nintendek ZapisanoMaj 22, 2007 Share ZapisanoMaj 22, 2007 :ihih: Tukaj napišite, kateri je vaš najljubši film vseh časov :ihih: Moj osebno najljubši film vseh časov je Epic Movie. Sej vem, da vam je beden ampak men je pa prav :thumbup: No, če je tema bedna jo kar izbrišite men je to čisto kul. Navedek Evo moja spletna stran: http://www.freewebs.com/nintendek KSi to smo mi, KSi to ste vi, KSi to smo vsi. KSi- the best slovene web page and forum Link to comment
tuning Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Oj. Meni osebno je carski DUNE, ma taka old ZF, res mi sede. Drugace je pa tok naj filmov da res ne vem ker bi bil najboljsi. LP,Sandi Navedek PS, ce koga zanima nakup R4 naj me kontaktira na ZS ali EMAIL: tuning@volja.net ali www.taskmedia.si Link to comment
oklepnjak Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Hmm, ne vem, najbrž kak Tarantinov Pulp fiction. Kak boljši mi res ne pade na pamet. Navedek Link to comment
SlashSpeed Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Meni sta bila najboljša filma THE RESCUE OF PRIVATE RYAN in WINDTALKERS. P.S. da ne pozabim omeniti vseh 6 delov legendarne VOJNE ZVEZD! :ninja: lp, DSmadfan Navedek Link to comment
kratos... Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 lord of the rings (all 3 parts) hary potter (4 part) 300 pirates of carribean . . . Navedek Link to comment
.*LuKa*. Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 star wars (usi) lord of the rings (usi) spiderman (usi) ... težko povedat ... ne gledam slabih filmov :ihih: Navedek Link to comment
_tweety Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 LOTR, Star Wars, The Others, Sixth Sense, 10 Things I Hate About You pa še kakšen bi se našel Navedek Dogs are not our whole life, but they make our lives whole. Link to comment
Witch_King Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 1.-Lord of the Rings (vsi deli ) 2.-Pirates of the Caribbean (vsi deli :bowdown: ) 3.-Star Wars (vseh 6 delov :bowdown: ) Navedek Link to comment
RIDDICK Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Lord of the Rings I & II & III - Nevem, to trilogijo ziher vsi poznate. Najljubši mi je prvi del. Mislim pa, da sem tudi 1 del "uncut verzije" pogledal. Star Wars (I & II & III ) - Dalje še nisem sploh pogledal :doh: Nevem ampak enkrat še moram preostale 3 dele pogledat. Ena najboljših scen je pa itak tisti race v drugem delu (mislim, da je v drugem) The Hackers - Zakon zodba, lepo vse prikazano itd. Pogledal 6x Harold and Kumar Goes to White Castle - Nevem zakaj ? Ampak tale 2 sta pa carja ne ! "Thank you come again" ! Pogledal enako 6x Final Fantasy The Spirits Within - Prezentacija na vrhuncu. Takole še nisem verjetno v nobenem filmu užival, kako je vse lepo narejeno ! Pravi računalniški mojstri. Advent Children še čaka nekje, da ga pogledam. Open Season - Over The Hedge - Happy Feet - Risani filmi so zakon ! Tile trije so mi najbolši. Evo moji naj filmi, pa še veliko dobrih se najde. Povedal sem bolj take čudne argumente, a ok. Poglejte to kaj je na mojem spisku ! :thumbup: EDIT: Pitch Black - Glavni lik črnomajci Richard B. Riddick !! Zakon film, sicer mi je njegov naslednjik bil všeč a ne pol tako. Godfather - You got to watch this, če še niste ! Enostavno zelo dober film. Navedek Link to comment
H5n1 Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Bowling for columbine!!! Navedek XBL: qDING DONGp PSN: DoodlyDingDong Link to comment
kilzorz Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Final Fantasy VII : Advent Children edit: pa seveda ce dobim koga k je ta film gledu dubbed mu jajca odrezm, lp have fun Navedek Link to comment
tuning Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Ej fantje a starejsih filmov ne gledate , oziroma jih se niste gledali. Mal poglejte boste videli da so tudi boljsi filmi od raznih Spidermenov in Piratov S karibov:) LP,Sandi Navedek PS, ce koga zanima nakup R4 naj me kontaktira na ZS ali EMAIL: tuning@volja.net ali www.taskmedia.si Link to comment
kilzorz Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Ej fantje a starejsih filmov ne gledate , oziroma jih se niste gledali. Mal poglejte boste videli da so tudi boljsi filmi od raznih Spidermenov in Piratov S karibov:) LP,Sandi to itak lol kot npr kaksn Gladiator, A clockwork orange, One flew over the Cuckoo's nest, Appocalipse now ..... Navedek Link to comment
Bessie Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Nimam najboljšega imam pa nekaj filmov, ki jih imam za dobre: Citizen Kane Nanook of the north Chelovek s kino-apparatom Nosferatu The Killing Big Blue . . . Nazadnje mi je dober Favnov labirint Ne morem reči kateri je najboljši. Navedek Link to comment
TriGGer Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Jaaaa... tisti Riddickov "thank you, come again" me je spomno na.... ja, na "Dude, where's my car?", in sicer ona scena, ko naročata neke pri tistem kitajskem drive-thruju, pa oni zvočnik kr neke "and then?... ...and then?... ..and then?... Drugače pa kr tak ena zgodba, od začetkasploh ne veš zakaj se gre, oni neke iščejo pa sploh ne vejo kak zgleda, pa najbolj odštekani liki skup nabrani... ni bolšega Navedek Link to comment
zerotohero Zapisano Maj 22, 2007 Share Zapisano Maj 22, 2007 Heh, jaz sem odrascal na Miyazakiju (dai Conan ora stringiti forte a Lana!!!) ampak razen Studia Ghibli: Trilogija Rdeca, Bela, Modra. Hero. Clockwork Orange. Shaolin Soccer. Chungking Express. Navedek Link to comment
rolihandre Zapisano Maj 23, 2007 Share Zapisano Maj 23, 2007 Hmm ja nimam najboljših filmov ampak vsekakor pa zelo dobri: War Games Hackers Hackers 2: Takedown Antitrust (nekaterim znan tudi pod naslovom Hackers 3 vendar ga IMDB ne najde pod tem imenom) Star Wars 1-6 Star Trek 1-10 Vsakega od teh filmov sem pogledal vsaj 3x. Navedek http://www.r00li.com Link to comment
Junior Zapisano Maj 23, 2007 Share Zapisano Maj 23, 2007 House of the Dead. (IMDB rating 2.0, 22. najslabši film vseh časov) Ogled tega filma je čisti užitek. Sem se režal kot nikjer drugje. Je res tako umetniško delo, ko ne veš, ali bi dal filmu eno ali pa deset zvezdic. Dve tretjini ljudi se je očitno odločilo za enico. Samo ta film je res tako kontroverzen: enim je slab, enim je zelo slab, enim je totalen podn, eni ob gledanju tega filma naravnost trpijo, jaz (in verjetno še marsikdo drug) sem pa maksimalno užival in to je najbolj pomembno. Ta film je tako najslabši, da je že kar najboljši. Res, film je tako slab, da je to že umetnost. Ne vem, kako je lahko večini ljudem ta film preprosto beden, očitno ga niso skapirali, jasno, večina ljudi se ne spozna na umetnost. Saj ne rečem: Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Fargo, Sin City, Hard Candy, One False Move, Killing Zoe, Forrest Gump, Braveheart, Titanic, Terminator, Malena, Fucking Amal, Lilja Forever; Crouching Tiger, Hidden Dragon; Hero, Idioti (Lars von Trier), Alien, Rosemary's Baby, Godfather, True Romance, Things to do in Denver when you're Dead, Natural Born Killers, japonski Ring, Equilibrium,... sami odlični filmi (ki sem jih gledal in sem se jih slučajno zdaj na hitro spomnil izmed mnogih meni osebno najboljših filmov), samo House of the Dead je pa tumač. Navedek Link to comment
Belerophon Zapisano Maj 23, 2007 Share Zapisano Maj 23, 2007 Sin City je nekako prvi, ki mi trenutno pade na pamet. Je pa malo morje drugih, ki samo malenkostno odstopajo. Pa ne vem če ne celo v plus. Navedek Link to comment
oklepnjak Zapisano Maj 23, 2007 Share Zapisano Maj 23, 2007 Nimam najboljšega imam pa nekaj filmov, ki jih imam za dobre:Citizen Kane Nanook of the north Chelovek s kino-apparatom Nosferatu The Killing Big Blue . . . Nazadnje mi je dober Favnov labirint Ne morem reči kateri je najboljši. O fak, Le grand bleu, eden najboljših filmov ever, Jean Reno ftw. Navedek Link to comment
SlashSpeed Zapisano Maj 23, 2007 Share Zapisano Maj 23, 2007 Star Wars (I & II & III ) - Dalje še nisem sploh pogledal Nevem ampak enkrat še moram preostale 3 dele pogledat. Ena najboljših scen je pa itak tisti race v drugem delu (mislim, da je v drugem) am...tisti race je bil v prvem delu k je bil ANAKIN še otrok :doh: lp, DSmadfan Navedek Link to comment
Prezioso Zapisano Maj 23, 2007 Share Zapisano Maj 23, 2007 Imam rad bolj horror filmčke...ene 3 med boljšimi naštejem Cannibal Holocaust House of 1000 Corpses Haute tension :bowdown: Navedek Link to comment
ke_kit Zapisano Maj 24, 2007 Share Zapisano Maj 24, 2007 Heh, jaz sem odrascal na Miyazakiju (dai Conan ora stringiti forte a Lana!!!) Car! Ravno te dni si ponovno ogledujem Conana v orig. japonskem jeziku. Totalni raztur! :amazed: Navedek lp, k_k Link to comment
zerotohero Zapisano Maj 24, 2007 Share Zapisano Maj 24, 2007 Tudi jaz sem si ga se enkrat ogledal (v originalu) pred kaksnim letom, cisto radoveden sem bil, ali je to res tako dobro, kot je meni ostalo v spominu, ali pa sem enostavno bil majhen... Kako je to neverjetno dobro narejeno. Navedek Link to comment
Junior Zapisano Maj 24, 2007 Share Zapisano Maj 24, 2007 Haute tension Oziroma Krvava Romanca (slovenski prevod). Ja, ta film je pa res legendaren, totalno spipan. En najboljših romantičnih filmov, ki sem jih kdajkoli gledal. Saj take ljubezenske zgodbe so res najboljše, kjer se veliko koljejo (npr. Natural Born Killers, True Romance, Killing Zoe,...), ne glede na sam žanr. Me je kar sram, da sem tega pozabil omeniti, samo res obstaja čisto preveč legendarnih in odličnih filmov v celotni filmski zgodovini, se je težko tako na hitro vseh osebnih favoritov spomniti. Pa še en tak spipan je tudi Bound, ki smo ga pred kratkim imeli v Ugani film temi. Pa ko smo že pri krutih romantičnih filmih, najbolj ultimativen je pa itak francoski Irreversible (Nepovratno). Film je že sam po sebi čisto predober, potem pa še Monica Bellucci not špila. Ona je pa itak najhudejša ženska sploh, pa še odlična igralka je. Navedek Link to comment
Priporočene objave
Pridruži se debati
Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.