Skoči na vsebino

Resistance: Burning Skies


Bessie

Priporočene objave

>http://www.youtube.com/watch?v=muNtOuMt0FI

August 1951: The Attack on America Begins.......Set in a brutal, alternate 1950s universe, Resistance: Burning Skies™ puts you in the centre of the first Chimeran invasion of America. You play as New York firefighter Tom Riley, who responds to a routine 911 call and comes face-to-face with the brutal Chimera in the initial days of their invasion on the east Coast of the US. He is separated from his wife and daughter and must make the decision to takes up arms against the invading force to locate them. Resistance: Burning Skies has been built from the ground up for the PSVITA and will be the first portable FPS to give you true, Dual-Analog control.

post-101-14477101606_thumb.jpg

Resistance: Burning Skies is, at its core, a story about an everyday hero becoming a legend. On August 15th, 1951, New York City fireman Tom Riley is called away during a seemingly routine fire call and finds himself thrust into the midst of the brutal Chimeran invasion (Resistance 2 fans: this parallels the period when Nathan Hale returns from Europe). Riley is possessed with a singular determination to find his wife and child, but along the way he’ll be embroiled in a far larger conflict that will determine the fate of New York and leave him a key inspirational hero of the Resistance.

post-101-144771016064_thumb.jpg

Urejano od Bessie

BessieSABU.png

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...
  • 3 tednov kasneje...
  • 4 tednov kasneje...
  • 2 tednov kasneje...

>http://www.youtube.com/watch?v=oBPPav-7Nuo

Če ima kdo EU verzijo igre z EU network passom in uporablja USA račun, zamenjam USA igro ker je nework pass regijsko zaklenjen in ne moreš uporabi EU na USA in kontra. Fuck pa network passi! :eviltongue:

Urejano od Bessie

BessieSABU.png

Link to comment

Zadnji šef da mu j..... mater unmu, ki si ga je zamislil!!! Po kaki uri ali več zezanja sem dal na normal :no_no: pa je šlo!

Pa nisem edini, tale sicer ne vem, če igra na hard ampka vseeno se mu trga :fever: in ko končaš dobiš še eno težjo varianto Subhuman :picknose:

>http://www.youtube.com/watch?v=0q9s-nc9_Ks

drgače je na hard dokaj lahka ampak na koncu pa dobiš po p.... :tepen:, pa če bi vmes bil en check point bi še šlo tako pa pušiš na veliko :flamed:

Fora je pa ta,da moraš čakat, da bomba, ki jih ima na sebi zasveti, da jo lahko raztreliš, bomb je pa najprej tri, video in še štiri

:fryingpan: s tem da je v prvem sklopu tretja nekje na desni rami in jo skoraj ne vidiš, še težje naciljaš vmes te pa itak pospravi, in kot i to rata, imaš štiri, ki so pa tudi dokaj nemogoče na Hard, na Normal ni panike, ker si bolj odporen in sem naredil v prvo. Level design v podnu!

Drugače je sam špil čisto ok in zabaven razen tega faila na koncu.

Urejano od Bessie

BessieSABU.png

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...
  • 3 years later...
  • vrhovni

Po več kot dveh letih spravljanja zraven, vmes sem seveda že parkrat pozabil da igro sploh imam, sem se letos na morju končno spravil zraven in igro dokončal. In to res z vsem (vse trofeje), razen multiplayerja. S seboj namreč nisem vzel sedaj že upokojenega (hvala Sony!) Season Passa, ki je nekoč bil popularen in stagniral prodajo rabljenih iger.

Okolica in nasploh igra daje pristen občutek Resistance igre. Žal je največja težava sama kvaliteta igre, ki niti približno ne doseže verzij na PS3.

V velik plus ji štejem pristnost Resistance igre - okolica, (osnovna) igralnost, nasprotniki, velike mape, orožja in veliki boseki. Odlično narejeno in tudi če ne bi vedel naslova igre, bi takoj vedel da gre za Resistance igro.

Grafično je igra čisto solidna. Lahko bi bila seveda boljša, ampak za izid v tistih časih je ok. Škoda edino da je takšna praznina v velikih prostorih.

Osnovna FPS mehanika (gibanje in streljanje) se odlično igra na Viti, zahvaljujoč dvema gobicama in dvema trigerjema! Tukaj je razpored klasičen - gobici za premikanje in obračanje pogleda in trigerja za ciljanje in streljanje.

Žal potem nastopijo za tiste čase popularne a posiljujoče in igrokvarne touch kontrole (granate, melee, posebne sposobnosti orožja, odpiranje vrat,...). Velika večina teh kontrol (razen določene posebne sposobnosti orožij), delujejo kot nujna in nepotrebna implementacija touch ekrana v igri. Žal zelo slabo narejeno in te odvrne od njihove uporabe. Nič od tega se tudi ne da narediti z gumbi na prenosni konzoli. In potem pride težava, kjer če hočeš udariti nasprotnika (melee), ampak ga ne moreš, ker ti je medtem ko si desno roko prestavil iz gobice na ekran, že pobegnil iz vidnega polja. Hočeš premakniti pogled, moraš izpustiti ekran in premakniti desno gobico. Medtem te on že 2x lopne po betici in si mrtev. Še huje je z granatami... Če imaš srečo in te ne ubijejo že med ciljanjem granate (s prtom ciljaš na ekranu), si mogoče malce neroden (debeli prsti) in si zalučaš granato na steno pred seboj. No, potem si zagotovo mrtev. Skratka zelo neprijazne in slabo zamišljene kontrole. Tudi iz ergonomičnega vidika.

K sreči ima vsaj šprint svojo kopijo na D-pad tipki.

Potem je ena logika, ki me je motila pri točno tem specifičnem orožju in je nikakor nisem razumel… Ko si enkrat napel šibrovko, in jo (seveda) z diagonalno gesto prsta po ekranu, spremenil v lok z granatami, več ni poti nazaj da menjaš na šibrovko. Moraš iztreliti granato, čeprav si z njimi količinsko precej omejen. Fora je, da je šibrovka odlična za streljanje na blizu. Raje bi videl da je opcija, magari ponovno z gesto, odstraniti granatno puščico. Sedaj sem ene par krat bil mrtev ravno na račun nemožnosti odstranitve. Imel sem šibrovko, opremljeno z granato in hočeš nočeš je za vogalom ali vratih bila Chimera tik pred menoj. Strel in že greva skupaj po gobe.

Od zgodbe me je odbila že sama nastavitev začetka - gasilec, ki naredi preskok iz sekire na vesoljsko orožje v prvih minutah uvoda. Še niti igrat ne pričneš... Definitivno slab začetek. Kot da to ni dovolj, nato igra na koncu vse skupaj ponovno pogreje in ti pred nos postavi enako - gasilec, ki vliva upanje drugim mestom, junak ki je marsikomu vzor,... in vse to samo s pomočjo gasilkih vaj. Bleh! Mislim da se še gasilcem spahuje zraven tako cheesy štorije.

AI nasprotnikov je neumen oz. ni ravno najbolj posrečeno izveden. Če vanj ne naciljša, te pogosto jemlje kot nevidenega. Če ne nameriš v njega, te sploh ne začne streljat. Takoj ko se mu s križcem približaš, pa te zazna in začne streljat, pa čeprav gre za ogromno razdaljo. :)

Tudi AI sovojščakov ne blešči, ampak je glup ko točak. Zaletavanje v tvoj lik in nesposobnost navigiranja v prostorih (velikokrat obtiči nekje in nato s teleportom pristane pri tebi). Tako se pogosto zgodi, da govori kot da je ob tebi, v resnici pa je nekje šteknjen še v prejšnji sobi.

Nesmiselno postavljeni save pointi - ko umreš moraš ponovno poslušati eno in isto ali pa prehoditi nek že prehojen segment. Zakaj že?

Šprintanje se kar samodejno prekine, ko se začne drug segment okolja. Na primer iz tunela na platformo. Vmes ni ovire, je pa zleda igra tako sprogramirana, da šprint sam preneha.

Katastrofa je misija kjer moraš pravočasno pobegniti iz baze pred samouničenjem. Tako je nedodelana da je to kar hudo. Tebi se mudi in se zato zrineš čisto do že delno zaprtih vrat, da si čim manj v počasnem počepu (vrata se zapirajo od zgoraj navzdol). Fora je, da se sploh ne moreš počepnit pod njih, če si čisto ob njih... Nato se ti pojavlja še zgoraj omenjen bug s šprintom. In potem vidiš da je vse skupaj še preveč na tesno časovno tempirano in nasprotnik te z lahkoto ubije med tekom. Odličen recept za frustracije!

Zadnji boss... bog pomagaj! Kaj so tukaj delali? Zgleda da so ga morali narediti v 15 minutah. QA katastrofa... Sploh ne veš kdaj se bo kateri gib izvedel, tako da je izogib napada praktično nemogoč.

Idiotsko je cilanje bomb... Pri določenih gibih bossa jih je skoraj nemogoče vsreliti. Debilno postavljena omejitev, da v tolikih napadih moraš premagati bossa, sicer si mrtev. Tudi na najlažjo stopnjo ga je težko premagati.

Je pa impresiven zaradi svoje velikosti, to pa je treba priznat. Definitivno sem si ga najbolj zapomnil v celotni igri.

MP je presenetljivo zabaven in nad pričakovanji. Za željo po hitrem streljanju je čisto soliden. Deluje kot Quake Arena. Ampak se ga hitro naveličaš. Škoda edino da ima težave s frameratom. Tudi mape so žal bistveno enostavnejše, kot pa raznolika struktura map v kampanji.

Aja, pa igralcev je malo, se pa še vedno z malo čakanja najdejo za eno partijo! :)

Se pridružujem povprečni oceni na Metacritic. Zelo povprečna igra, ki si po kvaliteti definitivno ne zasluži Resistance imena. Škoda da si razvijalci niso vzeli malce več časa in izpili, ter dodali kakšne novosti v igri. Žal je plačala davek hitenja za prvo pravo dual-stick FPS igro na Viti. Killzone Mercenary jo z lahkoto pokosi po celi črti v vseh možnih pogledih!

In zakaj za vraga ne gre delati screenshotov v igri? :headscratch:

PSN & Xbox LIVE: NowickySLO

NowickySLO.png

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.