Skoči na vsebino

Project CARS 2


Priporočene objave

  • vrhovni

post-4424-144771112514_thumb.png

Uradno je naznanjeno nadaljevanje Project Cars - Project Cars 2. Project Cars 2 bo izšla na SteamOS, PC, Xbox One in PS4. Datum izida še ni znan.

post-4424-144771112496_thumb.jpg

Slightly Mad Studios, developers of Project Cars, have announced that they’ve started working on Project Cars 2.

The sequel will be funded by the studio’s funding portal World of Mass Development, the same portal through which fans were able to fund the original, as well as deliver feedback on every update that went into it.

post-4424-144771112518_thumb.jpg

Seznam novosti:

  • The Largest Track Roster Ever – 50 unique locations and 200+ courses including ‘loose surface racing’ on dirt, gravel, mud, and snow. All will have dynamic time of day and weather allowing you to play any time, anywhere
  • The Widest Variety of Motorsports – with 8 different disciplines now including Rallycross, Hillclimbs, and Touge. 200+ cars from over 40 different vehicle classes including never-before-seen Concepts and Banned Race Cars
  • Co-op Career – Play as the Teammate Driver, Spotter, Driver Swap, or Co-Pilot. More choices, more opportunities, more strategy, greater risks and greater rewards
  • Seamlessly Connected – Socialize and compete via Online Track Days, have players from around the world take the place of AI-controlled drivers in your solo play, and get news updates on the Driver Network around you
  • Pro Esports Racing – Skill & Behavioural-based matchmaking, create your own Online Racing Leagues, and Live Broadcast and Spectator functionality
  • Your Home for Racing – Your own personal, customisable Test Track to tune and test your cars. Invite others to showcase your passion for racing and learn race craft and engineering with the Project CARS Academy

Urejano od matej1990
dodane slike

10573384652.png

Link to comment
  • 1 year later...
  • vrhovni
Navedek

With 170+ cars, 60+ tracks, varying terrains and motorsports, tested and approved by world-class drivers, and featuring more iconic cars from the world’s most elite brands, Project CARS 2 is the most beautiful, authentically-crafted, and technically-advanced racing simulation game you’ve ever experienced.

 

Prvi uradni napovednik za igro v 4K:

 

10573384652.png

Link to comment

Jaz sem šele danes izvedel. da se dela novi PCars :D 

 

Kar zanimive stvari so napovedane. Najbolj se pa veselim tisti spremembi, da bodo online matchmaking spremenili. Se pravi, če boš delal pi*darije na progi te bo vrglo v tak lobby, kjer so ostali pi*duni :D V teoriji se sliši odlično, samo ali bo to res delovalo. 

Pa online chanpionship zna bit tud dobra, sam moram prvo najti prijatelje, s katerim bom igral ligo :D ( @AleksHO v nedeljo si šel palačinke jest med dirko, jaz pa še vedno čakam v lobbyu :P ). 

Spreminjajoči letni časi so tudi kul. Že vidim online custom game na zasneženi progi z vsemi pomagali na off :D Pa več licenc naj bi bilo v 2ki. Če vsaj ene Alfe ne bo, bom jaz "Slightly Mad" postal. 

Prvi vtisi so kar ok. Zdaj pa še ugotovit, kdaj naj bi to ven prišlo :D 

mnovak91147.png

Link to comment

Evo en moj prevod intervjuja z direktorjem "Slightly Mad Studios" Andy Tudor-em. 

 

Kako dolgo ste delali na projektu "PCars 2" ? 

Na nekakšen način smo ustvarili valove, ko smo izdali prvo igro in takoj zatem napovedali "nadaljevanje". Ljudje so menili, da je nepričakovana poteza in da bomo zapustili prvo igro, ki je nismo. Želeli smo začeti nov projekt in posledično zaradi donacij, smo morali napovedati novo igro in takoj začeti delati na njej. Z delom smo začeli takoj, ko je PCars dosegel police v trgovinah. Večina ekipe je še vedno bila na "prvem" projektu pri takoimenovanem "On-Demand" programu (DLC-ji). 

wheelspinning-all-the-way-to-the-top.thumb.jpg.812541ac9dd42431691d434ef569ea7e.jpg

 

To je čisto nova igra in ne nadaljevanje PCars 1 ?

Absolutno. To je čisto samosvoja igra in ni nadaljevanje serije, kot pri drugih športnih franšizah. 

 

Zanimanje za uporabo "Kickstarterja" za financiranje video iger je upadla. Kakšna je bila reakcija pri drugi igri za razliko od prve ? 

Pri PCars2 smo takoj opazili, da je skupnost manjša, vendar še vedno učinkovita. Pri PCars1 smo imeli ogromno skupnost, kar je bilo čudovito, vendar je bilo še veliko igralcev, ki so le igrali igro in ni bilo povratnih informacij od njih. Želimo ljudi v skupnosti, ki so aktivni in nam posredujejo informacije, kaj je narobe z igro, če odkrijejo "hrošče" in takšne stvari. S tem ni nič narobe, če samo igrate igro, brez da bi dajali povratne informacije, samo potem mi ne moremo izboljšati naših iger. Tako da ja, skupnost pri PCars2 je manjša, vendar je ta bolj predana in strastna in si želi biti del nove igre. 

cockpit-cam-great-visuals-rain-pouring.thumb.jpg.cfdd4a6d2e95171bd25e9b6efcf77e07.jpg

 

Kje ste potegnili črto o funkcijah, ki jih boste dodali kot posodobitev prvi igri in kaj lahko prenesete v nadaljevanje? 

Nekatere stvari zahtevajo popolno spremembo grafičnega pogona in to potegne za sabo preurejanje še mnogih drugih stvari, zato ni bilo smisla, da bi to uporabili kot popravek pri prvi igri. Takšne velike spremembe si zaslužijo "nadaljevanje". 

Prvotno smo hoteli dodati v igro Rally, vendar smo dobili povratne informacije od skupnosti, naj se raje osredotočimo na dirkanje na asvaltu. Razlog, da smo koncept rally-a predstavili skupnosti je ta, da je igralnost čisto drugačna in smo rabili povratne informacije. 

tracks-with-dirt-will-require-tactics-to-overcome.thumb.jpg.3b4aa6ffe943b7976aba456bf7a0a06d.jpg

 

Ne moreš imeti dirkalne igre brez avtomobilov. Koliko avtomobilov lahko pričakujemo v PCars2 in ali bodo med njimi novi proizvajalci? 

V igri je več kot 170 licenčnih avtomobilov, kar je velik napredek napram prvem delu. Uspeh prve igre nam je omogočil, da dodamo mnogo več licenčnih avtomobilov in proizvajalcev. Ena velika kritika prve igre je bila ravno ta, da nismo vključili nekatera velika imena in ikone motošporta, vendar lahko potrdim, da v nadaljevanju bodo prisotna. Več boste izvedeli v prihodnosti. (Alfa Romeo 1000% :rock::car::D ).

ice-on-the-track-requires-the-right-tyres.thumb.jpg.db662fed590c81b9faca7d8ed254e4ab.jpg

 

Imate kakšno priljubljeno znamko ali avto, katerega bi želeli v igri ?

Za zaćetek bomo dodali nove japonske avtomobile. Meni eden najljubših v tem trenutku je Honda NSX. Fantastičen avto. V igri bo cestna verzija in tudi izvedenke NSX, prirejene za dirko.  Dirkaška verzija NSX izgleda noro, kot avtomobil kakšnega superjunaka. 

the-graphics-will-surely-look-superb.thumb.jpg.d6142f7c39ef4cc145c5c77516729008.jpg

 

Ali lahko pričakujemo dinamično vreme v dirkah?

Absolutno. PCars2 bo imel največjo izbiro prog na konzolah. Ključna stvar je ta, da vsaka proga bo imela dinamični čas, vreme in sezonske spremembe. Lahko dirkate npr.  v Brands Hatchu poleti ali pozimi in boste imeli pogoje, kot bi bili v realnosti. Posodobili smo tudi tehnologojo glede same površine proge. Tako se bo sedaj, če bo deževalo, se bodo začele ustvarjati luže na določenem delu proge. Koncept je, da lahko dirkaš kjerkoli, kadarkoli. Poleti, pozimi, ponoči, v dežju, megli, nevihti. Pogoji se lahko spremenijo med samo dirko in zato bo potrebno tudi taktizirat. 

racing-round-fuji-speedway-in-the-rain.thumb.jpg.f50bde4f5989c29a611a751bb981af25.jpg

 

Kakšni so načrti glede DLC-jev?

Pri prvi igri smo redno posodabljali igro. Če je kakršnakoli nova strojna oprema prišla na trg, smo igro optimizirali. Omogočili smo Oculus Rift, nove volane od Logitecha (:thumbsup: ), dodajali nove avtomobile in proge, odstranjali hrošče ... Skupnost je bila zadovoljna, pravtako smo bili zadovoljni tudi mi. O PCars2 in DLC-jih ne morem trenutno še nič govorit, lahko pa povem, da bomo igro podpirali še dolgo po izzidu. 

will-you-conquer-daytona.thumb.jpg.787dd077b133bdcb06edc917151456e3.jpg

 

Kar se tiče verzije za konzole, ali bo igra izkoristila moč PS4Pro/Xbox Scorpio ? 

Absolutno. Vsi v studiu smo "gadget freak-i", tako da vedno gledamo da čim bolje izkoristimo strojno opremo. Lahko potrdim, da bosta PS4Pro in XScorpio deležna izboljšanja. 

 

Kaj nam lahko zaupate glede PS VR funkcije ? 

Z zagotovostjo ne morem potrditi, da igra prihaja tudi na VR, vendar ekipa trdno dela na tem. Razlog za to je, da je potrebno ogromno dela, da igra "teče" po naših standardih. Zaradi dveh zaslonov, stabilen framerate, da bo izkušnja prijetna, vse te stvari, ki jih dodajamo v igro (številni nasprotniki, dinamično vreme...). Stvar še raziskujemo in upamo, da bomo našli kompromis med igralnostjo in vizualnim izgledom. 

 

Prvotni PCars je bil napovedan tudi za WiiU, vendar se stvari niso iztekle po želji. So kakšni načrti glede Nintendo Switcha? 

Pri WiiU je problem bil ravno tak, kot jo imamo sedaj z PS VR. Sama naprava (WiiU) je čudovita. Jo igram z otroci ves čas. Tehnično gledano, spraviti igro v stanje, da ustreza našim standardom je zelo težavno in na koncu nismo bili zadovoljni. Igra je delaovala neenakovredna drugim platformam in smo zato projekt na WiiU opustili. 

Kar se pa Nintendo Switcha tiče pa lahko potrdim, da ni v planu, da igra pride na to platformo.

 

PCars2 kot eŠport ? 

V zadnjih nekaj letih smo si skupaj s pomočjo drugih podjetij zagotovili, da smo številka 1 na področju dirkanja v eŠportu. Pravtako bo tudi PCars2. Tudi, če vam ne bo do eŠporta, bo v PCars2 rankirana lestvica, ki bo pomagala pri filtriranju in matchmakingu. 

Tisti, ki se zaletavajo v prvem ovinku ali vozijo v napačno smer, bodo s časom dodeljeni v tak lobby, kjer so ljudje s podobnimi idejami. Tisti, ki bodo želeli odvozit resno dirko bodo pa dodeljeni s podobnimi. 

Na vse platforme smo dodali tudi Broadcast in Race director opcije, ki bodo pomagale pri streamu. To bo omogočilo, da se bo lahko pogledala kakšna dobra dirka na twitchu.  

 

 

we-can’t-wait-to-get-behind-the-wheel-of-the-acura.jpg

mnovak91147.png

Link to comment

Evo še nekaj screenshotov od menijev "online championships". 

oc-main-2db.thumb.png.8256a2bf428adfc2763daffa85ce6e85.pngoc-main-view_orig.thumb.png.953709ba1ee24bbdab8f0cbb679193a8.pngoc-admina_orig.thumb.png.ba152f1b8cc9d53183ebd2a9f12d5274.png

 

Spodaj na njihovi strani pa to piše: 

*PC ONLY. NO NEED FOR SPREADSHEETS, DATABASES, OR SCRAPS OF PAPER ;-)

 

EDIT: To naj bi bilo samo glede izvoza tazpredelnic in ostalih podatkov (komentar na fb). 

 

Če je to res je pa bulls*it :( (itak nimam s kom igrat, tko da po drugi strani ... :D

 

Mogoče pa "KSi Championship"? :fiufiu::) 

Urejano od TheRealDeal

mnovak91147.png

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...
  • 2 tednov kasneje...
  • Pred 1 mesecem ...
  • Pred 1 mesecem ...
  • 2 tednov kasneje...
  • vrhovni

Prihajajoča Xbox One X konzola bo podpirala native 4K/60 FPS v Project Cars 2.

 

Navedek

Project Cars 2 is upcoming pure racing game by Slightly Mad Studios. Recent at the studios, game director Stephen Viljoen talk about the native 4K support of this game. The game will support native 4K at 60 fps on the upcoming Xbox One X console. But he said nothing about PS4 Pro.

 

Vir

10573384652.png

Link to comment
  • 3 tednov kasneje...
  • 3 tednov kasneje...
  • 2 tednov kasneje...
  • Pred 1 mesecem ...
  • 2 tednov kasneje...

Evo kako urco igranja pa mam za sabo. Je kar viden napredek, sam sem premalo preigral, da bi lahko kaj več napisal. Live track 3,0 je odličen :D Ko dež pada in vidiš kako počasi luže nastajajo (in izginjajo, ko preneha dež). Pa aquaplaning če zapelješ v njih :D Avtomobilov je občutno več kot v prvi igri (ni Alfa Romea not :(:angry::<_<::wacko::no_no::x:thumbsdown::begging:). Force Feedback je že v štartu dober, nastavitve le tega pa je 1.000.000.000x bolje narejen. Zdaj imaš 5 sliderjev za uravnavanje, v prvi igri pa si jih imel 40 :crazy:. AI se mi zdi še vedno "retardiran". Me je zavrtelo na progi in ne da bi te obvozili, oni direkt vate počijo. Moram se še malo poigrat s sliderji (zdaj imaš ločeno težavnosti in AI "aggression"). Nč to je to zaenkrat (prvi vtisi). Zdej grem pa malo vozit, pol pa je mamica od Luke Doniča na Kanalu A :love: (če slučajno koga zanima to... ). 

mnovak91147.png

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.