Skoči na vsebino

Legend of Zelda: Ocarina of Time


Priporočene objave

Mislim, da bi se lahko v retro temi razpisali tudi o tem čudežu. Po moje najboljši špil vseh časov, gotovo pa najboljši od tistih, ki sem jih igral. Saj ne rečem, večina Zeld je vrhunskih, ampak ta je pa nekaj posebnega. Zdaj jo preigravam na virtual console na Wiiju in sem ravnokar prišel do vodnega templja. Koliko genialnih rešitev je v tem špilu, koliko odličnih zamisli, fantastičnih sovražnikov, spektakularnih bojev s šefi (do zdaj zmaga tisti z Volvagio-zmajem v ognjenem templju, sicer sem igro že obrnil prej na emulatorju, a mi noben drugi boj ni bil tako izjemen, razen morda s twinrovo v templju duhov, poleg tega pa na emulatorju ni tako dober občutek igranja kot na konzoli). Potem pa so tu še brezštevilne skrivnosti, ki se glavnega kvesta sploh ne tičejo, ampak so tu samo za popestritev.

In ne, grafika me ne moti niti malo, sploh preko komponentnega kabla zgleda špil čisto lep. Za takratne čase pa je tako ali tako bil neverjeten.

AVE OCARINA!! :bowdown:

Nothing he's got he really needs, 21st century schizoid man!

Link to comment

Definitivno najboljsi spil, katerega sem jaz igral v mojem igracarskem zivljenju ! O tem ni debate ! Nedolgo nazaj sem zopet zagnal to cudo, in ja nevem al sem se vedno tako zaljubljen v staro grafiko, ampak tale spil ma zame se danes grafiko "stoj in gledaj" ! Kakariko vilage, na zacetku igre zgleda noro dobro ! Se zdaj mi je tak uzitek gledat iz prvoosebne kamere kako Navy leti proti Link-ovi hisi cist na zacetku igre !

Potem je prav super uzitek ko si pridobis konja. Svet samo leta mimo tebe, cez polja Hyrula se premikas 1,2,3 ! Vedno pridobivas neka nova orozja...Meni osebno je itak najbolj ql Sword, pa Slingshoot je zelo ql bil za pajke klatit iz tistih zelenih mrez, ki so bile pritrjene na stene.

Po mojem okusu bi bil bolj vesel, da v tej Zeldi, Link nebi nikoli odrasel. Kako malega sem se pocutil proti tistim ograjam cez katere sem moral plezit, kasneje sem jih pa z konjem preskocil. Je bilo tudi z Epono ql, ampak cez "baby" Linka ga ni !

Da o zvocni podlagi igre sploh ne govorimo ! Soundtrack je tak, da ce iz vseh novejsih iger katere niso iz Zelda serije, damo soundtracke na en kup, bo ta velik kup proti OoT soundtractu zgledal kup sr*anj*. Kar po vecini itak so, a ne v celoti, a v veliki vecini !

Se enkrat, mogoce boste rekli da ni vse vredu z mano, ampak za moje pojme je OoT ena izmed najlepse zgledajocih iger kar obstajajo ! Ok, prehiti jo WW, ki je :o kar se graficne podloge igre tice.

Igra vcasih mogoce malo pretezka...niti ne. Kar prav dobra, lepa, primerna tezavnost je bila izbrana za tole igro.

Kdo ni igral :tepen::tard: Kdor pa je :objem: Res tudi ce se je spravite igrat cez 5 let neboste za nic prikrajsani ! Le da vam bo enim fanboyem grafika smrdela !

Res Masterpiece je tale igra ! Se vedno se lahko zraven te igre slinim bolj kot pa pri vseh novejsih eye-candy igrah !

followmeontwitter.png
Link to comment

Se pridružujem tvojemu menju, OoT je res vrhunec Zeld. Težko je opisat, kako sem (smo!) se počutil(i) takrat, konec 98, ko je zadeva izšla na N64. Najbolj neverjetno pa je, da se še vedno igra superiorno dobro, še vedno je tu ves mojstrski dizajn temnic, dobre vmesne sekvence, zanimive uganke, itd. Niti grafika ni grda, vsaj po esteski plati ne (čeprav nič ne doseže Wind Wakerjevega risankastega stila). "Ground-brakeing" je premil izraz za ta špil :innocent:

Link to comment

Prvo kot prvo, da povem, da nisem nikoli še igral OoT, sem pa preigral prve štiri Zelde (1,2 za NES, ALttP za SNES, LA za GB) in vse štiri so mi bile zelo super duper.

Kot sem že nekajkrat drugje omenil, mi je Wii prva Nintendo konzola, zato sem si jasno takoj kupil WW za GC in OoT za VC (TP pa še ne, ker hočem iti po vrsti). Ravno sem preigral Super Mario Sunshine, pa sem se odločil, da je zdaj končno OoT na vrsti.

To mi je jasno, da je bila takrat praktično najboljša igra vseh časov in spoštujem vaša mnenja glede tega, meni je tudi npr. Mario 64 iz istega obdobja še vedno najboljša 3D platforma, pa sem jih kar veliko preigral. Ampak za mene osebno OoT nima nobene takšne nostalgične vrednosti kot prej omenjeni Mario 64. Ravno zato se mi je pa tako težko spraviti Okarino igrati, sem jo malo sprobal predvčerajšnjim, pa mi je vse bilo tako čudno, leseno,... Nakar sem včeraj zagnal Wind Wakerja, pa sem totalno not padel, danes komaj čakam, da pridem domov, da ga bom šel obračat. Pa ravno jaz nasplošno najmanj dam na grafiko in te zadeve (saj pri OoT me ne moti grafika), ravno pred kratkim sem prvič v življenju obrnil dvajset let stari Zeldi 1 in 2, pa sta mi super izgledali in sem v obeh resnično užival, tudi v dvojki, ki mnogim zaradi drugačnosti ni všeč. Problem je v tem, da bi rad Okarino obrnil, oziroma bi jo rad hotel obrniti, pa se nekako ne morem prisiliti, medtem ko me WW kar sam vleče k sebi.

Zdaj me pa nekaj stvari zanima:

- je kaj narobe, če najprej obrnem WW in šele nato OoT? (kar se tiče zgodbe, ozadja,...)

- kako naj se navdušim nad OoT?

- ali bom za pisanje takih grozodejstev dobil Ban Ano? (v smislu: kaj, OoT ti ni najboljša igra vseh časov? Predrznež nemarni, evo ti enosmerna do Banovcev!)

OK, zadnja je sicer hec, ampak me je prav sram, ker ne morem z vami deliti navdušenja.

Gre za to, da sem vse življenje 2D Zelde obračal in dejansko si niti ne morem Zelde v 3D predstavljati. Zato me zanima, če bi se dalo OoT opisati kot ALttP v 3D, ali je dejansko čisto drugačen špil? Pa s katerim kontrolerjem igrate Okarino na VC: GC ali CC (jaz s slednjim, se kar dobro obnese, po mojem)? Edino to mi je čudno, ker na N64 so bili C rumeni gumbki, na GC pa imamo rumeno analogno paličico, pa mi je res čudno, ko sem v OoT npr. vzel v roke leseno palico, sem se počutil kot butelj, ko sem z analogno palico žokal, da sem tepel.

Pa lahko bi še veliko pisal, ampak, upam, da vidite moj problem. Rad bi hotel OoT igrati, pa se ne morem prisiliti, ker je WW toliko bolj privlačen. Me je pa strah najprej igrati slednjega, ker potem se mi pa morda nikoli ne bo dalo OoT igrati (ali jo bom pa ravno zaradi tega bolj hotel?). Tako pa vseeno ne gre, ker si Okarina res zasluži biti preigrana, res sramota, da je v svoji 22+ let trajajoči igričarski karieri nisem utegnil preigrati (star sem 25 let), medtem ko so jo nekateri tukaj že v zibelki obračali.

Potegaman.jpg
Link to comment
  • vrhovni
"Ground-brakeing" je premil izraz za ta špil :innocent:

Res. Jaz bi mu raje rekel "ground-breaking"! :D:objem:

Junior: ti se kar lepo loti najprej Wind Wakerja, če te je bolj potegnil kot Ocarina. Zakaj? Ker glede zgodbe ne bo nič narobe - vsaka Zelda je v bistvu zgodbovno povsem ločena od vseh ostalih, čeprav obstajajo neki poizkusi, da bi celotno serijo kronološko uredili. V praksi nima to nobenega efekta na priporočeni vrstni red špilov.

Kako se navduši nad OoT? Preigraj Wind Wakerja. Če ti bodo všeč temelji WWja, ti bodo všeč verjetno vse 3D Zelde, saj vse izvirajo in temeljijo na Ocarini. Še posebej, ker te očitno grafika pri špilih ne moti, te bo verjetno Ocarina slej kot prej zagrabila - pri Wind Wakerju padeš na začetku notri že samo zaradi risankaste grafike, OoT pa žal po skoraj desetih letih nima tega luksuza in bo verjetno trajalo malce dlje, da te bo orenk potegnila. Obenem je OoT neprimerno težji špil kot vse kasnejše 3D Zelde (no, razen Majora's Mask), tako da ti bo WW lepo služil kot nek uvod, da malce natreniraš mehanike in sistem špilov.

Edino, kar mene še dandanes precej odvrača od ponovnega preigravanja Ocarine je njena netekočnost. Špil laufa pri nekih bornih 15-25 sličicah na sekundo, kar je za današnje standarde precej nedopustno, mene, kot FPS freaka in mahnjenca na čim bolj tekoče špile, pa to še precej bolj odbija, kot večino folka. Čakam na dan, ko bom lahko na kakem emulatorju s hi-res texture packi špilal OoT pri 30+ fps .. samo pomoje to iz čisto tehničnih N64 razlogov ne bo nikdar možno. :(

Link to comment

Edino, kar mene še dandanes precej odvrača od ponovnega preigravanja Ocarine je njena netekočnost. Špil laufa pri nekih bornih 15-25 sličicah na sekundo, kar je za današnje standarde precej nedopustno, mene, kot FPS freaka in mahnjenca na čim bolj tekoče špile, pa to še precej bolj odbija, kot večino folka. Čakam na dan, ko bom lahko na kakem emulatorju s hi-res texture packi špilal OoT pri 30+ fps .. samo pomoje to iz čisto tehničnih N64 razlogov ne bo nikdar možno. :(

Ja, saj ravno to me pri OoT najbolj moti, da je vse tako čudno počasno in prav nič gladko, pa kontrole so tudi nekam nerodne in lesene. Pri WW pa vse šiba, nadzor je super, pa jasno, grafika pa sploh.

Ravno to me je pred leti kot zagriženega PCjaša pahnilo v objem konzol, ta konstantna "tekočina", ki je pri večini konzolnih špilov sama po sebi umevna. Meni je vedno gladkost pomenila veliko več kot pa ne vem kaka hudo napredna grafika. Če špil šiba, je avtomatično veliko lepši kot pa neki ultrahudi efekti pri 15 FPS. Ko npr. igraš NGB, te ravno zaradi hitre in tekoče grafike akcija tako not potegne, bolj kot zaradi same lepote.

Potegaman.jpg
Link to comment

Nevem. Meni se ni zdelo neko pocasno delovanje, oz. me to ni motilo, ker se ni prestimalo dostikrat. Ok mogoce je razlog, da nisem igral na N64. Grafiko ma res WW tako, da te ze samo graficna plat igre potegne notri, in zacnes igrat in ne mores nehat. Sej WW bi lahko bil skoraj enako dober kot OoT, vendar nevem kaj so mislili da je igra tako lahka. Mislim, da sem v igri umrl enih 2x samo, pa se to zaradi igranja v "boss battlih". Tisti "sand worm: me je pokoncal enkrat, pa verjetno sem se enkrat umrl tako nakljucno, zaradi neprevidnosti.

Samo se skos kljub sladki WW grafiki, mojo pozornost vedno bolj potegne OoT. In se glede tezavnosti, je res ja, da je Majoras Mask kar tezek. Se posebaj je tezek ce ga primerjamo z otrocje lahko WW. Majoras Mask vs. Ocarina of Time, pa ce ti 2 Zeldi primerjamo po tezavnosti, mislim, da je MM krepje tezja.

A Minish Cap je komu zanimiv. Ok vem, da vam je, samo tako me zanima primerjava MC z ostalimi Zelda igrami. Nekako ma MC tudi zelo lustno grafiko, na zacetku tisti gozdovi, lepi, barviti.

Ok zadosti bluzenja. OoT se enkrat povem, da je zame najboljsa Zelda igra, in najboljsa igra nasploh. A najlepso obleko ima link prav v WW, tisto modro, ki jo nosi na sebi na zacetku igre, potem pa babica z rojstno dnevnim "darilom" (zeleno obleko) pokvari moje veselje :innocent:

followmeontwitter.png
Link to comment

Junior: Ni čisto tako kot je rekel Anduril. So neke povezave. Npr. tisti deku tree v wind wakerju je odrasel deku tree plant iz ocarine ki je nastal, ko si obrnil gozdni tempelj. Pa tisti majhni duhci, ki jih tam pri deku treeju srečaš in so tako prikupni, ter delajo deku lističe, s katerimi lahko letiš - tisto so kokiriji iz ocarine, ki jih je zalilo morje in so se spremenili v takšno obliko življenja. Skratka, nekaj takih nekoliko prikritih povezav je, tako da jaz osebno ti svetujem, da kar se zgodbe tiče, najprej preigraš ocarino of time. Če pa gledamo na težavnost, pa seveda najprej wind wakerja. Me pa čudi vse skupaj, ker meni osebno ni Twilight Princess nič lažji od Ocarine, kvečjemu malenkost težji.

Nothing he's got he really needs, 21st century schizoid man!

Link to comment
"Ground-brakeing" je premil izraz za ta špil :innocent:

Res. Jaz bi mu raje rekel "ground-breaking"! :D:objem:

Hehe, right :razzy:

Edino, kar mene še dandanes precej odvrača od ponovnega preigravanja Ocarine je njena netekočnost. Špil laufa pri nekih bornih 15-25 sličicah na sekundo, kar je za današnje standarde precej nedopustno, mene, kot FPS freaka in mahnjenca na čim bolj tekoče špile, pa to še precej bolj odbija, kot večino folka. Čakam na dan, ko bom lahko na kakem emulatorju s hi-res texture packi špilal OoT pri 30+ fps .. samo pomoje to iz čisto tehničnih N64 razlogov ne bo nikdar možno. :(

Ja, saj ravno to me pri OoT najbolj moti, da je vse tako čudno počasno in prav nič gladko, pa kontrole so tudi nekam nerodne in lesene. Pri WW pa vse šiba, nadzor je super, pa jasno, grafika pa sploh.

Ravno to me je pred leti kot zagriženega PCjaša pahnilo v objem konzol, ta konstantna "tekočina", ki je pri večini konzolnih špilov sama po sebi umevna. Meni je vedno gladkost pomenila veliko več kot pa ne vem kaka hudo napredna grafika. Če špil šiba, je avtomatično veliko lepši kot pa neki ultrahudi efekti pri 15 FPS. Ko npr. igraš NGB, te ravno zaradi hitre in tekoče grafike akcija tako not potegne, bolj kot zaradi same lepote.

Tukaj se pa čisto strinjam s tabo, hehe. V določenih primerih slab frame-rate sicer ne moti toliko, ampak najbrž ne zahtevaš preveč, če pričakuješ tekoče odvijanje na bilokateri post NESovski konzoli.

Link to comment
  • Pred 2 meseci ...

Mene zanima, kak ste drugi v tej igri premagali "Shadow Linka" v vodnem templju? Sam sem imel z njim tako na emulatorju kot na VC ogromno težav, porabil se 2 in pol flaši mleka, da sem ga premagal. Šele po boju sem se spomnil, da bi ga morda bilo možno premagati na lažji način kot z mečem. Na kakšen način ste ga premagali drugi? :)

Nothing he's got he really needs, 21st century schizoid man!

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.