N7 Ozi Posted June 12, 2020 N7 Share Posted June 12, 2020 NDA ozima embargo pogoji za razkritje vsebin pred dejanskim izzidom so zelo strogi. Danes ob 9h dopoldne izteče oz. je iztekel rok za Earyl Preview, ki traja do 19.06 oziroma, ponedeljka 22.06. ko bo špil popolnoma splavljen. Do takrat je še nekaj dni in @Ozi ušalta v 8th gear in pedal to the metal, da preigra vsaj 3/4 in bo imel nekaj taktične prednosti pred @matej1990 😄 Do samega izzida igre ne smemo objavljat materiala, ki nam ni bil posredovan vnaprej s strani PR. Torej nič lastnih screenov in zajemkov. Material objavljen v tem delu je torej popolnoma PR staff, ki nam je bil predan vnaprej. Vseeno je nekaj novih fotk vsaj za tiste, ki nisem šli brskat po darkwebu. Odločil sem se, da ne bom spojlal na nikakršen način. Tudi s spoiler tagi ne, ker moraš biti za take zadeve malo pizdunske sorte. Če bo kdo želel pogledat konec bo počakal še nekaj dni in pobrskal na YouTube kanalu koga, ki komaj čaka da spojla vse, ker ljudem danes ni nič več sveto. Zakaj je to tako pomembno? Zaradi zapisa, da je igra praktično nadaljevanje (ergo, Part II) ter da gre za zgodbo o maščevanju ter posledicah. To sta zelo široka pojma, ki ne razkrivata preveč a sta hrkati tudi dovolj logična. Komu in kaj ter predvsem KDO - tega pa Ozi izdavil ne bo. Vsaj še teden dni ne. Poleg tega igre še nisem preigral in imam odprta vprašanja in/ali pričakovanja in me nekaj zadev odkrito matra 😄. Moram pogledat kwajzdejto in ali predvidevam prav ali narobe in ali so pri Naughty Dogu sposobni poskrbet za preobrat (glede na lastna pričakovanja). Zaenkrat jim gre dobro. Po praktično 15 urah igra se zgodba še kar odpira. Pojma nimam koliko je še do kraja. Zatorej tudi ne bom nakladal o sami vsebini igre (čeprav nam je dovoljeno opisat nek točno določen sektor, ki je tudi zelo zanimiv), ker se mi zdi prav, da za taprave fene ostane kar največ prikrito do doživetja. Takoj se je treba jasno izrazit in s tem opredelit. KSi igri prilepi takojšnjo 10/10 TAKOJ! ZDEJ! ŠE! Igra je true masterpiece umetnina, popolnoma pričakovano in vsaj mene osebno ne razočara na nobenem nivoju. Objavljenih je nekaj vsebin o zakulisju mehanike in izdelave iger. Lahko verjamete, da tudi brez teh vpogledov v ozadje opazite napredek pri gibanju in splošnemu premikanju - ne le Ellie oziroma glavnih likov ampak tudi vseh NPCjev. Dinamika okolja je vrhunska, čeprav ne impresionira toliko kot npr. v Days Gone, kar mirno lahko rečemo, da je posledica tega, da je Days Gone open world igra med tem ko TLOU2 pač ni. Igra je strogo linearna in na fakoff trenutke celo preveč. V mislih imam tiste momente, ko sicer potihoma veš, da te odpiranje dotičnih vrat, ali plazenje v nek sumljiv razporek v ruševnih potegne v drug sektor nisi pa še raziskal vsega v prejšnjem - ampak se ne moreš upret. 😱 Tega je v igri polno kot tudi tega, da gre navadno za prehode, ki se iz tega ali onega razloga potem zabarikadirajo za teboj. Do naslednjega gejmpleja 😑 Za kakšno vrsto igre zatorej gre je jasno, kot je tudi jasno zakaj Days Gone in TLOU2 ne moreš postavljat ob bok. Če komu še kar NI jasno, potem ima težave z žanri in lahko rečemo kakšno tudi na to temo. TLOU2 je igranje zelo zrele in temačne, tudi zelo krute zgodbe. 18+ oznaka je na mestu in ko igram pošljem svojega mlajšega mulca stran. Polovico itak ne šteka, drugo polovico mu pa ni treba v glavi premlevat zakaj nekomu razčesnem glavo iz maščevanja in v čem je smisel, da se v postapokaliptičnemu svetu dogaja še večji drek kot je sama apokalipsa. To pač ni igra za rosno mladež. To je zgodba katere namen je v človeku vzbudit določene miselne vzorce in morda globja razmišljanja o odnosih ter ceni maščevanja. Bolje rečeno, kdaj je čas, ko rečemu dovolj. In če gre za refleksijo teh misli v razčefukan svet zakaj se ne bi večkrat enakega vprašalli tudi v kobajagi urejenem? Daleč najbolj me v igri prevzema zvočna kulisa. O tem se bi lahko razpisal za cel review. Vrhunsko madafaka! Igrat brez slušalk sploh raje ne, ker sem prepričan, da gre vse preveč zvoga v izgubo. Razen, če imate res vrhunski hi-end zvočni sistem in ustrezno izoliran zunanji zvok. Mislim, da je škoda zavreč vse mikro zvoke stekla, šelestenja, zavijanja vetra med ruševinami, zvoka deroče vode od blizu ali nekje daleč za stenami, ječanja starega pohištva, golobov nekje visoko na strehah (takrat, ko si že ita na 110% alerta) in predvsem, meni najbolj fino zajet zvok sploh... dežnih kapljic. Šepet njih, ko padajo po različnih površinah, zlasti po platnu je ravno prav jesenski, da začutiš tisto potrebo, da se spraviš v nek topel zapeček, ki ga v TLOU2 okolju preprosto ni. In kaj bi, če bi... jah ne bi. Ker ga ni. Kapljice pa padajo. 🤫 Nadalje nas zvočna kulisa pripravlja na nevarnost, na špice v zgodbi in ostalih interkacijah. Zvok je tako subtilno vtkan v podlago, da po nekaj urah pričneš ravnat prvenstveno po zvoku. Bajno vam povem! Tudi sicer je zvok neka rdeča nit zgodbe, kar se spomnimo še iz prvega dela in Joelove kitare. Ellie sedaj to ljubezen nosi dalje in na trenutke poseda s kitaro in odbrenka kakšen stari hit. Slava voice akterjem in zlasti Ashley Johnson, ker tako odsinhronizirat špil pomeni, da si res profič, sam pa mislim, da ti mora biti lik za res vrhunsko igro tudi pisan na kožo. Vsaj malo. Dialogi si skrbno izbrani, scene sploh niso duhovite, kar me pomirja, ker ne prenesem idiotskega humorja za vsako ceno. So pa vselej dramatične. Zadihanost lika med plezanjem, plazenjem, monologi v situacijah, ko bi najraje spizdil takoj stran in dobiš občutek, da te Ellie dejansko nagovarja. En skrit namig: kaj imata skupnega Ellie in Gordon Ramsay? Korak naprej je NPC komunikacija in njihovi dialogi. Nobenega crapa, kjer se moraš plazit pol ure po šavju, da boš ujel vse njihove nebuloze, ki nimajo kaj pravit s samo zgodbo. Vse je odmerjeno natanko toliko kot mora bit in toliko kot mora liku / igralcu dat, da te povleče naprej ali poteši naraščujočo radovednost. Pa momenti, ko so NPCji preplašeni, ker jih nekdo potihoma pospravlja ali njihovi poimenski (!!!) vzkliki, ko pospraviš enega od dveh na patrulji. Moj-ster-sko! Več ne povem, ker je za kocine pokonc in je treba preigrat. Verjetno niti ne smem tako da, saved by the bell. 😉 Blazno dobra tehnično izvedba nalaganja in shranjevanja. Prvi load sicer traja dobro minuto a ko je igra naložena je vse kot po maslu. Nobeniih zatikanj, nobenga (pred)nalaganja, ročno shranjevanje pa traja točno pol sekunde (!!!). To je to, dragi kolegi! Tega si želimo! Igrat in uživat, ne pa izgubljat časa z mlinjenjem. Igra je bila deležna že dveh obližev, ki so bolj PR variante kot vsebinsko tehnične, kar je spet velik plus. Očitno je zamik pri izzidu prišel prav, ker se mi zdi igra zelo spolirana. Niti enega samega glitcha ali tehnično vsebinske kozlarije v 15 urah. Za early preview sem se razpisal dovolj. Več se v neki uradni varianti niti ne bom, ker nima smisla. Raje se potem skupaj razčvekamo in oberemo do kosti še vse ostalo. Fuck me, igra bo znova rekorderka. PR screens: 1 1 2 Quote Link to comment
admins matej1990 Posted June 12, 2020 admins Share Posted June 12, 2020 Damn @Ozi! Hudo dobro spisano brez spoilerjev! Samo tvoji občutki in doživljanja, ter določena tehnična plat igre, ki še ni bila predstavljena - zvok in nalaganje. Ta 1 teden čakanja do izida bo hudičev! 😈 Quote PSN & Xbox LIVE: NowickySLO Link to comment
josko Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 @Oziodlično opis igre komaj čakam da pridem do tele igre Quote sony is the best:rock: http://www.speedtest.net/my-result/3756792885 Link to comment
N7 Ozi Posted June 19, 2020 Author N7 Share Posted June 19, 2020 Na Redditu so se pojavile cele horde hejterjev in on-in-sploh mrzležev do špila. Ne paše jim... o šit. PAZI SPOJLER! ŠE ENKRAT. PAZI, UBER SPOJLER. Spoiler ... da ima Ellie rada punce, da je Abby preveč možača, Lev pa očitno transgender, da jim koncept zgodbe ni všeč, ker je tema maščevanja obdelana iz vseh (dejansko dveh oziroma obeh) strani. Puritanske riti pa pravijo, da jim igra kvari otroke. Hej, šerloki! TO NI igra za otroke. To je mature gaming. Dat tako igro otroku v roke in obenem popolnoma prezret, NE - ignorirat PEGI 18+ je nedvomno šolski primer za BAD PARENTING. Vse skupaj pač vnovičen dokaz, da imajo američani res gnilo družbo, da niso uravnovešeni, predvsem pa, da so neskončno razvajeni in otopeli. V bistvu so tupi kot kurac kot je večkrat zaklel moj stari. In potem se jaz (in še ob katerem drugem revjuju *kreh*) vprašam, resnično se zamislim nad tem kako ljudje funkcioniramo. Zato še enkrat kapo dol za Naughty Dog, da s tako vrhunskim igričarskim dosežkom dosežeš tak daljeročen vpliv ter vtis. Kudos za mature gaming! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.