Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/21/2013 in all areas

  1. 12 points
    Že od nekdaj sem bil ljubitelj dirkaških iger in simulacije, vendar se nikoli nisem spravil, da bi si kupil volan. Razlog za to pa so dokaj visoke cene volanov (če hočeš nekaj kvalitetnega), prostorska stiska, ali pa strah, da boš "vrgel" denar in zadeve ne uporabljal. Saj vemo, kako gre včasih. Nekaj kupimo, je atraktivno za teden ali dva, potem pa se nikoli več ne dotaknemo. No, ravno to se je malo manj kot dva meseca nazaj zgodilo mojemu "virtualnemu" prijatelju (dobro, zdaj mu lahko rečem že pravi prijatelj... @Cpt-Altekk). Kupil je volan, malo sprobal in potem ga je zamikalo, da bi si kupil PC za igre (šok!), tako, da je volan bil naprodaj in jaz sem takoj zagrabil. Gre se za volan znamke Logitech, model G29, ki je bil posebej zasnovan za "current-gen" konzole (Playstation 4 in Xbox One). Različica za Xbox je poimenovana G920. Praktično identična zadeva kot G29, le da so ji odvzeli nekaj gumbov. Gre za nekakšno mešanico modela "Driving Force GT", ki je bil narejen prav za konzole in modela "G27". Oba volana (G29 in G920) sta kompatiblna tudi s PC. Na volanu se nahaja 14 gumbov in 24-točkovno vrtljivo stikalo. Kontrolni gumbi so lepo razporejeni. Pravtako so na volanu vsi gumbi, ki jih najdemo na Dulashock 4 kontrolerju. Se pravi, da z volanom z lahkoto upravljamo celotno konzolo. Volan je narejen iz kakovostnih in trpežnih materialov, kateri bodo sigurno podaljšali življensko dobo. Odlikuje ga tudi lep športni izgled. Mogoče bi lahko bil malenkost večji. Ogrodje volana je iz aluminija. Volanski obroč je oblečen v usnje, ki je ročno zašito in omogoča dober oprijem. Spodaj je volan odrezan (športni, atraktivni izgled). Na vrhu obroča je markacija, za lažje orientiranje, v katero smer je obrnjen volan. Volan ima rotacijo 900 stopinj, kar je več kot dovolj, če ne igrate Farming Simulatorja ali kakšnih Truck simulacij. Zanimiv dodatek je tudi LED indikator, ki vas opozarja na pravočasno prestavljanje. Volan lahko pritrdimo na rob mize z dvema sponama ali pa z vijaki. Spodaj so pripravljeni navoji za pritrditev (ali pa oboje na Wheel Stand Pro). G29 ima "Dual-Force Feedback" motor, ki omogoča natančen in realističen občutek vožnje. Njegovi spiralni zobniki pa poskrbijo za manjši hrup in vibracije. Dual Force Feedback posreduje ogromno informacij, kako se obnaša avto na progi. Od prekrmiljenja do podkrmiljenja, oprijem pnevmatik, grbine na cesti, občutek hitrosti (hitrje kot greš, volan postane trši)... Motorji so relativno tihi. Na trenutke malo bolj zaropotajo ( če npr. zapelješ iz proge v "sand trap" ali pa imaš bližnje srečanje s steno ali drugim avtom). Sam igram večinoma s slušalkami na glavi, tako da mi to ni preveč moteče. Stopalke so pravtako kvalitetno narejena. So iz nerjavečega jekla z majhnimi gumijastimi blazinicami, ki omogočajo boljši oprijem. Občutek ob pritisku je kot pri pravem avtomobilu. Stopalka za zavoro je lepo trda, plin in sklopka pa mehkejši. Vse to pripomore k bolj realističnemu občutku v igri in omogoča natančno pospeševanje, zaviranje in prestavljanje. Vse skupaj je enostavno za namestitev. Na Playstation 4 pa je dejansko "Plug and Play", nobenih komplikacij. Trenutno so za G29 na Playstation 4 uradno podprte naslednje igre: Asseto Corsa Dirt Rally Driveclub F1 2015 in F1 2016 Farming Simulator 15 in 17 Project Cars WRC 5 Sam sem sprobal Asseto Corso, F1 2016 in Project Cars (kateri posvečam največ časa) . Imam tudi DriveClub in Dirt Rally, vendar še nisem uspel stestirati volana na omenjenih igrah. Project Cars je pa popolnoma optimiziran za G29. Pri nobeni od naštetih iger, ki sem jih sprobal, ni bilo težav. Edino pri Asseto Corsa, je Force Feedback občutno bolj nežen (tudi pri največjih nastavitvah) za razliko od Project Cars. Pri F1 2016 pa ni bilo potrebe po nobenih nastavitvah Force Feedbacka. Že v štartu perfektno. Logitech G29 je super "začetniški" volan. Kvalitetno narejen, popolnoma optimiziran za Playstation 4. Mogoče so cene malo previsoke za občasne "dirkače" (399 USD, 300EUR). Še ena negativna stvar je, da za razliko od G27, ročni, 6-stopenjski menjalnik na voljo z doplačilom in ne pride v paketu (stane okrog 50 EUR). Je pa totalni "game-changer". Ko enkrat probaš, ne voziš več na gamepad. Če ste ljubitelji dirkačin in še niste probali vozit na volan, resnično priporočam. Čisto drugačno doživetje kot na gamepad-u. Dosti nas je, ki igramo igre na konzolah, kar pomeni, da smo lepo zleknjeni na kavču in strmimo v televizijo. Kam potem postavit volan ? No, tukaj nam priskoči Wheel Stand Pro. Zložljivo ogrodje, na katerega pričvrstimo volan in pedala, je pa hkrati stabilno in zložljivo, da nam po igranju ni v napoto. Wheel Stand Pro sem naročil iz uradne strani, dobil v 7-ih dneh. V paketu dobil vso potrebno orodje in vijake za montažo. Sestavi se v 5-ih minutah (jaz, ko nisem najbolj spreten sem rabil 10 min.) V ogrodju so vse luknje pripravljene, tako, da volan samo lepo postaviš in privijačiš. Dimenzije stojala so 56cm X 35cm X 13cm (zloženo stojalo). Stane malo več kot 100 EUR. Marsikdo bi rekel, da je cena previsoka za "kup" železa in da bi sami "zašvasali" to skupaj, vendar meni osebno ta element zložljivosti in možnost pospraviti zadevo pomeni veliko. Pa še estetsko lepše izgleda. Marsikdo si ne more privoščit "Full Race Cockpit", zaradi visoke cene ali prostorske stistke, Wheel Stand Pro je pa cenovno ugoden in še možno ga je pospravit, tako, da ga priporočam in občasnim "dirkačem" in tistim, ki so malo bolj zagreti za ta žanr.
  2. 9 points
    Evo, pa je bilo darilo predano Mateju Kot vas večina že ve, je včeraj imel rojstni dan eden izmed pomembnih članov foruma Konzole Slovenija! Ja, to je naš @matej1990, kateri je včeraj dopolnil okroglih 27 let! Že pred lepim časom se je @matej1990 pohecal, da Nintendo Switcha ne bo nabavil in bo rajši počakal na svoj rojstni dan. In evo.. v nedeljo zjutraj me je kontaktiral @TheRealDeal z idejo, da se kupi mateju Switch. Itak sem bil takoj za in sem takoj naredil na fbju chat skupino s KSi člani ( @Bartala, @conali @josko, @japanboy, @Cpt-Altekk, @Ozi, @Bessie, @TheRealDeal in Nerat), kateri so tudi brez pomisleka bili takoj za sodelovanje. Vsaka vam čast dečki! @matej1990časti večerjo Ko smo se vse zmenli, sem danes zjutraj še pripravil slikico z našimi profilnimi slikami in eno kuverto za našo 'pravo' darilo.. ..in potem na pot po darilo v sosednjo Avstrijo Med potjo proti mb, sem še ob kavici preveril, če se tarča nahaja tam kjer se bi morala (na svojem delovnem mestu).. In ja, tarča je bila tam Ko sma s 'kamermanom' (benslov) prispela do zgradbe v kateri dela, sma imela na stopnišču probleme z youtubom, ker nisma znala naštimat, da bi predvajala v živo. Med tem, ko sma tuhtala kako in kaj, sma slišala v zgornjem nadstropju, kako so se zaprle vrata in kako nama pride nekdo naproti.. in evo ga! midva nepripravljena on pa presenečen. Skoraj je zapel ono od Predina.. "ja kaj pa te, ti tu delaš".. Benslov je hitro začel snemat.. (konzolo sma medtem pustila v Arcont trgovini, katera je bila v pretljičju) Potem, ko je odišo proti avtu, sma midva hitro pograbla Switch v Arcontu in letela za njim, da se nama ne bi odpeljal.. seveda je medtem moglo prit do dodatnih problemov, ker je kamermanu med tekanjem padel njegov telefon na tla In še zadnji klic, preden se odpelje in potem vročitev darila @matej1990 še enkrat vse najboljše in to je to :* p.s.: mašlček je nekje dol pado
  3. 8 points
    Po spletu nič kaj omembe vrednih okoliščin, sem se namesto z letalom odpravil na pot s svojim avtomobilom. Ob 6h popoldne, v dežju in turobnem popoldnevu. Na hitro sem zavil na črpalko, dotočil gorivo, pograbil vrečko nujnega živeža in pičil dalje. Navadno venomer izkoristim situacijo in si poleg vzamem družbo, tokrat žal ni bilo dovolj časa in sem dolgčas za volanom izkoristil za neke vrste vlog zapis odprave. A en posnetek šteje za vlog? 🙂 Nepomembno. Kako (bolj ali manj) spretno sem se odrezal, vam predstavljam v štirih video klipih objavljenih na našem YouTube kanalu. Od tega so trije vezani na samo pot in preganjaje dolgčasa s samim seboj, zadnji pa je dejansko osredotočen na sam event oz. video intervju z namestnikom kreativnega direktorja igre pri Quantic Dreams, gospodom Gregorijem Diconujem. Povsem na koncu, zadnji trije deli prispevka so prikaz igralnosti, neposredno zajete iz gejmpleja. To so tudi sekcije, ki smo jih preigravali. Nekateri so prišli tudi dalj od tega, kot omenjam v nadaljevanju. Ko sem naposled prispe l v Prago, odsmrčal nekaj ur prepotrebnega spanca in se za silo okrepčal pri hotelskem zajtrku smo peške odkorakali do mesta eventa. Fantom iz Sony PR za Češko in Slovaško kapo dol, cel dogodek je bil solidno pripravljen, z veliko jedače in pijače, prigrizkov, sladic in predvsem z zatemnjeno sobano z igralnimi konzolami. Še nikoli v življenju se mi namreč ni pripetilo, da bi me nekdo zaprl v sobo za 3 ure in pol z namenom, da se moram igrat. Sedaj ste tu, čas je da preizkusite igro … Igro sem predčasno prekinil, ker si nisem več želel kvarit igričarske izkušnje. Detroit: Become Human te povleče… ne, ne. Posrka te v gejmplej in igra se odvija kot blazno dober interaktiven film. Tega smo od Quantic Dreamsa sicer vajeni, a vseeno, ta igra je na novem nivoju. Ko sem se kasneje menil s kolegi, smo si bili podobnega mnenja. Urednik s Slovaške je izjavil, da ga skrbi, če je igra dovolj dolga, ker je imel občutek, da je v tistih dobrih treh urah videl že toliko, da ima občutek, da je prispel takorekoč do konca. Bojazni bojda ni; obljublja se okvirni igralni čas desetih ur. Nekaj več ur za preigravanje komplet kombinacij. Ker je do izida igre še malenkost več kot mesec dni (ironično, 25. maja smo nekoč praznovali dan mladosti ali Titov dan), velja še vedno kup PRESS omejitev. Omeniti velja precej novega slikovnega materiala, ki je na ogled v članku samem. Kar je sedaj dokončno jasno je dejstvo, da Kara ostaja in igra glavno vlogo. Če se je kdo spraševal kam je izginila po tech demotu iz PS3. She's alive!! Dobesedno. Komaj čakam, da zaženem igro na novo pridobljenem 4k HDR TV aparatu, s poveznjenimi slušalkami in ustrezno ambientalno temperaturo. Igra je odlična in sladokuscev ne bo pustila na cedilu. To si upam trditi. Celo tako zelo sem napaljen, da sem si igro naročil v pre-order, ne glede na destvo, da nam v uredništvo kani past en naslov. Poleg tega je pre-order dober izgovor za vnovično preigranje Heavy Rain naslova, ki bo krasna uvertura v D:BH. Kar se vsebine tiče lahko naposled izdavimo, da igramo zgodbe treh likov, treh Androidov, ki jim "slaba koda" useka na slabše počutje. Nekega lepega dne, hočeš-nočeš začnejo dojemat občutke o tem, kaj je prav in kaj narobe. Posledično se začno evolvat v pravi AI. Umetna inteligenca v svojem prvem koraku prebujenja umeščena v vsakdan futurističnega mesta Detroit. Poudarek NI na sodnemu dnevu in Terminatorski različici vstajenja strojev. Poudarek je na socialni noti, v smislu kako prične stroj dojemat človeško družbo, čustva, moralne vrednote, ipd. Trije protagonisti slišijo na ime Markus, Kara in Connor. Markus je predstavnik, recimo temu l33t osebnih butlerjev, ki ga pod okrilje vzame intelektualnež, umetnik, ki ga upodablja vrli Lance Henriksen (droid, Bishop iz Aliens / Osmega Potnika) - ziher naključje, ja. Drugi link je Kara, ki upodablja hišno pomočnico, očitno deležno zlorab. Tretji link je Connor, strog, preračunljiv, odločen. Connor je posebna veja androidov, ki so zdizajnirani za pomoč roki pravice. V preview igranju, ki sem ga dal čez, je občutek upravljanja z liki zelo intuitiven in ne pušča občutka, da si veliko (nehote) izpustil. To me pri interaktivnih in vodenih igrah vedno malo skrbi; kaj bom zamudil, ker bom spregledal. Moram reči, da v preigranem delu igre nisem imel s tem težav, uporabniški vmesnik je lepo skreiran in logičen. Je pa potrebno pristopit k igranju bolj odprte glave, vsaj kar se kontrol tiče. To velja za vse igre Quantic Dreamsa. Kako dobro so navlekli na čustveno plat, vam pričara igra sama; z zasnovo zgodba vzbuja občutek, da igramo film in vlogo tistih, ki so odrinjeni na rob družbe. No, tehnično je temu res tako. S to izjemo, da so naši glavni liki pač sintetične krvi in odkrito novodobni sužnji. To seveda povzroča vrsto trenj v (človeški) družbi, izjemno visok in naraščujoč delež brezposelnosti, itd, itd. Ne bi preveč kvaril vtisov z razkrivanjem vsebine. Dejstvo pa je, da ima svoboda, kar velja tudi za kritično (torej svobodno) razmišljanje, svojo ceno. Nehote in upravičeno se vprašam, koliko le-te že plačujemo ljudje. Za konec vas vabim, da obiščete naš YouTube kanal, kjer je na voljo nekaj video vsebin, vključno s prikazom igralne tehnike, samega gejmpleja in nenazadnje, intervjuja z namestnikom kreativnega direktorja igre. Ah, in nekaj mojih samogovorov na dolgi in pozni vožnji v Prago. KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 1. del (start) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 2. del (vožnja) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 3. del (čvekanje) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 4. del (event day) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 5. del (gameplay preview) View full article
  4. 8 points
    Pa je našel pot do dnevne sobe. Stari FHD Sony 65" se je poslovil in prispel je nov 4K HDR OLED 65" A1. Oh-my! Bruto teža škatle 50kg. Neto TVja pa cca. 10kg manj. Visočanstvu sem namenil nov Vogels nosilec, ultra slim. Naročen preko Amazona. Pri nas ti trgovci skušajo uturit prav vse, čeprav je res, da po VESA standardu paše. AMPAK; če ni optimalen pač ni. Slikaj se. Počakal dodaten dan, dva in viola! Bodite pozorni na sliki, kjer kažem konektorje; stojalo omogoča rahel naklon spodnjega dela navzven (proti sebi), spustita se dve tački, ki ustvarita lepo dostopen prostor do kablovja. Hvala svetim očetom, da gredo kabli vertikalno iz televizorja. Izjemno za hendlat kable. Nekaj sličic. Zadeva se še ni ulegla, moram pa povedat, da so barve adiiiiiiiijo. To ne moreš verjet, kakšna je razlika. HDR vsebin sploh ne omenjam. SIOL TV HD programi so dobesedno na sterodih, barve oživele, slika dodatno glajena, noro, kakšna razlika. PS4Pro je s HDR podporo tako živobarven, da je na trenutke dobesedno boleče za oči. Ampak se še nisem poglabljal v fine tuning nastavitve in kalibracije, ker so cela znanost in sploh nimam časa. Dodatno sem zamenjal AppleTV v 4K HDR in naj poudarim; ne se pustit nategnit, da vsak HDMI kabel paše. Dejstvo je, ne potrebujete kabla za 50 ali celo 100EUR, kar vam bomo skušali uvalit trgovci. Je pa izredno pomembno, da gre za Premium High Speed kabel po HDMI standardu. Recimo takle, je odličen. Cena na Amazonu; manj kot 15 EUR kos za 3m. AppleTV 4K ima tako vgrajen HDMI test kabla in če ni ustrezno hitrih signalov ne bo šlo. Poleg tega je na A1 televizorju potrebno vklopit "obogaten" 4K način, ki na dveh od štirih HDMI portov, omogoča 4K s HDR podporo. Sicer so vsi HDMI porti 4K. Nadalje, moram pohvalit Acustic Surface tehnologijo, ki s tresenjem displaya proizvaja zvok. Sonyeva pogruntavčina o kateri sem precej prebral, predno sem se odličil za nakup televizorja. Prehvaljen je praktično povsod, ko ga doživiš v svoji dnevni, s polnimi barvami se pa nevede razlezeš v nasmešek. Zelo zadovoljen! Zvok je izredno pomemben in v tem trenututku nimam namena nabavljat nobenih dodatnih wooferjev, soundbarov in podobno. A1 se tu izkaže! Zadovoljen, še enkrat. Moram poudarit, da me je od nekdaj mikal barvni LED surround; patent, ki ga fura Philips (Ambilight) že nekaj časa. Na trgu tudi poznam 3rd party rešitve, ki omogočajo enako (ali boljšo?) izkušnjo za sleherni TV. A samo zaradi Ambilighta ne bi menjal aparata. OLED HDR je tako bajno fantastičen, dejansko ne potrebuješ prav nobene dodatne barve. Pri tej velikosti televizorja, absolutno ne potrebuješ več ničesar. Zelo priporočam!
  5. 8 points
    Evo update... manjka še en regal/police za medije, stopnice še niso končane pa še kaj, npr. en hud fotelj, ampak v osnovi je pa to to
  6. 8 points
  7. 8 points
    Kako že pravijo? Iz heca rata deca. Včeraj se je ravno to zgodilo na račun moje šale (ali pač? ). Pred izidom Switcha sem namreč dejal, da ga ne bom nabavil, saj ga bom tako ali tako dobil za rojstni dan. Pri meni je vse skupaj šlo v pozabo, medtem ko nekateri tega niste pozabili. In glej ga hudiča... za hrbtom ste mi skovali master surprise plan, ki ga nisem niti slučajno pričakoval. Vse od osebnega obiska do dveh daril. Ravno sem bil na nujni poti domov (nekaj urejamo doma in so me že čakali delavci), tako da sem presenetil @BuffaloSLO in snemalca na stopnišču od pisarn kjer delam. Itak mi nič ni bilo jasno. In nato se je začelo tako kot v prvem videju. Sorry @Cpt-Altekk, zgleda da boš moral več priti na forum, da te bom prej prepoznal po prikazni sliki. Prvi WTF moment, ko Buffalo reče: "Zato is vzemi dopust.", ob predaji NSFW kuverte. In nato ko se zahvališ in opravičiš, ker moraš nujno domov, se zamišljeno odpraviš do avta in študiraš kaj se skriva v njej. V ozadju se nevedoč odvija epic run chase, kjer kameraman skorajda več ne zmore dohajat. Video 2. Se vsedem v avto in že dam kontakt s ključi, nakar tik preden zaprem vrata avtomobila, slišim neko klicanje. Nato v zaprtem avtu slišim "MATEEEEJ!!!". Pogledam kdo kliče in ponovno Buffalo. Takoj mi je bilo jasno, da zadeva še ni zaključena, saj je nekaj skrival v roki za hrbtom (na srečo ni bila košara! ). In sledil je pravi mind=blown moment. Nintendo Switch! *add Switch commercial click sound* Mogoče se na videju ne vidi, ampak po licu mi je zdrsela solzica veselja. No, zvečer sem nato v miru pregledal vse skupaj. NSFW kuverta s KSi štempiljko! Vsebina NSFW kuverte aka prvo darilo: In glavno darilo: Več o konzoli sledi kmalu. Danes zjutraj najden! Še enkrat iskreno hvala vsem tako ali drugače sodelujočim za to presenečenje včeraj.
  8. 8 points
    Prav čudi me, da ni tema o tej igri? TRAILER O čem se gre? Mešanica Ninja Gaiden, Samuraj in Dark Souls/Bloodborne igre. Več si lahko preberite na sledečih naslovih: https://en.wikipedia.org/wiki/Nioh https://www.playstation.com/en-us/games/nioh-ps4/ http://www.ign.com/games/ni-oh/ps4-711566 http://www.gamespot.com/articles/nioh-is-a-brutal-return-to-form-for-ninja-gaiden-d/1100-6447134/ Datum izida: 08/02/2017 Žanr: Akcija / igranje vloge ( Role-Playing Game ) Založnik: Koei Tecmo Razvijalec: Team Ninja Igra bo imela več načinov, kako prikazuje sliko, PRO bo prišel do izraza. PS4, Option 1: “Movie Mode” This mode focuses on resolution over frame rate, offering beautiful high resolution graphics with stable 30fps PS4, Option 2: “Action Mode” Here the emphasis is on frame rate, providing a stable 60fps PS4, Option 3: “Movie Mode (Variable frame rate)” Finally, this option provides high resolution graphics with a variable frame rate that may go over 30fps. https://blog.eu.playstation.com/2016/11/03/action-rpg-nioh-to-be-published-by-sie-ps4-pro-enhancements-detailed/ PS4 Pro, HD display. Option 1: “Movie Mode” Stable 1920×1080 resolution with high quality anti-aliasing at 30fps PS4 Pro, HD display. Option 2: “Action Mode” Stable 1920×1080 resolution at 60fps PS4 Pro, 4K display. Option 1: “Movie Mode” Stable 3840×2160 resolution at 30fps PS4 Pro, 4K display. Option 2: “Action Mode” Stable 1920×1080 resolution at 60fps Lani smo dobili alpho in beto, kjer smo lahko igrali, jo preizkusili. Ta vikend pa so nam dali še zadnjo možnost preizkusa pred izidom (Last Chance Trial). In je fantastična. Igrate karakter po imenu William v letu 1600 na Japonskem (v vlogi samuraja) , kjer se jo bojujete proti sovragom/sovražnikom/demonom klicanim Yokai... V tem zadnjem demotu/trialu imate dostop do prve misije + dodatne + prve misije v težjem načinu imenovana Twilight mission. Začnete demo v areni, kjer preizkusite stance system - sistem naravanosti? oziroma kako držite orožje visoka drža - moč in agresivnost, več napada, ampak z omejenim izmikanjem in blokiranjem. srednja drža - dober za obrambo, preprost za uporabo, včasih slabša moč napada. Ni primeren za napade z hrbta. nižja drža - primeren za izmikanje, glavni fokus tukaj je izmikanje, ko te sovražnih "udarja". Tipke in menuji te na začetku malo zmedejo, ampak dojameš kar hitro...tipke so malce drugačne....kvadrat je za hiter udarec, trikotnik je za močan udarec. Smisel igre so orožja, dodatki, buffi, oprema (čelada, oklep, hlače) z različnimi stati, kot v Dark Souls & Bloodborne. Pomembnen faktor je, da osvajaš skille - spretnost v igri, kjer potem unlockaš/odkleneš v igri za vsako orožje posebej !!! (tip orožja). Katana, Sword, Spear, Axe itd. Tudi tukaj imate soulse/duše - imenovane Amrita ipd....nadgrajute sebe ipd..... Izgled menuja - Gatsu Joker forum Kaj več pa sproti, v glavnem hitro danes naložite, odigrajte, saj če naredite 2 misiji, prvo in uno drugo, odklenete 2 DLCja: https://blog.eu.playstation.com/2017/01/18/team-ninjas-ps4-action-game-nioh-gets-last-chance-trial-this-weekend/ " For those who have the skill to make it through the Last Chance Trial, a number of extra rewards for the final game await you. Beating the Main Mission will net you the Ogress Headgear, whereas completing the Twilight Mission will give you a last chance to secure the Mark of the Conqueror and Mark of the Strong from last year’s Alpha and Beta. To access the Ogress Headgear in the final game, you will need to keep your save data from the Last Chance Trial so don’t delete it until launch! For Mark of the Conqueror and Mark of the Strong, you will be prompted to download DLC that you’ll also need to keep on your PS4 until launch. In-game, visit shrines to receive these “Boons” and reap the rewards!" http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1336062 Toliko na hitro, nisem nek hudi pisec tako, da mi oprostite Digitalno navadna https://store.playstation.com/#!/en-gb/games/nioh/cid=EP9000-CUSA07123_00-NIOH000PREORDPSN deluxe (season pass vključen) https://store.playstation.com/#!/en-gb/games/nioh-digital-deluxe-edition/cid=EP9000-CUSA07123_00-NIOHDLXPREORDPSN Retail trenutno najceneje ima BASE (365games in simpygames sta imela pod 40 funti pred tedni - pa sem pozabil naročiti hehe): http://www.base.com/buy/product/nioh-ps4/dgc-niohps4.htm Igra bo dobila še season pass, kjer dobimo sledeče: Dragon of the North – Venture deep into Japan’s embattled Northern provinces Defiant Honor – Fight in the bloody Winter Campaign of the Siege of Osaka Bloodshed’s End – Bring the Siege of Osaka to an end during the Summer Campaign P.S. Kdor je nor na DARK SOULS, BLOODBORNE, OMNIGUSHA? bo nor na tole....igrajte demo, pa debatirajmo.
  9. 7 points
    Ni prišlo po pošti, ampak vseeno.. na nekaj, kaj sma z ženo ful ponosna, da sma zgradila 😊 To je tud vzrok, da nisem več aktiven tu na ksiju... 😞
  10. 7 points
    Ker pošti ne zaupamo dovolj, sem kar osebno letel do LJ in nazaj Xbox onee!! Še ultra fancy Gears of War limited edition izvedba konzole ter (dodatnega) kontrolerja! Zahvala spet gre @japanboy, kateri si je po WiiU ter Xbox zaslužil naziv mojega uradnega "dilerja" konzol S pomočjo xbox game pass pa se exclusive že downloadajo! HVALA še enkrat @japanboy
  11. 7 points
    Pri meni je sicer bil božiček en malčken pozen, ampak je bil priden, kot še nikoli! Prinesel mi je odlično motoristično čelado, ter bluetooth komunikacijo za njo. Zraven je še dodal GoPro Hero5 Session z 64GB SDXC high speed kartico ter kupom montaž za kamero. Očitno sem moral bit zelo poreden priden dečko
  12. 7 points
    I'm in loveeeeee! Stranger Things duo (11 + Demogorgon).
  13. 7 points
    Dobil paket od @matej1990 haha bravo mojster Dobra, izvirna fora Switch si pa pozabil poslat, al kasneje pride ? in še malo klasike
  14. 7 points
  15. 7 points
    Libro mi je dovolil dvigniti paket 1 dan prej hvala libro
  16. 6 points
  17. 6 points
    nočem bit pizdek pa prilivat na ogenj, ker nimam nič od tega. dejstvo je, da sem šokiran, čeravno nisem bil zvest reviji že dolga leta, ker sem imel izjemno slabo izkušnjo s predsednikom. pač, ni šlo. kljub vsemu, izražam globoko spoštovanje. kakorkoli že, finance so sveta vladar, vsaj v tej dobi. in poudaril bi rad, da v kolikor ne bi bilo nekaj let precejšnje podpore s strani KSi članov, bi KSi že zdavnaj in n-krat zaspal na smetišču interneta. zadnja leta pa se financira predvsem kot hobi projekt iz lastnega žepa. ne jamram, ne tarnam, ne zahtevam. tudi nisem pretirano aktiven med srečanji, online razpaljotkami, itd.. sem zadovoljen s tem kar imam(o). in vse, kar priteče v KSi, KSi raztala brez prevelikega pompa! dokler boste vi, bomo mi, ki poganjamo sceno. hvala in srečno.
  18. 6 points
  19. 6 points
    Black and White Ne utegnem kaj podrobneje povedat in pokazat, moram it ubranit zadnje mesto
  20. 6 points
  21. 6 points
    Exclusivno kot edini trgovec imajo tudi tako imenovano "pro" verzijo kontrolerja Samo baje je kompatibilen edino z PS4 PRO konzolo?
  22. 6 points
    Evo pridem iz šihta in spet en paket Preden pa pokažem kaj je, bi se res iskreno iz srca zahvalil @BuffaloSLO @matej1990 @Cpt-Altekk. Fantje najboljši ste!!!! Res ne bi bilo treba nič pošiljat. Imate pico in pivo v dobrem, pa še trojanske vam prinesem Še enkrat iz srca hvala!! To je pa @BuffaloSLO-ovo maslo 100x hvala
  23. 6 points
    Tokrat preizkušamo vaše znanje z zanimivim kvizom. Prosim, da si vzamete čas in uporabite Google, da boste le odgovorili pravilno ;). Nagradna igra traja do 15.1.2017, naslednji dan 16.1.2017 pa bomo izžrebali enega, ki si bo lahko izbral eno izmed naslednjih iger: Bloodborne (PS4 Collectors edition) (zahvala gre @japanboy) Tearaway Unfolded (hvala @Ozi ) SingStar Ultimate party (dankešun @matej1990) Izžrebali bomo tudi enega, kateri bo dobil bon za nakup v PSN trgovini! Vso srečo vsem Loading...
  24. 6 points
    Čestitke obema nagrajencama Dajta me nekak kontaktirat :).
  25. 6 points
    Nagradna igra je končana. Čestitke vsem, kateri ste odgovorili na vseh 19 vprašanj pravilno! V žreb za nagrade gredo: @Bartala, @Bessie, @DrAlex, @ticko, @bersson29, @matej1990, @TheRealDeal, @Neliel, @conali in @Gato. Drugim pa želim več sreče prihodnič Za današnje žrebanje bom potreboval vašo pomoč. Na spodnji sliki vidite krog z desetimi številkami in krog z KSi uporabniškimi imeni. Dva uporabnika bi prosil, da napišeta eno številko od 1 do 10 in potem bom izžrebal dva nagrajenca, katera bosta dobila eno izmed zgoraj omenjenih nagrad. Imena bom razrezal, potem zmešal in po vrstnem redu dal na krog s številkami. Za vsako nagrado bom to izpeljal posebaj, zato so tudi možnosti, da obe nagradi pobere en uporabnik! Hvala za vašo pomoč
  26. 6 points
    Na PSX je bila najavljena nova posodobitev RE7 demota! S posodobitvijo je novo: PS VR podpora Pro podpora (4K) HDR podpora novi konci Itak sem takoj šel sprobat PS VR podporo in lahko z veseljem potrdim, da je le ta zelo dobra! VR opcija se vklopi v settingsih in ne v začetnem meniju, kakor je to sicer standardno v igrah z dodano VR podporo. Malo čudno, ker tako hitro spregledaš da ima demo VR podporo. Občutka slabosti ni niti malo! To je zadeva, ki me je najbolj skrbela! Nastavitev VR kamere: Po defaultu je nastavljeno vrtenje desno/levo s pomočjo preskakovanja po 30° (kar se lepo vidi v videju). Torej ko hočeš zasukati pogled, moraš desno gobico potisniti levo/desno in lik se zasuče za 30°. Zna biti zadeva malce moteča, ker ni mehkega prehoda, ampak je preskakovanje. K sreči je demo res zelo dober in ima polno nastavitev. Po par x preigranem demotu (več koncev in opcij), sem se poigral z vgrajenimi VR kamera opcijami. Da se nastaviti, da se sučeš normalno, tako kot da bi igral brez VR načina. Tudi pri tem nisem imel težav z občutkom slabosti in mislim da je to nastavitev, ki jo bom izbral ob preigravanju igre. Po VR testiranju, sem nato preizkusil še 4k in HDR. Igra je seveda precej bolj detajlna na 4k s precej boljšimi teksturami. Tudi svetloba je močno izboljšana napram VR načinu igranja. Svetlobni kontrasti so precej močnejši. Po preigranem, sem 100%, da se bom lotil preigranja celotne igre na PS VR. Zakaj? Kamera je precej bolj zanimiva v VR, saj je pogled dinamični in lahko gledaš tako kot bi dejansko gledal v strašni zapuščeni hiši, kjer se dogajajo čudne reči. Na primer v VR lahko pokukaš iza stene, nekaj kar je nemogoče brez VRa (vidno na zgornjem videu @5:15). Kar je najbolj zanimivo je to, da sem ves čas uporabljal to možnost in ko sem preklopil na ne VR način, sem jo dejansko pogrešal. Ta VR opcija, nagibanja glave s katerim lahko pokukaš iza podboja vrat na hodnik, je po moje sila zanimiva izkušnja v tej igri. Isto se da narediti tudi ob strelnem orožju. Ni se potrebno v celoti izpostaviti, ampak lahko le pokukaš iza vogala in streljaš. Sem se pripravljen odpovedati 4k in HDRu. Povrhu vsega pa VR tako ali tako sam po sebi ogromno pridoda na občutku prisotnosti v sami igri. Kakor koli, RE7 bo sick horror igra, ne glede na to kje se jo bo igralo!
  27. 6 points
    No moja trenutno nova pridobitev konzola Xbox One fat verzija zahvalim pa se lahko @Ozi ki je prodal tole zadevo sem izredno zadovoljen dela kot mora edino kontroler mi dela še preglavice ampak se bom privadil na prvi sliki je PS4 Slim 1TB ki je bil kupljen oktobra
  28. 6 points
    Evo, kipec je včeraj prispel po pošti, in je že na varnem v display case ^^ Hvala še enkrat! Edit: Sorry, preview slike je zarotiran.
  29. 6 points
    Tnx za objavo Bessie, sem ravnokar mislil sam postat. Mi se na polno pripravljamo, imeli bomo ogromno, štirimetersko platno, odlično ozvočenje, najmanj pet postaj in deset arcade stickov. Iz našega društva bo vsaj 10 tekmovalcev, udeležbo pa so že napovedali nekateri top hrvaški in srbski igralci. Na voljo bosta tudi dva sticka iz naše nove serije, Brook superconverterj in druga arkadna oprema. Upam, da nas kaj obiščete! Za ostale bomo pa v živo na našem Twitch kanalu. Prenos in aktualni rezultati bodo tudi na uradni strani dogodka, ki jo je objavil Bessie. Lep pozdrav iz Društva Pretep.si
  30. 6 points
    @medenko1975 kam se ti tako mudi? Moja šoping izkušnja, razpakiranje in predstavitev ter kraki opis. No, včeraj sem se po hudem teasu od @BuffaloSLO, ki je že prejel svoje PS VR naročilo od iste trgovine, le spravil v Libro v Avstriji, čeprav so mi še dopoldan zatrjevali da ne morem dobiti en dan prej. Ko sem prišel v trgovino, so brez težav paket postavili predme in se lotili računa. In tukaj se je začela panika... Računa ne gre izdati. Itak, ker se prodaja prične šele danes, 13. Ona začne razlagat, da mi ne more dati paketa, ki stoji pred menoj, ker ne more narediti računa. Mrak na oči... Sem hitro začel razlagati kako en prijatelj že ima očala in jih je isto kupil v pri njih. Je malo poštudirala in se spomnila, da mogoče pa bi šlo malo zaobiti zadevo in res... Račun je bil uspešno izdan. Hvala teta, ki te nisem razumel kaj mi razlagaš ob izdaji računa zaradi hitre govorice. Itak sem takoj v avtu odprl škatlo, da se prepričam na lastne oči ali so zapakirali pravo robo. In potem ko sem prišel domov: Libro, skriti sponzor. Klasično Sony pakiranje, da že na daleč veš da gre za PS znamko. Obvestilo, da sta potrebna PS4 in PS kamera. Reklama za uradnejše PS VR igre. Zadnja stran škatle. Vsebina na demo disku, ki je priložen! Ja, nostalgija demotov je zagotovljena. Zanimiva opazka, kjer piše da je bil moj PS VR narejen že maja 2016! Tekstovni opis vsebine (kasneje sledi še v slikovni izvedbi). Škatla v škatli, ker je to očitno nekomu pri Sonyu zelo všeč. Hitrih navodil ni mogoče spregledati in so zelo idiot-proof. Vsebina z opisom in slikami. Korak za korakom kako priklopiti PS VR na PS4. Tako zgleda shema celotnega priklopa. Kablov je veliko! Na koncu je še povezava kam se obrniti na pomoč s QR kodo. Kablovje je zloženo v posamičnih škatlicah. Še celotna vsebina brez PS VR. Vse skupaj je res zelo dobro označeno in v kombinaciji z navodili ni mogoče ne znat priklopit. Tudi stara mama bi znala. Ogromna help navodila. Redki biser dan danes, ki pride še kako prav! Krpica iz mikrovlaken s PS potiskanim vzorcom in logotom. Mogoče se sprva zdi odveč, ampak nikakor ni. Že prvi dan je prišla prav. Bistvo celotnega nakupa! Očala še z neodstranjenimi zaščitnimi folijami. V žico vgrajen kontroler služi za vklop/izklop očal, vklop/izklop mikrofona in spreminjanju glasnosti slušalk. Kar bi si žele je sponka, ki bi si jo zapel na majico. Sedaj vse skupaj binglja ob telesu in priložene slušalke posledično vleče ven iz ušes. Posebej če se veliko obračaš. Spodnja stran očal. Na levi je vgrajen mikrofon, na desni pa gumb za približevanje očal očesom. Uporablja se praktično vedno ko si nadeneš in snameš očala. Fini dodatek so štirje PS simboli, ki so lepo vidni na gumi, ki obda obraz in pričara praktično popolno temo. Še leče brez folije. Na sredini je viden proximity senzor, ki je kanček večji kot na mobitelih. Služi za prikaz slike na očalih samo takrat, kadar so dejansko nadeta (senzor zazna ko je nekaj pred njim). Medočesne razdalje se na očalih mehansko ne da spremeniti, se pa jo zato da spremeniti programsko na samem PS4 s postopkom kalibracije. Obraz moraš kameri približat čisto na blizu in nato ročno popraviti center vsakega očesa. Na podlagi tega se nato zmeri medočesna razdalja. Če dobro pogledaš je med lečama na gumi viden tudi PS logo. Spodnja stran PU (process unit) škatlice v kateri se zgodi VR čarovnija. Na sliki se na sredini vidita 2 gumijasti nogici (kot na originalnem PS4) in PS plastični simboli v vseh štirih kotih, ki prav tako služijo kot nogice (kot na PS4 Slim). Moram povedat, da se PU škatlica gunca na ravni podlagi (PS4 sindrom). In tako sta takoj zasedena oba dva USB priključka na PS4 (en je za slušalke, drugi pa gre na PU). PU enota ima luštno narejen priklop za očala. Simboli se morajo ujemati na PU škatlici, kot na kablih. Itak so spret PS simboli. Gre za priklop glavnega VR kabla na PU enoto. Tale glavni kabel je konkretno odebeljen za dobro mehansko zaščito, saj se valja na tleh. Verjetno se bo pogosto zgodilo da bo kdo tudi stopil nanj. Skratka je res robustni na oko in otip. In potem Sony vse uniči z rdečo LED diodo. Kje so dobili rdečo?!? Zakaj ne oranžna tako kot na PS4? Curse you Sony! No, druga barva je še bela. Več o pomeni barv na PU pa tukaj: PS VR: Processor unit light indicators Enak postopek za priklop glavnega VR kabla na sama očala. Ista "mini uganka" s PS simboli. Ja, rdeča LED dioda res ne paše zraven. No, ko je končno bilo vse priključeno je bil čas za vklop. Itak se je takoj pojavil update. Po hitrem updejtu, so sledila video/tekst navodila kako si pravilno nadeti in sneti očala. Hitro sem še skočil pod settings, kjer se pojavi nova opcija: PS VR nastavitve: Lahko si spremeniš svetilnost ekrana (default je na max). Na max ni svetleče motečo, ampak čisto v mejah normale, da je prijetno za oko. Velikost Cinema mode zaslona (small, medium in large). Small je resnično majhen zaslon, kjer je tekst težje berljiv. Medium je tako da zapolni cel pogled in je po moje najboljša izbira. Large pa je res velik zaslon, ki je precej večji od pogleda skozi leče. Pri njem moraš obračati glavo, če hočeš gledat. Navodila ki se prikažejo ob prvi priključitvi očal. Najbolj smešna izmed vseh navodil. Izpiše se ti da pomakni očala levo/desno/gor/dol, da ti bodo udobna. Kalibracija kamere. Pokaže kaj vidi kamera in jo usmeriš kar se da optimalno za sledenje. Kalibracija, kjer moraš očala iz različnih strani od blizu pokazati kameri, da prepozna vseh 9 sledilnih LED lučk na očalih. Prilagoditev medočene razdalje, če 3D efekt ni tak kot bi moral biti. Pokaže katera programska oprema je trenutno nameščena in lahko zaženeš ročno preverjanje posodobitev. bla, bla bla vsebina. No, potem je sledil precej dolg del "testiranja očal" in prvi vtisi so dobri. Prvo kar takoj opaziš, ko si nadeneš očala je to, da se moraš navadit na nekoliko neobičajni proces nameščanja očal na glavo. Ekran si moraš z gumbom na spodnji strani oddaljiti kar se da proč, nato pa z eno roko prijeti za rob, ki nato stoji na čelu, z drugim pa gumb na zadnji strani nad vratom in povleči v nasprotni si smeri. Pri tem se obroč, ki sede na glavo razpre in očala si lahko postaviš na glavo. Ko spustiš, se mehanizem sam do neke mere zategne. Nato z obročkom na zadnji strani samo še pritegneš, da so čvrsto na glavi. Ekran ponovno z gumbom približaš in si ga potisneš pred oči. Očala so res zelo udobna na glavi. Brez težav jih nosiš tudi več ur skupaj. Nič ne žulijo ali tiščijo. Sam proces da si nadeneš očala torej ni težak, vseeno pa zahteva previdnost, saj očala ne izžarevajo robustnosti. Prej obratno. Delujejo kar nekoliko ceneno zaradi vseh teh plastičnih delov. Pač dokler ti ne padejo na tla in ne presiliš pasa, potem verjetno nima kaj bit. Ko imaš leče/ekran pred očmi, ti na obraz in nos sloni guma, ki preprečuje vstop svetlobe. Žal to pomeni tudi nekoliko znojenja, kadar je topleje. Posledično se lahko zarosijo tudi leče, kar se je v mojem primeru tudi zgodilo. V takšnem primeru pride prav priložena krpica. OLED ekrani so bomba, zaradi čiste črnine in bujnih barv, ampak ne bi rekel da so že kičaste. So v mejah normale. Kar se same slike tiče je mehka. Definitivno vidiš piksle na zaslonu. Ene igre imajo izrazitejše, spet druge manj. Tu se definitivno vidi, še največja možnost za izboljšavo. Težava nastane, ko je kaj bolj oddaljeno. Takrat več ne vidiš detajlov. Na primer črk ne moreš prebrati na malenkost večji razdalji in se moraš zato premakniti bližje. Na 1080p TVju bi na takšni razdalji še lahko prebral črke. Nekako tako je še mogoče najbolj smiselno pojasniti. Ampak kaj češ, trenutna generacija pač ni delana z VR v prvi vrsti in zato trpi resolucija. Kar se leč tiče. Bližje kot si jih daš, bolj ostra je slika tudi na robovih leč. Vseeno pa je najostrejša slika na sredini leč. Očala sem prvo probal s priloženimi in-ear slušalkami. Niso nič ekstra, ampak tudi slabe niso. 3D zvok je zelo dobro narejen in se odziva glede na obračanje glave. Zelo natančno veš od kod prihajajo posamezni zvoki. Definitivno impresivna zadeva. Največja težava je bila, ker so mi priložene slušalke padale iz ušes ob obračanju glave. Težava je da se priključijo na konektor z gumbi, ki dobesedno visi ob telesu. Mislim da bi bila težava rešena, če bi dodali kakšno sponko, da si konektor pritrdiš na majico. K sreči imam še PS Gold slušalke, ki zelo lepo pašejo nad očala in ne padajo dol. Težavo sem imel le pri igri Headmaster, kjer udarjaš žogo z glavo. V Cinema mode sem sprobal Netflix in Star Wars Battlefront. Na large je gledanje/igranje težavno, ker moraš ves čas obračati glavo. Medium je tisti sweet spot, kjer imaš res občutek velikega TV pred seboj. Začuda tukaj nižja resolucija očal ni tako izstopajoča. Igre so zelo različne in nudijo res čisto različne igralne izkušnje. Ponavadi so tiste z PS Move podporo boljše. Na primer izredno dobro izpade Until Dawn: Rush of Blood, Wayward Sky, Job Simulator, PS Worlds (London Heist). Mi je pa zelo všeč Battlezone, ki se igra na Dualshock 4! Rigsi so začuda kljub zelo dinamičnemu gibanju igrabilni, ampak je res da sem jih sprobal le na newcomer mode, ki zakrije del ekrana in je primerne za VR začetnike. PS VR demo disk meniji: Vse je 3D: banerji, teksti, "snežinke", kontroler. Kontroler sledi tvoji dejanski poziciji v rokah. Until Dawn: Rush of Blood je prekleto dobro narejena igra! Tako kot originalna igra, ima tudi ta jump scare efekte in kljub temu da jih pričakuješ, te vedno dobijo. Že uvod je hudo narejen. Zanimivo da je tekst v screenih zelo težko berljiv, v očalih se brez težav bere. Ko uporabiš 2 PS move kontrolerja. Eden boljših občutkov. London Heist si izposodi enako finto. Here They Lie - edina igra, ki mi je povzročila neprijeten občutek slabosti. Sem kar začel švicati med igranjem. 5 minut daljši demo in se ne bi dobro končalo. Tukaj je nadzor res katastrofa. Nato pa se začnejo še cele sekcije premikat. Bruh material! Job Simulator - igra narejena samo za zabavo. Ima zelo dobro uporabljene Move kontrolerje, ampak sem jih ob prvem igranju imel nastavljene za preširok prostor. Posledično nisem mogel početi takšnih bedarij za svojo pisalno mizo, kot sem upal. Aja, enkrat sem tudi orng nehote udaril v steno. Noro dober je Kitchen demo (Resident Evil 7), ki te res pribije na stol s svojimi nepričakovanimi efekti. Zdaj vem zakaj so bili na prireditvah igralci tako navdušeni nad tem demotom. Na koncu ugotoviš, da je plošček s priloženimi demoti res nujno potreben. Močno priporočam igranje demotov pred nakupom. USA verzija jih ima precej več. Live stream pri VR ni možen s 60fps. V včerajšnjem live stremu se je meni in Buffalu zgodilo da je strem sprva delal normalno, nato se je pojavil audio zamik, ki je postajal vse večji, na koncu pa se je pojavilo hudo zatikanje slike. Glede na to da se je zgodilo obema, bi rekel da gre za težavo z VR ali pa z VR demo ploščkom, ki mora ves čas preklapljati med igrami. Težava streamov je slabša kvaliteta in predvsem precej obrezana slika. Tako sploh ne vidiš vsega, kar se v očalih vidi. In seveda ne občutiš VR prisotnosti, ki jo lahko samo če jih probaš. Včerajšnji live stream priloženih demotov: Še USA demoti: Playroom VR še zdaj ni mogoče prenesti iz SLO PS Store in slabo kaže. Od držav, ki dobijo PS VR v drugem vali, je samo Madžarska tista, ki ima v PS Store VR igre. Edine 3 igre trenutno na voljo s SLO računom: Kot kaže bom moral aktivirati USA račun za VR igre. To je zaenkrat mislim da vse kar se prvega vtisa tiče. Če koga kaj zanima, pa naj kar vpraša.
  31. 6 points
    Ha! Simulator slabosti je pri meni že en dan pred izidom. Da mi jutri več ne bo tako slabo. Pa še malo reklame zraven.
  32. 6 points
  33. 6 points
    Po vec kot dveh mesecih, so mi iz Club Nintenda koncno poslali tole trofejo. Tako kot za HALO 5 LCE, sem tudi za tole uporabil podjetje Cheaper&More, ker drugace bi mi samo zavrnili narocilo. Odlocit sem se moral med temile in po moje je tale kar najbolj kul. Sem bil pa zelo prijetno presenecen nad kakovostjo. Ne vem koliko lahko razberete iz slik, samo to ni plastik fantastik ampak zelo konkretna, trda in tezka zadeva. Da bi tole zeleno (ki se lahko sname s stojala) zalucal v enga tako kot v igri, bi bil efekt kar enak.
  34. 5 points
    No nekaj uradni slik presenecen sem nad konzolo izgled zelo dober vredna nakupa
  35. 5 points
    Po spletu nič kaj omembe vrednih okoliščin, sem se namesto z letalom odpravil na pot s svojim avtomobilom. Ob 6h popoldne, v dežju in turobnem popoldnevu. Na hitro sem zavil na črpalko, dotočil gorivo, pograbil vrečko nujnega živeža in pičil dalje. Navadno venomer izkoristim situacijo in si poleg vzamem družbo, tokrat žal ni bilo dovolj časa in sem dolgčas za volanom izkoristil za neke vrste vlog zapis odprave. A en posnetek šteje za vlog? 🙂 Nepomembno. Kako (bolj ali manj) spretno sem se odrezal, vam predstavljam v štirih video klipih objavljenih na našem YouTube kanalu. Od tega so trije vezani na samo pot in preganjaje dolgčasa s samim seboj, zadnji pa je dejansko osredotočen na sam event oz. video intervju z namestnikom kreativnega direktorja igre pri Quantic Dreams, gospodom Gregorijem Diconujem. Povsem na koncu, zadnji trije deli prispevka so prikaz igralnosti, neposredno zajete iz gejmpleja. To so tudi sekcije, ki smo jih preigravali. Nekateri so prišli tudi dalj od tega, kot omenjam v nadaljevanju. Ko sem naposled prispe l v Prago, odsmrčal nekaj ur prepotrebnega spanca in se za silo okrepčal pri hotelskem zajtrku smo peške odkorakali do mesta eventa. Fantom iz Sony PR za Češko in Slovaško kapo dol, cel dogodek je bil solidno pripravljen, z veliko jedače in pijače, prigrizkov, sladic in predvsem z zatemnjeno sobano z igralnimi konzolami. Še nikoli v življenju se mi namreč ni pripetilo, da bi me nekdo zaprl v sobo za 3 ure in pol z namenom, da se moram igrat. Sedaj ste tu, čas je da preizkusite igro … Igro sem predčasno prekinil, ker si nisem več želel kvarit igričarske izkušnje. Detroit: Become Human te povleče… ne, ne. Posrka te v gejmplej in igra se odvija kot blazno dober interaktiven film. Tega smo od Quantic Dreamsa sicer vajeni, a vseeno, ta igra je na novem nivoju. Ko sem se kasneje menil s kolegi, smo si bili podobnega mnenja. Urednik s Slovaške je izjavil, da ga skrbi, če je igra dovolj dolga, ker je imel občutek, da je v tistih dobrih treh urah videl že toliko, da ima občutek, da je prispel takorekoč do konca. Bojazni bojda ni; obljublja se okvirni igralni čas desetih ur. Nekaj več ur za preigravanje komplet kombinacij. Ker je do izida igre še malenkost več kot mesec dni (ironično, 25. maja smo nekoč praznovali dan mladosti ali Titov dan), velja še vedno kup PRESS omejitev. Omeniti velja precej novega slikovnega materiala, ki je na ogled v članku samem. Kar je sedaj dokončno jasno je dejstvo, da Kara ostaja in igra glavno vlogo. Če se je kdo spraševal kam je izginila po tech demotu iz PS3. She's alive!! Dobesedno. Komaj čakam, da zaženem igro na novo pridobljenem 4k HDR TV aparatu, s poveznjenimi slušalkami in ustrezno ambientalno temperaturo. Igra je odlična in sladokuscev ne bo pustila na cedilu. To si upam trditi. Celo tako zelo sem napaljen, da sem si igro naročil v pre-order, ne glede na destvo, da nam v uredništvo kani past en naslov. Poleg tega je pre-order dober izgovor za vnovično preigranje Heavy Rain naslova, ki bo krasna uvertura v D:BH. Kar se vsebine tiče lahko naposled izdavimo, da igramo zgodbe treh likov, treh Androidov, ki jim "slaba koda" useka na slabše počutje. Nekega lepega dne, hočeš-nočeš začnejo dojemat občutke o tem, kaj je prav in kaj narobe. Posledično se začno evolvat v pravi AI. Umetna inteligenca v svojem prvem koraku prebujenja umeščena v vsakdan futurističnega mesta Detroit. Poudarek NI na sodnemu dnevu in Terminatorski različici vstajenja strojev. Poudarek je na socialni noti, v smislu kako prične stroj dojemat človeško družbo, čustva, moralne vrednote, ipd. Trije protagonisti slišijo na ime Markus, Kara in Connor. Markus je predstavnik, recimo temu l33t osebnih butlerjev, ki ga pod okrilje vzame intelektualnež, umetnik, ki ga upodablja vrli Lance Henriksen (droid, Bishop iz Aliens / Osmega Potnika) - ziher naključje, ja. Drugi link je Kara, ki upodablja hišno pomočnico, očitno deležno zlorab. Tretji link je Connor, strog, preračunljiv, odločen. Connor je posebna veja androidov, ki so zdizajnirani za pomoč roki pravice. V preview igranju, ki sem ga dal čez, je občutek upravljanja z liki zelo intuitiven in ne pušča občutka, da si veliko (nehote) izpustil. To me pri interaktivnih in vodenih igrah vedno malo skrbi; kaj bom zamudil, ker bom spregledal. Moram reči, da v preigranem delu igre nisem imel s tem težav, uporabniški vmesnik je lepo skreiran in logičen. Je pa potrebno pristopit k igranju bolj odprte glave, vsaj kar se kontrol tiče. To velja za vse igre Quantic Dreamsa. Kako dobro so navlekli na čustveno plat, vam pričara igra sama; z zasnovo zgodba vzbuja občutek, da igramo film in vlogo tistih, ki so odrinjeni na rob družbe. No, tehnično je temu res tako. S to izjemo, da so naši glavni liki pač sintetične krvi in odkrito novodobni sužnji. To seveda povzroča vrsto trenj v (človeški) družbi, izjemno visok in naraščujoč delež brezposelnosti, itd, itd. Ne bi preveč kvaril vtisov z razkrivanjem vsebine. Dejstvo pa je, da ima svoboda, kar velja tudi za kritično (torej svobodno) razmišljanje, svojo ceno. Nehote in upravičeno se vprašam, koliko le-te že plačujemo ljudje. Za konec vas vabim, da obiščete naš YouTube kanal, kjer je na voljo nekaj video vsebin, vključno s prikazom igralne tehnike, samega gejmpleja in nenazadnje, intervjuja z namestnikom kreativnega direktorja igre. Ah, in nekaj mojih samogovorov na dolgi in pozni vožnji v Prago. KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 1. del (start) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 2. del (vožnja) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 3. del (čvekanje) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 4. del (event day) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 5. del (gameplay preview)
  36. 5 points
    Bartala hvala tebi! Naj ti služi kot si želiš. Aja pa ne se ustrašit če boš mel medij v pogonu. Ker ko ga umakneš oz daš ven iz pogona spusti konzola živalske krike v stilu Gears of War sovragov. Ko boš probal, če še nisi, boš vedel o čem govorim.
  37. 5 points
    Izgleda da je 5.50 beta tik pred vrati. Nekateri v EU jo že imajo. Novosti: You can now delete notifications that you received so they are no longer floating on the dashboard. You can now hide games that you purchased in your library. No longer beta/demo will keep taunting you as purchased games. You can now turn on notifications through a shortcut once friends become available online. You can enable an option that allows every game that runs at a higher resolution on the PS4 Pro to get supersampling down to 1080p. Sistemska rešitev za tiste, ki imajo Proja, vendar ne mislijo kupiti 4K TVja! You can now create Teams on PS4 for various social activities like participating in a Tournament or setting up a chat. Super effective if you’ve got people that your team up with for certain games
  38. 5 points
  39. 5 points
    @japanboy nisem se mogel upreti Pa še lepo Batmana igram trenutno, tako da se bodo knofi lepo "ulaufali" @BuffaloSLO Teb pa ta barva ni všeč ane ?
  40. 5 points
    Smartboy, priklopiš telefon z USB-C vhodom in lahko igraš Nintendo GB/C originalne igre. Sicer je malo nerodno, ker uporablja programski emulator MyOldBoy! za dump igre iz "kasetke" in pa priporočljivo je imeti telefon na flight mode, da ti ne uletavajo klici in ostala sporočila na ekran. Jaz imam sicer Xperio XZ, ki uradno ni na seznamu podprtih telefonov apak dela bp, vedet moraš edino pot do dump mape na telefonu oz. kartici. Je pa tudi trik s katerim lahko igraš ciganske igre... ampak to lahko počneš že samo z emulatorjem, s Smartboyem pa lahko legalno uporabiš staro zbirko "kasetk" na sodobnem telefonu s podobnim občutkom in tipkami kot na originalnem Game Boyu. Naročil sem ga nekaj časa nazaj iz VGP, s tem, da slaba dva tedna kasneje se je pojavil tudi v EU trgovinah po približno enaki ceni, če ti carina prestreže pošiljko...
  41. 5 points
    same neke težke tehnikalije mate. evo, jest seb nabavu neki bolj simpl, za živce. kakopak, v slogu.
  42. 5 points
    No, mi je uspelo posneti zadevo. Ob 21:00 sem že mislil da ne bo nič iz wara, saj sta bila prisotna samo 2 playerja. No, čez kakšnih 20min pa se je že na veliko igralo. Ni bil ravno clan war, je pa definitivno bil war. Ekipi sta se hitro pomešali in nato je bilo samo še rdeči proti modrim. Ko bodo klani, bo verjetno lažje zorganizirati clan war. Spectator mode sploh ni tako slab, le težek je za upravljat. Malo si je potrebno nastaviti občutljivost in hitrost sledenja, ter naštudirati par gumbov za vodenje kamere. Sem pričakoval, da bo malenkost lažje vse skupaj, pa mi je kar dalo vetra BF1 režiranje. Še nekaj screenov: Pričetek nove runde s stampedom. Push na D! Hitro je bila vidna naloga Charlie ekipe - čuvanje E in F. ZIGA_1991 je bil praktično ves čas v specialnih opremah in je ves čas imel medic podporo. Vedno polna D in C: Samotni zavzem s tankom: Menjava mape. Na začetku vsi seveda na najbližji objective. Ena brez motečega vmesnika. AA je v tej mapi zelo uporaben! Poslednji upi modre ekipe na Bju. Juriš na C! Totalno sesut E: Light tank je sesul heavy-a (s pomočjo letal ): Pregled mape od daleč: @pa3k3132005 je rešil muk dveh gorečih. Stalna gužva na nebu: Poizkus ubranitve rdečih: BAR tank: Ena boljših poslikav tanka! Z vidno močnim libidom. Oh my! Po koncu par rund sem ob grozljivih prizorih in po zraku letečih trupel tako zamišljeno legel v posteljo. Vojna je traja še dlje, verjetno pozno v noč ali celo zgodnje jutro. Se še priporočam za kakšno snemanje.
  43. 5 points
    Folk vedno poda preveč obscurne reference, ter z nepoznavanjem vse zamre Lepim nekaj bolj aktualnega:
  44. 5 points
    Tako, danes mi je uspelo namestiti in preizkusiti PS4 beta update 4.5. Povabilo za beto sem dobil le na USA account. Na SLO, UK, JAP in GER nisem dobil nič. Povabilo pošljejo preko maila v katerem je redeem koda. Ko kodo vneseš ne dobiš obvestila da je na voljo update, ampak moraš ročno preveriti: Pojavita se dve opciji in tudi ko smo na novejši verziji, lahko naredimo downgrade na stabilno različico. Pri tem veljajo nekatere omejitve, ki bodo prikazane v nadaljevanju. Vmes ni šlo več delati screenshotov in sem moral slikati TV z mobitelom. Novosti (v nadaljevanju jih predstavim bolj detajlno in s primeri): Kaj ne deluje v beti: Omejitve pri downgradu: Storitve in popravila kadar je na konzoli beta firmware: Bla, bla, BLA, BLA,... Če se vrnem k nazaj omenjenim 4.5 novostim... Možnost priklopa zunanjega USB diska, s katerim lahko razširimo notranji spomin. Namenjen je le za aplikacije in igre! Disk mora imeti USB 3.0 podporo in mora biti velikosti med 256GB-8TB. Ob priklopu USB zunanjega diska se takoj pojavi obvestilo, da ga je možno koristiti kot razširljiv spomin: Najden neformatiran 1TB USB disk: Obvestilo, da se bo disk uporabljal le za aplikacije in igre: Obvestilo in obvestilo obvestila pred formatiranjem: Obvestilo o uspešnem formatiranju in navodila za USB disk: Vidljivost uspešno formatiranega diska: Kot zanimivost velja omeniti, da se disk sformatira v exFAT. Izbiranje na kateri disk se naj nameščajo igre in aplikacije: Kako varno odstranimo disk preden ga odklopimo iz konzole: Komaj ko dobimo to obvestilo lahko varno odstranimo USB disk (Windows XP style!). Quick Menu izboljšave Sedaj je možno kreirati, upravljati in povabljati v party kar iz hitrega menija (držanje na PS gumb). Party zavihek v PS4 meniju je sedaj postal nepotreben. Partyju lahko KONČNO naknadno spreminjamo privatnost. Torej če neko prične private party, ga lahko sedaj brez naknadno odklene in je javno viden. Prej je ostal takšen kot smo ga kreirali. Obvestila so sedaj združena v en velik seznam. Meni osebno tole trenutno sploh ni všeč. Prejšnja popredalčkanost mi je bila bolj všeč, saj sem takoj vedel za kakšno vrsto obvestila gre. Sedaj je vse skupaj nametano v en koš in je posledično manj pregledno. Posebej je težavno, če imaš veliko obvestil. Download in upload sekcija sicer ostajata, ampak sta zakopani pod options gumb in vprašanje koliko se bosta kaj uporabljali. Custom ozadja. Vzamemo lahko poljuben screenshot in ga spremenimo v ozadje. Screenshot je možno objaviti direktno v What's New tok novic. Lahko preko Share gumba ali pa kar preko okenca v What's New. Možen je vnos slike, teksta, taganje igralcev in nastavljanje privatnosti. Podpora GIFom v activities in socialne aplikacije! PS VR je dobil Blu-ray 3D podporo. Save game je sedaj veliko lažje downloadat ali uploadat kar preko options menija ob označeni igri. Možnost izbire barve profila, da se lepše prilega custom ozadju profila Kvaliteta slike v cinematic mode na PS VR je izboljšana Na seznamu neomenjena novost je tudi Boost mode, ki ga je dežen le PS4 Pro. Le ta izboljša oz. stabilizira framerate v igrah, ter izboljša nalaganje tekstur.
  45. 5 points
    Pa sem dočakal ... Naprava za mučenje ? ... Neee It's a Wheel Stand Pro ... Yaaay Pa še lepo se zloži vse skupaj Super zadeva. Priporočam vsem, ki ste na tesnem s prostorom in rabite stojalo za volan. Stabilna zadeva, hitro skupaj spraviš, hitro pospraviš. Sem pa naročil navadno verzijo za G29 (brez stojala za H shifter), pa so mi ga vseeno poslali zraven ... Kul Zdaj pa gasa bruum bruuum P.s. Slike sem zarotiral pa jih vseeno vrže v landscape pozicijo, slikat se mi pa ne da še enkrat, tako da obrneš glavo v levo pa je
  46. 5 points
    Koncno tudi jst lastnik Ps4 VR + cam 2,sicer je rabljeno,ampak samo en teden staro..praktično novo.
  47. 5 points
    Sporočam, da je 61. nagradna igra končana! izmed 21ih je bilo 18 pravilnih odgovorov. Vsi kateri so pravilno odgovorili, gredo v žrebanje, katero bo objavljeno jutri, enkrat proti večeru. Pravilno so odgovorili: @Sk3lt4h, @Bessie, @matej1990, @conali, @medenko1975, @bersson29, @Rossonerro76, @DrAlex, @dukaric1991, @AleksHO, @Bartala, @ticko, @Hemehroid, @Cpt-Altekk, @Jacobbey, @josko, @Samotar, @DavidPloj Hvala pa tudi @TheRealDeal in @Giogloorb, da sta z nepravilnimi odgovori omogočila drugim večjo možnost dobitka
  48. 5 points
    Bessie KSi user since 2002... (za pomoč pri drugem vprašanju)
  49. 5 points
    Od zbirke teh iger, sem pričakoval precej več, kot pa na koncu dobil. Še najbolj zanimiva in dolga je igra The London Heist. Vsebuje celo kratko zgodbo s tremi različnimi konci. Londonsko mafijo so zadeli zelo dobro (razvijalec je SIE London Studio, tako da težko da ne bi ), vse skupaj pa te popelje še globje, ko gangstersko (ja, lahko streljaš tudi postrani ) streljaš na vse kar se premika. Kar je briljantno pri tej igri je ročni reload. Le ta NI na gumb, zato moraš fizično z roko vzeti magazin in ga vstaviti v pištolo. Odlična ideja in implementacija! Opcija je tudi shooting range, ki jih je več vrst. Najbolj zanimiv mi je bil tisti, kjer si v sako roko zgrabil en Uzi, nato pa reload izvajal kar z virtualnim udarjanjem po mizi, kjer so bili pokončno postavljeni magazini. Na prvi pogled je strelišč veliko, ampak hitro ugotoviš, da jih je v resnici le 4 (?), ostalo so pa le izvedenke (tema, brez laserja,...). Škoda. Kar mi je najbolj žal je to, da ima igra velik potencial. Škoda zakaj je tako kratka. V kolikor bi zgodbo podaljšali, dodali nove lokacije, ter dodali nova strelišča, bi brez težav lahko igra izšla samostojno. Druga najbolj všečna igra je Ocean Descent. Na prvi pogled deluje kot da so trije različni potopi, ampak temu ni tako. Vsi so praktično isti, le eden izmed teh izstopa. Vsebuje zgodbo, je daljši (globji) in dejansko na tebi pusti pečat. Ja, to je ta slavni shark dive. Ostala sta praktično samo fillerja in ne pridodata praktično nič. Gameplaya dejansko ni. Ko zaženeš igro, lahko daš kontroler proč. Največ kar lahko delaš je sukanje in gibanje glave v prostoru. Vseeno je kul izkušnja, ki naredi vtis. Ponovno škoda da se niso raje osredotočili na ta en spust in mu dodali zgodbo, ter dolžino. Na tretje mesto bi uvrstil Danger Ball. Gre za slavno Ping igro v VR izvedbi. Le te nisem zasledil nikjer v predstavitvah, zato je bila prijetno presenečenje. Žogo odbijamo s ploščico, ki jo premikamo s premikanjem pogleda. Odlična gameplay mehanika! Možen je tudi spin ali močan udarec. Ai je precej težek glede na sicer lahkobno igranje. Sem bil kar presenečen. Vsak nasprotnik ima svoje moči, tako da višja stopnja ne pomeni le vedno hitrejše igranje. VR Luge je sicer zabavna igra, ampak grafika enostavno ni takšna kot bi mogla biti. Vse je zamegljeno in pred seboj ne vidiš daleč, pa še to le obrise. Isto so stopnje reciklirane, brez dodane svežine. Gameplay je sicer zanimivo narejen (z nagibanjem glave delaš ovinke), ampak ne vidim razloga. Igro bi lahko igral na kontrolerju in bi imel praktično enako izkušnjo. Bi rekel da je kontroliranje vsiljeno na VR. Škoda glede grafike v tej igri. Scavenger's Odyssey je sicer najdaljša igra izmed vseh (razdeljena je celo na 2 dela, skupno trajata 50min), ampak se mi zdi da je še najmanj zanimiva oz. izvirna. Gre za RIGSe postavljene v alien svet, s ponavljajočimi leveli in totalno brezvezno zgodbo. Igra se čisto linearno, ampak sploh ne veš v čem je smisel. Na koncu je edini highlight boss fight. Premikanje in predvsem skakanje prinese čuden občutek, ki spominja na slabost, vendar ni kritično. Se da odigrati oba dela naenkrat. Tako, na hitro skupaj spocano. Lahko pohvalim tudi odlično narejen začetni meni iger! Že le ta predstavlja sam po sebi mini igro, saj v vsaki dobiš žogo in različne efekte. Najbolj impresiven je od Danger Ball-a, kjer se žoga izjemno odbija in jo je zanimivo slediti. Res škoda da so tako reciklirali oz. delali določene igre čisto brez inspiracije. Vse skupaj močno spominja na to, da jim je zmanjkalo časa, igra pa je morala biti izdana na dan PS VR izida. Smešno oz. žalostno je, da first party razvijalec ne zmore pripraviti tako dobre izkušnje, kot na primer Batman: Arkham VR. Igre same po sebi niso slabe, le dodelane niso. Enostavno igre pokažejo premalo, sploh glede na ceno (40$). Realno so vredne polovične cene.
  50. 5 points
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...