Skoči na vsebino

Ekskluzivno:[Multi] Dead Space 2 opis


Priporočene objave

45-Dead-S.jpg
Platforme: PS3, Xbox 360, PC

 

Make us whole for the second time… To so verjetno besede, ki so mnogim šle čez misli, ko so ugledali napoved za Dead Space 2. Hkrati pa je njegova napoved bila skupek zlih misli, saj smo po prvih slikah, trailerjih in napovedih upravičeno pomislili, da bo to pravzaprav le razširitev enke oziroma Dead Space 1.5.
No, dragi bralec, ni. Čeprav je v mnogočem res le malo razširjena, je nove snovi toliko, da je upravičeno narejena celotna nova igra.
[PRBREAK][/PRBREAK]
Časovno obdobje je postavljeno 3 leta za prvim Mrtvim vesoljem, ko je Isaac po težkih mukah in halucinacijah le uničil predmet po imenu Marker in pobegnil z njegova rodnega planeta. Na šatlu je bil še napaden s strani ponekromorfene Nicole, a se izkaže, da je šlo le še za eno halucinacijo.

 

A heroj nima sreče. Zopet je ujet, tokrat na vesoljski postaji Sprawl, ki je zgrajena na Titanu, eni od Saturnovih lun. In še preden reče keks, se vse začne znova podirati. Fante je v prisilnem jopiču, nekromorfi koljejo vse okoli sebe, on pa brezupno laufa k novi 8 urni odpravi naproti.

 

Kdor je igral prvi Dead Space, bo tudi tu nemudoma domač. Kontrole so ostale iste, gibčnost lika nespremenjena in nasprotniki so v večji meri enaki, le par novih jih je (dojenček, ki eksplodira, pljuvač, ki te zadane z večje razdalje in lahko s tekočino topi obleko, runnerji, ki se skrivajo za vogali in te z lahkoto fentajo ob nepazljivosti…). Najpomembejše zadeve še vedno kontrolira hologram, kot so data-logi posadke, inventar in črta, ki ti kaže pot naprej, raziskovanje je enako (pobiranje, odpiranje), predmeti za uganke isti (kinesis, zero-g obleka). Samo jedro torej niso dosti spreminjali. Bolj so naredili korak v drugo smer, v tisto, kar v DS1 še ni bilo odkrito. Isaac je sedaj zgovoren, obraz ne skriva več do samega konca, prihaja v kontakt z več ljudmi in same lokacije so tokrat bolj raznolike. Kar se tiče likov, so kar simpatični. Pod simpatično mislim, da jih lahko imamo radi, lahko jih sovražimo oz. nas nervirajo in najbolj pomembno, lahko se navežemo na njih in imamo o njim mnenje. Isaac je ping-pong žogica in se odbija k drugim ljudem, Stross nepovratno nor, čeprav mora odigrati pomembno vlogo in tako dalje. Vseh likov odkril ne bom, naj bo to užitek za igralca…

 

Očiten je tudi grafični napredek. Že sama Nicole izgleda v uvodni animaciji vsaj 20% lepše, da o drugih detaljlih ne govorim. Zvok ponovno ogromno prispeva in je ključen, če želimo v igri vsaj enkrat napolniti gate. A to je druga tema za malo kasneje.

 

Temelj tudi v boju ostaja znan. Tretjeosebni pogled, nakar ob merjenju skoči za rame. Nakar isto kot v prvem svemiru sekamo ude, dokler nasprotnik ne pade. Pomembno je vedeti, da streli v telo niso efektivni in so le poraba metkov. Dodatek je le, da grdobe predmetov ne spuščajo ob smrti, marveč je po njej treba izstreliti še en metek ali pa jih stompati za njega izpustitev. Kar se tiče opreme, jo je več, dodanih je nekaj novih orožij (minomet, javelin gun, ki je zelo zabaven, če najde tarčo), a še vedno prednjačijo tista, ki so se nam predstavila že leta 2008. Power nodov je tokrat manj, tako da pazljivo, če želite efektivno nadgraditi orožja, saj sem ob končanju le eno orožje imel polno, dokler so ostala zjapila 90% prazna. Tudi nadgradenj obleke ni več toliko, saj se jo je dalo v prvi odpravi nadgraditi sedemkrat, tokrat se ta cifra ustavlja pri 5. Orožje plus obleka pa je pomemben del, saj je akcije ogromno. Veliko več kot v prvi igri. To morda ne bo vsem po godu, toda Dead Space 2 je akcijada z primesmi horrorja in ne ravno survival horror za kar jo avtorji označujejo. Navsezadnje je vdelan tudi obširen multiplayer mod, ki je uživantski in kjer akcija prevladuje, a vseeno je SP tisto sladko jedro špila.

 


zpg-dead-s.jpg
Takih scen je v DS2 dosti in so na moč spektakularne. Eden razlogov, da je špil tako sladek kot je, a okus postane malce grenak, ko špil isto ponovi parkrat zapored.

 

In če je špil tako boljši v vseh pogledih (bolje rečeno, nadgrajen), zakaj ne ocena 165? Kje se zalomi?

 

Hja, pri parih stvareh zagotovo se. Kot prvo bi lahko bil malce daljši, saj je 8 ur na tretji težavnostni stopnji od štirih žalostno (5 se odklene po končanju, a je tak idiotizem, da ni vredno pogovora o tem). Marsikdaj pa se ji zalomi pri tempu. Ta ni pazljivo negovan kot v enki in je ravno zato jasno zgovorno, da je špil bolj akcijada, kot hororec. Kot hororec, zaradi katerega smo imeli prvi Svemir radi. Res je, da sem prej naštel kaj to igro stori. Ampak tudi kot akcijada ima malce zgrešeno dinamiko. Nemalokrat čistiš enega po enega, največ dva sovraga, nakar ti jih vleti cela truma. V parih momentih jih je bilo toliko, da sem iz njih formiral tri metre visok kup (brez heca) in ljubitelji horrorja dobro vedo, da se bojiš tistega, česar ne vidiš in ne tisto, kar ti je takoj vidno na svetlobi. Tema je strašna, svetloba ne. Še najbolj je strašno (tam sem se tudi jaz prešvical malo) 10 poglavje, ko je le par nasprotnikov, večino časa pa nas spremlja kričeč zvok. Ko je preveč nasprotnikov, špil enostavno pade v rutino in na tebi je, da samo odstraniš val za valom. Še posebej zato, ko mi avtorji izigravajo ene horror majstorje in te na višjih težavnostih držijo na 10 metkih čez špil. A temu primerno naj bodo tisti nasprotniki, ne pa jaz 10 metkov, nasprotnikov pa 25 v eni minuti.

 

Da tempo ni tisti pravi se vidi tudi pri menjavi poglavij, ko je eno poglavje od 15 dolgo eno uro, nakar naslednja tri opraviš v 45 minutah. Not cool.

 

Prav tako se špil začne tudi v svoji kratkosti malce ponavljativ določenih scenah, čeprav se tega kmalu zave in se trzne, ter vam hitro servira nekaj, da ne bi padli v zaspano rutino. Ni pa kul, ko se med špil vsaj dvajsetkrat trzne tako, da vam randomizirano spawna nasprotnike nad glave (padejo čez strop), kar malce znervira. Tudi hudo strašno ni, saj v kakih momentih prav z lahkoto to predvidiš. Tudi uganke ne inovirajo in še vedno se gre večinoma za uporabo kinesisa tipa, odstrani od tam baterijo in jo vstavi tam, da bo spet napajanje vključeno. Tudi konec bi lahko bil bolj eksploziven in bolj zadovoljujoč, čeprav se prav slastno pokloni enki. Ga ne izdam, potrudi se.

 

A zamere na stran, pri Dead Space 2 je opredek očiten. Fantje pri Visceralu so se trudili, da naredijo nekaj poštenega in moram reči, da se špil cel čas čuti svež, čeprav znan. Niso nam postregli pogrete župe v celoti. Niso se ujeli v past kot so se pri Bioshocku 1 in 2. Bolj so se uspeli izviti iz pasti, kot so se pri Nintendu s Mariom Galaxy 1 in 2.

 

Špil, od katerega boš odnesel veliko. They made us whole again.

 

86



View full article

Urejano od Jumping Hero
Link to comment
Gost
Debata je zaprta za nadaljnje komentarje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.