Bessie Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Končno nam je Sony dostavil veliko streljanko na malo drkalko. To na kar smo vsi (OK vsaj nekateri) nestrpno pričakovali se je udejanilo na policah in PSN trgovini prejšni teden. Pa so naša pričakovanja izpolnjena? [PRBREAK][/PRBREAK] Razvijalec Guerrilla Cambridge nas v odvrtku serije Killzone postavi v hlače kurb... ammm... najemniškega vojaka Arrana, nekdanjega pripadnika UCA (United Colonial Army), ki za primeren denar daje na voljo svoje usluge tako eni kot drugi strani v okviru firme Phantom Talon Corp. Pripoved zgodbe, ki ni ravno nek literarni vrhunec in je bolj namenjena temu, da postavi okvir za nizanje nalog oz. pogodb in da so le-te med seboj povezane... pojdi tja uniči to in to, reši tega, ubij onega, prinesi mi to kar želim, v vsaki nalogi lahko dodatno odkriješ še dodatne informacije, ki imajo na trgu posebno vrednost za tvojega naročnika ali pa tistega, ki je pripravljen odšteti več (da ne kvarim še tistega malo zgodbe povem le še, da so poleg tvojega šefa še glavni akterji: ena kao zdravnica, pa neki je mularija vpletena, pa en bi rad z nečim škodoval enim pa tko... no, ti itak na koncu vse v red spraviš na svoj način, pa kar nekaj eksplozij je, tudi ta velikih )KZ:M teče v za Vito prirejenem pogonu KZ3, kar v praksi pomeni, da je izgled verjetno nekaj najboljšega, kar je bilo do sedaj na mali konzolici, skoraj da imaš občutek, da držiš v roki pomanjšano veliko sestro PS3 oz. gledaš stream iz nje, teksture, eksplozije, svetloba dogajajo na polno.Nadzor ni slab in pogosto moraš prste stegniti tudi na šlatalni zaslon npr. ko želiš lastoročno nekomu zaviti vrat ali pa mu spusti kri, nekateri bolj pomembni nasprotiniki imajo včasih informacije in nam jih ob parih žokih radi izročijo, tapkanja se poslužimo tudi, ko hekamo, takrat dobimo na ekran mrežo z liki in jih moramo pravilno potapkati, tapkanje pride prav še pri metanju granat... vse skupaj ni moteče in popestri igranje. Večji problem je umetna pamet, ki... je ni. Nasprotniki so več ali manj butasti in na srednji težavnosti ne predstavljao večje ovire, z veseljem hodijo pred merek in pod nož. Izziv predstavlja morda en ali dva šefa in to predvsem zaradi svoje odpornosti in ne pameti. Na najvišji težavnostni stopnji KZ:M sicer pokaže zobe, predvsem zaradi večjega števila nasprotnikov in odpornosti... ki te lahko stane tudi nekaj živcev. nadzorne točke pa so postavljen dobro in ne spomnim, se da bi se mi zgodil crkot na neugodnem mestu.Morda najbolj moteč del igre se mi zdi mešetarjenej z orožjem, ki ga moraš kupovati z zasluženim denarjem (nabiraš ga z izpolnjevanjem nalog in ugonabljanjem nasprotnikov), namreč vsakič, ko želiš zamenjati orožje, te zamenjava nekaj stane, kljub temu, da si ga že plačal !!! in naenkrat lahko nosiš le dva kosa (primarnega in sekundarnega), granate, ščit...aja pa še municija je omejena, tako, da jo moraš pobirati od ubitih nasprotnikov, da bi pa pobral orožje...ccc to pa ne! No vsake toliko se da v trgovini dobiti kak kos po znižani ceni. Kupiš si lahko tudi osebnega letečneža oz. Van-guarda s kateri letaš naokoli in... jah kaj, pobijaš! Kaj pa večigralstvo? Imamo 6map in tri načine igranja (Mercenary Warfare (free for all), Guerrilla Warfare (team deathmatch) in Warzone) v katerih se spoprime do 8 igralcev. Dosežki in napredovanja iz zgodbovnega dela igre se prenasejo v MP in obratno, tako, da je smiselno ponovno preigranje kampanje z dosežki iz MP, ker v prvem skozihodu pač ne uspeš kupiti/odkleniti vseh orožij in dodatkov... Sam zardi pomanjkanja časa MP-ja nisem preigraval, če kdo rabi družbo in me vidi on-line se pa priporočam PSNID: BessieSABU. Pod črto je igra Killzone:Mercenary nekaj kar bi skoraj vsak lastnik Vite moral imeti, če ne drugega, da z njo dela ljubosumne tiste, ki je nimajo, a sem že povedal, da izgleda odlično!? View full article Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.