Jump to content

OutRun 2006: Coast 2 Coast


Recommended Posts

or2sp.jpg

No, že ker vsi odpirajo teme o zelo pričakovanih igrah, je edino prav, da tudi jaz odprem thread od ki se je daleč najbolj veselim:

OutRun 2006: Coast 2 Coast

Izšla bo tudi za PS2 in celo PSP ter PC, ampak ker je prvi del, preprosteje imenovan Outrun 2 bil Xboxova ekskluziva, sem temo objavil kar tu.

Kaj reči. Gotovo je v temu, da tako ljubimo igro, kjer še rikverc ne moreš skrito nekaj malega nostalgije, saj je OutRun le ena od nesmrtnih igričarskih klasik s časov, ko marsikateri moderni igričar še plenic ni imel. Spomini na hipnotični soundtrack in premagovanje namensko podlih ovinkov ter prehitevanje neskončnega prometa, ki pa je v resnici prikrivalo le igro na čas, proti nam samim in našim izboljšujočim se sposobnostim. Danes je tega vse manj in še zadnja vozniška "arkada" veliko bolj cilja na to, da igralca virtualno prepriča, da "zares vozi avto", dosti manj pa je poudarka na čisti spretnosti in stopnjujočem se izzivu. Pač, časi in z njimi trendi v zabavni industriji se spreminjajo, a hvala Bogu nekje, daleč od nas (ok, na drugem koncu planeta) še obstajajo podjetja, ki za trg, ki to še ceni, v moderno lepih igrah ponosno ohranjajo na zahodu pod nadaljevanji Need for Speed Undergroundov in Burnoutov (ok, Revengeov) zakopan starošolski pristop.

Tako je talentirana britanska skupina Sumo Digital slabi dve leti nazaj s SEGinih avtomatov za Xboxa fantastično predelala OutRun 2, še ta mesec pa se lahko nadejamo nadaljevanja. Coast 2 Coast bo naslov, ki bo izvirni OutRun2 nadgradil in združil z novo verzijo OutRuna2 z avtomatov, imenovano "SP", v kateri je bilo vpeljanih novih 15 prog in nekaj izboljšav v igralnosti. Tako bo igra sedaj hkrati vsebovala oba avtomata, vseh 30 prog (in gotovo še kako skrito), malo morje bonusov in dodatnih misij ter nasploh vse, kar smo lahko fani izvirnika sanjali.

Radikalnih sprememb glede na samo dvojko seveda ne bo, a nove proge in predvsem scenariji, po katerih potekajo so nekaj najlepšega v furalicah sploh. No, sistem bo malce prečiščen, saj nas bodo ovire na cesti in trk ob promet ter nasprotnike sedaj malce manj ustavljali, uvedeno pa bo tudi draftanje (nabiranje hitrosti z vožnjo tik za nasprotnikom), ki bo zagotovo popestrilo večigralstvo. To bo po spletu prisotno v vseh različicah. Seveda pa je čar OutRuna od nekdaj bil prav nora nalezljivost enoigralske preizkušnje. Pač, štartamo in v roku petih minut bo igre zagotovo konec. Kratko, a tisti "Samo še eno... Zadnjo! Prisežem, da zadnjo!" faktor je tu v zvezdah, saj poslednji piksel igre vabi k izboljšanju rekorda; posebno, če je lastnik slednjega kdo drug, ki ga res želimo premagati. Ko enkrat pademo notri, je konec, verjamite mi. :love:

V glavnem, Coast 2 Coast bo kmalu tu za vse možne sisteme in jaz komaj čakam. Hkrati pa pozivam vse dirkače, da za trenutek opustijo realistično 80-krožno dirko po Nurburgringu in za spremembo svoje skillze preizkusijo v malce drugačnem driftanju (ter seveda objavijo najboljše čase, ki bodo zgledali prav patetično dolgi v primerjavi z mojimi l33t perfekcijami :mwahaha:). Nikoli ne veš, morda pa odkrijete, da kljub obvladovanju Lagune Secche z 800 konjskim Viperjem še vedno niste prijeli prijeli dirkalnega Boga za menjalnik. :plan:

/zavrti radijski gumb na komad Splash Wave in se z blondinko v Ferrariju odpelje v levo-desno vijugajoči sončni zahod/

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

screen01.jpgscreen02.jpgscreen03.jpgscreen04.jpgscreen05.jpg

Link to comment

uuuuh, lepa :D

:thumbup: kekkenu, za tale topic in prvi post... meni sicer outrun 2 ni ravno dogajal, ampak se mu takrat zaradi drugih iger nisem posvetil sploh sploh. moram priznat, da me je kar malo zamikal, bomo videli, kako bo s špilom. aja, pa hvala segi, ki se je odločila, da bo novi outrun naposled le ugledal xbox (saj se je nekaj govorilo, da ga ne bo, rajt?)

edino škoda je, da špil ne bo podpiral system linka (xlink in xbc tako odpadeta)... bi blo fino bit ownan ( :fiufiu: ) od gospoda zgoraj :D

I want to ride my bicycle...

Link to comment
  • 3 weeks later...

Kot je rekel Samus da ga motijo živi odtenki barv je nekako tako tudi pri meni. Sicer mene ne motijo tako zelo, ampak malo pa me. Igral nisem nikdar nobenega Outruna (vsaj spomnim se ne), a ta me je prepričal da ga poskusim, dobim ga v kratkem času in obm poročal tudi o kakih najboljših krogih in to kar je že kekken3 rekel. A kekken in vsi drugi že mate igro (če mate povejte kaj) ?

followmeontwitter.png
Link to comment

In že sem dobil igro. Nevem kaj naj povem razen "dajte na stran simulacije, in se preselite v arkadne vode, z blondinko v avtu do 300km/h :rock: "

Igro sem dobil danes in jo igram že celi dan, sprva mi ni bila vreedu ker nisem vedel driftat.....jah 10minut po tem pa je špil nažigal do konca..

Vse drugo pa je itaq kekken3 povedal.

Kekken3 in vsi ostali ko boste dobili igro malo poročajte o časih na določenih progah......(ko boste vi bomtudi jaz)

Zakon je tudi da se kar med dirko menjavajo deli dnevov (jutro, popoldan, večer...)

followmeontwitter.png
Link to comment

Oo, Riddick my man. Vidim, da te je OutRun le uspel razsvetliti. Car. :car:

Sicer pa, kako bi človeka ne. Igra je vse, kar sem upal, plus mnogo mnogo več, saj niti blizu ni le OutRun2 z novimi 15 stezami. Genialna slipstream mehanika, bolj odpustljivi kontakti (nikakor ne prelahko, ampak manj frustrirajoče kot v originalu, posebno med driftanjem), nabuhani OR avti za povsem novo izkušnjo starih prog... Da ne govorimo o lepoti vsega novega. Pa 15 stage continuous način... Moo.

:amazed: :amazed: :amazed: :hyper::hyper::hyper::love: :love: :love:

Nažigam jo na Xboxu, a orenk sem jo preizkusil tudi za PS2 in lahko z veseljem povem, da je zadeva zelo zelo solidna. Xbox verzija je sicer arcade perfect, s skalnato trdnimi 60 FPS-ji in zato the real deal, ampak PS2 ima skoraj enako lepo podobo (edino voda ni tako lepa, ampak kdo pa res šmirgla vodo pri 329 km/h?) in tu pa tam štekne, a je v vsem drugem identična. Poleg tega so kontrole tudi na PS2ju odlične in povrhu so časi povsem primerljivi, tako da, kdorkoli ima stvar za PS2! Ne le to. PSP verzije še nisem videl, ampak po besedah producenta je konverzija tako pristna (ok, oziroma uporablja v osnovi povsod enako kodo), da komot joinate tudi lastniki PSP verzije. Tako da, zdaj ni izgovorov. Buhringiton. :ninja:

No ja, žal priznam da sem, odkar sem jo dobil, veliko več igral s čiste arcade uživancije in se še malo jajcal z mission mode (Coast to Coast), tako da razen po kake 5-10 resnejših poskusov na vsaki progi niti nisem šel.

Preden se vržemo na rekorde naj opomnim, da sta v igri dva načina: normalen, privzet od igre OutRun 2k6:C2C (to je konzolna verzija) in pa tisti z direktnega prenosa originalnega avtomata - torej OutRun2:SP.

Ker OutRun 2K6 vpelje nove, nabildane verzije avtov (takoimenovane OR avte) in omogoča, da z njimi rušimo rekorde ter igramo arcade enakovredno s klasičnimi, počasnejšimi, se mi zdi edino prav, da se vpelje dve lestvici. Eno z rekordi z OR 2K6:C2C načina, kjer lahko kot avto izberemo katerokoli beštijo izmed OR avtov, drugo pa tisto z originalne verzije, OR2 SP. Ta je tista "true", ki jo nažigajo na avtomatih in vožnja se nemalo razlikuje od tiste z OR avti, ki imajo že skoraj burnoutast pospešek in občutno višjo končno hitrost, dasi zletijo počez na vsakem ovinkecu.

No, razčiščeno to, imamo zdaj samo še za določit, v čem točno je res zanimivo dikrati. Večina hardcore igralcev prisega na time attack s prazno cesto, kjer se vedno navede, za kateri cilj je (recimo Goal A, ali Goal B, itd..) V bistvu je pravilno, če se loči kar celoten poteke (route) - za Goal A v OR2, ki se konča v Tulip Gardenu je route 1 in je lahko samo to, a že če končamo v Metropolisu, smo lahko do njega prišli na različne načine in ker vse proge jasno niso enake, je prav, da se loči goal B, če smo do njega priščli preko route 2, route 3, route 4 ali 5. Pač, vedno zaviješ levo, razen enkrat. Routi opisujejo, kdaj se je to zgodilo. Prvič, drugič, tretjič ali četrtič.

Poleg time attacka pa meni ful dogaja tudi "OutRun mode", ki je navaden način s prometom vred. Tu sem jaz od nekdaj dosti raje skušal dobiti boljši rezultat (ta je tu v točkah, ki so odvisne tako od časa, kot tudi od prehitenega prometa), saj se mi je time trial zdel malce pust. No ja, zdaj mi je dokaj kul oboje, ampak OutRun mode mi bo vedno smeh, saj zna biti še bolj zahteven in ima več faktorjev, kjer se lahko stvari obrnejo, še vedno pa ni naključen, saj je razporeditev prometa in rivalov vedno enaka. Slednji so zelo pomembni, saj uspešno prehiten Rival da mastnih 50000 točk.

To je pa res vse. Evo zdaj nekaj na hitro spacanih rekordićev. Zaenkrat sem se omejil (in navdušil, pač) le za Route 1 (Goal A, Tulip Garden) v OR2 in Route 1 (Giant Statues), saj sem v glavnem vozil te. Itak pa, če vsaj kolikor toliko v redu ne sfuramo niti teh, je IMO brezveze, da takoj skačemo na ostale, ki znajo v primerjavi z najlažjim potekom biti še hudo zaph00kani. Itak pa, počasi bo. Zaenkrat imam:

Single Player (navadni+nabuhani avti)

Time attack

OR2 proge

- Goal A (Tulip Garden) -

1. 4'13'980 - 512 BB (OR) by kekken3

- Goal B (Metropolis) -

1. 4'19'549 - 512 BB (OR) by kekken3

- Goal C (Ancient Ruins) -

1. 4'19'208 - 512 BB (OR) by kekken3

- Goal D (Imerial Avenue) -

1. 4'16'877 - 512 BB (OR) by kekken3

- Goal E (Cape Way) -

1. 4'16'943 - 512 BB (OR) by kekken3

SP proge

- Goal A (Giant Statues) -

1. 4'18'702 - 512 BB (OR) by kekken3

2. 4'39'363 - ??? (??) by RIDDICK

- Goal B (Legend) -

1. 4'19'885 - 512 BB (OR) by kekken3

2. 4'46'113 - ??? (??) by RIDDICK

- Goal C (Floaral Village) -

1. 4'17'080 - 512 BB (OR) by kekken3

- Goal D (Milky Way) -

1. 4'15'544 - Testarossa (OR) by kekken3

- Goal E (Skyscrapers) -

1. 4'19'477 - Testarossa (OR) by kekken3

OutRun mode

OR2 proge

- Goal A (Tulip Garden) -

1. 1290945 - Testarossa (OR) by kekken3

SP proge

- Goal A (Giant Statues) -

1. 1003475 - 512 BB (OR) by kekken3

OR2 SP (originalna verzija z avtomatov)

Time attack (MT/Tuned avti)

OR2 proge

- Goal A (Tulip Garden) -

1. 4'24'492 - 512 BB (MT/Tuned) by kekken3

- Goal B (Metropolis) -

1. 4'24'334 - 250 GTO (MT/Tuned) by kekken3

SP proge

- Goal A (Giant Statues) -

1. 4'28'207 - 512 BB (MT/Tuned) by kekken3

OutRun mode

OR2 proge

- Goal A (Tulip Garden) -

1. 1056775 - 250 GTO by kekken3

2. 627899 - ?? by RIDDICK

SP proge

- Goal A (Giant Statues) -

1. 1050345 - 360 Spider by kekken3

- Goal B (Legend) -

1. 1058460 - 512 BB by kekken3

---

Evo, that's it. Zaenkrat ni veliko, a čim boste dodali kaj svojega, bo šlo gor. Pri tem ni treba pošiljati le izboljšav najboljših objavljenih časov (če ja, toliko boljše za vas :plan:). Pač, boste naslednji na lestvici, do... Ajt, recimo, da bo šla do Top 5.

Brum brum bruuuuum ... wussies! :evil:

Link to comment

kekken3-ovi rekordi so :rockbrow: :hyper::o

Bom še objavilmoje sramotne rekorde... mogoče niso niti tako sramotni, vendar proti kekken3-ovih so niČ. No jaz mam igro 2 dni kekken3 pa veliko več, za zdej mam slabe rekorde ker se še navajam in celo upam v to da se bom približal rekordom kekken3-a..... Če me nebo v petek GRAW prevzel :uke:

Single Player (navadni+nabuhani avti)

Time Attack--> SP proge

Route 1 (Giant Statues)

4"39"363

Route 2 (Legends)

4"46"113

Heart Attack

OR2 proge

Celo mesto:

1718 Hearts

SP2 proge

Celo mesto:

1768 Hearts

Outrun-->OR2 proge

točke: 627-899

Ja kej moreš... pač sem slabši od kekken3-a. Bi pa blo zanimivo če še kdo drugi objavlja rekorde.... In pomojem nisem najslabši muhahahahahaha.

In priča da je to dobra igra je moja mala sestrica...ki šteje 4 leta in igra OutRun 2k6 coast 2 Coast :innocent:

followmeontwitter.png
Link to comment

Oo, ma ke priden, riddick se je aktiviral. :thumbup:

No ja, ne se sekirat, če z rekordi še orenk zaostajaš. Jaz sem lahko nov v C2C, ampak OutRuna2 pa sem le nekaj igral (če ne od kje bi prišel prvi, navdušenski post/preview? :cough: ), ti pa, kot si tudi rekel, si šele začel par dni nazaj.

Tako da, ej, po 15 sekund zaostanka pomeni "le" po 3 sekunde zaostanka na vsakem segmentu, kar sploh ni tako grozno za prvo silo.

Pač, cilj ti mora postati najprej, da vsakega izmed prvih štirih segmentov obvezno spelješ v manj kot minuti. Nato 58 sekundah, nato še manj, če gre. Peti segment je vedno krajši, a ok, ta mora pasti v manj kot 45, cca.

Drugače pa zelo priporočam, da si novinci najprej naredijo kosti v načinu OR2 SP, oziroma z originalnimi avti in ne z OR nabildanimi beštijami, ker je občutek vožnje povsem drugačen. Originalni avti so namreč "true" outrun in z vožnjo njih se lažje naučimo, kaj je sploh dobra vožnja in h čemu moramo stremeti tudi, ko imamo hujše motorje pod ritjo.

Če pa začnemo takoj z OR avti, seveda, nam bo prav fino ugajal velik pospešek, ki bo dajal potuho našim šlamparijam v ovinkih, pikico višja končna hitrost pa nam bo dala iluzijo, da je to taprava liga za prave igralce, v resnici pa bomo zaradi slabše vodljivosti tako po ravnini (avto zna kar sam začeti zdrsavati že ob nenadnih premeščanjih) kot tudi med samim načrtnim rajsanjem, bomo težje videli bistvo, itak prisotno v vsaki true arkadni dirkačini: stvari je treba speljati perfektno - z maksimalno hitrostjo in brez kakšnihkoli kompromisov (ribanje ob zidove, izlet na travo... zaviranje :lol: ). Jah, tako je, pravi moški v OutRunu2 ne zavirajo. Le gasa in izgubiti čimmanj hitrosti v ovinku z rajsanjem, če je že res treba rajsati. Vse ostalo je idealna linija. :plan:

Drugače pa, kot sem ti že omenil, ročni menjalnik FTW.

Link to comment

Evo, že ker slika pove več kot 1000 besed in sem zadnjič Riddicku omenil, da bi lahko uploadal kak filmček svoje vožnje, da se bo bolje vidilo, kako približno se vozi (ker tudi moja vožnja je daleč od perfekcije), sem sem uploadal SP Goal A v obeh verzijah (OR in pa SP).

http://rapidshare.de/files/17544332/Out ... A.rar.html

Ni nevemkaj, je kar nekaj majhnih napak, a so te na srečo povečini tudi jasne in dokaj samoumevne, tako da se približno da sklepati, kakšen bi bil pravi potek (recimo, v Water Fallsih vzamem preveč na ozko čisto lep ovinek in at random zavozim v travo, itd). Ok, zadnja, Giant Statues mi je z OR avti še vedno neznanka, medtem ko z SP naredim nekaj kozlarij v dokaj trivialnih ovinkih, ampak ok. Nasploh sem dal isto progo v obeh kategorijah, da vidiš, koliko lažje je z normalnim, tunanim avtom z SP verzije samo z gripom speljati določene stvari, medtem ko mora OR avto rajsati (recimo prvi dolg ovinek na prvem segmentu), pa konec drugega segmenta (z OR avtom sem ga sicer zrajsal preveč na široko), pa sredina waterfalls (ok, tam sem kot tele zavozil v travo), v četrtem je velika ravnina, v petem (Giant Statues) pa je nasploh utopija pravilno speljati zadnji del z nerodnim OR avtom, saj se brez res hudih ninja skillzov nimamo časa zravnati (no, tudi z SP avtom bi se moral zravnati še ovinek prej in potem udariti ravno skozi šikane, ampak ok, bo drugič).

Evo, za prvo silo je. Updejtanih je še neklaj rekordov, kjer se lahko pohvalim, da sem za prvo silo vse Time Attack čase z OR avti spravil pod 4'20'00. Zdaj me čaka še, da za prvo silo vse z navadnimi, SP avti spravim pod 2'30'00. In ja, če se česa lotevate, se dajte najprej originalne, SP različice... Ta žal ne nosi OR milesov, ampak no, pa dajte, če že hočete, furat vsaj Single Player z normalnimi avti. OR so bistveno prezahtevni za začetnika, povrhu pa ni tistega pravega občutka, saj je z njimi nekatere težje stvari praktično nemogoče speljati pri polni hitrosti, kar nitti ni to to. So pač zelo dobrodošel dodatek, a glavnina "hardcore" igre ostaja SP verzija. :cool:

Net updejt: mooo, OR2:C2C je začel dogajat na xlinku. Navadno se sicer dirka brez zabijanja (collisions off), a odsotnost interakcije pomeni, da se da fino šopati tudi z ljudmi s po 200 pinga, zraven pa še debatiraš, trashtalkaš in podobno. Fina zadeva. Ni razbijaške akcije z Burnouta, ampak vseeno zelo v redu, ker tak način v time-attackovsko orientirani igri pravzaprav še bolj sede. To, da ko sem prišel gor, so me najprej milostljivo vprašali, če znam, pa sem rekel, da ajde no, tko, potem pa sem jih vse pojedel v dveh 15-minutnig contiunousih in so padali samo še OMG-ji, pustimo za naslednjič. :mwahaha::mwahaha::mwahaha:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.