Jump to content

New Super Mario Bros [DS]


Recommended Posts

  • Replies 63
  • Nastanek
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Še vedno pa se mi zdi boljši, lepo old-school graphic Mario... Sej ne da sm ga dosti igral ampak, 3D v 2D se mi zdi malo bedno... OLD-SHOOL 4 EVER !

Se strinjam, zadeva še posebej na drugi sliki izgleda kot kak cheap flash špil. In, a se samo meni zdi, a ima Mario malce spremenjeno podobo, in ne zgleda popolnoma nič dobro.

Link to comment
  • 1 month later...
Njeh, zunaj je za žgoljave igričarske novinarje, smrtniki bomo morali še počakati .. :annoyed:

Pa ne jaz! :beer:

Blazno sem navdušen, fizika in grafika sta za znoret. Kaj šele igralnost ... Jaz grem nazaj igrat! :hyper:

p1000337505687.jpg

P.S. Po enem samem levelu lahko rečem, da je špil nova revolucija. Res.

:ihih: Moj nasvet? Kupite dva izvoda z LikSanga takoj ko izzide!

[__<(^.^<)_____ascii_userbar_user_]

Link to comment
Heh, rom saves!? :fiufiu:

Priznam, ampak špil bom definitivno kupil, ker tole je pa preprosto preveč dobro :love:

EDIT: Da se malce razpišem. Špil v meniju ne izgleda nič posebnega. Ampak bistvo je v notranjosti. Tako ko pridemo v World 1-1 se začne ekstaza. 3D objekti izrisani čez 2D okolje so fantastični, sploh pa zelo detajlirani. Glasba je več ali manj nova - v nekaterih stopnjah (underworld, boss fighti) pa gre za neke vrste remixe starih - vendar se prilagaja situaciji in zato skrajno impresionira. Mario ima dve novi gobasti stanji - supervelik, kjer kot pobesnela žival tečemo in lomimo vse pred seboj ali supermajhen, kjer se ob skoku na sovraga preprosto odbijemo, ali pa kar plavamo na vodi ter se predamo vetrovom, da nas nosijo. Fizika in ekstra grafični efekti so nekaj, kar na konzoli še ni bilo uvideno - ne predstavljate si užitka, ko kot kolosalna pošast brcnemo sicer trdno cev in ta med padcem spešta par Goomb, ali pa ko s skokom na tehtnico zabrišemo želvaka na drugi strani v lavo, ali pa ko Dry Bonesu skočimo na glavo in kosti zletijo na vse strani (po zakonih fizike!). Poleg tega so tu še nove poteze kot odbijanje od zidov (prenekatero past se zna z njimi uporabiti sebi v prid :ihih: ) in shranjevanje predmetov (funkcija, ki je Nintendu zelo všeč, očitno, implementirana je naprimer tudi v Tetrisu) za kasnejšo uporabo (gobe, rože ipd.). Celo možnost napredovanja po paralelnih stopnjah je, vendar moramo odkriti drug konec nivoja v posamezni stopnji. In celo zgodba je na svoj risankast način všečna - prebijaš se skozi Bowserjev grad

in tam najdeš mladiča Bowserja z Peach na plečih se zlobno nasmehneš, tisti trenutek se pa pred tabo pojavi njegov uberkolosalni oče ...

...

Miniigre in multiplayer sta poglavje zase, in moram reči, da so izpopolnjene do potankosti. Kepanje z Yoshiji bo znalo biti huronsko zabavno (skrivanje za zaprekami, nabiranje kep in seveda kepanje :ihih: ), sprobal bom šele ko se vrne brat iz šole. In najlepše pri tem je to, da potrebuješ samo eno disketo za multiplayer do 4 osebe. Obstaja še način Mario vs. Luigi, kjer pa smo na standardnem platformnem nivoju (pošastki in vse so seveda vključeni) in pobiramo zvezdice, torej kdor pobere več. V navezi z vsemi Wall Jumpi in še tisoč podobnimi forami se sprašujem:

KDO HUDIČA SPLOH ŠE RABI DRUGE ŠPILE?

[__<(^.^<)_____ascii_userbar_user_]

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.