Skoči na vsebino

Gran Turismo 5


sejmon

Priporočene objave

Gran Turismo 5

Amerika 2.11.2010

EU, Azija 3.11.2010

Preizkusili se bomo lahko v prvenstvih WRC, NASCAR in Super GT.

Podpora tudi kameri in sicer tako; kako bomo glavo nagibali, se bo kamera usmerila v notranjosti avtomobila.

hmm,...le katera je real in katera GT5?

:cool:

corvette-zr1-granturismo-vs-reallife-4.jpg

>http://www.youtube.com/watch?v=LazwQWsGWx8

Urejano od sejmon

______PS1 2MB_____PS2 120GB_____PS3 500GB______

Link to comment
  • Pred 2 meseci ...

Danes sem naročil igro, upam da pride vsaj do naslednjega tedna. Preden pa dobim zadevo v roke, me zanima če se sploh splača igrati na gamepad. Pa še tole a je res not 30 verzij nissan skyline porschejev pa sploh ni ter da ima samo 200 avtomobilov cockpit ostali pa samo tretjeosebni pogled. Prosim ne tega razumet kot napad ali provokacijo na igro samo rad bi preveril infromacije ter se pripravil na razočaranje. Navsezadnje mi je bila forza 2,3 zelo všeč, upam da mi bo tole tudi.

Sicer komaj čakam da bom fička popeljal po Nurburgring, mogoče bo celo oče odpeljal kakšen krog.

EDIT. playgame - stavim da imaš za takšno vožnjo tudi nekaj RL prakse, lepa vožnja drugače....

Urejano od Raptor90
Link to comment

Sam sem velik fan GT serije, saj jo igram že 10 let, ob njej sem preživel veliko veselih trenutkov, ter vložil res ogromno ur v to serijo.

Špil sem kar nestrpno pričakoval, in sem bil kar malo razočaran ko sem igro prvič pognal. Grafika na prvi pogled ni kaj bistveno napredovala od GT5p (čeprav so kar precej popravili nazobčane robove, kar je velik plus), zvok prvega standard avta ki sem ga kupil tudi ni bistveno napredoval napram prejšnjim delom, poškodb ni bilo, itd. Občutek sem imel kot da igra ni kaj bistveno napredovala v teh dveh letih napram GT5p.

Vendar bolj kot sem igral, bolj sem začel uživati v špilu: najprej nočna vožnja po Special Stage Route 7,... nato vožnja po Nurburgringu z SLS AMGjem,…. dirka z gokarti,… dirjanje po makadamskih stezah… zajebani challengi na Top Gear stezi… igra nudi toliko različnih užitkov, da kar pozabiš na napake in samo uživaš v vožnji.

Kar se tiče realističnosti voznega modela tega ne bom komentiral, ker nisem noben dirkač v RL. Vendar igram kar precej racing iger, od popolnih arkad (Sega Rally, Burnout,…) do simulacijskih iger (Forza, GT Legends, GTR2) in lahko rečem da je vozni model v GT5 eden najbolj zabavnih zadnjih let, ravno prav težak, saj moraš biti pazljiv pri vožnji, ni pa tudi pretirano zajeban kot npr. GTR2 na PCju. Ta igra ti da res občutek, kot da si pravi dirkač, ki v nulo obvlada svoj avtomobil. Igram izmenično na volan G25 in gamepad (ne ljubi se mi vsak dan vrtet volana), v obeh primerih je vožnja pravi užitek, tle so se res potrudili.

Premium avtov je okrog 231, zmodelirani so fantastično, vsi z notranjim pogledom (imaš 3 nastavitve pogleda, ena je blizu volana, druga malo bolj daleč, tretja še bolj daleč), in dobrim, pristnim zvokom. Par slikic premium avtov:

laguna-seca-raceway.jpg

ahrweiler-street.jpg

red-bull-hangar-7.jpg

red-bull-hangar-7178165.jpg

Potem je še okrog 800 standard avtov, ki so v bistvu preneseni avti iz prejšnjih GT iger. Tole je zame po eni strani en velik nateg, saj so 2 leti reklamirali da bo igra imela 1000 avtov, vendar je razlika med standard in premium kar precej očitna. Tudi kvaliteta med samimi standard avti niha, nekateri grafično izgledajo kot PS2 modeli, nekateri pa so kar na nivoju. Tudi zvok standard avtov so praktično pobrali iz prejšnjih delov, zato ni tako pristen kot pri premium avtih. In ja, žal ni notranjega pogleda pri teh avtih (meni je itak hood cam najboljši, a verjamem da bo to marsikoga razočaralo). So pa nekateri zelo luštni za vozit (npr. RUF Yellowbird :love:), tako da sem kljub vsemu vesel da so jih vključili. Par primerov standard avtov:

autodromo-nazionale-monz.jpg

grand-valley-east1.jpg

Grafika je na splošno zelo dobra, sicer ima grafični pogon nekaj težav s senčenjem (predvsem na štartu), a ko enkrat odvoziš npr. dirko z odlično modeliranimi Lotusi po Londonu ter dirko s Ferrariji po Monzi pozabiš na vse grafične pomanjkljivosti.

Japonskih avtov je res ogromno, mnogo Mazd, Nissanov, Lancerjev, itd. Ampak ima špil sedaj tudi Ferrarije in Lambote, ki jih prej ni bilo, tako da je izbor avtomobilov najboljši v GT seriji.

Špil je napram GT4 kar napredoval, dodali so vremenske razmere, črte od gum, dodali damage (ki pa se odklene ZELO pozno v igri, odklene se pri lvl 20 ter lvl 40. jaz ga že en teden igram povprečno 4 ure na dan, pa sem lvl 17.... no, baje da bodo s patchem omogočili damage že od začetka), dodelali fiziko tako na asfaltu kot makadamu in snegu, dodali so special evente ki malo popestrijo kariero, itd.

Je pa špil od GT4 podedoval zame osebno najslabšo lastnost GT serije: umetno pamet. AI je porazna, saj se ne zmeni za tvoj avto, in če si prepočasen se mnogokrat zabije v tebe namesto da bi te prehitela... ker so obenem dodelali fiziko trkov (pri višjih hitrostih te obrne če kam trčiš) to privede do res frustrirajočih situacij, ko se ti AI v zadnjem krogu zabije v rit, pa te obrne in izgubiš težko prigaran položaj.

Poleg AI je zame še edina resna zamera igri manjkajoča možnost uploadanja videov na youtube, ki so jo obljubljali. Prebral sem da so imeli težave pri renderiranju videa, zato so to opcijo odstranili. Vendar naj potem ne obljubljajo stvari, za katere še ne vedo če so jih sposobni speljat.

GT je bil vedno kralj konzolnih dirkačin, vendar je v zadnjih letih dobil kar hudo konkurenco (najprej Enthusio na PS2 ter Forzo na xboxu v prejšnji generaciji, sedaj pa Forzo 3 na xboxu 360), zato špil ni več to, kar je bil nekoč. Meni osebno sta mi tako Forza 3 kot GT5 zelo všeč, težko bi se odločil katera mi je ljubša (obe imata določene prednosti napram drugi). Vendar dvomim da bo pravi ljubitelj dirkačin razočaran nad GT5 (samo drift trial nudi ogromno ur zabave, pa je to samo par procentov špila).

Še par slikc:

suzuka-circuit.jpg

rome.jpg

chamonix-main.jpg

cape-ring-inside-.jpg

Urejano od Alkhor
Link to comment

Evo dobil igro. Imam kar mešane občutke. Moti me da zakaj pri arcade mode nemorem dirkati z vsemi dirkalniki ker jih je samo nekaj arcade only, ker bi vrjetno marsikdo rad takole na začetku probal vse avtomobile. 800 standart avtomobilov je res en velik fail, skupaj z premium avtomobili delujejo kot en homemade mod, kartonast videz, slabši zvok ter brez cockpita.

Link to comment

Meni je pa zadeva iz dneva v dan bolj všeč. Pravzaprav zna biti, da me po par 10 letih en špil spet nekolko zasvoji. Kak F1 recimo mi je prezahteven za doseči nek soliden rezultat. Ostale dirkačine pa še vedno gledam kot 1001 verzijo nadgradenj iz kockic, ki smo jih imenovali dirkačine na CBM64 in "mavrici".

Zadeva je naraejena tako, da je ravno prav realistična. Ni problem, da kak avto mal odrineš. Konkrentno ti vrnejo, ko vozijo ravno po idealni liniji. Grafika je zelo solidna in dokaj realistična. Edina na hitro opazna redukcija je senčenje in pomanjkanje detajlov v vzratnem ogledalu. Podlaga ima znaten vpliv na stabilnost vozila (grafitne kocke in asfalti po različnih stezah). Avtomobili se zelo različno obnašajo. Tuning ustrezno prispeva k karakteristikam. Kolk je zadeva relistična pa seveda ne bom presojal. Zelo opazen je tudi napredek iz prologa pri stezah, ki so vključene vanj.

Skratka špilček, ki nudi za občasnega igralca nekaj več od raznih NFS izpeljanjk a še vedno pušča kar nekaj prostora za naslednjo verzijo.

Link to comment
  • 3 tednov kasneje...

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.