atomikus Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Končno sem si tudi jaz ubodel ta špil. Ampak enostavno mi ni jasno, kako ima lahko toliko očitnih napak, res da sm še n00b zato sem si tudi drznil napisat tak naslov teme. Amapk par stvari mi še zmeraj ni jasno: - Zakaj tak low FPS, ko pa je špil taka exluziva za xbox in microsoft, pa še grafika je daleč od totalno hude? - Tipke, zakaj so tako bedne, zakaj je modra tipka za meele če 5x bl logično, da bi blo tako kot pri COD4, kjer lahko saj usmerjaš, tako moraš pa spustit desno gobico? - Zakaj so orožja tako bedna, še 15 let stari DOOM3 ima bolj izvirna? Pohvalil bi pa stvari, ki totalno ownajo :bowdown: kot to, da lahko ogromno igralcev igra camanjo mislim to je pa re uiber alles in tega ni bilo nikjer prej. Pa to, da lahko več igralcev na enem xboxu igra online + tega da je screen tako zreduciran, da če 2 igrata je še vedno igralno še 1x :bowdown: verjetno tudi 4je :bowdown: To stvar za vse igre!!! Ampak sama igralnost je pa še vedno povprečna, res pa je, da nisem preigral niti 10ur vse skupaj. Quote Link to comment
miwche Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 low FPS? to pa res nisem opazil. Moja izkušnja je da so fpsji zelo konstantni. Po defaultu je melee tipka B, če pogledaš v opcije za kontrole pa se da tudi spreminjati profil tip in nadzora. orožja so tipična in klasična halovska, tle ni kaj za kritizirat, taka so in taka bodo. Quote Link to comment
kekken3 Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 In before shitstorm. Kontrole so fleksibilne. V časih Hala 2 smo bili primorani imeti melee gumb na desnem palcu in zaradi tega spuščati gumb iz kontrolerja za pogled. Zdaj ne več. Kontrolna shema "Bumper Jumper" postavi melee na levi bumper, kar je neodvisno od analognih gobic. Problem rešen. FPS je sicer 30, a je rock solid. Lahko bi zdaj tuhtali, če je za FPSje v pravem pomenu besede nujno vsaj 60, vsaj 120 za Q3 areno in pa koliko je minimum, da človek zazna/opazi, ampak raje ne bi. Bom rekel, da je grafika v Halu tako barvita in dogajanje tako funkcionalno, da framerate kljub le 30 slikam nikoli ne sabotira tega, kar hočemo narediti. Seveda bi bilo s 60 fpsji še lepše. A ko delaš mid-air snipe preko mape na letečga nasprotnika, tempiraš nore stickyje in improviziraš napredne manevre v največji gužvi in proti najbolj krvoločnim nasprotnikom, pa vse uspe, če si le pravilno zamislil in dobro izbral čas, potem je jasno, da stvar še kako deluje in so ovira le meje igralca. Jasna podoba in stabilnost framerejta velio pripomoreta. Kar pelje do grafike. V to se ne bom toliko spuščal. Grafika v H3 je 100% na strani funkcionalnosti. Mnoga orožja, izstrelki in nevarne stvari imajo svarilno barvo - bodisi kričeče barve, bodisi se zelo svetijo. Tudi drugi efekti so taki, da lahko v detajl sklepaš, s kod in kako nekdo uporablja kakšno orožje že na osnovi bežnega pogleda akcije ali zvoka. Vse je zelo jasno, vseeno pa ne manjka spektakla. Stickyiji so timeless klasika, pretirane animacije krepanih nasprotnikov, rakete delajo dovolj booma, ko warthog poči se strese vse okoli. Pa spartan laser. To orožje je takoooo badass in spektakularno in zadovoljujoče za uporabo, da boh pomagaj. Orožja so itak tipično Halo style, ampak to velja za vse igre in vse serije. Zakaj bi trojka zdaj morala imeti gravity gun, da bi bila dobra? No, ima pa spartan fucking laser, ki je zame fantastični dodatek seriji. Nasploh pa, glede igralosti in sploh te debate... res zelo veliko pripomore to, da razumemo, kaj delamo. Če kar nekaj nažigamo s prvo stvarjo, ki jo uspemo pobrati, tečemo v nasprotnika, držimo gumb in čakamo na lučke, .. meh, raje pejmo igrat kaj drugega. Halo 3 nagradi vztrajne in to, kar se v njem vidi v desetih urah kampanije in par urah multiplayerja ni vedno prava slika. H3 po zaslugi podobe in dinamike zna še kako dogajati tudi na srednjem nivoju drkancije in ni treba biti lifeless norec za to doseči. Je pa vseeno treba nekaj časa in možganskega truda investirati, da vsaj v celoti razumemo, kaj delamo. Šele tedaj stvari začno hoditi skupaj ter dobivati svoj smisel. Zaradi tega žal ni za vse in mnogi se nikoli ne prebijojo niti pod samo površino, kjer se človek še ukvarja s podobo, izvirnostjo in problemi, ki si jih ustvarja ker ne ve, kaj sploh od igre hoče. Quote Link to comment
jan4 Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 igra se mi zdi prekratka. Quote Click here to feed me a Rare Candy! Get your own at Pokeplushies! Link to comment
iLichu Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 point igre je multiplayer,isto k pr cod4 Quote Link to comment
miwche Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 neee, to ne moreš nikakor rečt. MP je point recimo BF serije, nikakor pa Hala, ki ima celoten univerzum od štorije po kateri nastajajo tudi knjige. Quote Link to comment
kekken3 Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Halo ostane toliko casa na sceni v veliki meri po zaslugi multiplayerja. Single kampanija je prav smeh in vsebuje veliko vrednosti za ponovno preigravanje, a ce ne b bilo multija, bi bil samo se en od mnogih naslovov ki pridejo, vidijo, in gredo v omaro, medtem ko cakamo na naslednika. Tako pa ostane za stotisoce ljudi po svetu perfektno aktualen vse do izdaje naslednjega dela. Nekdo, vidi samo hype, ne razume pa, od kod in zakaj, nato pa uskoci v Halo nekje sredi zivljenjskega obdobja igre, v singlu ne dobi instante gratifikacije, v multiplayerju pa ga zmeljejo, brez da karkoli razume, bo jasno rekel "WTF, kako lahko ljudje to hvalijo". Quote Link to comment
zyzyx Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 @atomikus: - low fps? Sej teče čist tekoče... - kot so že drugi rekli, gumbe se da nastavit - 15 let stari Doom 3? pa nebi glih rekel, da so bedna Moja izkušnja s Hali je bila taka - najprej igral H1 na PC-ju in mi je bil kul. Malce ponavljajoča se kampanija, a zanimiva zgodbovna podlaga, zabavni boji s pametnimi sovragi, raba vozil, inovacije v slogu obnavljajočega ščita, nošenja le dveh orožij, itd. Multiplayer sem tudi probal, a me je pustil hladnega, čeprav je bil folk bolj navdušen (oz. nenavdušen) nad SP. Dvojka baje ni kaj prida inovirala, so pa zato bolj povdarili multi. Jaz sem jo preskočil. Trojko pa sem preigral pred kratkim in se mi ne zdi slaba, a nič posebnega. MP je ponovno pomemben del izkušnje, a mene žal ne zanima. Sicer pa je kekken3 lepo povedal kak je špil, oz. kdo bo od njega odnesel veliko :thumbup: Quote Link to comment
atomikus Posted June 26, 2008 Author Share Posted June 26, 2008 Nevem no men je vseen največji + HALOja ravno ta stvar, ki sem jo sam izpostavil in sicer to, da lahko več igralvec igra na eni konzoli kampanjo in online prek liva, to mi je res uiber, sicer ne prakticiram več kot 2eh igralcev amapk dejstvo, da to lahko delajo 1-4je je pa uiber. 30fps pa res ni dobolj za MP tko btw za single player je skoraj dovolj ene 40 bi blo ql, za map je pa to 60. Napisal sem doom3 mislil sem doom1, pa sem porajtal, da je star "komaj " 13 let. Quote Link to comment
kekken3 Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 30fps pa res ni dobolj za MP tko btw za single player je skoraj dovolj ene 40 bi blo ql, za map je pa to 60. Obstaja par milijonov zagrizenih multiplayer igralcev hala, ki se na dnevni osnovi pritožujejo čez vse možno in nemožno: moč needlerja, drakvost needlerja, prisotnost v promilih BR starta v team slayer matchmakingu, temu, da je ena rampa na lockout premaknjena malo bolj v levo glede na izvirnik iz enke, to da magnum dela slabše kot v dvojki... stvari, ki so toliko v detajl, da Halo freaku pride slabo. No, nihče od teh se že od enke dalje ne pritožuje, da ima igra prenizek frame rate. Vsi jo še kar igrajo kot zmešani. Ergo, zna biti, da ni tako velik problem, kot bi se ga lahko hotelo videti. Quote Link to comment
Apollo Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Sej tudi meni je bil Halo na začetku, ko so me 40ke ownale, totalno bedn. Assault Riflle ni nič naredila, z BR si pa na začetku štorast, potlej ni čudno, da ti še bolj dojadi in se ti zdijo orožja bedna. "Power weapons" (snipe, Rockets, BigF***Laser, Shotgun ) se spawnajo na 3 minute, kar naredi igro zelo taktično, napram hitrim FPSjem, kjer dobiš vsa orožja v prvi minuti igre in nato greš na juriš. To Halo definitvno ni. Se tudi sam velikokrat spozabim ane Kekken Aniways, ko sem prišel recimo na 20+ levela, ugotoviš kako dober je ta MP in ko igraš z našimi v teamu, je izkušnja še toliko boljša. Kot si si pa že sam povedal je 10ur<, veliko premalo za kritiziranje Hala MP Campaign je pa itak samo bešanje sovragov. Quote Link to comment
mjugen Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 Doom3 je star 4 leta Quote FOLK NE VE KVA KOK JE TO DBEST K PRIDM U ŠTRCUNO SONY ACS KUPM NOV TV, NOV DVD , PLEJSTEJŠN 2, VSE KAR HOČM ŠE TAMAU PSP NOV FOTOAPARAT K NARDI KLIK KLIK ČE OSTANE NEKI FLIK KUPM ŠE MEMORI STIK TRGOVINA SONY ACS NASPROTI KINA ŠIŠKE Link to comment
bmxrider Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 ne vem ko vi lahlka čez neke fpsje udrihate p...a ne vem u čem je razlika med 30 pa 120 fpsji sm oboje špilu pa mi ni razlik opazm šele pod 25 štekanje (cod4) Quote [No fear, no pain, be crazy & ride BMX] Link to comment
admins Anduril Posted July 25, 2008 admins Share Posted July 25, 2008 Če ti ne vidiš, to ne pomeni, da ne obstajajo. Med 30 in 60 fps lahko večina folka opazi ogromno razliko. Pri več kot 60 fps je razlika že precej manj opazna, ampak precej folku še vedno dovolj, še posebej, ker si z večjimi fps lahko precej bolj natančen pri npr. merjenju. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.