Jump to content

Need for Speed: ProStreet [nove slike]


Recommended Posts

Jaz sem sprobal (nekatere tudi preigral) vse NFS-je razen "posebnih verzij" enke in dvojke. Vam povem svoje vtise :)

The Need For Speed: prelomnica, prva poštena cestna dirkačina po Test Drive II. Za tiste čase super grafika, dobre proge, hudi avti, pridih realizma, itd. V glavem takrat res zakon in sploh ne zanič še danes.

The Need For Speed 2: iz arkade s pridihom realizma v popolno arkado. Futuristični avti, techno muzika in za tiste čase dobra grafika (v SE verziji celo pospešena preko Voodoo kartic). Ni bila zanič, samo mene je razočarala.

Need For Speed 3: Hot Pursuit

Duhovni predhodnik Hot Pursuita 2. Prvič se pojavijo tečni policaji in lahko celo igraš kot policaj. Za tisti čas odlična grafika. Ravno policaji so nekoliko pokvarili to svojčas dobro arkado.

Need For Speed: High Stakes

Bolj nadgradnja NFS3. Nekaj novih prog in avtov, 3D kabine, malo izboljšana grafika, manj zafrkancije s policaji,.. kljub manjku nove vsebine kar poštena arkada za tisti čas. Prvič se pojavijo tudi poškodbe.

NFS: Porsche 2000

Legenda. Resda vozis samo in le s Porscheji, ampak to je bržkone vrhunec NFS serije. Super vozni model, dobre proge, takrat fantastična grafika, veliko načinov,... škoda, da EA ne ustvarijo nadaljevanja (pomislite samo na NFS: Ferrari 2008 :drool:).

NFS: Hot Pursuit 2

Duhovni naslednik NFS3:HP. Lepi avti, pester nabor slednjih in EA Trax soundtrack pa žal ne prekrijejo bednega voznega modela, ki je imo en najslabših arkadnih voznih modelov v NFS seriji, dolgočasnih prog, glupih tupih policajev, itd. itd. Karierni način ni napačen, a kaj, ko je izvedba tako v riti :yuck:

NFS: Underground

Inspirirana od The Fast and Furious filma, se NFS serija s tem delom seli v vode hitrega (in šminkerskega) urbanega nočnega dirkanja. Tokrat na srečo povsem arkadno dirjanje, ob izidu super grafika, novi načini, ličenje avtov, itd. Ni bilo ravno to, kar smo si Porsche 2000 fani želeli, a vseeno kar kul zadeva.

NFS: Underground 2

Nadgradnja NFS:U. Nič več, nič manj. Pa še štekala je rada.

NFS: Most Wanted

Nov grafični pogon, bolj sončna (presvetla) grafika, par novosti in cenen vozni model. Spodobno.

NFS: Carbon

Kako nardit dirkačino, ki jo bodo mulčki garantirano navdušeno kupovali? Nič lažjega, vzameš Underground in ga zmiksaš z Most Wanted. Dodaš še bedno beden arkadni vozni model, par novih (slabih) načinov in viola - prodaš več milijonov izvodov...

Opomba: vse sem igral na PC-ju. Recimo Porsche 2000 na PlayStationu je baje poden, Hot Pursuit 2 za PlayStation 2 je pa baje dosti boljši.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

rajs nebom sprobal DVDja vtaknit v moj pogoncek....

Bi kaj smrdel zacet....

Pa mejbi bi kej crknel :mirror:

Sam na mojmu PSPju bo pa toplo dobrodosel :beer:

Drgač pa č.u.k. - lep povzetek NFS zivljenja ....

Samo za karbon bi dodal: res sux ass, in so ga velik prodal tud zato, kr so ga ustvaril celo za mobitel, spilal sm ga pa jaz na PSPju in PCju....na pcju res sux, sam na PSPju sm bil pa prijetno presenecen....

In pa datumi izidov:

13. november 07- x360, PC, DS, Wii, PS2, PS3

18. februar 08 - PSP :doh:

Jst bom mogu se kr cakat, da ga bom loh doma spilu....

Sej drgac pa na PCju pr tistih frendih, k majo dost sposobne mašince....

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sem igralec NFS že od prastare TNFSSE in nisem zamudil prav nobenega dela serije od takrat in moram reči, da je ProStreet korak v pravo smer.

Zadevo sem imel priložnost igrati (polno Xbox360 verzijo, praktično dokončano) prejšni petek (2.11.) in sem bil kar pozitivno presenečen. Po kakih 3 uricah kariere in 3 urah multiplayerja lahko povem da zadeva zelo vleče. Kar je najpomembnejše je to, da je fizika mnogo boljša kot v prejšnih delih - in čeprav bolj fizikalna kot prej, avti še vedno letijo kot morajo - in pa celotna kariera sedaj ni več tako presneto lahka kot je bila v zadnjih igrah. Dejansko je treba celotno dirko paziti, sploh potem ko avto že malo nadgradiš (od začetka s 150 konji ne gre preveč hitro, vendar pri 300+ konjih pa se zadeva že malo drugače obnaša).

Kdor je sprobal demo približno ve kako se zadeva obnaša, vendar mislim da je v sami igri vse skupaj mnogo boljše, saj je demo preprosto prelahek.

Kar bo letos precej izstopalo, bo multiplayer. Dirkanje v 8 (po možnosti v isti sobi, če ne s prijatelji preko voice chata) je izjemno zabavno. Glede na to da je v igri poškodbeni model, bo proga kaj kmalu postala smetišče raznih odbijačev in havb. Prav tako bo zanimivo offline podiranje rekordov v t.i. race day večigralski obliki, kjer lahko sestaviš skupek dirk, omejiš avtomobile in klase ter deliš s prijatelji. Ko kak prijatelj podere tvoj rekord, dobiš SMS sporočilo (kar naj bi delovalo tudi v SLO). Vsi rekordi pa bodo seveda vidni tudi na internetu.

Kot vedno pri vsakem NFSju zadnje čase tudi ta ne bo popoln, recimo t.i. "visual customization" je praktično isti kot v Carbonu, odbijači ipd se niso ravno zboljšali, photo mode se tudi ni spremenil, občasno se je še malo zatikala, multiplayer iskanje bi lahko malo zboljšali in seveda še kaj. Ampak definitivno bo to en izmed boljših predstavnikov žanra.

Če koga zanima še kaj, na dan z besedo, sicer se pa vidimo online po 24.11. ko zadeva pride v Evropo na praktično vseh sistemih (čeprav bodo online imeli le Xbox360, PS3 in PC - wii verjetno tudi vendar mislim da ne v polni obliki).

bobyx.png
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.