RIDDICK ZapisanoMarec 21, 2006 Share ZapisanoMarec 21, 2006 Kot že naslov pove bomo v tej temi pisali lestvice vaših najboljših iger. Pomojem bi bilo najboljše če bi napisal vsaki svojih 5 najboljših iger. Po možnosti napišite tudi katere zvrsti igrate najraje. ( veljajo vse konzole itd.) Top 5 mojih iger: 1.Zelda Ocarina of Time (nintendo 64) 2.Final Fantasy 5 (Super nintendo entertaiment system) 3.Ninja Gaiden Black (xbox) 4.Fatal Frame 2 (xbox) 5.Call of Cthulhu dark Corners of the earth (xbox) Moji najljubši zvrsti iger pa sat Role playing Games ( RPG-ji) in Action adventure ( akcijske avanture).. Pokomentirajmo še kaki "top ##" iger od katere osebe oz. naj se odvijajo debate. Navedek Link to comment
sebek1 Zapisano Marec 21, 2006 Share Zapisano Marec 21, 2006 Uh nekako top 5 mojih 1.)Zelda ocarina of time - nintendo64 2.)Halo2 - xbox 3.)Halo - xbox 4.)Knights of the old republic - xbox 5.)Ninja gaiden black - xbox Nekako sem se odločil za ta seznam, čeprav še na top seznam definitivno sodi kak mario , mario kart, metroid , resident evil in metal gear solid, ... Navedek Link to comment
TNT Zapisano Marec 21, 2006 Share Zapisano Marec 21, 2006 Najljubša zvrst so mi dirkačine in akcijske igre, tudi športne. Kar se tiče lestvice: 1. Gran Turismo (PS(2); kot serijal, itak je vsak zakon) 2. Metal Gear Solid 3 (PS2) 3. Colin McRae Rally 2 (PC) 4. Pro Evolution Soccer (PS2; spet kot serijal) 5. Mario Kart (SNES) Potem so pa itak tule zraven recimo Super Mario World (SNES) in Super Mario Bros 1, 3 (NES; dvojka mi nikoli ni bila preveč všeč) Grand Prix 2 in 3 (PC), Fifa 95 in 96 (PC). Moram priznat, da se nobene od Zeld nisem nikdar resno lotil, sicer bi se verjetno še kaka izmed njih našla na seznamu (ja, vem, posipam se s pepelom :doh:). To bi bilo nekako iz glave to, upam da nisem ničesar pozabil ... Navedek Link to comment
samus987 Zapisano Marec 21, 2006 Share Zapisano Marec 21, 2006 mam svoje najljubše igre pa se nemorem odločiti katera mi je najnaj zato bom napisal le pet najljubših =) Zelda OoT/WW Metroid prime 1 in 2 Super mario sunshine Super smash bros. SC2 F zero GX ... Navedek Link to comment
liverpool Zapisano Marec 22, 2006 Share Zapisano Marec 22, 2006 Eto mojih pet (best all time): - PGR 3; - Halo 2; - The longest Journey; - Half Life; - Pro evolution soccer 5; Best - trenutno: - PGR 3; - COD 2; - G.R.A.W.; - PES 5; - Kameo. Navedek Link to comment
RIDDICK Zapisano Marec 22, 2006 Avtor Share Zapisano Marec 22, 2006 Upam da bom s tem bolj popestril temo, pišite še recimo lestvice vaših najboljših RPg-jev itd. Moji naj RPG-ji (of all the time): 1.Final Fantasy 5 2.Fable Lost Chapters 3.Jade Empire Limited Edition 4.Sudeki 5.Fable. Pomojem je FF5 kar med RPG-ji "uber alles". Moje najboljše Streljanke ( 1st person shotters and 3rd person shoters): 1.Ghost Recon Summit Strike 2.Splinter Cell 3 Chaos Theory 3.Rainbow six Black Arrow 4.Halo 2 5.Rainbow six Critical Hour/ Star Wars Battlefront 2 Moje najboljše arkade ( all the time): 1.Zelda Ocarina of Time 2.Zelda A Link to the Past Hm..... dalje pa nebi vedel. Zakaj ? Se ne splča v bistvu pisat dlje ker Zelda je " uber alles" Pa bolj živahno KSi-jevci Navedek Link to comment
MaHe Zapisano Marec 22, 2006 Share Zapisano Marec 22, 2006 Težko bi rekel. Definitivno pa je daleč najboljša igra vseh časov Deus Ex. Po mojem mnenju potolče vso konkurenco še danes. Take globine ni bilo nikjer za njo več Navedek [__<(^.^<)_____ascii_userbar_user_] Link to comment
kekken3 Zapisano Marec 22, 2006 Share Zapisano Marec 22, 2006 Jao, težko je to. Bom kar malo zgoljufal, pa naštel 5 skupin. Street Fighter 2 legacy - ne predstavljam si, kaj bi jaz še delal pred televizijo, če ne bi nekoč izumili tega (viški serije: SSF2T, SFAlpha3, SF3:Third Strike) Super Mario Kart - original s SNESa. V bistvu je bil že izvirnik popoln in ne vem, če je v vseh letih serija sploh dobila kakšno zares bistveno izboljšavo. Metal Gear Solid - ne rabi komentarjev. Kdor ne pozna, naj gre igrat. ZDAJ. Halo 2 - sam zase je kar je. A multiplayer, posebno preko LIVEa ali System Linka, je kulten. Namco arcade 3D legacy: Tekken (višek: Tekken 5), Soul Calibur (višek: ...hmm, Soul Calibur 2?), Ridge Racer (najljubši je Rage Racer, čeprav Ridge Racers za PSP združi čare skorajda vseh. Moram še igrati x360 različico) Navedek Link to comment
vrhovni Anduril Zapisano Marec 27, 2006 vrhovni Share Zapisano Marec 27, 2006 Preveč špilov .. Na PCju definitivno System Shock 2, Deus Ex in Operation Flashpoint, pa verjetno sem še kakšnega pozabil. Konzole, tukaj je pa malce težja, še toliko več špilov .. prva štiri mesta vsekakor (v kakršnemkoli vrstnem redu) Zelda: Link to the Past, Zelda: Ocarina of Time, Super Metroid in Metroid Prime .. moral bi spet še enkrat prešpilat Majora's Mask in Ocarino, da si malo osvežim spomine. Omembe vredni, verjetno vsaj top 10 .. Super Mario World, Super Mario Land (edini špil, ki me še po 15ih letih ravno tako potegne kot prvič), Halo, Resident Evil 4, Mystic Quest (Final Fantasy Legend ameriški naslov, če se ne motim), Project Gotham Racing, Tetris, pa še marsikaj česar se nikakor ne bom sedajle spomnu. Too many years, too many games .. Navedek Link to comment
Devil Zapisano April 4, 2006 Share Zapisano April 4, 2006 Evo pa še mojih TOP 5 špilov: 1. Stronghold: Crusaders, nimaš bolše strategije 2. Halo 2, morte vedt zakaj 3. Atomic Bomberman, ful hud špil za 2 ali več 4. Forza Motosports, men najboljša dirkačina in na 5. mestu: Kingdom under fire: The crusaders, najboljša strategija za Xbox oz. skoraj edina Sej drgač je men še dost špilov hudih najrajš pa špilam strategije. Navedek If YOU play Halo 2 with Devil, yes i mean YOU, you will burn!! Dont play with matches! Link to comment
AndY1 Zapisano April 10, 2006 Share Zapisano April 10, 2006 Težko bi rekel. Definitivno pa je daleč najboljša igra vseh časov Deus Ex.Po mojem mnenju potolče vso konkurenco še danes. Take globine ni bilo nikjer za njo več QFT! Navedek Link to comment
J.R. Zapisano April 17, 2006 Share Zapisano April 17, 2006 -hl2 -baldurs gate/diablo -halo2 -tekken5/sc3 -re4 -ninja gaiden black Ampak je prav problem sestavt top5...........zato sem dal najljubše. Navedek For tonight, God is a DJ! Link to comment
RIDDICK Zapisano April 18, 2006 Avtor Share Zapisano April 18, 2006 J.R keri Baldurs gate misliš ti to ? Pa na keri knzoli ? No zadnji RPG ki sem ga igral/ga še igram je X-men Legends II Vstaja Apokalipse, in si definitivno zaluži mesto na top 5 sezanmu najboljših RPG-jev. V sami igri si lakho odklenete na tone slik, videov, stripov, karakterjev. BTW če govorimo o karakterjih je to pomojem RPG z največimi možno igranimi karakterjimi, saj jih igra vsebuje kar 50. Karakterji so iz stripov X-men in še enih drugih (ohh, i cant remember that name). Vsi pa niso igrani med Enoigralno kampanjo ampak v nekakšnem načinu PvP (player versus player)... kjer seveda prvo zbirate med področji na katerih se boste stepli do krvi. Vi morate strti nasprotnika 5x med tem pa on ne sme vas niti 1x (ne kako nefer so igre ?), in nesmete oz. ne morete uporabljati nikašnih potionov za life or mano. Igra vsebuje stripovsko grafiko (XIII). Enoigralsko kampanjo kjer se lahko mimogrede vključi no3 še 1,2 ali 3-je igralci. Sicer pa če igate sami pa lahko mimogrede menjavate med karakterji s pritiski v različne smeri na D-padu. Z nekakšnim portalom, natančneje BLINK PORTALOM se lakho vrnete do svojih tovarišev in tam zamenjate svojo ekipo (poljubno dodajate enega po enega igralca v ekipo in igro), mate tudi šop kjer lahko kupujete različne obleke, orožja in ringe. ČE smo pri oblekah pa še povem da lahko pri vsakemu karakterju menjate 4 različne obleke, kasneje tudi več. :red: Igra se dogaja v različnih okoljih kot so, džungla, greznica (kanalizacija), tovarne... Nabirate Exp (expirience) s katerim pa levele in skill pointe, s temi pa nove skile. In če ste lenuh da si ne morete napolniti skillov sami, jih po mili volji lakho NPC ( non playing charakter) oz računalnik po domače. Vglavnem igra ima vse dobre elemente RPG-jev... slabih skorajda ni. Razen enega moram omenit, ni Xlink pljeja. Pazite se KSi x-men prihaja Navedek Link to comment
GBwallace Zapisano Maj 16, 2006 Share Zapisano Maj 16, 2006 a ste slučajno pozabil advance wars, pa mario 64? Navedek .___. (+,+) (/.:: ) "#" Link to comment
mazinger Zapisano Maj 16, 2006 Share Zapisano Maj 16, 2006 top 10 1.super mario bros 2.pacman 3.silent hill 4.resident evil 5.silent hill 2 6.resident evil 2 7.resident evil 3 8.resident evil 4 9.castelvania(nes) 10.forza motorsport Navedek [<a href="http://profile.mygamercard.net/floskelic"> </a> Link to comment
afi666 Zapisano Junij 2, 2006 Share Zapisano Junij 2, 2006 ninja gaiden black ninja gaiden :ihih: halo half life 2 splinter cell: chaos theory otogi cod 2 far cry instincts doom3 syberia Navedek Z menoj ni zobe češnjat! X360 gt: afireinside9x74 Link to comment
RIDDICK Zapisano Junij 26, 2006 Avtor Share Zapisano Junij 26, 2006 Kaj pa če bi morali napisat samo 1 igro ki vam je najboljša. Napišite jo !!! Moje je The Legend of Zelda Ocarina of Time. :bowdown: Navedek Link to comment
lukidd Zapisano Junij 26, 2006 Share Zapisano Junij 26, 2006 hmmm... defenitivno zelda:the wind weaker, najboljšaigralnost evah aja, 2.super smash bros. melee 3.pacamn 4.GTA:SA (zarad modov) 5. hmm... NIČ Navedek pspmode fanclub prezident Link to comment
TheMan Zapisano Avgust 7, 2006 Share Zapisano Avgust 7, 2006 street fighter 2 (snes) super mario kart (snes) super mario 64 (n64) motorcross maniacs (nes)- če to niste igrali proti kolegu... goldeneye (64) matr ga nintendo žge: vse Zelde, killer instinct, starfox/lylat wars, wawerace (pa dirkanja ne maram!), donkey kong serija , 1080 snowboard, metroid, skate or die(gameboy), final fight, castlevania... sega: sonic, alex kid, virtua fighter(zakon!), alertered beast, panzer dragon... commodore 64: international karate (mega noro), super giana sisters (klon maria, a dober), super zaxon, 1942, decathlon, samantha fox strip poker (takrat nisem vedel kaj je poker, je blo pa kul ko mi je iz neznanega razloga pokazala modrc), green berets,... playstation: tekken serija(če te ne bi blo ps-jev ne bi mel) resident evil, devil may cry, pa neo geo in snk-jeve fajtačine so njam njam,(zakaj mi več ne dela :crybaby: ) Navedek Link to comment
misfitzone Zapisano Avgust 7, 2006 Share Zapisano Avgust 7, 2006 kaj ti več ne dela? Navedek Link to comment
ksiMacro Zapisano Avgust 8, 2006 Share Zapisano Avgust 8, 2006 1. Deus Ex (Sicer me je presenetil, ko se moras pustit, da te Ghunter ubije) 2. Halo2 (T3h MP of them all, ki skensla pol spilov MP in skoraj vse SP spile) 3. Tomb Rider: Legends ( Ohranili izvirno idejo, pa dodali cukrcke) 4. Halo (Ki je poleg prehudega SP-ja ipak kraljeval Xbox MP sceni) 5. PGR2 ( Sicer 3 nisem se povohal...je pa dvojka pustila sledi) Navedek Link to comment
_tweety Zapisano Avgust 10, 2006 Share Zapisano Avgust 10, 2006 Na PCju: Tomb Raider 3, Starcraft, Warcraft 3 in mogoče še kak. Konzole: Super Mario World, Tetris, Doctor Mario, Mario Kart, Super Smash Brothers, Mortal Kombat. Navedek Dogs are not our whole life, but they make our lives whole. Link to comment
SLOarang Zapisano Avgust 20, 2006 Share Zapisano Avgust 20, 2006 silent hill (Ps) final fight (arcade) :bringiton: Ico (Ps2) :bowdown: parappa the rappa (Ps) bishi bashi special (Ps) Navedek Link to comment
lukidd Zapisano Avgust 20, 2006 Share Zapisano Avgust 20, 2006 no, lestvina se konstantno spreminja: 1:tekken: DR 2:lumines 3. PES FTW 4. zelda:WW (hvala wonderboy, za teden neprespanih noči z zeldo) 5.:flat out 2 Navedek pspmode fanclub prezident Link to comment
Priporočene objave
Pridruži se debati
Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.