Skoči na vsebino

ASTRO A50

Po več kot petih letih si Ozi ubode nove, brezžične, kobajagi surround - gejming slušalke. Izboljšan model priznanega proizvajalca Astro Gaming. Pregled 3. generacije slušalk, primerjava s 1. generacijo, ki sicer še miga, zakaj menjava in namig, kako do precej ugodnejšega nakupa.
Obišči prispevek!

Detroit: Become human

Ozi se je podal v Prago na Sony PRESS preview, težko pričakovanega špila studia Quantic Dreams. QD so mojstri iger kot so Fahrenheit, Heavy Rain in Beyond: Two Souls. Kako je videti intervju z namestnikom kreativnega direktorja igre, gejmplej predogled in več zanimivosti v igri si preberi v prispevku.
Obišči prispevek!

God of War

Najboljša igra vseh časov konzole PS4? Ali pa vsaj ena najboljših iger vseh časov dotične konzole. Kakorkoli že, igra je zdaleč opravičila sloves težko pričakovanega naslova, popolnoma prevetrila igralni slog franšize in se podala na novo, epsko avanturo med tuja božanstva. Nedvomno igra, ki je ne smete zaobiti niti na blizu.
Obišči temo!
Sveže
  • Prenovljena TEMNA tema! Obogatena in popolnoma igričarska. SVETLA ostaja v svoji super-light obliki
  • Funkcija iskanja je odslej na steroidih! Hitro in učinkovito!

Lestvica


Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom od 25. 04. 2018 na vseh področjih

  1. 2 točk
    Trailer pokaže bore malo, tako kot je bilo tudi za pričakovat. Včeraj na predstavitvi so sicer precej govorili, ampak bolj malo povedali. Pač vsega ne morejo še povedati, ampak mislim da bi lahko bolje izpeljali prvo predstavitev. Na srečo so imeli streamerji to možnost, da so videli 3h igranja. Za boljšo predstavitev igre:
  2. 2 točk
    Poštar je tudi meni včeraj dostavil okostnjaka X... samo nisem nič poslikal... priložene kode za gold in games ne morem uporabiti, ker so samo za nove stranke 😞, vmesnik mi je dokaj nevšečen, me pa spominja na tistege na Ouya konzolici 😄 BTW če bi kdo kupil X360 slim + kinect imam enega viška 😉
  3. 2 točk
  4. 1 točka
    Če se bo kdo slučajno lotil selitve iger iz XO na XOX, preko mreže, da ni potrebno vse ponovno prenašati... Uradna navodila so milo rečeno za en drek: Enable network game transfer Povedo le kako pričeti, ne povedo pa čisto nič ali lahko daš nato konzoli v standby ali morata biti prižgani. No, konzoli sta lahko v standby, če imaš v nastavitvah vklopljeno prenašanje v spanju (updejti,...). Nato spet super MS poteza... /s Nikjer ti ne piše koliko prostora bo prenos dejansko zasedel na XOX disku. Pričakoval bi enako kot na prvem XO, glede na to, da delaš direkten prenos. A-a, ni 1:1 prenos. No, to ugotoviš šele na grob način, ko nato zbudiš XOX in ti javi en kup full screen napak s kodami(!), skupaj s hitrimi obvestili, ki ti pospemajo cel zaslon, da sploh ne moreš več v home screen. Te kode si lahko nekam zarinejo. Kaj je tako težko napisati da je disk poln??? No, če se vrnem nazaj zakaj ni 1:1 prenos iz XO na XOX... XOX namreč avtomatsko prične s prenosom tekstur višje kvalitete v ozadju iz spleta, brez da ti to pove. Tako igre kalibra Halo 5, Gears of War 4 ali Quantum Break zavzamejo z lahkoto 100GB po igri! Torej 300GB samo za 3 igre! Aja, XOX ima še vedno le 1TB disk od tega je dejansko prostega dobrih 700GB. Kam se zgubijo gigabajti mi ni jasno... Očitno si pusti toliko rezerve. Ni čudno da so si izmislili selektivni prenos, kjer to je res katastrofa za tako majhen disk. Zdaj edino od teh treh iger jaz nikjer nisem zasledil opcije le delnega prenosa. Na primer da bi za H5 in GoW4 prenesel oz. obdržal le kampanjo, MP del pa se naj ne prenaša oz. naj ne bo na disku. 🤨 In če že jamram, potem še tole... XOX vmesnik je enako za en drek kot je na XO. Bi pričakoval da bo vsaj kanček hitrejši glede na res brutalno večjo moč praktično vseh komponent napram XO. Polno nalaganja, utripanja ob osveževanju, preklapljanja med okni, počasnih animacij, nejasnosti kako globo v hierarhiji menujev si,... Skratka vmesnik je meni res eden najslabših kaj sem jih kdaj uporabljal na konzoli. Z lahkoto najslabši izmed trojice (PS4, Switch, XO), pa čeprav ima prav MS največ izkušenj na tem področju.
  5. 1 točka
    Nintendo orje ledino na področju digitalnega gaminga. Resident Evil 7 bo na volju samo preko "clouda".
  6. 1 točka
    Končno imam XBOX: BessieSLO Igral bom predvsem ekskluzive.
  7. 1 točka
    O M F G ! Battlefield trailer leeks
  8. 1 točka
    Igra je postala najhitreje prodajana PS4 ekskluziva:
  9. 1 točka
    Po spletu nič kaj omembe vrednih okoliščin, sem se namesto z letalom odpravil na pot s svojim avtomobilom. Ob 6h popoldne, v dežju in turobnem popoldnevu. Na hitro sem zavil na črpalko, dotočil gorivo, pograbil vrečko nujnega živeža in pičil dalje. Navadno venomer izkoristim situacijo in si poleg vzamem družbo, tokrat žal ni bilo dovolj časa in sem dolgčas za volanom izkoristil za neke vrste vlog zapis odprave. A en posnetek šteje za vlog? 🙂 Nepomembno. Kako (bolj ali manj) spretno sem se odrezal, vam predstavljam v štirih video klipih objavljenih na našem YouTube kanalu. Od tega so trije vezani na samo pot in preganjaje dolgčasa s samim seboj, zadnji pa je dejansko osredotočen na sam event oz. video intervju z namestnikom kreativnega direktorja igre pri Quantic Dreams, gospodom Gregorijem Diconujem. Povsem na koncu, zadnji trije deli prispevka so prikaz igralnosti, neposredno zajete iz gejmpleja. To so tudi sekcije, ki smo jih preigravali. Nekateri so prišli tudi dalj od tega, kot omenjam v nadaljevanju. Ko sem naposled prispe l v Prago, odsmrčal nekaj ur prepotrebnega spanca in se za silo okrepčal pri hotelskem zajtrku smo peške odkorakali do mesta eventa. Fantom iz Sony PR za Češko in Slovaško kapo dol, cel dogodek je bil solidno pripravljen, z veliko jedače in pijače, prigrizkov, sladic in predvsem z zatemnjeno sobano z igralnimi konzolami. Še nikoli v življenju se mi namreč ni pripetilo, da bi me nekdo zaprl v sobo za 3 ure in pol z namenom, da se moram igrat. Sedaj ste tu, čas je da preizkusite igro … Igro sem predčasno prekinil, ker si nisem več želel kvarit igričarske izkušnje. Detroit: Become Human te povleče… ne, ne. Posrka te v gejmplej in igra se odvija kot blazno dober interaktiven film. Tega smo od Quantic Dreamsa sicer vajeni, a vseeno, ta igra je na novem nivoju. Ko sem se kasneje menil s kolegi, smo si bili podobnega mnenja. Urednik s Slovaške je izjavil, da ga skrbi, če je igra dovolj dolga, ker je imel občutek, da je v tistih dobrih treh urah videl že toliko, da ima občutek, da je prispel takorekoč do konca. Bojazni bojda ni; obljublja se okvirni igralni čas desetih ur. Nekaj več ur za preigravanje komplet kombinacij. Ker je do izida igre še malenkost več kot mesec dni (ironično, 25. maja smo nekoč praznovali dan mladosti ali Titov dan), velja še vedno kup PRESS omejitev. Omeniti velja precej novega slikovnega materiala, ki je na ogled v članku samem. Kar je sedaj dokončno jasno je dejstvo, da Kara ostaja in igra glavno vlogo. Če se je kdo spraševal kam je izginila po tech demotu iz PS3. She's alive!! Dobesedno. Komaj čakam, da zaženem igro na novo pridobljenem 4k HDR TV aparatu, s poveznjenimi slušalkami in ustrezno ambientalno temperaturo. Igra je odlična in sladokuscev ne bo pustila na cedilu. To si upam trditi. Celo tako zelo sem napaljen, da sem si igro naročil v pre-order, ne glede na destvo, da nam v uredništvo kani past en naslov. Poleg tega je pre-order dober izgovor za vnovično preigranje Heavy Rain naslova, ki bo krasna uvertura v D:BH. Kar se vsebine tiče lahko naposled izdavimo, da igramo zgodbe treh likov, treh Androidov, ki jim "slaba koda" useka na slabše počutje. Nekega lepega dne, hočeš-nočeš začnejo dojemat občutke o tem, kaj je prav in kaj narobe. Posledično se začno evolvat v pravi AI. Umetna inteligenca v svojem prvem koraku prebujenja umeščena v vsakdan futurističnega mesta Detroit. Poudarek NI na sodnemu dnevu in Terminatorski različici vstajenja strojev. Poudarek je na socialni noti, v smislu kako prične stroj dojemat človeško družbo, čustva, moralne vrednote, ipd. Trije protagonisti slišijo na ime Markus, Kara in Connor. Markus je predstavnik, recimo temu l33t osebnih butlerjev, ki ga pod okrilje vzame intelektualnež, umetnik, ki ga upodablja vrli Lance Henriksen (droid, Bishop iz Aliens / Osmega Potnika) - ziher naključje, ja. Drugi link je Kara, ki upodablja hišno pomočnico, očitno deležno zlorab. Tretji link je Connor, strog, preračunljiv, odločen. Connor je posebna veja androidov, ki so zdizajnirani za pomoč roki pravice. V preview igranju, ki sem ga dal čez, je občutek upravljanja z liki zelo intuitiven in ne pušča občutka, da si veliko (nehote) izpustil. To me pri interaktivnih in vodenih igrah vedno malo skrbi; kaj bom zamudil, ker bom spregledal. Moram reči, da v preigranem delu igre nisem imel s tem težav, uporabniški vmesnik je lepo skreiran in logičen. Je pa potrebno pristopit k igranju bolj odprte glave, vsaj kar se kontrol tiče. To velja za vse igre Quantic Dreamsa. Kako dobro so navlekli na čustveno plat, vam pričara igra sama; z zasnovo zgodba vzbuja občutek, da igramo film in vlogo tistih, ki so odrinjeni na rob družbe. No, tehnično je temu res tako. S to izjemo, da so naši glavni liki pač sintetične krvi in odkrito novodobni sužnji. To seveda povzroča vrsto trenj v (človeški) družbi, izjemno visok in naraščujoč delež brezposelnosti, itd, itd. Ne bi preveč kvaril vtisov z razkrivanjem vsebine. Dejstvo pa je, da ima svoboda, kar velja tudi za kritično (torej svobodno) razmišljanje, svojo ceno. Nehote in upravičeno se vprašam, koliko le-te že plačujemo ljudje. Za konec vas vabim, da obiščete naš YouTube kanal, kjer je na voljo nekaj video vsebin, vključno s prikazom igralne tehnike, samega gejmpleja in nenazadnje, intervjuja z namestnikom kreativnega direktorja igre. Ah, in nekaj mojih samogovorov na dolgi in pozni vožnji v Prago. KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 1. del (start) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 2. del (vožnja) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 3. del (čvekanje) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 4. del (event day) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 5. del (gameplay preview) Poglej poln članek
  10. 1 točka
    Igra bo izšla tudi na Switchu to pomlad. Točen datum izida pa zaenkrat še ni znan. Klik
Lestvica je nastavljena na Ljubljana/GMT+02:00
  • Novice

    Si želiš ostati na tekočem s scene KSi? Prijavi se na novice in sproti te obveščamo o vsem, kar je vrednega

    Prijavi
×