Skoči na vsebino

Ekskluzivno:[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 opis


Priporočene objave

modern-warfare-3-cover-a.jpg


It`s Call of Duty time!!!! Again ... Torej! Black Ops je zgodovina, Activisionov voz gre naprej in vsi smo veselo pričakovali zaključek moderne trilogije. Vedeli smo, da bomo dobili eksploziven vrtiljak, tisti multiplayer, nad katerim toliko ljudi bevska, dokler ga na drugi strani toliko ljudi hvali. In ja, vedeli smo, da bo to dobri stari Call of Duty. V dobrem in slabem.

 

Kako se je odrezal tokrat? Hja, morda bi odgovor: »Tako kot lansko leto« niti ne bil napačen. A nekaj različnosti in predvsem napakic (!!!) ga dela drugačnega.

 

af9elk.jpg
MW3 je holivudijada. Veliko helikopterjev, zastav in patriotizma. In absurdov. Rusija napade cel svet. Smeh.

 

MW3 začne točno tam, kjer se je MW2 zaključil. »Soup« Mctavish je smrtno ranjen in brez pravilne pomoči ga čaka smrt. Še vedno je obkoljen s kompanjonoma Priceom in Nikolaiem, a tokrat so vsi trije v vlogi izobčencev. Svetu ni prizanešeno, saj je tretja svetovna vojna v polnem teku in kdo drug, kot naši junaceljni, lahko zaustavijo zlobnega genija Makarova. Ko ujamemo zgodbovne niti, nam špil takoj pove, kje se bomo tokrat podili. Namesto da bi se lovili po puščavah, gozdovih, zasneženih poljih, nas igra raje popelje v metropole. Dubai, New York, Praga, London, Pariz ... In spektakularnih scen ne manjka. Viste so, helikopterji so, ma vse je. Ja ... Če MW3 umestimo na nekakšno skalo spektakularnosti, je zagotovo pri vrhu. Morda tudi na vrhu.

 

Zopet stopimo v škornje večih junakov, čeprav je največji poudarek nekako na prej omenjeni trojici, dokler so ostali bolj nekakšen porivalec voza naprej. Služijo namenu, a detajlno o njih ne izvemo nič. In ko zgodbo damo na stran, dobimo igro. Tisto, zaradi česar jo igramo.

 

A potegne, vprašaš? Pf, kako da ne? Igra je dolga nekje 6, 7 ur in vrtiljak, skozi katerega gremo, je neverjeten. Le redkokdaj ti igra pusti premor, saj se prvo »ganjamo« s helikopterji med New Yorškimi stolpnicami, nato v zero-g gravity sceni frčimo po letalu. Zajemaš sapo, želiš priti k sebi, a igri ni dovolj: posadi te v avto, nakar se ganjaš po podzemni, zopet prevzameš kontrolo nad letalom AC-130. Si misliš ok, zdaj bo malo zgodba, da si spočijem. Ne, avtorji te posadijo v center Prage med upornike in samo moment kasneje ti na glavo pada svetovno znani Eifflov stolp, nakar sedeš še malo v tank in proti koncu še zaživiš sanje, se preoblečeš v juggernauta in narediš splošni raztur. Ja. Mw3 je božji vrtiljak eksplozivnosti in s sigurnostjo lahko rečem, da boš v šestih urah tega CoD-a doživel več, kot v marsikaterih drugih špilih, ki trajajo dvakrat dlje.

 

Ampak! Morda je ravno to področje, kjer MW3 popusti pred prejšnjimi MW-ji. Da so vsi te dogodki posledica skripte, nam je vsem jasno. A MW3 hudičevo že zapretirava z njo. Dejansko so momenti, kjer se že vprašaš, pa kaj jaz tu delam? Namerno sem šel preigravat nekatere sekvence in nisem pritiskal nič, da ja vidim, če sploh imam kaj vpliva na igro. MW3 je dejansko odskriptiran, preskriptiran, naskriptiran v vseh pogledih. V MW2 je bilo dosti momentov, kjer je bilo dosti odvisno od tvojega »skilla«. Tu so redki momenti taki. Pravzaprav gre igra še dlje, streljanje na sovražnike je postranskega pomena. Pomembno je doseči točko, na kateri se bo igra premaknila naprej. Če boš ti na poti do njej odstranil enega, dva ali tristo nasprotnikov je nepomembno. Ali boš odstranil taktično, z nožem potiho, ali boš s šrotarico prepihal mu glavo ... Nepomembno. Dostikrat je smešno, ko igra od tebe zahteva, da si tih, nakar zalaufaš do nasprotnika, mu pošlješ metek v čelo, edino kar fašeš, pa je opozorilo: »Don`t do that again!« Ok stari, ne bom, obljubim. Nakar narediš isto in si spet le opozorjen. Wahoo!

 

Kar se tiče kampanje, MW3 rahlo klecne. Pravzaprav se moraš vprašati, kaj bi ti sploh želel od igre. Bi želel samo goli spektakel, ki se samodejno odvija naprej in kjer 6 ur strmiš v eksplozije, ali pa bi rad zaposlitev čutov in filing interaktivnosti, da imaš vpliv na nekaj? Zame je verjetno odgovor: »Nekaj vmes«. In zato sem kampanjo tako lajkal, kot hejtal. A verjemi mi, da še nisem spoznal človeka, ki je kampanjo res totalno lajkal! Kot bi bila le motivator za najpomembnejši del igre. Multiplayer.

 

In kaj reči o multiplayeru? Na zapadu ništa novog, bi bil najkrajši opis njega. Če si bil ljubitelj CoD-a prej, boš tudi sedaj, če ga nisi mogel povohat, se ne trudi, kajti kljub določenim spremembam je to še vedno tisti CoD.
Spremenili so določene stvari, recimo killstreake in pointstreake, ki se delijo na tri sekcije. Prva sekcija je stari killstreak, kjer killaš kolikor gre, nakar na določeno število killov dobiš helikopter ali določene stvari, ki ti pomagajo pri killanju. Druga je support in je zanjo značilno, da se kljub smrti ne prekine in da je s stealth bomberjem na repertoarju malce premočna in zato mnogokrat najljubša izbira. Tretja sekcija pa nas na določeno število zaporednih killov obdari s perki in se streak ob smrti prekine. To je pravzaprav edina prava novost. Vse ostalo je po starem. Dodan je mod, imenovan Kill Confirmed, in mi je od vseh še najbolj ljub, a mislim, da je tudi edini.
Zatorej ne vem, kaj lahko še o multiplayerju povem. Je domala enak prejšnim, s kozmetičnimi novostmi, in če si v prejšnjih klicih dolžnosti porabil tisoče ur, boš enako storil tudi tu.

 

Poudariti gre dejstvo, da ima X360 različica z MP malce težav, kar Infinity Ward počasi odpravlja, čeprav počasi. PS3 verzija s tem nima težav, a na žalost ne podpira split-screena z dvema različnima accountoma. Vsaka verzija ima zato svoje pluse in minuse ...

 

Mislim, da je čas, da povlečemo črto. Kakšen je MW3? Lansko leto sem opisal Black Ops in se postavil na nevtralno igrišče in dal tebi, bralcu, priložnost, da sam sebi poveš, kateri ti je ljubši. Tokrat si tega luksuza ne privoščim. Opredeljen sem trdno in čeprav sem dobil tisto, kar sem pričakoval, lahko rečem, da MW3 pred prejšnjimi CoD-i rahlo počepne. Napredka ni, v določenih pogledih so celo nazadovanja, saj je dosti stvari, ki jih je Treyarch popravil, Infinity Ward pa je ignorantsko naredil korak nazaj in po petih CoD-ih bi si želel malo globlje vrednosti, take, kot jo je nazadnje postavil tretji CoD. A v splošnem ni slab. Je soliden, pravzaprav tak, kot predhodniki. Morda smo le siti?

 

Ja, sit sem Vietnama, moderne vojne in vsega. Vrnite mi drugo svetovno vojno, vrnite mi one man army špile. Pogrešam jih že.

77



View full article

Urejano od Jumping Hero
  • za (+1) 4
Link to comment
Gost
Debata je zaprta za nadaljnje komentarje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.