Skoči na vsebino

Ekskluzivno:Gran Turismo 6 [OPIS]


Clicky

Priporočene objave

Mašina še vroča, z gum se še kadi, jaz moram pa pisat opis za nov del Sonyeve frančize za PS3. Gre seveda za Gran Turismo 6. Stari mački serije se bodo počutili kot doma, kdor pa bo šele začel, se bo pa še lovil nekaj časa. Igra namreč ni tipična vozi-nori-zmagaj, temveč gre za simulator dirkanja, kar pomeni, da se avtomobili obnašajo in delujejo kot bi na pravih cestah.

ccs-4748-144776323071_thumb.jpg


Ko igro zaženemo nas pozdravi atraktiven intro video, za tem pa se usedemo za volan športnega Cliota, ki nam začasno služi za spoznavanje kontrol in osnov dirkanja. Za tem kratkim uvodom vnesemo ime in priimek pod katerim želimo dirkati, lepo presenečenje pa je, da nam igra sama dodeli zraven imena slovensko zastavo. Takoj, ko pridemo v glavni meni nam postane jasno, da bo igra obsežna in da imamo ogromno opcij kaj želimo početi. Razdeljen je na več manjših segmentov, ki so namenjeni lažji navigaciji. Izberemo lahko kateri avto želimo uporabljati, kakšen pajac in čelado bomo nosili ter osnovne nastavitve. Za tem so opcije quick race kjer sami izberemo progo in način dirkanja in večigralski način. Sledi meni z dirkami kariere, ki so razdeljene na težavnost in jih odklepamo z napredovanjem. Seveda pa moramo nekje dobiti naše jeklene konjičke, temu pa je namenjena trgovina, ki je razvrščena glede na proizvajalce, vseh vozil na voljo pa naj bi bilo čez 1300, kar je največje število v seriji Gran Turismo do sedaj. Ni pa dovolj, da naše nove svetleče avtomobile samo kupimo, saj imamo na voljo naslednji del menija, namenjen predelavi. Avtomobilom lahko nastavimo praktično vse. Od novih menjalnikov, izpušnega sistema, gume, motor, lahko jih razbremenimo teže... in vsaka od teh sprememb se občutno pozna na naši vožnji, za kar se splača podvojiti ali celo več naš vložen denar v osnovno obliko avtomobila. Ko je avtomobil konkretno navit, se lahko poigravamo še izgledom, saj lahko kupimo stvari kot recimo spoilerje in platišča, lahko vozilo prebarvamo in kupimo nov pajac in čelado. Poleg nadgradnje in olepšave za naše vozilo skrbimo še z menjavo olja, popravili, pranjem in podobno. Če nam je avto posebej pri srcu, lahko uporabimo funkcijo photo travel, kjer lahko izberemo med lokacijami in tam slikamo naše vozilo skupaj z avatarjem.

ccs-4748-144776323101_thumb.jpg


Za vse te dobrote pa seveda potrebujemo denar, ki ga dobimo kje drugje kot pa z dirkanjem seveda. In se spravimo v kariero v kateri je veliko različnih načinov dirkanja. Raznolikost je precejšna, saj imamo dirke glede na pogon (4 kolesa /prednje / zadnje), muscle avtomobili, posebne dirke glede na izvor avtomobilov, recimo za italijanska vozila na italijanskih progah... Meni osebno recimo so posebej všeč nočne dirke, saj začneš dirko med sončnim zahodom in med tem ko voziš se stemni in na neosvetljeni progi si odvisen samo od svojih lastnih žarometov. Če skombiniraš to s progo na Matterhornu stvari postanejo resnično napete in lahko vsak zavoj vpliva na končni izzid. Dirke nas pogosto prisilijo k nakupu ali nadgradnjo novih vozil, saj imajo vse določene maksimalno moč vozila in pogojeno vrsto avtomobila. Da pa ni vse skupaj preveč monotono, imamo na voljo tudi nekaj dirk z go-karti treh različnih moči, ki popestrijo zadeve, saj imajo handling drugačen kot avtomobili, prav tako pa so drugačne proge. Ko dirko opravimo dobivamo zvezdice (maksimalno tri na dirko – 1 za dokončanje dirke, 1 če končamo na tretjem mestu in 1 če končamo na prvem mestu). Od tega koliko zvezdic imamo je odvisno napredovanje, saj nam odklepajo posebne teste, ki nam odprejo pot na težje dirke. Gre za kratke teste sposobnosti recimo kako hitro prevozimo različne tipe ovinkov, vožnja v slalomu med stožci in podobno. To pa ni vse, saj glede na to koliko zvezdic imamo lahko dobimo tudi brezplačne avtomobile (ponavadi za vse zvezdice na težavnosti stopnji ali za 50% zvezdic). Če se naveličamo klasičnih dirk ali pa nam živce požre kakšna preveč zahtevna dirka/proga, se lahko malo pomirimo z mini igrami z različnimi cilji, imenovanimi coffee break. Tukaj gre za drugačne zadeve, kot je recimo kako hitro lahko podremo 300 stožcev in podobno. Če pa nam tudi vse to še ni dovolj z napredovanjem v karieri odklepamo tudi čisto posebne dirke. Na določenih točkah dobimo pisno povabilo na preizkus klasičnih vozil na dirki Goodwill hill climb. Vsakič imamo dobimo na voljo tri avtomobile, s katerimi moramo priti od točke A do B čim hitreje. Ni pa tako enostavno, saj je proga zelo ozka in smo diskvalificirani, če jo zapustimo poleg tega pa avtomobili segajo od šibkih in počasnih do hitrih in težje obvladljivih, tako, da te dirke lahko postanejo res zahtevne. Odklenemo pa tudi prav poseben tip dirke in sicer Lunar rover. Če mislite, da je to samo zanimivo ime, se motite. Gre točno za to, kar ime namiguje. Nadzor dobimo nad vozilom, ki ga vozimo po Luni na kateri je nizka gravitacija.

ccs-4748-144776323111_thumb.jpg


Dirke same so izvedene odlično. Proge večinoma temeljijo na dejanskih progah, ki jih vidimo na dirkah po televiziji in so med sabo raznolike. Od tistih z veliko dolgih ravnin kjer blestijo močni avtomobili z hitrimi pospeški, do tistih z več zavoji, kjer bolj prav pridejo vozila z boljšim oprijemom in vodljivostjo. Meni osebno je nekaj prog hitro priraslo k srcu, nekaj sem jih pa praktično zasovražil, kar je odvisno od tega kako raje vozite. Moja šibka točka so ostri/pravokotni zavoji kot recimo v Nurburgringu kjer pogosto zletim iz proge, moj kontroler pa skoraj konča v najbližji steni. Igra namreč zna biti precej zahtevna in določene dirke kličejo po več poizkusih.

ccs-4748-144776323129_thumb.jpg
(Grafična primerjava med GT5 in GT6)

 


Igra je res dobro narejena, kar je za pričakovati od Gran Turismo naslova. Avtomobili izgledajo res lepo, proge so dobro odzivne in izgledajo dobro, lepše kot pri prejšnjih delih. Odsevi so boljši, dodani so detaili in podobno. Kontrole lahko prilagodimo našim navadam, recimo jaz imam raje gas na R2 kot na X gumbu. Nudi nam ogromno vsebine in opcij, ki nas bodo v igri držale lep delež časa. V tem času, ki sem ga pustil v igri sem opazil le peščico stvari, ki so me motile. Poleg sem pa tja zoprne težavnosti znajo zmotiti občasni dolgi nalagalni časi pred začetkom dirke, ko lahko pogledamo podatke kot so vreme na progi, temperatura, dolžina proge, višinska razlika itd... Moteče zna biti tudi tistim, ki raje vozijo v tretji osebi kot pa v prvem pogledu, saj je takrat občutek hitrosti slabši in dostikrat pogledamo na števec, ki kaže recimo 180km/h, nam pa se zdi kot da avto nikamor ne gre. To je manj opazno na dirkah po mestih, kjer so proge ožje, okoli nas pa je veliko visokih stavb. In pa še nekaj, kar je verjetno bolj dvorezilni meč, kot pa negativnost. Igra ima namreč mikrotransakcije, kar pomeni, da s pravim denarjem lahko kupimo navidezne finance v igri ter si tako hitreje pivoščimo draga vozila. Kar je dobro pri tem je, da je popolnoma po želji in je od nas odvisno ali to želimo.

Cena za mikrotransakcije:
500,000 In-Game Credits (£3.99/€4.99)
1 Million In-Game Credits (£7.99/€9.99)
2,500,000 In-Game Credits (£15.99/€19.99)
7 Million In-Game Credits (£39.99/€49.99)

 


View full article

DarkKwaad.png

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.