Skoči na vsebino

Ekskluzivno:SCE najavlja "Projekt Morpheus" - Sistem navidezne resničnosti za PS4 [PRESS]


Ozi

Priporočene objave

  • N7

Projekt Morpheus razširja svet igralnih zmožnosti igralnega sistema PlayStation 4. V kombinaciji s PlayStation Camera sistemom bo igralec potopljen v doživljanje povsem novih dimenzij igričarstva. Igranje iger ne bo nikoli več enako...

 

ccs-755-144776323758_thumb.jpg
[PRBREAK][/PRBREAK]
Danes je SCE tudi uradno najavil razvoj Projekta Morhpeus in obenem potrdil nadaljnji razvoj do komercialne različice. Predsednik SCE Worldwide Studios, Shuhei Yoshida pravi, "Pri SCE vidimo inovacije kot priložnost za razvoj naše misije, da premikamo meje igralnosti. Projekt Morpheus je zadnji primer inovacij iz SCE in veselimo se nadaljnjega razvoja ter iger, ki bodo kot razvojni kit končale v rokah ustvarjalcev vsebin."

 

Morpheus omogoča razvijalcem razvoj izkušnej, ki vzbujajo občutek prisotnosti - kjer je igralec deležen občutka fizične prisotnosti znotraj navideznega sveta. Vse skupaj deluje kot okno, ki čustveno plat doživljanja igre pri posamezniku povzdigne na povsem novo raven. Morpheus je zasnovan kot naglaven vizir, ki vsebuje zaslon, le-ta pa v kombinaciji s PS4 kamero prinaša neposredno pred oči igralca unikatno izkušnjo navidezne resničnosti. V vizir vgrajeni inercijski senzorji v kombinaciji s PS4 kamero skrbijo za natančno sledenje in oreientacijo glave. Tako se s premikanjem igralčeve glave, slika navideznega sveta pred igralčevimi očimi rotira naravno in intuitivno v realnem času. Nadalje lahko v kombinaciji z uporabo PlayStation Move krmilnika, igralec le-tega uporabi kot objekt v navideznemu svetu, kot npr. meč. To seveda velja le pri podprtih igrah. Morpheus bo znotraj navideznega sveta reprodurical igralčeve roke ter meč ter s tem igralcu vzbujal občutek fizičnega bojevanja s sovragi.

 

Posebej za sistem Morpheus je SCE razvij povsem nov 3D avdio sistem. Kot dodatek klasičnemu prostorskemu zvoku, torej zvoku, ki prihaja od spredaj, zadater ter levo in desno, bo Morpheus ponazarjal tudi stereoskopske zvoke, ki so slišani oz. prihajajo od zgoraj ter od spodaj. Primer takih zvokov so na primer zvok stopinj čevljev, ki se vzpenjajo po lestvi ali pa na primer zvok helikopoterja, ki preletava nebo. Zvok, kot ga sliši igralec se spreminja v relanem času in je odvisen od orientacije igralčeve glave. S tem se poustvarja visoko realistično avdio okolje znotraj globin 360° navideznega sveta.

 

V kombinaciji s periferijo; PlayStation kamero, brezžičnim PS4 krmilnikom in PS4 Move krmilnikom, bo Morpheous na PS4 prinesel izjemen preboj pri doživljanju igričarskega doživetja. SCE s svojim vzvodom znanja razširja izkušnjo NR čez vse ključne elemente, vključno s prikazom v smislu optike, avdia, slednja, nadzora in krmiljenja, prijaznosti pri uporabi in vsebine.

 

Razvijalci bodo lahko ustvarjali za igričarsko platformo PS4, ki je bila v pičlih 3 mesecih in pol prodana v preko 6 mio. kosov in še vedno drži svoj momentum. Morpheus SDK je trenutno v razvoju in bo na voljo, ko bo končan.

 

Danes se v San Franciscu pričenja konferenca Game Developers in traja do 21. marca. Obiskovalci lahko ob obisku SCEA stojnice doživijo trenutek z Morpehous vizirjem, ki je tam predstavljen kot referenčni model. Obiskovalci lahko uživajo v ekskluzivnim tehnoloških demo predstavitvah kot npr. EVE Valkyrie (CCP), večigralski zračni streljačini, ki navidezno resničnost izkorišča za vzbujanje občutkov pravih pilotov v EVE Online vesoljskim plovilih. Ali pa v igri Thief (SQUARE ENIX Co., LTD.), ki igralcem vzbuja občutek temačnih svetov prituhnjenega gibanja. Nadalje še The Castle (SCE), ki prikazuje različne možnosti interkacije znotraj NR z utilizacijo krmilnika PS Move in še The Deep (SCE), kjer lahko igralci opazujejo podvodni svet znotraj kletk za opazovanje morskih psov.

 

Specifikacije prototipa Morpheus
[TABLE=width: 466]
[TR]
[TD]Komponenta[/TD]
[TD]Procesor unit, head-mounted unit[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Panel / zaslon[/TD]
[TD]LCD[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Velikost panela[/TD]
[TD]5 inches[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ločljivost panela[/TD]
[TD]1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 per eye)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Vidno kot[/TD]
[TD]90 degrees[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Senzorji[/TD]
[TD]Accelerometer, Gyroscope[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Priključki[/TD]
[TD]HDMI + USB[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Funkcije[/TD]
[TD]3D audio, Social Screen[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 

ccs-755-144776323774_thumb.png


View full article

ozi_SLO.png

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.