Jump to content

Peticija za 60Hz wii virtual console


Guest kurji_uc

Recommended Posts

Kup boljši LCD/plazmo (pa da ne boš sedaj začel še o resolucijah razlagati, ker sem ciljal na boljši procesor za obdelavo SD signala ;) ) pa bo lepše zgledalo. Anyway, šalo na stran, če ga bolijo oči od gledanja CRTa bo pač treba kompromis sprejet, ane?

Sicer pa, meni VC igre na mojem LCDju zgledajo čist super.

c7q-mario_thumb.jpg

PS: se opravičujem za fleš sredi slike in rahlo zaobleno sliko, digitalc ni kaj prida, pa tud da se mi ne pretirano matrat s sliko :P

Link to comment

Hja veš, LCD monitor pri tej nalogi nekako ne moreš enačiti z LCD TVjem, sploh ne tistimi bolj kvalitetnimi. Sam procesor za obdelavo slike v LCD monitorju je nekaj čisto drugega kot procesor za obdelavo slike v TVju (hint: drugačni primarni nameni uporabe, torej fokus čisto drugje), predvsem pa je prikaz SD PAL/NTSC signala v LCD monitorju zelo pristranska zadeva v katero se običajno ne vlaga gore denarja za R&D, v nasprotju z LCD/plazma televizorji. Verjamem da izgleda hudičevo grdo na nekem cheap tunerju ali VGA konverterju.

Poizkusi ponoviti vajo na kvalitetnem in novejšem LCDju ali plazmi in boš opazil ogromno razliko. Sploh pa se splača preveriti tudi kako kvalitetno TV prikazuje SD sliko, ker so razlike lahko ogromne (in LCD monitor zagotovo ne sodi med sposobnejše, s tega vidika). S stališča prikaza SD slike na HD ready/FHD zaslonih obstaja precej več algoritmov, kot zgolj "Photoshop style" resize image.

Jasno da ne bo izgledalo čisto enako kot na CRTu (predvsem manjka ostrina, se pa na grdo narejenih 3D objektih v SD igrah vsaka napaka še toliko bolj raztegne čez zaslon in s tem tudi opazi), po drugi strani pa še nisem videl CRTa z diagonalo npr. 116 CM in več, niti nočem videti take ogromne škatle. :)

Lahko pa naredim še kak posnetek Wii iger na dobrem LCD TVju za primerjavo. :)

Dobr HD zaslon, ki ga gledaš z ustrezne distance, lahko zelo kvalitetno prikaže SD sliko. Sicer pa, kot primer slika analogne kabelske, manj kot pol metra stran od 46" FHD LCDja. Pa recimo da je ta TV v tem trenutku na vrhu ponudbe s stališča consumer HD zaslonov. :)

Ampak ja, imaš prav, teorija pravi da bo slika grša in v praksi bo slika res nekoliko grša, čeprav osebno močno preferiram buljenje v LCD kot pa v CRT tako da sprejmem kompromis malce "nažagane" in manj ostre slike. Vsekakor reši problem bolečih učk po večurnem buljenju v slab CRT. ;)

Link to comment

Ja, sej to sem omenil, da je SD slika na novejših/kvalitetnejših LCD TVjih baje kar v redu, moram pa priznat, da nisem preveč informiran o LCD TVjih, tako da je fajn, da si mi malce bolj podrobno razložil kako je z njimi ;)

Ampak v splošnem pa moja trditev iz ene druge teme kar velja, namreč da je za stare špile najboljši kvaliteten CRT TV (se pravi vsaj 100 hz pa raven ekran), čeprav tudi ta ne dela ravno čudežev. Nizka ločljivost & skromna paleta barv oz. dokaj oglati objekti in relativno sprane teksture pač ne izgledajo posebej dobro niti na njemu, hehe.

Link to comment

Evo se bom citiral:

Navaden (CRT) TV je za ne-HD resolucije najboljši, ker njegova ločljivost ne presega 800x600 (razen v primeru HD CRTjev, ki tudi obstajajo) in sliko malo zamegli (= manj izrazite žagice).

Za NES, Master System, SNES, Mega Drive, PlayStation, N64, Saturn, Dreamcast, PS2, GameCube, xbox in Wii je najboljša stvar "navaden", 100hz TV (povezan prek RGB kabla v primeru DCja, PS2ja, GCja, xboxa in Wiija).

Link to comment
  • 3 weeks later...

hmmm.

To je meni zelo čudno, da se nintendo ne drži standardov.

PAL: 25p, 50i (720x576)

NTSC: 30p, 60i (720x480)

PAL je po standardu lahko samo 25 slikic na sekundo ali 25 pol slikic kar da 50fps (na račun resolucije).

PAL pri 60i je pa totalno nestandardno in nevem kako lahko sploh to implementirajo v sam wii.

Sam imam hude probleme z špili, ki so PAL a ne podpirajo standarda (25 celih slik na sekundo).

Link to comment

PAL60 je cist lepo uraden standard, dopolnjen v Evropi. Uporabljajo ga pa Venezuela, Paragvaj, Urugvaj in Brazilija. Do njega prislo, ker so podedovali PAL, zaradi vpliva pokolonionalne Evrope, a informacij v tej obliki ni bilo zaradi oddaljenosti stare celine. Prej so prisli do 60Hz materiala iz USA, ki ga bilo potrebno obdelati pred objavo. Da bi si olajsali obdelovanje, so zaceli adaptirati PAL50 in ga v sodelovanju z Nemci tudi dokoncali. Ima pa vse najboljse iz obeh svetov, od NTSC vzame frekvenco, od PAL pa barvno globino in njih natacno predstavitev.

(:

Link to comment

Dejansko je PAL cip, ki je zmozen 60Hz superioren in cenejsi napram NTSC 60Hz, zato ga dandanes vgrajujejo namesto NTSC cipa. Tako je tudi Evropski GameCube najbolj dovrsen izmed vseh regij. Ce ti TV ne prebavi 60Hz, tuff luck, ima pac v pizdi cip. :) Dejansko bos na ITU strani nasel dokument PAL-M spec, ki opisuje doticno zadevo.

(:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.