Skoči na vsebino

H3-MP mape: Snowbound


kekken3

Oceni mapo!  

23 glasov

  1. 1. Oceni mapo!

    • Mapa mi res dogaja!
    • Nisem glih ljubitelj, a ne trpim.
    • Veto that shit!


Priporočene objave

1. Podatki o lokaciji orožja, orodja in vozil ter o njihovem spawnu

h3snowboundcomplete2uo8.jpg

odpri povečano sliko v novem oknu

2. skupna imena lokacij

Če malo poslovenimo, gotovo dobimo zgornjo in spodnjo bazo. Tudi baterije so lahko zgornje in spodnje. Skale in tundra kot nasprotna dela tudi zvenita v redu. Izmisliti bi si bilo treba eno kul poimenovanje za "far rocks", da ne bi spet skal mešali.. Recimo... "stena". Underpass je lahko "podhod" ali pa kar "pri/nad ghostom". Potem so tu le že tuneli. Ti, se mi zdijo, da so že v osnovi malo zakomplicirani, z ledenimi tuneli in tuneli ledenih jam. Jaz veliko raje poimenujem lokacije po pomembnih stvareh, ki jih tam lahko poberemo. Ice cave 8 po moje komot postane shottie jama po shotgunu, 9 lahko postane kar le "sredina" in ko je nekdo v tunelu je pač "pod sredino". Preostaneta samo še za 10 "camo-tunel" po kamuflaži in za 7 "vhod" (v jamo).

Tako dobimo:

1: Spodnja baza

2: Zgornja baza

3: Spodnja baterija

4: Zgornja baterija

5: Skale

6: Tundra

7: Vhod (v jamo)

8: Shottie (jama)

9: Sredina

10: Camo (tunel)

11: Ghost

12: Stena

3. strategije za najpogostejše MP formate na mapah

Team slayer:

- strateško najpomembnejši orožji sta Shottie in Beam Rifle. Shotgun nam omogoči dominirati tunele in s tem prisiliti vse ubožce, ki spawnajo na odprtem, da brez orožja tečejo po snegu, kar jih naredi lahko tarčo za timmejte, ki idealno nadzirajo odprti del z vrha baze in šicajo take ovce z BRji in Karabinami. Sicer sta na stopnji tudi dva maulerja, ampak shottie lahko lepo ubije s prve še brez meleeja, kar nam vedno da prednost. Drugo zelo pomembno orožje je Beam Rifle. S tem (in dobrim snajperjem v teamu) bomo šefi odprtih prostorov. Če se mislimo potikati po tunelih moramo resno razmisliti vsaj o Maulerju, nasploh pa je nadve pomembno, da si ob štartu/spawnu vedno priskrbimo kak BR.

- Štart na tej mapi je zanimiv, saj kljub dokajnšnji simetričnosti pokrajne orožja niso razdelejena enakopravno. Če začnemo na zgornji bazi, bomo takoj dobili Beam in dva Carbinea. Od tu naprej lahko začnemo tek za osvojitev centralno postavljenih Ghosta in Shottieja. Spodnji so sicer nategnjeni, ker ne dobijo beama in se morajo zadovoljiti "le" z Laserjem, ampak so pa tisti, ki bodo prvi pobrali Camo, ki je na tej stopnji načeloma še boljši od Overshielda, ki ga dobijo zgornji. Z osvojeno kamuflažo lahko ob primerni podpori takoj poskusimo stranski naskok na bazo in asasinacijo ter prevzem snajperja, ali pa vsaj poskusimo zakontrolirati podzemlje. Camo je res noro močen. Res dobro orožje za klatenje nasprotnih snajperjev je po novem tudi Needler (prisoten na nižji bazi), saj so snajperji idealne tarče - malo se premikajo in za zaznavanje okolice povečini računajo na radar. Z needlerjem jih lahko lepo sklatimo še izven dosega radarja in ko bodo začutili prvo iglo, bo za umik že prepozno.

- Ko se enkrat partija vteče, je, kot že rečeno, vedno dobro, če imamo nekoga, ki skrbi, da se nasprotniki v tunelih nimajo preveč fino. Ciljajmo pač na to, da se vsake 3 minute karseda precizno vrnemo po Shottie ali Camo. Z dobro komunikacijo to vse lahko opravlja tudi samo en igralec, saj se je v podzemnih kanalih zelo lahko skriti in naskakovati ubožce (posebej s shottiejem), tako da bo v glavnem vedno nasrkal tisti, ki se mu bo kam mudilo. Zato se je tudi treba paziti situacij, ko se nasprotniki kljub naši zunanji dominaciji vsi usidrajo notri, navadno prav pri Shottieju in naberejo kup fragov še preden smo sploh dojeli, da nas glih na to lovijo. Ko smo v zaostanku in je časa malo, bo potem težka štala kar vdreti notri in spreobrniti rezultat.

4. skoki, bližnjice in strateške pozicije

Kar se tiče pozicij, se Snowbound ravna po tipičnih H3 zapovedih odprtih prostorov: če se le da, ne hodimo peš čez sredino mape, saj bomo lahka tarča BRjev in Carbineov nasprotne ekipe. Raje se zadržujmo na čimvišjem mestu, kar nam bo v navezi z BRjem, Karbino ali Snajperjem dalo čimveč nadzora nad bojiščem. Idealna za to je baza, saj spust dol na nasprotno stran od prihajajočega ognja in po možnosti vstop v spodnji, zaščiten prostor nudi nudi dostojno zavetišče, če nas presenetijo streli v hrbet ali pa nam nasploh zmanjkuje ščita.

Snowbound nima skoraj nobenih posebno skritih točk. No, če smo z Beamom na Visoki Bazi in nasprotnikov ni na vidiku, lahko poskusimo fancy granade jump ob bok štrlečega konca baze. Z malo sreče bomo pristali na tanek rob, po katerem pa lahko hodimo vse okoli stebra in tako ne le pokrivamo mapo z velike, nadstandardne višine, temveč se lahko tudi skrivamo pred morebitnimi napadi. Možen je celo skokec na nek štrleči privesek malo bolj proti sredini, ampak smo potem omejeni le na ciljanje le polovice mape (v smeri Shottieja).

Simpatično pozicijo za snajperiranje sem našel tudi ob Steni, bolj proti strani Tundre. Tam lahko s štrleče skale skočimo na izbočen del stene, od koder imamo kar dober pregled nad lepim delom mape (predvsem nad območjem ghosta), kul del pa je, da lahko po vsakem strelu, ko nasprotnik začne oprezati za nami, hitro vžgemo rikverc in vzvratno ob pečini pridemo na dokaj skrit del izbokline, ki se ga ne vidi s skoraj nikjer, razen s tundre in delno z nizke baze. Wash rinse and repeat for some stealth sniping fun.

Sebek dodaja:

Ampak ne pa pozabit Sticky Granat na tej mapi, nora zadeva, da zatrejdaš kille, če kampajo v bazi in podzemlju, saj je s pomočjo "ščit vrat" zelo lahko stickat. Z ubitjem jih spraviš ven s tunelov in večinoma spawnajo nekje za svojo bazo.

Idealne snajper pozicije so stena, skale pri zgornji bazi, okrog baterij pri zgornji bazi proti camotu. Ni pa tako idealno, če snajpaš z baze. Ne vem po igranju se mi zdi zelo čudno, saj te zelo hitro lahko skinejo z granatami ali z needlerjem dol, nasploh vrh baze ni dober za kamp. Najboljše pa je tako krožititi: skala - vrh baze - proti baterijam s snajperjem.

Link to comment

Ampak ne pa pozabit Sticky Granat na tej mapi, nora zadeva, da zatrejdaš kille, če kampajo v bazi in podzemlju, saj je s pomočjo "ščit vrat" zelo lahko stickat. Z ubitjem jih spraviš ven s tunelov in večinoma spawnajo nekje za njihovo bazo.

Idealne snajper pozicije so stena, skale pri zgornji bazi, okrog baterij pri zgornji bazi proti camotu. Ni pa tako idealno, če snajpaš z baze, ne vem po igranju se mi zdi zelo čudno, saj te zelo hitro lahko skinejo z granatami ali z needlerjem dol, nasploh vrh baze ni dober za kamp. Najbolše pa je tak krožit skala, vrh baze, proti baterijam s snajperom.

Hehe drugače pa je mapa, ki jo je kekken naredil :bowdown:

Link to comment
  • Pred 2 meseci ...

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.