Skoči na vsebino

Halo 3 - pro et contra


bmxrider

Priporočene objave

ja sam dost ljudi se prtožuje da rab fixe ta špila trenutno še nimam liva ampak k špilamo local me je že razpizdilo da s snipro ne ubiješ pa na posnetku vidš da gre skoz pa glede stickov je blo v h2 pomojem mau bol pa še tista plava barva je bla bol k pa zj

[No fear, no pain, be crazy & ride BMX]

Link to comment

Takoj se skapira kako se igra igra.

najprej zbijes scit nasprotnika in zaradi enolicnosti vedno ves koliko scita ima, ko ti zmanjka amonicije in nato ujames pravi cas za bash in to je to.

ni nobenih klasov, ki bi zadevo naredili bolj raznoliko.

En in isti nasprotnik in pri tem sploh vec ne rabis razmisljat in igra postane dolgocasna.

Mi je nekak boring takoj ratala.

Naj stvar je bil se single player :car:

Link to comment

Eh zadnje čase ko nič ne igram sem premišljeval kakšno razočaranje je tale halo 3. Bolj kot igraš, bolj si razočaran. Mape so ene najslabših, vse odprte, mogoče ena ali dve imata res par hodnikov in spotov, kjer se kdaj razvije kakšen multifight, ni pa to Halo 2, ki je zame leta pred H3.

Kurc ne vidim več smisla, da grem z modelom 1 na 1, itak tud če je največji noob mi bo vsaj pol ščita vzel, ga ubijem, potem pa vedno uleti popolnoma random tretji noob ki me ustreli 1x,2x in sem mrtev. In potem jovo na novo. Mape so preveč odprte in za halo gameplay čisto neustrezne. Kot sem že reku, se tolčeš z modelom, skoraj vedn mal hielda zgubiš, prleti nekdo mimo, ti pa se nimaš kam skrit totalna bedarija.

Halo 2 se je igral popolnoma drugače, kjer si res lahko blestel, tud brez shielda, tole je pa preveč noob friendly in skilli v Halo 3 nima kaj velik vloge, ker je vse odvisno od sreče in situacije. Zdej ko se je ves ta hype polegel res vidim, da je tole en average shooter, kampanija mi je itak kul tistih par misij, ki sem jih lahko preigral, ker -blam!- bungie še po dobrem mesecu ni poskrbel za desettisoče folka, ki dobivajo Dirty disc errorje in celo RROD zaradi slabega programiranja. Celo tako neferso, da še niti ene zjave na to temo niso izdal, pa se prtožuje folk po vseh forumih.

Ascension, Midship, Lockout in še kup ostalih iz H2 to je bil real deal, tam se je igral na nož, tu je pa res vse tako average, noob friendly in dolgočasno da brezveze. Pa še matchmaking smrdi z game modi, al je snajpanje, kjer kampira blu team al red al pa navaden t slayer. Nisem hotel inovativnosti, samo Halo ampak kurc sem dobil en skomercializiran pofl for the masses. kak bi naj sploh tak špil bil tekmovalen ko pa je popolnoma razbalansiran?

Meh orange box (smeh ja), mi je bil dost bolj zabaven in team work wise, next month se pa selim na COD4, ki me bolj spominja na Halo 2 kot kirkol COD zarad good ol pwnaga brought to ya by Ninjaklan.

Mappack je že v izdelavi, bojda bo že novembra, povedal so že imena map ampak nič ni govora o kakih rimejkih iz H in H2, pravijo samo da bodo very fun. Ena bo baje ful temna in je en programer razlagu, da bodo playerji sam sral od strahu ko jim bodo drugi iz teme skakal z swordi. Mnja res kul bungie, go fu

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

Sej deloma je res, problem je ta Asault rifle. Orožje je res močno in prav tako meele, ali obenem ne zahteva nobenega skilla. Pri halo2 si pa startal s smrdljivim smgjem. Če je bil v halo2 smg start si je boljši igralec vzel BR in ostala power weapon orožja in praktično je blo konec, noob z smgjem ti tako ali tako ni mogel nič naredit. Vendar je bil problem, na višjih levelih v matchmakingu, da se je včasih ekipa spownala pri vsem, pobrali so vse, in ti si tam ostal doomed z smgjem, ker proti BR nisi mogel nič naredit. Orožje je blo broken, kar se je tudi videlo, da je bungie vedno v več gametypov dal BR start.

Problem je, da smo Slovenci kaj smo igrali custome, vedno igrali z AR startom in res to je meni tudi bedno. Skilla ni dobenega, saj vsak prileti na tebe spusti tistih par metkov v tebe in si dead. Pač mogli bi igrat z BR startom. Sploh snajpanje, batle rifle, carbinka zahtevajo ene 5 krat toliko skillov kot v halo2, zaradi zmanjšanjega autoaima in bullet magnetizma. Ali tu pride spet problem, da slabši igralec potem ne dobi nobenega killa in mu je spet bedno. Drugi problem halo3 default settingov, da je na mapi enostavno preveč mavlerjev, ki so res premočni. Verjetno bo število njih tak zmanjšano v prihodnjih updejtih.

Tale igra bo majka, ko bo Mlg mape customiziral, ko se bo igralo z BR startom in maksimalno 4 na 4, vse ostalo je preveč, ko bodo popravli meele, tole bo pa kmalu.

Drugače pa tudi v matchmakingu, ko si enkrat nad levelom 40 je tudi halo3 z defult settingi majka. Vidiš, da je AR start bolša izbira kot smg start v 2. Začne se taktizirat, nadzirat vsaki del mape, da bognedaj nasprotna ekipa ne bi dobila snajper ali raket, folk ne rusha blind z AR, ker si dead takoj, vsak rajši počaka na BR, pač se pravim tega enostavno ne vidiš pri slabših igralcih.

Se pa strinjam glede map. Halo3 rabi kak chill out, midship, santcuary, lockout, warlock, beaver creek, damnation, prisoner, acension, pač človek je navajen na te legende. Ima pa tudi halo3 par odličnih, ala pit, guardian, epitaph - Moraš se navadit na njo, ker je res čudna na prvi pogled. Da pa bungie ni dal izjave pa je res malo nefer, verjetno pa tak zdej zbirajo samo informacije, kar bi mogli popravit in bo do konca leta vletel pač, bungie pač ni firma, ki bi na mrtvo izdajala updejte.

Madrug aha, torej misliš, da halo3 ne zahteva skilla obenem pa se veseliš cod4, igre, kjer človeka s smg ubiješ v manj kot sekundi, snajpat je tak smešno lahko, saj padne kam koli ga vstreliš, mape so tak prevlke in nepregledne in podpirajo kampiranje gledano na beto in ostale code, pri codih je vedno bil samo teamwork, nekih shooting skillov tako ne.

Link to comment

Madrug aha, torej misliš, da halo3 ne zahteva skilla obenem pa se veseliš cod4, igre, kjer človeka s smg ubiješ v manj kot sekundi, snajpat je tak smešno lahko, saj padne kam koli ga vstreliš, mape so tak prevlke in nepregledne in podpirajo kampiranje gledano na beto in ostale code, pri codih je vedno bil samo teamwork, nekih shooting skillov tako ne.

Saj nisem mislil, da ne rabis skilla, ampak je vse tak enolicno, cel combat.

Res bi moglo bit vec različnih klasov npr.

Pri cod 4, ko snipnes pade dol samo ce meris v glavo (ce ima poln health seveda, kar ponavadi imajo) in SMG so samo za cisti close combat in namestno njih je potem seveda shotgun boljša izbira.

Sem bil nad halo 3 zelo navdusen na zacetku, ampak me nekaj odvrača od igranja. Je nekak dolgočasna, ponavljajoča).

Link to comment

Vem, da sem nekje bral, da je sniper kill kam koli vstreliš, zgleda pa je to verjetno s perkom, še vedno smešno ampak se v customih verjetno, da odstranit.

Zakaj bi mogli bit klasi mi ni jasno, to je pač tvoj opinion, eni imamo rajši tako kot je. Halo s klas sistemom ne bi več bil halo, halo gameplay se vrti okoli kontroliranja orožij, kontroliranja map, zdej, da bi si nekdo izbral sniper klaso pol bi se vse podrlo, ala camp fest v codovem deatmatchu.

Sicer pa vsak bo igral kar mu paše in prav je tako.

Link to comment

Eh klase niti mal ne pašejo v Halo ker bi se potem gameplay čisto spremenil. Nočem bashat čez špil, sej večina vas ve kak fri kza Halo sem in kako sem ga komaj čakal. Halo 2 multiplayer mi je še danes najboljši multiplayer, ker v dveh letih se ga res nikoli nisem naveličal, sem pa zato pričakoval še večjo bombo z Halo 3, vendar je ta ni odvrgel na žalost.

Seveda je H3 skill based ampak tud novi COD4 je, še posebej je odvisno od načina kako igro igraš. S tega vidika se mi zdi da bi iz COD4 lahko izstisnil mnogo več kot iz H3, ker se mi po beti zdi, da je (smeh) COD4 bližje H2 kot pa sam H3. V veliki meri so to samo moji občutki in sproščanje adrenalina, ki pa so poglavitni razlog, da mi multiplayerji sploh pašejo in pri meni ti filingi niso za odmet.

kakorkol, H3 tud če hočem igrat ga tko al tko ne morem, zato se selim. Mi je pa najbolj žal, da bom prikrajšan za kopico dobrih slo all-star matchov in 16 palyer žurk. Pa še verjetn ne bo nobenga dedicated payerja ala sebek, kekken, afi, keks itd. an COD4 in se bo špilalo bolj z casuali. Lahko rečem sam FU Bungie. Ko dobim novega 360 in če bo delal in če bo kak res dober mappack, ki bo prestavil fighte na spote ala Lockout sniper tower, kjer je vedno dogajalo, ne pa neke odprte zadeve, kjervsak zase luta, da ne omenjam raznih Sandtrapov, ki temeljijo na vozilih (kar je zabavno, ni pa to zame Halo) se mogoče še pridružim in da pade uraden klan bi znal bit zabavno že zarad družbe. Sej pravim, če bo Bungie dost fer ker zaenx se mi to zdi nategunstvo prve klase, v US že vagajo kopico tožb proti MCju razjarjeni kupci.

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

shoelace, k si reku da vozila zate niso več halo sam pomoje glih ta dajo piko na i pr haloju, res da ni najbol s tankom noobat ampak če je 16 playerev blo v blood gluch pr h1 in 2 je blo z warthogom kr fain se zajbavat sploh pa pol pr 2 k si meu več šanse se znebit aldi v vozilu z rocket lunčerjem, pa vn si ga lahka fuknu pa še s snipro si mu več šans zadet k pa pr 1 k si zadeu avto čis u spodn deu gume pa si ga ranu, pr h3 je pa zj glavna atrakcija mongoose

[No fear, no pain, be crazy & ride BMX]

Link to comment

Človek ne razumeš, ravno otem sem govoril, da je zadeva postala preveč skomercializirana. Sej je v redu če je špil zabaven, ampak čar Haloja nipri men nikol bil v vozilih. Je kul sprostitev ampak core bi a še vedno mgel bit BR dueli itd. Kot sem rekel, nemoreš razumet, ker si verjeten ravno začel z Halo 3, jaz sem pa že leat poprej drkal halo 2.

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

tko je špilu sm vse špile halo največ 1 na kompu poznej tud na xboxu ampak nikol ne liva ampak pr enki sm mu raj odprte mape in tm si rabu warthoga sam sm biu pa pr 1 zanč sniper zato sm se preselu na zaprte mape mu sm več zegna pr pobijanju ampak sm še vseen na cajte igrov odprte mape in se mal bl brukov :D

vsak ma svoj okus

[No fear, no pain, be crazy & ride BMX]

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...

Moje mnenje kaj bi igro izboljšalo.

Največji problem trenutno v igri je meele, enostavno dobro mišljeno ampak slabo izvedeno, saj je čas enostavno predolg in ponavadi zmaga tisti, ki vdari kasneje vendar z čist malo več ščita. Moti me tudi to, da, če skočiš na nekoga pa meelejaš ne vzame več healtha, kot če stojiš, ko vdariš. To je bilo super v dvojki. In še zadnje double meele, edini glitch v haloju, ki mi je sedel in bi si ga želel nazaj, ampak dobro.

Running speed na 110%, sem igral nekaj na 110 % speedu in morm rečt, to je to, na 100% se mi zdi igra malo prepočasna, saj so mape večje kot v dvojki. 10% se ne sliši dosti, ampak je glih dovol, da halo ostane halo ampak je še vedno hitrejše.

Zmanjšanje števila maulerjev, enostavno mauler je premočn. Zmanjšanje njih na mogoče enega ali še bolše totalno removanje njih, saj po nepotrebnem silijo k kampiranju.

Remajk starih map. Enostavno, klasika je klasika. Kolko preigranih ur na lockoutu, fak. Naj remajkajo midship, lockout, ivory tower, beaver creek, santcuary pa še par legend iz enke.

To je to, upam, da bo bungie naredil kaj v tej smeri in halo3 bo perfect.

Link to comment

Kot prvo, res hvala Andurilu ki je spucal temo.

Kot drugo, mislim, da vem čisto premalo, da bi lahko globalno sodil o H3. Pač, imam 550+ iger pod streho, a izkušnja se še vedno zelo spreminja. Kdaj pa kdaj se mi zdi kul, ko z nečem pwnam noobe ter se počutim ves pameten in skillful, igra pa genialna, nato pa me dobri igralci z isto strategijo razbijejo in ugotovim, da je na koncu dokaj cheap in da nisem bil nič kaj preveč gadan, ker sem znal to. Tako da, no, dokler ne bom igral z res top tier teamom veliko iger proti drugim top tier teamom na vseh najbolj igranih mapah in sprobal večino strategij, se jaz počutim, da ne morem soditi v celoti. Kaj pa vem, kako zugleda 4 vs 4 na epitaphu. Kako na Guardianu, kako zgleda lag-free narrows z dobro komunikacijo, itd. Veliko je tega, kar moram še s prve roke preveriti.

Izkoristil bi priliko za pohvale vsem, ki ste dokončne sodbe podali po, tko, dvestotini tega, kar sem H3 preigral jaz. Mesto na IGNju vam ne uide. :cool::thumbup:

V glavnem, tko, na začetku sem se dosti obremenjeval tako s čudnim novim meleejem, kot z maulerjem, a se mi v zadnje čase zdita oba problema vse manjša. Pač, navadil sem se izogibati bližnjim srečanjem in v luknje tečem le še, ko imam nekaj, kar pwna maulerja - shottie pač. Teh je na mapah na srečo veliko in po svoje je prav zabavno gledat inverzni efekt, ko te semi-scrub veselo kampa z maulerjem in misli, da je ves gadan, ker mu tečeš v naročje, v resnici pa imaš ti shottie in ga boš pwnal. No ja, kaj pa vem, zdi se mi vse manj problematično, pač.

Bolj kot moč maulerja je po moje problem v dizajnu določenih aren, ki maulerju dajo moč. Prva med vsemi Snowbound, ki ima nekaj resnih problemov v tempu igre. Morda se vse reši z ZELO dobro organiziranostjo in koordinacijo napadov - recimo tako, kot je naš semi-eliten team Macro-Sebek-jazst-šekdo še kar ne premore pod stresom začetnega zaostanka. Eni kurcajo Epitaph, a meni je zaenkrat kul. Guardian in Pit sta fantastična in tu ni sranja. Isolation je na začteku super-tečna, a se s časom izkaže za dokaj logično in predvsem odličen test sposobnosti teamworka igralcev - da vedo in so se sposobni zmeniti, kdaj ne chargeati na hrib sami in si sproti povejo koga kje streljati, ko chargeajo gor drugi.

Ena od začetno dokaj osovraženih, Construct, je tudi zelo team dependant in poudarja res dobro merjenje ter lobanje granat in se mi je v zadnjih igrah, odkar sem se naučil teči gor do snajpa po rampi in take, kar dogaja. Podobno Narrows - nekako se mi zdi, kot da dobiva vse več smisla.

Tako kot v bistvu cel H3, če mu damo dovolj cajta in se hkrati dovolj posvetimo, da se lahko kličemo zares Halo 3 Igralci, ne pa le majstorji Hala (kakega preteklega, po možnosti), ali pa le znalci FPSjev, ki na vsak način morajo primerjati fruške in mandaranče (posmeh vsem vam v raznih OW-FUCK-H3-GRAFIKA-SUX-GEARSI-GA-POWNAJO postih). Da zadeva ne dela na določenih konzolah je uber-sranje (kot se je zgodilo NinjaKlanu - sožalje), ampak ne more biti resna kritika igri, ker je to problem, ki ga v velevečini ipak ni. Kolikor to že suxa za posameznika. T_T

Drugo, povsem preveč osebno merilo je le na podlagi online matchmakinga in laga ter frustracijah, ki jih doživimo v igri proti amerikancem. Pač, res škoda je, ker igra bolje ne izbira povezav in nas prepogosto da z overseas retardi, kjer ali mi ali oni čisto nasrkajo zaradi neizogibnih 300 pinga, ampak ej, če smo resni igralci in resno ocenjujemo H3, moramo enostavno gladati na resne zadeve - in to online matchmaking ni - omejiti se je treba na online proti slovencem (z dobrim hostom) ali še raje na offline. Pač, zahttevna zadeva, ampak tak je pač Halo - hardcore - in če mislimo zares igrati, moramo misliti na resne (športne pogoje). Tudi Ogreji ne služijo desettisočakov po Liveu.

Tako da no, mene je kar malo potrl ta naval kritik in sploh ne le navidezna ohladitev začtene Halo 3 norije, ki jo je bilo sicer itak treba pričakovati - nismo vsi hardcore, pač - vse me je pripeljalo do tega, da sem sam začel zelo negativno gledati na vse. Zadnje dni po kar dolgi pavzi lepo vsedel in naredil tisto, kar nas res in edino razsvetli: igral usrano igro - orenk. In moram reči, da poka, ter da vedno bolj znam ceniti stuff (oziroma, vbolj objektivno gledati na pluse in minuse stuffa), okoli katerega sem do sedaj bil apriori negativen:

melee, maulerji, construct, narrows, isolation

Kar bi trenutno sedaj res rad videl je:

- bolj švoh ghost (malo močnejši od človeka, ne pa da mi preživi laserje in stickyje)

- premik/izbris nekaterih spawn spotov, ki se ne zdijo preveč posrečeni (narrows, isolation)

- skrajšati doseg melee laungea (po moje to naredi maulerja bolj tečnega, kot pa dejansko njegove lastnosti zbijanja shieldov - glih da bi bil mauler-camper malo bolj izi za baitati in pwnat z dovolj velike razdalje).

- več guardiana v 3 vs 3 in 4 vs 4 v matchmakingu

- da se sistem matchmakinga trudi postavljat folk iz iste celine skupaj ter da bolj natančno kaže lag - imam eno zeleno črtico manj od ameriškega hosta, pa zaostajam za tretjino sekunde (itak). Comeon, dajte mi vsaj realno povedat, kdaj koliko prezgodaj naj sprožim shotgun!

- razširitev open teamchata na 5 vs 5 ter možnost iti social slayerja 4 vs 4 (kot je to sedaj za team slayerja 3 vs 3, brez da išče dodatne igralce)

Ah ja, če se zdim preveč zaščitniški, se opravičujem, ampak tko, hočem malo povedat, da to ni revija in ni nujno, da po urci ali dve "testiranja" potegne neko povprečje in natolče svojo smart-ass-izjavo o nadkvaliteti ali nadsuxavosti špila, ki ga ni videl praktično še nič. Smo na netu, to je board in časa imate, zato ne govorite iz riti o zadevah, ki jih ne poznate. In saj, dopuščam to, da nekateri ljudej ne marate Hala in pika ali da vas moti neka eksotična stvar, zaradi katere imate potem raje nekaj drugega . Ali pa da ste v principu pristaš kake druge serije. Fair enough. Ampak potem je treba tudi tako povedati, ne pa se v threadih o multiplayerju vsajati, kako sux tekstura na random gorili, ki nas pwna v campaignu.

Tako, to je to. Več igrat, manj bluzit. Ali pa: več igrat -> nato bluzit. Nikakor pa nič igrat -> bluzit.

Link to comment

Hehe, res hudo napisano ja, se strinjam.

Epitaph je res huda, huda mapa za deatmatch. Ampak res rabiš časa, da jo skužiš. Nedvomno poleg guardiana in pita najboljša v halo3. Prav tako construct, kjer je pa res point na br in teamworku, če maš to in še kakega maulerja zmagaš.

Res smešno je, ko tu in tam, na bungie forumih berem kak je sniper broken, kak je br čuden in podobne bedarije, kak sux, da ni double shoota in igro označi, da suxa, ker pač oni suxajo in so ownani od tistih katere so ownali v dvojki. Jebat ga tak je, če si igral leto dni z double shoot controllerji.

Upam, da se danes vglasim, kaj na liveu, ta mesec bom na knap med tednom. Špil enostavno tak vleče, da se pol seansa konča ob 4 zjutraj, kar ni dobro, ko maš sql ob 9 zjutraj. Sem pa oni dan igral z bigdaddyem, zdaj sta z macrom cimra, tak, da zna past kaki pownage kdaj :tepen:

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.