Skoči na vsebino

[Uradna tema] Metroid Prime: Hunters


GBwallace

Priporočene objave

  • Odgovorov 72
  • Od nastanka
  • Pretekli odgovor

Top debaterji

Top debaterji

Ako koga zanima, si lahko legalno sname priročnik---> Klik

Prasci ameriški že igrajo

Okay, played some more ...

It's DEFINITELY much faster-paced than the GCN Prime games. There's a lot of shooting and the levels are more linear (with some secrets still ... found an "optional" missile expansion & energy tank by turning into a ball). To me, that's more fun (I never even finished Prime once the backtracking got outta hand), but it will be interesting to see how fans of the GCN games react.

This is more of an arcade game so far, at least on level 1.

I fought my first Rival Hunter. He turned into a slug and slithered away, so I chased him down. Once we got into an arena, a proper deathmatch started up. When I started shooting him, I got some text to pop up saying "HEADSHOT" which was a bit funny at first, considering it's a Metroid game, but whatever.

The match was intense, even if I didn't even dip into my reserve energy tank by the time I beat him. The responsiveness of the controls makes the game incredibly fast-paced. It's definitely precise enough that you can score head shots as easily as you can with a mouse + keyboard.

Very, very fun game!!!

I should mention that even though the single player game is more linear, they've done a good job of still making the rooms feel like they've come from Metroid Prime. The architecture is almost identical. I would certainly have believed Retro themselves designed this game.

Graphically, I think it compares favorably to Coded Arms on PSP (with obvious resolution differences). Gameplay-wise, it's EASILY the best handheld FPS ever.

:bringiton:

 

 

Link to comment
  • vrhovni

Ok, špil je danes izšel v Ameriki, zato bom olepšal naslov topica in ga spremenil v uradno temo.

In ker je špil zunej, sem ga imel priložnost preizkusit, heh. Recimo da slabo uro singleplayerja in dva multiplayer matcha. Na kratko: :rock:

Grafika je neverjetna, res. Glede na to, kaj sem navajen, da DS spravi iz sebe na 3d področju, je tole čisto abnormalno. Zaradi manjšega ekrana se ne opazijo tako orenk pomankljivosti (razen tekstur od blizu) in špil res daje vtis, da ne izgleda precej slabše kot Metroid Prime.

Način kontroliranja je bilo edino, kar me je bilo po 15 minutah strah, da mi nikakor ne bo všeč, a lahko sedaj mirno rečem, da sem navdušen nad njim. Prve pol ure se boste počutili malce zgubljeno (in meni se je recimo zdelo, da mam prekratek desni palec, da bi lahko normalno špilal), potem pa vse postane tako naravno, da bi si res težko predstavljal boljši način kontroliranja na DSju. Da se delati hitre obrate kot z mišjo, da se biti dokaj natančen, edini problem je, da vsake toliko kakšen malce bolj histeričen gib malce sesuje orientacijo. Nasplošno .. kuuuuuuul.

Samotarski način je zaenkrat točno to, kar sem pričakoval - ročni Metroid Prime. Skeniranje, iskanje artefaktov, bossi, neverjetno vzdušje - vse čisto podobno GCjevi verziji - in kar se mene tiče, je to zelooo dobra stvar. Edino kar sem do sedaj opazil, da zna biti precej drugačno, je to, da lahko s svojo raketko zbiraš med različnimi destinacijami in očitno po mili volji potuješ med njimi. Na začetku imaš seveda samo eno možnost, a glede na način izbire je precej očitno, da lahko kasneje potuješ kamor hočeš. Po tej približno eni uri mi špil kaže, da sem na 7% - verjetno združeno skeniranje in pobiranje predmetov, kot v originalu.

Multiplayer: glede debat o importanju in regijah - špil nima čisto nič več možnosti kot Mario Kart. Lahko si izbereš lokalno regijo ali worldwide match, rang nasprotnika (enako dober ali katerikoli) in pa, spet, Friends in Rivals - edina razlika je to, da lahko rivale dodate v svoj seznam takoj po odigrani igri proti njim.

Kako se štela vse ostale multiplayer nastavitve, ozr. kdo jih štela, še nisem uspel ugotovit. Mogoče odvisno od ranka, prešpilanega single playerja, ne vem. Vsekakor sem jaz lahko samo izbral svojo mapo, ki se potem določi na isti način kot pri MKju. Na zgornjem ekranu je bilo še en milijon nastavitev (fraglimit, matchmode, itd), a nimam pojma, kdo to štela. Na voljo sem mel samo tri od sedmih različnih hunterjev, kar je očitno vezano na napredek v singleplayerju, tako kot pri MKju.

In sam multiplayer? Ohoho, zakon. Nekje mešanica med originalnim Unreal Tournamentom in QuakeWorldom, orožja imajo očitno vsi hunterji ista (pobiraš jih po mapi), en kup power-upov, od katerih sem uspel dešifrirati samo 'double damage', itd. Hitro, eksplozivno in predvsem ekstremno zabavno. Po vsej verjetnosti sem špilal z dvema američanoma in ni bilo nikakršnega občutka pinga - tako da si lahko pomoje vsi importerji v veliki meri oddahnete, kljub temu, da ne moreš izbirati določene regije.

I think I'm in love again, hehe. :love:

Edit: jebemu, ko sem začel pisat še ni bilo zgornjih dveh postov. :lol:

Edit #2: A, navodila razčistijo par stvari - multiplayer nastavitve lahko menjaš samo v Friends/Rivals načinu, prav tako se samo tam lahko pogovarjaš/pošiljaš sporočila. Prov. :)

Link to comment
Novo opažanje: framerate lahko v matchu s štirimi boti zeloooo pade. Bi reku tam nekje na 10 do 15 fps.

Ne samo z boti... Tudi z ljudmi zna padit naenkrat, ko začnejo vsi strelat tak, kot da je 4th of July ;D Te mal zjeble, ampak za tako grafiko ni tako hudo, kali?

Btw: bomo šli mi eno prijatelsko ha? Ti, bruce in jst:D

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.