sebek1 ZapisanoMarec 26, 2008 Share ZapisanoMarec 26, 2008 Od 15 aprila dalje, legenda se vrača, v malo drugačni grafiki ampak geometrija ostaja enaka. Nabavite :bowdown: Navedek Link to comment
BigKEKS Zapisano April 8, 2008 Share Zapisano April 8, 2008 Can't wait! Še 7 dni do vrnitve lockouta. Yea Tu še postavitev orodja in orožja na mapi http://images.wikia.com/halo/images/c/c ... 243444.JPG Navedek Link to comment
TriGGer Zapisano April 8, 2008 Share Zapisano April 8, 2008 A ma kdo pointse za prodat? Jaz sem out Navedek Link to comment
kekken3 Zapisano April 9, 2008 Share Zapisano April 9, 2008 Uff, jutri Ikaruga, čez teden to, nato pa SSF2T HD Remix (beta that is). Saj s tega X360ja celo še bo nekaj! Trigga nigga: v smislu, da jih ne moreš kupiti? Če je način, da ti jih pošljem (torej da kupljene zase zdilam tebi), potem se lahko magari kaj zmeniva, ja. No, saj je še en teden. ... Navedek Link to comment
Apollo Zapisano April 10, 2008 Share Zapisano April 10, 2008 Bungie and Microsoft Studios will have Blackout available at MLG Meadowlands for attendee free play before the map's official release! Also, some of MLG's top pros will be playing exhibition matches on the MLG Main Stage. You don't want to miss it! Link: http://www.mlgpro.com/?q=node/206714 also, Ker se pač ne moremo zapeljati do Amerike: MLG Meadowlands is FREE FOR SPECTATORS!! If you can’t make it, WATCH ONLINE FOR FREE AT MLGPRO.COM! Navedek Link to comment
BigKEKS Zapisano April 11, 2008 Share Zapisano April 11, 2008 http://gameroom.mlgpro.com/view/Onbf4SbMbSM.html Blackout - map walkthrough Navedek Link to comment
kekken3 Zapisano April 13, 2008 Share Zapisano April 13, 2008 http://www.bungie.net/News/content.aspx ... &cid=13515 Bungie je izdal svoj redni Humpday Challenge članek, a je tokrat bogatejši od navadnih, saj obravnava nove mape. Avalanche aka EX Sidewinder zgleda fantastično. Zgleda, da so se zares potrudili z izdelavo tega paketa. Mnja, no, saj, v bistvu tko, ko zdaj gledam, sta tudi Foundry in Standoff fantastični (pa še Rat's nest ni tako zelo napačna), samo pač, sistem sam, da mape niso dobro izkoriščene, dokler jih nima večina, pokvari zadeve. Da je to pustilo grenak priokus tistega "brezveze sem jih kupil, ko začnejo dogajati šele, ko so zastonj" pri marsikomu, verjamem, in verjetno se tega zavedajo tudi gor, zato pa so se toliko izprsili, da bi Legendary DLC zagrabilo res veliko ljudi. Upajmo, da bodo mape pokale takoj od štarta. DLC playlist in gasa! Navedek Link to comment
Apollo Zapisano April 13, 2008 Share Zapisano April 13, 2008 Pa ne pozabite na bungijev crew comments o mapah http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=13509 Video je tudi na marketplacu veliko govora (in smeha ) o mapah je tudi v novem podcastu. Navedek Link to comment
dprulles Zapisano April 16, 2008 Share Zapisano April 16, 2008 A ma kdo pointse za prodat? Jaz sem out že maš pointse? če ne naslov je samotar. če se pa da kak zašmuglat bi ti jih pa jaz rade volje podaril sam sem se že meno s samotarjem pa baje ne gre. če se pa da mi javi sem doma pa ti jih rade volje dam. Navedek Link to comment
kekken3 Zapisano April 16, 2008 Share Zapisano April 16, 2008 OK, včeraj nisem zdržal in ob nesramno pozni uri vseeno skinil mape ter vžgal par iger. včeraj: danes zjutraj: Kaj reči, lockout je klasika. :bowdown: To, koliko smo ga igrali se vidi že po temu, da me je par detajlov najprej čisto vrglo iz tira. Skok s sredine na sniper tower je dosti lažji, a zidek s katerega skočimo je čudno nagnjen ima čudno kratek položni del, tako da še kar lahko falimo vse skupaj in telebnemo v led. Overall, lažje. Skoka s potke k zastavi direktno na prvi štuk sniper towerja ali pa na isto točko s sredine spodaj ni več mogoč, ker ni več okvirjev nad vhodi. Lahko sicer pri prvi krajšamo z rezanjem ovinka na desno, a vse je bolj nerodno kot prej. No ja, saj je prav, ker tisti skok je pretirano skrajšal pot pri CTFju in podobnih. Smo pa pri naskoku na sniper pozicijo toliko bolj nerodni zdaj. Spet sprememba na towerju. Terasa za sniper towerjem in nad sobo s plasma riflom je ograjena s kar visokim zidkom, kar naredi ciljanje foka na njej iz grav lift cone kar tečno, saj ne vidimo veliko telesa. Grav lift nas vrže manj naprej in ne čisto na odprto kot v H2, tako da sedaj s slepim uletavanjem manj riskiramo, da bi dobili luknjo v čelu še med frčanjem gor. Sword je sedaj glih tisto pikico bolj zagrajen, da če rushamo nanj z začetnega spawna pod grav liftom skozi sredino spodaj, bomo morali res dobro zgranatirat, da bomo ogrozili tistega, ki je že pobral sabljico. Grrr, pa postane moj favorite opening težji. No ja, se bom pa zadovoljil s shottie. Skok na BR tower je pikico bolj izbirčen, saj moramo biti bolj proti sredini. Se pa sedaj da iz pritličja BR towerja skočiti v prvi štuk preko neke zadeve ob zidu, tako, da je to kar v redu nova bližnjica. Drugače, pa kar se strategij tiče, je bubblov in regenov veliko, kar še dodatno zviša učinkovitost shottieja in sworda, medtem ko se kar fino čuti nerf sniperja in z nujim nismo več taki grozni sweeping bogovi s kjerkoli. No ja, to je samo par vtisov iz par iger. Avalanche sem malo igral (moraš izbrati "DLC objective") in je, kot je bilo pričakovati, vehikularna karnaža. Toliko random pleha je na stopnji, da en laser sploh ni dovolj. Je pa dober začetek, saj je Hornet sick za krast zastavo. No ja, vsega boga je gor. Škoda le, da sedaj en lep cajt ne bo možno iti slayerja na njem, ker je možnost dobiti stopnjo v big team socialu/ranked praktično nična, v DLC matchmakingu pa se pojavi le pri objective. Oh well, saj bo. Ghost town je na prvi videz nekaj zelo novega v Halu, saj ni veliko aren, ki na kolikor toliko majhni površini akcijo postavi v veliko različnih nadstropij. Fajt po stavbah je zelo razgiban in zelo vertikalen, nasploh je pa teren pester in zgleda, da lahko ponuja en kup strategije. Zelo zanimiva zgleda zaenkrat. :thumbup: Navedek Link to comment
kekken3 Zapisano April 16, 2008 Share Zapisano April 16, 2008 Ma jaz sem se s tem šmuglanjem malo uštel. Sem šel gledati, pa nisem nikjer videl te opcije na koncu. Sem enkrat bral nekaj na to temo, pa sem mislil, da gre tako, zgleda pa, da kar ne. :red: Navedek Link to comment
sebek1 Zapisano April 16, 2008 Avtor Share Zapisano April 16, 2008 Mene kolko sem videl iz filmčka mal moti, da nemoreš snajpat z spodnje zadnje strani snajper towera na br tower odspodaj, škoda, da so tista vrata zamaknili. Verjetno so naredili to zato, da je težje kampirat snajper tower, no ostalu je isto bolk kot ne tak, da zakon. Navedek Link to comment
H5n1 Zapisano April 18, 2008 Share Zapisano April 18, 2008 Upam, da danes fasem MS tocke :crossfingers: Navedek XBL: qDING DONGp PSN: DoodlyDingDong Link to comment
kekken3 Zapisano April 20, 2008 Share Zapisano April 20, 2008 Dobil? :crossfingers: Navedek Link to comment
H5n1 Zapisano April 20, 2008 Share Zapisano April 20, 2008 Ne! FAK JUUU MANTIS Jaz theBIL pa k tm nabaulam LOCO Noo... upam da ju3i :crossfingers: Navedek XBL: qDING DONGp PSN: DoodlyDingDong Link to comment
Priporočene objave
Pridruži se debati
Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.