Jump to content

[Uradna tema] Skate.


shoelace

Recommended Posts

S popravkom,

EAjev verjetno v zadnjih letih res edini odličen in inovativen špil, ki je sicer edinega konkurenta Tony Hawka dobesedno potolkel z realizmom, grafiko, težavnostjo a hkrati zabavnostjo in odlično fiziko (vsaj če sodim po THPG demu). Tonč Hawk in Neversoft nategujeta že 8 let saj je vse ostalo isto, le dodajajo razne nail the tricke in nepotreben balast :a_a:

X360 verzija je že zunaj v US, EU pa baje 17. ali 21. (PS3 verzija 24.).

Ne bom limu slik ali česarkoli, demo je itak na marketplaceu i nPSNju, da lahko vsi sprobate first hand.

Anyway dans je izsel v US, sam sem ga sicer povlekel kot :china: (har har) ampa mer zanima ce komu dela. No odgovore, da nebomo reskiral prosim na private. :thumbup:

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

Ja no končno, sn mislo da te teme nikoli ne bo...

Preigral pol-urni demo že par krat skozi in nevem če bom šel kdaj nazaj na THPS. Sicer je dobra serija, ampak proti temu res nima kaj iskat.

Multiplayer mogoče res ne bo močen, pa že res da v igri ni flatland pa lip trickov, ampak vse ostalo je bolj kot ne pošlihtano v nulo. Mapa bo baje ogromna, Flickit trick sistem je ful dober, pa še veliko število oblačil, deckov pa tega... Komaj čakam

NitroBlast90.jpg

Link to comment

Ma ja jz sem demo počeš in po dolgem preigralč najmanj 20x. zanimivo je, da so mi recimo ravno učeraj šele začel ratvat npr. hardflipi ali 360flipi na grind. Z flipom ni problem visok skočit z kakšnim 360 HF pa je že težjein sem šele zdaj flick it tuk naštudiru da vem kak vse to. Da o manualih na grind ne govorim res legenda špil.

Multiplayer je baje omejen na posamezna območja podobno kot THP8 laga ni baje pa lagirajop drugi igralci, vsaj ti jih boš tako videl.

Flatland tricke si lahk sam izmisliš s kombinacijo manualov, flipom, grindom, fizike, late-ov, revertov, se kr da z mal imaginacije :thumbup:

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

ta review vsekakor zgleda zelo zanimiv in ponavadi te igre zgledajo zelo qul, kjer kazejo gameplaye, kjer vsak trik brez problemov uspe, ampak ko igro enkrat preizkusis pa ti dopizdi, da se za en trik zajebavaš pol ure in igra hitr postane dolgočasna.

In skate zna bit ta igra, cajta pa glih nimam kej prevec za take... :(

Link to comment
ta review vsekakor zgleda zelo zanimiv in ponavadi te igre zgledajo zelo qul, kjer kazejo gameplaye, kjer vsak trik brez problemov uspe, ampak ko igro enkrat preizkusis pa ti dopizdi, da se za en trik zajebavaš pol ure in igra hitr postane dolgočasna.

In skate zna bit ta igra, cajta pa glih nimam kej prevec za take... :(

Če se ti ne zdi vredno zajebavat potem igra res ni zate, je pa čar ravno v tem, da vadiš vadiš dokler ne dosežeš prfekcije - id est, željenega trika. V demu sem se noro zajebaval, postavi lsession marker na določen spot i nse drkal dokler mi ni ratal 360 flip v tailslide ipd.

Kot bivši skater, se zavedam koliko truda je potrebno vložiti, da dosežeš nekaj (ok razlika je tedni-minute) in če povem iskreno, me ta špil spominja še najbolj na kak Ninja Gaiden. Čeprav ko se ti odpre in veš kako visoko poknat tud razne inwarde ali hardflipe ni ovir oz. kot v resnici, na kakšnih spotih tud 20 bailaš preden ti rata.

Video k isem ga posnel je v montaži bo pa kmau na youtube, drugač pa če še kdo ne ve, se da pridet iz demo area ven in skejtat po suburbsih.

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

Zanima me ce se da dobit kksn spisek trikov kako jih izvest? :roll:

Kere trike znate? :headscratch:

Jst znam 360 flip, pa use variale, hardflip pa se pol tistek so uizi.

Ali ste naredli ze kaksno res zanimivo linijo? :rockbrow:

Jst sm naredu lazerflip pa na blunt pa flip dol nato pa se 540 heelflip. :cough:

Pa se ena je bila znimiva, ko sem naredu 360flip to noseslide pa hil flip dol. :beer::cough:

PS: ce ste ksno linijo posnel pa jo dal na youtube bi lepo prosil ce daste link da si jo ogledamo in ocenimo.

PSS: lahko bi se zmenil za kksn >>tekmovanje<< (seveda brez nagrad) za najboljso linijo(ni vazn a je na x360/ps3) pa dal na youtube pa na forumu ucenl. :roll:

aljazzSLO.jpg
Link to comment

sm sprobal demo in ze tam skor ziuce zgubu (sicer imam dobre zivce)....

sm prsu do tja, ko je treba tist manual flip pa pol manual obdrzat pa dol skocit, pa ne vem kk naj to izvedem.

sm se zajebavu ene 10 minut pa mi se kr ni uspelo. ko se odrinem je razdalja do tiste platforme mala in pol, ko hocem da se nazaj nagne na zadnja kolesa morm od odriva pocakat ene tretjino sekunde da z obema ogama stopi na skate drugac ne zagrabi, pol pa se pocasi dat desno gobico dol drugac spet ne zagrabi ce dam hitr, ampak kr je kratka razdalja sm u paniki in hitr dol stisnem.

ko pa mi ze use uspe pa gor na platformo ne morem skocit zarad premale hitrosti, je pa premala razdalja do platforme, da bi lahka use te stvari prej izpeljal.

mislim any sugestions?? :sweat:

Link to comment
  • 1 month later...
Snemanje filmov je precej težko, ja. Vendar, če najdeš pravo mesto ni problem z malo vaje narediti filma.

Meni delajo probleme tisti težji triki, ker mi ni jasno kako naj gobico tako natančno premikam :S

Tile film challangi niso razen parih izjem sploh tolk težki. Kjer imaš air time in grab challenge greš pač v half-pipe, če imaš grind, manual ali fliptrick v challengu je najbolje iti nekam na cesto kjer so pločniki, itd....

Drugače pa igra terja kar nekaj vaje ja, sploh da zaobvladaš advanced flip-tricke in da z njimi nabijaš grind/manual/grab combote.

RELIX28.png
Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.