Skoči na vsebino

Ekskluzivno:God of War Ascension [OPIS]


Dante

Priporočene objave

GOW_A_zps4eaf1b02.png



Na Sonyevih konzolah svoj krvavi pohod nadaljuje bog vojne, Kratos. Ponovno s krvjo barva na Playstationu 3, po HD remakih PS2 in PSP naslovov. Čeprav je del najnovejši, gre za prequel, v časovnem zaporedju serije pa na prvem mestu šestih iger (po zaporedju gredo Ascension, Chains of Olympus, GOW 1, Ghost of Sparta, GOW2 in GOW 3). Po oddihu leta 2010 so nam letos vrnili pod nadzor pepelnato kožega špartanca.[PRBREAK][/PRBREAK]

GodOfWarAscension1-610x343_zps85fc0808.jpg

 

Kdo je ta gologlavi nasilnež?
Za tiste, ki vam Ascension šele vzbuja zanimanje za serijo God of War, ki temelji na grški mitologiji, lahko na kratko povzamem glavno poanto.

 

V seriji igramo grka špartanskega porekla po imenu Kratos, ki je sprejel zaporedje slabih odločitev, katere so mu krepko otežile življenje. Kratos je bil general v špartanski vojski, znan po svoji surovosti in uspešnosti. A kljub brutalnosti je svoj pravi jaz pokazal samo v družbi njegove žene Lysandre in hčerke Calliope. Ko pa je prišlo do posebej velike bitke proti barbarom, je Kratos podlegel njihovem vodji in v obupu je bogu vojne, Aresu, v zameno za svoje življenje in pogubo barbarskih sovražnikov ponudil svojo zvestobo in služenje njegovemu imenu. Ares je sprejel in Kratos je začel opravljati krvave naloge boga vojne. Ta pa ga je izdal in pripravil do tega, da je v navalu besa in adrenalina med napadom na vasico častilcev boginje Atene ubil svoji najdražji, hči in ženo. V znak tega dogodka je njegovo kožo prekril njun pepel, ki je pobelil Kratosovo kožo, zaradi česar je postal znan kot the Ghost of Sparta (Duh Šparte). Ares je to dejanje opravičeval z izgovorom, da je s tem Kratos postal popoln bojevnik, brez pomankljivosti, ki bi ga naredile šibkega. Skozi leta, ki so sledila, so Kratosa neustavljivo preganjale nočne more in spomini na krvavo izgubo pod njegovimi lastnimi rokami. Zato je prekršil zaobljubo Aresu in iskal pomoč pri drugih bogovih ter prisegel maščevanje.

 

BY8gV3i_zpsdb56fc7a.jpg

 

Ascension
Ker gre za začetke epa o Kratosu, so s tem delom želeli prikazati Kratosa, ko še ni želel umoriti vsakega živega bitja, ki ga je srečal, in ga prikazati do neke mere humano, drugače, kot smo ga navajeni. Zgodba nas vrne na začetek Kratosovega služenja bogovom, po tem, ko je prekršil zaobljubo Aresu. Zaradi tega bog vojne nadenj pošlje tri erinije, boginje maščevanja, katerih se bojijo tako titani kot bogovi in smrtniki, da bi ga spravile nazaj na pot služenja. Zlepa ali zgrda. Bolj ko se zgodba razvija, bolj se Kratosu meša in izgublja stik z realnostjo, saj mu erinije meglijo um s ponudbami, ki bi ga prepričale v ponovno služenje. Ko vsi njihovi poskusi propadejo, vključno s ponudbo, da bi lahko ponovno videl svojo izgubljeno ženo in hči, se odločijo zavihati rokave in ga prisiliti v podrejenost. Po dolgem mučenju v zaporu mu uspe pobegniti, čemur seveda ne uide zaporedje bojev z erinijami. Na njegovi poti pa ni sam, saj mu občasno pomaga in ga nadzoruje Orkos, potomec erinije in boga.

 

Kar se tiče igralnosti same, igra ne ponudi veliko novega. Kot smo navajeni za studijo Sony Santa Monica, ki nam je dal tudi GOW3, igra izgleda res lepo. Okolja so lepa in obširna, z veliko detajli, animacije so tekoče, modeli karakterjev pa natančni in dodelani, brutalne smrti pa še vedno lepo grafično prikazane z odstranjevanji drobovja, polamljanji udov in vsesplošnimi kopeli krvi, katera se prime tudi na Kratosa, kot v GOW3 in Ghost of Sparta. Boj temelji na nadgrajevanju orožij, katera uporabljamo z dokaj osnovnimi kombinacijami gumbov, Ascension pa prinaša nekaj novosti na tem področju. Z močnejšimi sovragi se, recimo, preden jih pokončamo, spopademo v mini bojih, ki temeljijo na gnetenju gumba za napad in izmikanju protinapadu, ko je očitno, da bo do njega prišlo. Življenjsko silo in magijo si povečamo z zbiranjem gorgonskih očk in Pegasovih peres v skrinjah, kar tudi že poznamo. Čeprav je igra precej linearna, se splača sem pa tja namenoma zgrešiti kak ovinek, da odkrijemo kako skrito skrinjo ali kaj podobnega. V igri se kot v prejšnih delih zopet tudi pojavijo objektne uganke, ki nam omogočijo nadaljevanje igre. In pri teh lahko tokrat pohvalim, saj po padu težavnosti le teh pri prejšnih delih, so v Ascension spet bolj domiselni in uganke rahlo pogrejejo kakšno sivo celico sem ter tja. Igra je v vseh pogledih že znana in to zna igralce zmotiti. Ampak pravijo: ne popravljaj nečesa, kar deluje.

 


Multiplayer

Vedno kadar igričarska serija, ki je poznana po single player igralnosti, zaide v večigralske vode, to vzdigne na kubične metre prahu in internet preplavi množica debat o tem, zakaj to ni dobra ideja. Temu so podlegli tako Assassin's Creed, Tomb Raider, Uncharted in mnogi drugi. Skoraj vedno je zgodba taka, da na koncu multiplayer ni ravno grozen, ampak ga nihče ne bi pogrešil, če ga ne bi bilo. Tako je temu tudi pri množičnem pobijanju v Vzdigu Boga vojne. Kot rečeno, prvič imamo možnost večigralskega načina in sicer gre za boje do 8 igralcev na devetih mapah, ki so vzete iz lokacij iz celotne God of War serije.

 

gowmultiplayer2_zpsed374962.jpg



Glavni cilj je prevzem nadzora arene v zameno za nagrade bogov. Karakter, ki ga igramo, so prav lepo vstavili v single player, saj ga Kratos sreča med njegovim begom, za tem pa nepojasnjeno izgine in ga ne vidimo več do konca igre, kar doseže, da tisti, ki radi sledimo zgodbi, celo igro študiramo, kaj hudiča se je potem zgodilo s tistim neznancem. Ko začnemo z multiplayerjem, svojemu karakterju določimo, kateremu božanstvu bo zvest (Ares, Had, Zevs ali Pozejdon), kar nam dodeli določene posebne lastnosti in sposobnosti, skozi čas pa lahko ustvarimo še tri karakterje in imamo tako lahko enega za vsakega boga. Igralec dobiva točke izkušenj, odklepa nove sposobnosti, oklepe in orožja ter ostalo, kar potrebujemo za uničenje ljudi, ki mislijo drugače kot mi, prav tako pa nadgrajuje njegov karakter in mu jača atribute. Poleg osnovnih bojev, imamo na voljo tudi izzive, s katerim odklenemo posebna orožja in oklepe.

 

Imamo pet igralnih načinov.
-Team Favor od the Gods: Dve ekipi do štirih igralcev zbirata točke, ki prinesejo zmago, točke pa dobivamo s pobijanjem ali z osvajanjem oltarjev, odpiranjem skrinj ...
- Match of the Champions: deathmatch način, podoben zgornjemu, le da ni oltarjev.
- Trial of the Gods: dvoosebni kooperativni način, v katerem nas napade pet rund sovražnikov + šefovska bitka, vse skupaj pa začini pritisk iztekanja času. [Lahko igramo tudi sami]
- Capture the Fag: Poseben opis dvomim, da je potreben. Dve ekipi se podita za zastavami in jih nosita v domači štab.
- Bout of Honor: PvP način, ki traja 7 rund.

 

Avatar_God_of_War_Ascension_Multijugador_2_zps71f82a82.jpg

 


Kiksi pepelnatega Grka

Najbolj, kar me je zmotilo med preigravanjem, je verjetno dejstvo, da sem iz prejšnjih delov navajen na točke, kjer lahko shranimo napredek in odhitimo naprej odpirati betice. V Ascension tega prvič ni več. To sem opazil šele po nekaj časa, ko se mi je zdelo sumljivo, da tako dolgo ni nikjer točk za shranjevanje. Igra namreč prvič uporabi samo opcijo auto save in sama shranjuje napredek, brez možnosti, da to nadziramo mi. Poleg tega zna sitno biti kazanje pravilne poti, saj pri pomembnih odsekih kamera preleti objekt, ki nam bo omogočil napredovanje, in včasih skoraj preveč očitno namigne, kako bomo to dosegli. Sicer ni nek blazen kaos, ampak bom nekaj vseeno naštel kot minus. V vseh delih do sedaj, vključno s PSP verzijami, smo imeli v igrah na eni točki v igri mini game, kjer si je Kratos lahko vzel poljubno število brhkih predstavnic nasprotnega spola, med njihovim občevanjem pa je kamera zašla vstran in mi smo dogodek vodili s QTEji (quick time events), se pravi pritiskali pokazane gumbe, kar nam je prineslo prijeten kupček rdečih orbov za nadgrajevanje. V Ascension pa tega mini gamea ni, kar ni moteče, da pa rahel občutek prekinitve tradicije, ki smo jo igralci poznali tekom celotne serije.

Igra je kratka in v zgodbo ne vključi prav pomembnega dela, tako da je pri igralcih pustila dokaj slaba mnenja, saj je zaradi tega izpadla kot nepotrebno molzenje uspešne frančize. Če bi bila igra na Viti, bi bil končni izid drugačen, saj bi prenosna konzolica potrebovala kaj takega, še posebej, če bi prišla izpod rok Ready at Dawn (Daxter, Chains of Olympus, Ghost of Sparta), ki so znani po tem, da grafično posežejo po mejah, njihove igre pa so uspešne in zabavne. Kljub vsemu tudi ta del ni slab in kot človek, ki je preigral do sedaj vse God of War igre (vključno z Betrayal za telefone), lahko mirne volje rečem, da sem brez problema prišel do konca in za tem še užival v večigralskem načinu.

 

God-of-War-Ascension3_zps07f8b6fc.jpg


View full article

Urejano od Dante

We don't quit playing because we grow old. We grow old because we quit playing.

userbardanteksi.gif

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...
  • Pred 1 mesecem ...
  • 2 tednov kasneje...
  • Pred 2 meseci ...
  • Pred 5 meseci ...

Beta je na voljo za vse PSN uporabnike

post-101-144771024327_thumb.jpg

God of War: Ascension Multiplayer Beta Opens to All PSN Users

As we said, we’re going to sneak you in to check out the PlayStation Plus God of War: Ascension Multiplayer Beta. Simply redeem the universal voucher below and join the action!

F2TA – HMNB – 762G

Tole je sicer objavljeno na USA blogu, ni pa še preverjeno, če koda deluje tudi na EU PSN...

>http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lmVqtlOnbnw

BessieSABU.png

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...
  • Pred 1 mesecem ...
  • vrhovni

The Last of Us demo bo za lastnike igre God of War: Ascension na voljo komaj 31.5.! Kar je le 14 dni do izida igre...

Naughty Dog just revealed over Twitter that The Last of Us' demo won't be available until 31st May, only two weeks before its 14th June launch - and over three weeks later than its previously scheduled 7th May release date.

There's still no word on whether or not a The Last of Us demo will be released to the general non-Ascension buying public.

Vir: Eurogamer

PSN & Xbox LIVE: NowickySLO

NowickySLO.png

Link to comment
  • Pred 4 meseci ...
  • 2 tednov kasneje...

Moj review:

GOW_A_zps4eaf1b02.png

Na Sonyevih konzolah svoj krvavi pohod nadaljuje bog vojne, Kratos. Ponovno s krvjo barva na playstationu 3, po HD remakih PS2 in PSP naslovov. Čeprav je del najnovejši, gre za prequel, v časovnem zaporedju serije pa na prvem mestu šestih igreh (po zaporedju gredo Ascension, Chains of Olympus, GOW 1, Ghost of sparta, GOW2 in GOW 3). Po oddihu leta 2010, so nam letos vrnili pod nadzor pepelnato kožega špartanca.

GodOfWarAscension1-610x343_zps85fc0808.jpg

Kdo je ta gologlavi nasilnež?

Za tiste, ki vam Ascension šele vzbuja zanimanje za serijo God of War, ki temelji na grški mitologiji, lahko na kratko povzamem glavno poanto.

V seriji igramo grka špartanskega porekla po imenu Kratos, ki je sprejel zaporedje slabih odločitev, katere so mu krepko otežile življenje. Kratos je bil general v špartanski vojski, znan po svoji surovosti in uspešnosti. A kljub brutalnosti je svoj pravi jaz pokazal samo v družbi njegove in žene Lysandre in hčerke Calliope. Ko pa je prišlo do posebej velike bitke proti barbarom, je Kratos podlegel njihovi vodji in v obupu je bogu vojne, Aresu v zameno za njegovo življenje in pogubo barbarskih sovražnikov ponudil svojo zvestobo in služenje njegovemo imenu. Ares je sprejel in Kratos je začel opravljati krvave naloge boga vojne. Ta pa ga je izdal in pripravil do tega, da je v navalu besa in adrenalina med napadom na vasico častilcev boginje Atene ubil svoji najdražji, hči in ženo. V znak tega dogodka je njegovo kožo prekril njun pepel, ki je pobelil Kratosovo kožo zaradi česar je postal znan kot the Ghost of Sparta (Duh Šparte). Ares je to dejanje opravičeval z izgovorom, da je s tem Kratos postal popoln bojevnik, brez pomankljivosti, ki bi ga naredile šibkega. Skozi leta, ki so sledile, so Kratosa neustavljivo preganjale nočne more in spomini na krvavo izgubo pod njegovimi lastnimi rokami. Zato je prekršil zaobljubo Aresu in iskal pomoč pri drugih bogovih ter prisegel maščevanje.

BY8gV3i_zpsdb56fc7a.jpg

Ascension

Ker gre za začetke epa o Kratosu, so s tem delom želeli prikazati Kratosa, ko še ni želel umoriti vsakega živega bitja, ki ga je srečal in ga prikazati do neke mere humano, drugače, kot smo ga navajeni. Zgodba nas vrne na začetek Kratosovega služenja bogovom, po tem, ko je prekršil zaobljubo Aresu. Zaradi tega bog vojne nadenj pošlje tri erinije, boginje maščevanja katere se bojijo tako titani kot bogovi in smrtniki, da bi ga spravile nazaj na pot služenja. Zlepa ali zgrda. Bolj ko se zgodba razvija, bolj se Kratosu meša in izgublja stik z realnostjo, saj mu erinije meglijo um s ponudbami, ki bi ga prepričale v ponovno služanje. Ko vsi njihovi poskusi propadejo, vključno s ponudbo, da bi lahko ponovno videl svojo izgubljeno ženo in hči, se odločijo zavihati rokave in ga prisiliti v podrejenost. Po dolgem mučenju v zaporu, mu uspe pobegniti čemur seveda ne uide zaporedje bojev z erinijami. Na njegovi poti pa ni sam, saj mu občasno pomaga in ga nadzoruje Orkos, potomec erinije in boga.

Kar se tiče igralnosti same, igra ne ponudi veliko novega. Kot smo navajeni za studijo Sony Santa Monica, ki nam je dalo tudi GOW3, igra zgleda res lepo. Okolja so lepa in obširna z veliko detajli, animacije so tekoče, modeli karakterjev pa natančni in dodelani, brutalne smrti pa še vedno lepo grafično prikazane z odstranjevanji drobovja, polamljanji udov in vsesplošni kopeli krvi, katera se prime tudi na Kratosa kot v GOW3 in Ghost of Sparta. Boj temelji na nadgrajevanju orožij, katere uporabljamo z dokaj osnovnimi kombinacijami gumbov, Ascension pa prinaša nekaj novosti na tem področju. Z močnejšimi sovragi recimo se preden jih pokončamo spopademo v mini bojih, ki temeljijo na gnetenju gumba za napad in izmikanju proti napada, ko je očitno, da bo do njega prišlo. Življensko silo in magijo si povečamo z zbriranjem gorgonskih očk in Pegasovih peres v skrinjah, kar tudi že poznamo. Čeprav je igra precej linearna, se splača sem pa tja namenoma zgrešiti kak ovinek, da odkrijemo kako skrito skrinjo ali kaj podobnega. V igri se kot v prejšnih delih zopet tudi pojavijo objektne uganke, ki nam omogočijo nadaljevanje igre. In pri teh lahko tokrat pohvalim, saj po padu težavnosti le teh pri prejšnih delih, so v Ascension spet bolj domiselni in uganke rahlo pogrejejo kakšno sivo celico sem ter tja. Igra je v vseh pogledih že znana in to zna igralce zmotiti. Ampak pravijo ne popravljaj nečesa kar deluje.

Multiplayer

Vedno kadar igričarska serija, ki je poznana po single player igralnosti zaide v večigralske vode to vzdigne na kubične metre prahu in internet preplavi množica debat o tem zakaj to ni dobra ideja. Temu so podlegli tako Assassin's creed, Tomb raider, Uncharted in mnogi drugi. Skoraj vedno je zgodba taka da na koncu multiplayer ni ravno grozen, ampak ga noben nebi pogrešil, če ga nebi bilo. Tako je temu tudi pri množičnem pobijanju v Vzdigu Boga vojne. Kot rečeno, prvič imamo možnost večigralskega načina in sicer gre za boje do 8 igralcev na devetih mapah, ki so vzete iz lokacij iz celotne God of War serije.

gowmultiplayer2_zpsed374962.jpg

Glavni cilj je prevzem nadzora arene v zameno za nagrade bogov. Karakter, ki ga igramo so prav lepo vstavili v single player, saj ga Kratos sreča med njegovim begom, za tem pa nepojasneno izgine in ga ne vidimo več do konca igre, kar doseže, da tisti, ki radi sledimo zgodbi celo igro študiramo kaj hudiča se je potem zgodilo s tistim neznancem. Ko začnemo z multiplayerjem, svojemu karakterjimo dodelimo kateremu božanstvu bo zvest (Ares, Had, Zevs ali Pozejdon), kar nam dodeli določene posebne lastnosti in sposobnosti, skozi čas pa lahko ustvarimo še tri karakterje in imamo tako lahko enega za vsakega boga. Igralec dobiva točke izkušenj, odklepa nove sposobnosti, oklepe in orožja ter ostalo kar potrebujemo za uničenje ljudi, ki mislijo drugače kot mi, prav tako pa nadgrajuje njegov karakter in mu jača atribute. Poleg osnovnih bojev, imamo na voljo tudi izzive s katerim odklnemo posebna orožja in oklepe. Imamo pet igralnih načinov.

-Team favor od the Gods: Dve ekipi do štirih igralcev zbirajo točke, ki dosežejo zmago, točke pa dobivamo s pobijanjem ali z osvajanjem oltarjev, odpiranjem skrinj...

- Match of the champions: deathmatch način, zgornjemu, le da ni oltarjev.

- Trial of the Gods: dvoosebni kooperativni način v katerem nas napade pet rund sovražnikov + šefovska bitka, vse skupaj pa začini pritisk iztekanja času. [Lahko igramo tudi sami]

- Capture the flag: Poseben opis dvomim, da je potreben. Dve ekipi se podita za zastavami in jih nosita v domači štab.

- Bout of Honor: PvP način, ki traja 7 rund.

Avatar_God_of_War_Ascension_Multijugador_2_zps71f82a82.jpg

Kiksi pepelnatega Grka

Najbolj kar me je zmotilo med preigravanjem je verjetno dejstvo, da sem iz prejšnih delov navajen na točke, kjer lahko shranimo napredek in odhitimo naprej odpirati betice. V Ascension tega prvič ni več. To sem opazil šele po nekaj časa, ko se mi je zdelo sumljivo da tako dolgo ni nikjer točk za shranjevanje. Igra namreč prvič uporabi samo opcijo auto save in sama shranjuje napredek, brez možnosti, da to nadziramo mi. Poleg tega zna sitno biti kazanje pravilne poti, saj pri pomembnih odsekih kamera preleti objekt, ki nam bo omogočil napredovanje in včasih skoraj preveč očitno namigne kako bomo to dosegli. Sicer ni nek blazen kaos, ampak bom nekaj vseeno naštel kot minus. V vseh delih do sedaj, vključno s PSP verzijami, smo imeli v igrah na eni točki v igri mini game, kjer si je Kratos lahko vzel poljubno število brhkih predstavnic nasprotnega spola, med njihovim občevanjem pa je kamera zašla vstran in mi smo dogodek vodili s QTEji (quick time events), se pravi pritiskali pokazane gumbe kar nam je prineslo prijeten kupček rdečih orbov za nadgrajevanje. V Ascension pa tega mini gamea ni, kar ni moteče, da pa rahel občutek prekinitve tradicije, ki smo jo igralci poznali tekom celotne serije.

Igra je kratka in v zgodbo ne vključi prav pomembnega dela, tako, da je pri igralcih pustila dokaj slaba mnenja, saj je zaradi tega izpadla kot nepotrebno molzenje uspešne frančize. Če bi bila igra na Viti bi bil končni izzid drugačen, saj bi prenosna konzolica potrebovala kaj takega, še posebej, če bi prišla izpod rok Ready at dawn (Daxter, Chains of Olympus, Ghost of Sparta), ki so znani po tem, da grafično posežejo po mejah, njihove igre pa so uspešne in zabavne. Kljub vsemu, tudi ta del ni slab in kot človek, ki je preigral do sedaj vse God of War igre (vključno z Betrayal za telefone) lahko mirne volje rečem, da sem brez problema prišel do konca in za tem še užival v večigralskem načinu.

God-of-War-Ascension3_zps07f8b6fc.jpg

TALE EDIT JE NAMENJEN PRVEMU, KI GA NAJDE, ČE GA VIDIŠ IN SI PRVI, KI SE OGLASI BESSI-ju NA ZS DOBIŠ IGRO:

God of War Ascension [PS3]

Nagradna igra je zaključena!!!

Urejano od Bessie

DarkKwaad.png

Link to comment
  • Pred 8 meseci ...
  • vrhovni

1 leto je od izida igre in Santa Moinica Studio je pripravil par daril:

  • All multiplayer weapon and armour DLCs are free:
    Starting 2nd April 2014, you’ll have 1-week to get every single multiplayer DLC weapon and armour pack for free. Complete your DLC collection!
  • Play as the Marked One in multiplayer:
    Ever dreamed of slaying your enemies as “The Marked One”? (You know who we’re talking about.) This is your one and only chance to get our exclusive anniversary in-game mark. We have also designed a very special Santa Monica Studio cape to make you the ultimate “Marked One” bad-ass, surprise!
    Participate in our official forum thread right here to get the mark and the cape, FREE. This is the only time we will ever make it available, ever.
    post-803-144771047066_thumb.jpg
  • 50% off XP boosters:
    we have dropped all XP Booster prices by 50%, to help you ascend faster than ever to Ascension status.

This is an anniversary celebration worthy of our champions. It’s our way of saying THANK YOU and we hope to see the Ascension Multiplayer battlefields continue to thrive with your passion.

post-803-144771047073_thumb.jpg

EU PS blog

post-803-144771047058_thumb.jpg

PSN & Xbox LIVE: NowickySLO

NowickySLO.png

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.