Skoči na vsebino

Legendary DLC - Lockout returns!


sebek1

Priporočene objave

  • 2 tednov kasneje...

Uff, jutri Ikaruga, čez teden to, nato pa SSF2T HD Remix (beta that is). Saj s tega X360ja celo še bo nekaj! :love:

Trigga nigga: v smislu, da jih ne moreš kupiti? Če je način, da ti jih pošljem (torej da kupljene zase zdilam tebi), potem se lahko magari kaj zmeniva, ja. No, saj je še en teden. ... :hyper::hyper::hyper:

Link to comment

Bungie and Microsoft Studios will have Blackout available at MLG Meadowlands for attendee free play before the map's official release! Also, some of MLG's top pros will be playing exhibition matches on the MLG Main Stage. You don't want to miss it!

Link: http://www.mlgpro.com/?q=node/206714

also, Ker se pač ne moremo zapeljati do Amerike: MLG Meadowlands is FREE FOR SPECTATORS!!

If you can’t make it, WATCH ONLINE FOR FREE AT MLGPRO.COM!

Link to comment

http://www.bungie.net/News/content.aspx ... &cid=13515

Bungie je izdal svoj redni Humpday Challenge članek, a je tokrat bogatejši od navadnih, saj obravnava nove mape. Avalanche aka EX Sidewinder zgleda fantastično.

Zgleda, da so se zares potrudili z izdelavo tega paketa. Mnja, no, saj, v bistvu tko, ko zdaj gledam, sta tudi Foundry in Standoff fantastični (pa še Rat's nest ni tako zelo napačna), samo pač, sistem sam, da mape niso dobro izkoriščene, dokler jih nima večina, pokvari zadeve. Da je to pustilo grenak priokus tistega "brezveze sem jih kupil, ko začnejo dogajati šele, ko so zastonj" pri marsikomu, verjamem, in verjetno se tega zavedajo tudi gor, zato pa so se toliko izprsili, da bi Legendary DLC zagrabilo res veliko ljudi. Upajmo, da bodo mape pokale takoj od štarta. DLC playlist in gasa! :beer:

Link to comment

OK, včeraj nisem zdržal in ob nesramno pozni uri vseeno skinil mape ter vžgal par iger.

včeraj: :drool::drool::drool:

danes zjutraj: :wasted::wasted::wasted:

Kaj reči, lockout je klasika. :bowdown:

To, koliko smo ga igrali se vidi že po temu, da me je par detajlov najprej čisto vrglo iz tira. Skok s sredine na sniper tower je dosti lažji, a zidek s katerega skočimo je čudno nagnjen ima čudno kratek položni del, tako da še kar lahko falimo vse skupaj in telebnemo v led. Overall, lažje.

Skoka s potke k zastavi direktno na prvi štuk sniper towerja ali pa na isto točko s sredine spodaj ni več mogoč, ker ni več okvirjev nad vhodi. Lahko sicer pri prvi krajšamo z rezanjem ovinka na desno, a vse je bolj nerodno kot prej. No ja, saj je prav, ker tisti skok je pretirano skrajšal pot pri CTFju in podobnih. Smo pa pri naskoku na sniper pozicijo toliko bolj nerodni zdaj.

Spet sprememba na towerju. Terasa za sniper towerjem in nad sobo s plasma riflom je ograjena s kar visokim zidkom, kar naredi ciljanje foka na njej iz grav lift cone kar tečno, saj ne vidimo veliko telesa.

Grav lift nas vrže manj naprej in ne čisto na odprto kot v H2, tako da sedaj s slepim uletavanjem manj riskiramo, da bi dobili luknjo v čelu še med frčanjem gor.

Sword je sedaj glih tisto pikico bolj zagrajen, da če rushamo nanj z začetnega spawna pod grav liftom skozi sredino spodaj, bomo morali res dobro zgranatirat, da bomo ogrozili tistega, ki je že pobral sabljico. Grrr, pa postane moj favorite opening težji. No ja, se bom pa zadovoljil s shottie. :innocent:

Skok na BR tower je pikico bolj izbirčen, saj moramo biti bolj proti sredini. Se pa sedaj da iz pritličja BR towerja skočiti v prvi štuk preko neke zadeve ob zidu, tako, da je to kar v redu nova bližnjica.

Drugače, pa kar se strategij tiče, je bubblov in regenov veliko, kar še dodatno zviša učinkovitost shottieja in sworda, medtem ko se kar fino čuti nerf sniperja in z nujim nismo več taki grozni sweeping bogovi s kjerkoli.

No ja, to je samo par vtisov iz par iger.

Avalanche sem malo igral (moraš izbrati "DLC objective") in je, kot je bilo pričakovati, vehikularna karnaža. Toliko random pleha je na stopnji, da en laser sploh ni dovolj. Je pa dober začetek, saj je Hornet sick za krast zastavo. No ja, vsega boga je gor. Škoda le, da sedaj en lep cajt ne bo možno iti slayerja na njem, ker je možnost dobiti stopnjo v big team socialu/ranked praktično nična, v DLC matchmakingu pa se pojavi le pri objective. Oh well, saj bo.

Ghost town je na prvi videz nekaj zelo novega v Halu, saj ni veliko aren, ki na kolikor toliko majhni površini akcijo postavi v veliko različnih nadstropij. Fajt po stavbah je zelo razgiban in zelo vertikalen, nasploh je pa teren pester in zgleda, da lahko ponuja en kup strategije. Zelo zanimiva zgleda zaenkrat. :thumbup:

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.