Skoči na vsebino

OnLive


Priporočene objave

Na GDC 09, ki je trenutno v teku, je bila med drugim predstavljena novost, ki naj bi popolnoma spremenila PC igranje ter se celo vmešala v konzolaške vode.

OnLive je mešanica igralne konzole in internetne distribucijske platforme, ki bi celo najšibkejšim računalnikom omogočala poganjanje najnovejših iger. Podatki naj bi bili shranjeni in obdelani na internetu, zato bo vse odvisno od hitrosti internetne povezave, ki jo računalnik premore. Hitrost okoli 1.5mbps naj bi zadostovala za sliko podobno tej z Nintendovega Wiija, 4-5mbps pa bi bilo dovolj celo za HD prikaz. Podrobnejših informacij zaenkrat še ni, saj zadeva komaj v letošnjem poletju prehaja v odprto beto, izdaja pa je predvidena za konec letošnjega leta.

Ob tem je vredno omeniti, da so družbe kot so Electronic Arts, Take-two, Epic, Ubisoft, Codemasters, Eidos in drugi že pristopili k sodelovanju s storitvijo.

Grobo prevedeno z Wikipedie.

OnLive na Gametrailers

Več info na http://www.onlive.com/

10408-onlivespan1.jpg

NitroBlast90.jpg

Link to comment

V bistvu se bo dalo tisto črno škatlico tudi na TV priklopit, tak da PC sploh ne bo potreben. Pač en konec z HDMI priklopiš na TV/monitor, drugi konec pa v internet in to je to. Vsi podatki se potem preračunajo na OnLive serverjih in se prikažejo na screenu. Drugače pa več zveste na gametrailers producer interview, tam točno pove kak celi sistem deluje, kak je z lagom, online featurji itd.

Glede release dejta pa bi blo fajn, da bi blo pri nas to tud omogočeno, da ne bomo spet izpadli ko ena država tretjega sveta...

NitroBlast90.jpg

Link to comment
V bistvu se bo dalo tisto črno škatlico tudi na TV priklopit, tak da PC sploh ne bo potreben. Pač en konec z HDMI priklopiš na TV/monitor, drugi konec pa v internet in to je to. Vsi podatki se potem preračunajo na OnLive serverjih in se prikažejo na screenu. Drugače pa več zveste na gametrailers producer interview, tam točno pove kak celi sistem deluje, kak je z lagom, online featurji itd.

Glede release dejta pa bi blo fajn, da bi blo pri nas to tud omogočeno, da ne bomo spet izpadli ko ena država tretjega sveta...

Se pravi da je to neka mini konzola s hudim kontrolerjem (ce odstejem d-pad)?

XBL: qDING DONGp

PSN: DoodlyDingDong

Link to comment

Dejansko res, ja. Sistemu pravijo "microconsole" in je v razvoju baje že 7 let. Baje se bo dalo dokaj lahko portat PC in X360 špile, PS3 malo težje, ni pa to del nobene od konzol, ki so sedaj na trgu.

Kar se tiče pa kontrolerja, mi je kr kul da je podoben boxovemu, če glih ne vem kak bo sedo v roke. Pa tipke označene z L I V E so malo bedne :?

NitroBlast90.jpg

Link to comment

Ne gre za mini konzolo.

Tale škatla Onlive je samo vmesnik, ki ga povežeš na PC ali TV in ti streama video tvojega igranja, ki je "remote".

Torej ti pravzaprav ne igraš na lokalni mašini ampak se povežeš prek škatle Onlive do drugega računalnika, kjer je igra in jo tam igraš, nato pa se s te remote mašine enkodira video posnetek tvoje igre in se je streama prek škatle Onlive nazaj do tebe.

Že tukaj se lahko vidi kaj bo velik problem: lag.

Ker, ko stisneš petelina na gamepadu, informacija potuje prek škatle Onlive do remote mašine, tam se dejanje izvrši/odigra, remote mašina enkodira video posnetek dejanja in ti ga pošlje nazaj prek Onlive škatle.

Link to comment
  • vrhovni

Na Shacknews imate vtise, ki precej nazorno pokažejo, v čem bo problem:

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1090

With several options to choose from, I eventually settled on BioShock--it being a game of high visual quality, and also a first-person shooter, which would give me a decent sense of the response time. Loading the title up, I at first had no sense the game was being streamed to the small PC laptop next to me. Menu response was fast, and 2K Boston's gem looked as it should.

But unfortunately, the illusion faded along with the loading screen. Once I was in the game itself, I immediately noticed the unwelcome signs of blocky compression. It wasn't so compressed that it was entirely distracting from the gameplay, but it was also worse than I expected. The visual quality was high, but the experience was marred by the considerable amount of splotchy pixels.

Playing around in Rapture, I found that response-time lag was mostly unnoticeable--mostly. When turning quickly, there were disappointing moments of hitching here and there. It was an impressive technical accomplishment, but at the same time unquestionably inferior to playing from a disc.

Link to comment

Tale škatla ni nič drugega kot zametki Cloud computinga (to je prav tak pojem)... Vrjanta, da boš v prihodnosti doma priključen z zaslonom, miško in tipkovnico na terminal, ves procesing bodo pa opravljali oddaljeni serverji.

Bill Gates je govoril o tem (o cloud computingu) v svojem poslovilnem govoru na CES-u 2007... (ali pa mogoče 2008)... no pač ko je imel še zadnji otvoritveni govor.

In kdor je spremljal kdaj govore od Bill Gatesa ve, da je veliko reči o katerih je govoril prej ko slej postala realnost... ponavadi okoli 10 let kasneje... in tudi ne vsaka zadeva o kateri je govoril.

Tale Onlive je prvi poizkus... imel bo probleme tako kot vsaka nova tehnologija... Ampak pomojem to bo future... zaprti sistemi brez virusov, z vedno delujočim operacijskim sistemom, praktično neomejen processing power, brez piratov, etc...

Če ne za igre pa za podjetja zagotovo. Pisarniško programje, grafični design... to so idealni software, ki bi laufali v Cloud-u. Podjetja pa zmanjšajo stroške za hardware in predvsem za administracijo računalnikov, etc.. Recimo Google Apps je eden od današnjih "cloud-ov", ki že dela v praksi.

Tale zadeva oziroma njeni naslednjiki bodo pomojem še krepko pretresli igričarsko industrijo in vplivali na način distribucije vsebin v bodoče.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
  • 2 tednov kasneje...
Konzola se vključi v TV na eni strani, internet na drugi strani, zvoč�ki pa grejo iz ekrana najbrž.

Najbrž ima zadeva vse kulturne izhode že kar vgrajene... Predvidevam, da ima tole vsaj HDMI, komponentni in najbrž tudi kompozitni izhod za sliko in kakšen optični digitalni izhod za zvok... Karkoli manj kot to je nateg prve kategorije. Sej ne, da osebno rabim kompozitni izhod... sam kdo pa ga bo rabil za SD tv... Tej izhodi so mišljeni za različico, ki se jo priklopi na TV (brez PCja)... če sploh bo več različic in če zadeva sploh bo delala brez PCja..

Sicer pa, tudi če zadeva uspe tega pri nas še lep čas nebo, ker moraš biti največ 1000 milj (1600 km) oddaljen od serverjev, ki te feedajo. (vir: http://www.engadget.com/2009/03/25/vide ... onstrated/)

Še citat:

During the Q&A, the very real concern of network latency was raised (35:20 into the video). Perlman said that OnLive will work with a data center that is about 1,000 miles away from DSL or cable connections (probably 1,500 miles away with fiber). OnLive data centers already exist on the left and right coasts in the US with a 3rd coming on-line in the mid-west. When streamed to gamers in Australia "just for fun," OnLive found that "you can kind of play the game, but you see the lag."
hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
  • 2 tednov kasneje...

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.