Jump to content
  • BIOWARE CONFIRMS IT’S ‘DEFINITELY NOT DONE’ WITH MASS EFFECT GAMES
  • CD Projekt RED further condemns concept of microtransactions
  • The Outer Worlds will have enhancements on the Xbox One X but not the PS4 Pro
  • The Best Free MS-DOS Games Now Available From the Internet Archive
  • The Outer Worlds' Day One Patch is as Big as the Game

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/2019 in all areas

  1. 1 point
    Sony je uradno potrdil ime nove konzole... PlayStation 5! Res hudo presenečenje. 😃 Izid bo enkrat za božič 2020. Torej še dobro leto čakanja. Hkrati to tudi pomeni sočasen izid z novim Xboxom. Torej bodo razlike v drobovju verjetno še manjše kot so bile že ob izidu te generacije. Kontroler se obeta sprememb: Tresenje bo dobilo nadgradnjo in bo natančnejše. Odlično bi bilo nekaj sličnega kot je HD rumble na Switchu. Ima tako natančno vibro, da preko nje lahko ugotoviš koliko "žogic" je v kontrolerju. Triggerji (L2 in R2) bosta dobila nadzorovan upor iz strani razvijalcev. Torej programerji iger bodo lahko nadzorovali kako močno se bosta upirala triggerja. Glede na podan primer z lokom, sem prepričan da bo zadeva implementirana v The Last of Us 2 na PS5. Imam občutek, da bodo adaptive triggerji doživeli enako usodo kot touchpad na PS4. Ob začetku so ga na veliko uporabljali, sedaj pa ga noben developer več ne povoha. Tudi tresenje triggerjev na Xboxu ni bilo preveč popularno, razen v dirkačinah (Forza). Zvočnik bi naj bil deležen izboljšave USB type-C priklop! Večja baterija Povečana teža, ampak bi naj bila še vedno manjša kot Xbox One kontroler z baterijami. Sam prototip PS5 kontrolerja bi sicer na izgled naj bil precej podoben sedanjemu na PS4. Še nekaj potrditev od prejšnjih špekulacij: Ray-tracing bo imel namenski hardware v GPUju. Bluray pogon bo sprejemal ploščke do 100GB in imel 4K podporo. Inštalacija igre bo sedaj razdrobljena. Lahko bomo namestili le single player ali multiplayer komponento. V kolikor bomo imeli nameščeno celotno igro, bomo lahko prihranili prostor z izbrisom le SP ali MP dela. Super za igre tipa Battlefield in Call of Duty, kjer se po preigrani kampanji več ne dotaknemo singleplayer komponente. UI vmesnik za igre bo imel boljšo integracijo. Sedaj bo možno videti multiplayer strežnike ali pri kateri misiji smo ostali, še preden zaženemo igro. Vse skupaj bo vgrajeno kar v PS5 vmesniku. An Update on Next-Gen: PlayStation 5 Launches Holiday 2020 Exclusive: A Deeper Look at the PlayStation 5
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...