Skoči na vsebino

Dolphin: emulator GameCubea/Wiija - kako bi izgledal Wii HD


Priporočene objave

  • vrhovni

Tale topic začenjam kar v Multiplatform, ker bi v bistvu spadal pod Wii, Starejše konzole in PC.

Ne vem, koliko vas pozna Dolphina, je pa vsekakor čas, da ga spoznate. Gre za v originalu GC emulator, ki je tekom razvoja zaobjel tudi Wiija zaradi skorajda identičnega hardwarea, z leti pa se je razvil v res noro zadevo. Že tako je redkost, da lahko še tekom neke konzolne generacije emuliraš določen aktualen sistem (hvala za skopuštvo, Nintendo), kaj šele, da špile grafično izboljšaš na tak nivo, kot ga res ne bi pričakoval (spet hvala, Nintendo).

In tu pride na vrsto Dolphin. Medtem ko Wii zgenerira ubogo SD resolucijo, 640x480 px, lahko Dolphinovo interno resolucijo našopaš do utrgane 2560x2112, več kot 4x večjo od osnovne. Obenem lahko špilom dodaš še antialiasing in anisotropic filtering, ki odstranita nazobčane robove in zmazane oddaljene teksture. In glej no glej, kar naenkrat določeni Wiijevi špili izgledajo na nivoju svoje konkurence, Xboxa 360 in PS3.

Recimo takole:

dolphin2011-07-0422-54hu.jpg dolphin2011-07-0423-018u.jpg dolphin2011-07-1902-04pi.jpg dolphin2011-07-1902-30rc.jpg metroidotherm130v7ep.jpg r3oe01-250l7fc.jpg sx4j01-378siae.jpg xjb6v.jpg y9w0a.jpg gm8e01-26afuz.jpg gzle01-35nxm.jpg

Seveda potrebuješ za takšno resolucijo in vse dodatke kar orenk beštijo od mašine, predvsem s čim višjo frekvenco procesorja (da npr. SMG deluje brez problemov s 60 fps, pa verjetno ne ob 4x resoluciji, je priporočljivo tam okoli 4 ghz), že ob osnovni 640 x 480 resoluciji pa špili z dodanim AA in AF izgledajo neprimerljivo boljše in brez potrebe po najbolj high-end računalnikih.

Več o tem sem se zopet razpisal na svojem blogu (pimp, pimp) v angleščini, vsekakor pa bi rad, da samo čim več folka to spozna .. Wii HD bi bil zelo dobrodošla zadeva, še posebej ker WiiU baje ne bo upscaleal Wii špilov. Buuu Nintendo, buuuu yet again.

Link to comment
  • vrhovni

Na TVju ja, na monitorju pa žal ne. Edino kar manjka v teh višjeresolucijskih screenih WWja je blur v ozadju, pa še to ne vem zakaj, ker ob default resoluciji ga normalno prikaže. No, vsakemu svoje, meni v višji resoluciji, še najbolj pa zaradi AA in AF, vsekakor deluje neprimerno boljše. :)

Anduril, kaj sta (je) to za eni(a) igri(a)?

Prva dva sta Xenoblade Chronicles, tretji pa Monster Hunter Tri.

Link to comment
  • 3 tednov kasneje...

Anduril, nasploh kar se tiče GC špilov me zanima, katere nastavitve so ključne pri izgledu, kot je prikazano gor pri Wind Wakerju. Samo vklopljen AA in AF itd? Ali maš še kaj tam obkljukano pa na keri rezoluciji je tole? :)

Pri meni Zelda: WW zgleda ravno tolko, da se špila, drugače recimo mela pena od morja stalno nekaj izginja blabla. Nastavitve verjetno kiksnil kot nor.

Ah, poštimal! Zakon slika. Wind Waker definitivno moja omiljena Zelda :)

Urejano od Jumping Hero
Link to comment
  • 3 tednov kasneje...

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.