. Izredno preprosto!

Register a new account

Vpiši se

Že imaš račun? Vpiši se tu.

Vpiši se


KSi KONZOLE SLOVENIJA

Konzole Slovenija je gotovo eden najstarejših, slovenskih spletnih portalov na sceni. Prebijamo se skozi evolucijo igričarske industrije že več kot desetletje. Ob tem kritično gledamo na dogajanje v industriji in pobiramo čeljusti ob (r)evoluciji igričarstva na sploh in se prepiramo z lastnim mladežem, ki nam izmika kontrolerje. =)

ŠEFI IN ŠEFiCE

Vodstvo vedno bolj modrih kozlov sestavlja mini šopek igričarjev, ki se lahko pohvalijo z zajetno bero igričarske kilometrine. Na naših sexi hrbtkih se je tekom let zlomilo vse, kar se zlomit da, največ pa zlatih palic. Preživeli smo praktično vse in ostali bomo nesmrtni! Prihajamo praktično iz cele Slovenije. Mugšot sledi...

OGLAŠEVANJE

Vsakršno oglaševanje brez soglasja vodstva je nadležno in diši po fukfehtarjenju. Ni zaželeno! V duhu dobrega in zdravega gospodarstva, kjer si vsak udeleženec zasluži kos kruha, polagamo na srce vsem nadebudnim, tudi tistim prekaljenim biznis mačkom, da nas pocukajo za rokav in se dogovorimo o sodelovanju. Po princupu; Bier für alle!

SODELOVANJE

Šihta na teh straneh dobil skoraj gotovo ne boš. A nikar ne obupuj, na koncu predora vedno gori luč! V kolikor pa te igričarstvo zanima, bi rad spisal kakšen dober review, zlasti v angleškem jeziku, pa mirno pocukaj za rokav vodstvo. Najmanj, kar garantiramo je špil v trajni lasti. Ni slabo!

×