Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/19/2011 in all areas

  1. 15 points
    HouHouHou! Na sporedu je VELE nagradna igra z DVEMA bogatima nagradama. Aham! Prva nagrada, ki jo v sodelovanju s KSi poklanja vele cenjeni PLAYGAME.BIZ je ničmanj kot pazi zdej - igralna konzola NINTENDO 3DS! Druga nagrada, ki jo poklanja über GOBLIN.SI pa je über X360 gamepad - GOW3 EDITION! A must have za vse Nintendo frike in GOW3 fanatike (hords 'n' staff). V tokratno VELIKO nagradno igro uvajamo novost. BODITE POZORNI: ZA SODELOVANJE JE POTREBNA LE REGISTRACIJA na KSi in odšpilanje ene (1) runde nagradne igre "Nabij Božička". Po opravljeni igri, oddaj svoj score in že si v bobnu za žrebanje ene izmed nagrad. TOP SCORE NI POMEMBEN! ŠTEJE LE ODDAJA TOČK!
  2. 14 points
    Rafko: nauči se uporabljati (igričarske) forume. Ne moreš priti v temo Gearsov, povedati, da ti ni kul in se čuditi, da nekdo od tebe pričakuje tudi kaj argumentacije. Nadaljno, dajati imena tistim, ki niso tvojega mnenja. Ni vsak fanboy samo zato, ker mu je nekaj dobro, kar tebi ni. Jaz se sploh ne morem označiti za true igralca Gearsov, pa vem, da je zato, da se sploh govori o temu, da gearsi niso dobra igra, potrebnih en par zelo močnnih argumentov. Ti se niti potrudil nisi v to smer. Glej Bessieja. On je napisal, kaj mu ni dobrega na gearsih. Zato bo dobil veliko bolj spoštljiv odgovor. Na koncu vsega reči, da je to itak tvoje mnenje in zato sveto ter nedotakljivo. Ja, ker zdaj, ko imaš mnenje, lahko blekneš katerokoli neumnost in ti morajo ljudje spoštljivo kimati... Ne gre tako. Bessie: prvi pogoj, da postaneš dober, je, da opustiš razmišljanje v smeri: Ne, te ne preseneti. Ne, če si dober. Zameriti igri to, da zahteva, da si dober in da obvladaš premikanje, je fail v sami osnovi kompetitivnega razmišljanja. V Gearsih je premikanje umetnost in največji skill. Sprva je grozno za folk, navajen običnih shooterjev ali pa 8-way hack'n'slashev. Če zameriš tistemu delu igralnosti, ki za razliko od študiranja mape, spawnaov in splošnih strategij, zahteva tudi veliko prakse in hkrati dela eno igro edinstveno, potem ne boš prišel nikamor in boš slabTM forever.. ..v vseh dobrih igrah. Moraš pač iti s tega, da za dobre igralce premikanje še zdaleč ni random in jih NE PRESENETI, kar pomeni, da moraš premikanje analizirati in ga čimbolj aktivno uporabljati za nadigravanje nasprotnikov. Gearsi so premikanje. Če se slabo premikamo, smo lahko še taki majstri merjenja in strategije (eh, verjetno itak nismo), a ne bomo prišli daleč. Zameriti temu pomeni le eno: ne znamo se premikati in smo preslabi, da bi se naučili. To pa zato, ker ko enkrat razumemo vsaj osnove, igra prav zaradi kompleksnosti premikanja postane zabavna. Začnemo ceniti, ko nas folk outplaya s premikanjem in s časom začnemo tudi mi dojemati načine za nadigravati folk. Zdaj, za začetek je treba razumeti, koliko daleč moramo biti od enega elementa mape, da bo naš lik ob pritisku A gumba začel slajdati vanj in da ne bo naredil običnega prevala. Seveda tudi preval ima svoje finese. Ko naredimo preval, lahko tiščimo smer in ko pride ven s prevala, bo naš lik obrnjen v smer, ki smo jo tiščali. Skok s prevalom preko vogala in nato obrat za 90 okoli vogala je tako občutno hitrejši način premikanja, kot pa tek in nato počasno zavijanje ter spet tek. No, naslednja stvar je cancellanje. Treba je v nulo razumeti, katere poteze se dajo kdaj prekiniti z drugimi. Tek lahko kadarkoli prekinemo s prevalom, rajt? Rajt. No, to ni edina. Kar nekaj takih prehodov je, ki delujejo boljše, kot če bi samo eno stvar naredili, počakali in nato šli v drugo. Osnova naprednega premikanja je, da lahko slajd v zaklon tudi prekinemo. To pomeni, da za hitro premikanje, ki bo zmedlo nasprotnika, nas naredilo težjo tarčo in nam omogočilo prej priti tam, kamor pač hočemo priti, se ni treba nujno le odbijati od zida do zida. Prave ninđe ocenijo maksimalno razdaljo, kjer nam bo smer+A dala slajd v zid, nato začno slajdati in še preden se zalepijo v zid stisnejo nasprotno smer+A in instantno prekinejo slajd ter preidejo v nevtralno pozicijo. Od tu lahko potem izberejo nov cilj in zaslajdajo drugam, streljajo ali karkoli pač. To so smernice premikanja. V začetnem rushu za orožja je treba uporabljati prevale, ker so hitrejši od navadne hoje. Predvsem za iti okoli vogalov. Splošnih strategij, ki pa jih nekompetitivni igralci sploh ne dojamejo in potem samo s svojo prisotnostjo zjebejo cel team, pa je še cel kup. Šprint po orožja/taktične položaje Primarni cilj vsake multiplayer mape je pobrati power weapone. Treba je razumeti njihov pomen v areni in vse prednosti, ki nam jih dajo. Treba se je dobesedno zmeniti, kdo bo šel po kaj. Ker če ne bomo tega naredili mi, bo to naredil nasprotnik in začel talati headshote z enega kilometra, medtem ko mi tečemo okoli s pištoljcami. Seveda ni dovolj le en, ki reče "jaz imam rakete!". Cele odprave se delajo za to. Navadno so power orožja naštimana tako simetrično, da lahko teama do njih prideta hkrati. Zato je treba na najpomembnejše, če jih hočemo dobiti, poslati pogosto več kot enega. En, navadno tisti, ki bo potem uporabljal, teče na samo stvar, en lahko prevzame vlogo backupa, ki ga bo kril, medtem ko se približuje orožju. En lahko teče čisto zraven njega z namenom, da ga pobere, če ga downajo in en lahko medtem šprinta behind enemy lines z namenom, da flanka in "na izi" pobije folk, ki se preveč osredotoči na našega pobiralca power weapona. V glavnem, power weapone je treba dobiti. Za vsako mapo moramo tudi razdelati plan, kakšen je optimalen potek, če dobimo weapon in kaj narediti, če nam poskus spodleti in dobi pozicijo ter orožje nasprotnik. Nevtralna igra Dobro, za masterje igra ni nikoli nevtralna in proji imajo vedno nek cilj, ki ga hočejo doseči. Dobri igralci ne tavajo levo desno. Ampak ok, recimo, da je začetni šprint mimo. Kaj potem? Preverimo, kdo od nas ima kaj močnega, kje so naši in katere pozicije je treba prekriti. Kje so ozki prehodi, kjer bo verjetno nasprotni folk pritekel. To je sicer obramba. No, napad je še kompleksnejši. V igri 5 vs 5 ne moremo kar sami it v eno random smer in pogledati, kja je za enim vogalom. Ker če ne vemo, kaj je za vogalom, je to komot sawed off, ki nas čaka. Vprašajmo leaderja, kaj narediti. Kam se postaviti, komu pomagati. Če res ne vemo, kaj bi, se držimo enega zlatega pravila: boljše za ekipo bo, če celo igro ne nareidmo čisto nič in v kotu stojimo kot en kup dreka, kot da gremo v akcijo in končamo na -5 K/D razmerju. Raje nas ni. Treba je vedeti, kje nam je mesto in če menimo, da nismo sposobni ubiti nekoga v head on obračunu, potem se raje celo igro držimo nazaj in s streljanjem od daleč krijemo naše quarterbacke, jih pobiramo, če so slučajno downani in se omejimo na call-outanje (poročanje) o nasprotnikovih pozicijah. Seveda pa v take supporting vloge ne smemo iti z namenom, da tam ostanemo. Treba je razumeti, da to ni 11 vs 11 fuzbal, kjer smo lahko vedno na golu ali vedno le štoper, ki samo zbija žogo. Vedno, ko je prilika moramo tudi poskusiti narediti tisto, kar bi moral narediti vrhunski igralec/leader. Pač, balansirajmo naše poskuse učenja propisnih, agresivnih prijemov s tem, da ekipi ne naredimo preveč škode s tem, ker umiramo. Poskusimo igrati pravilno. Prevzemajmo odgovornosti in iniciativo. Napadimo, ko ocenimo, da je res treba. A če vidimo, da smo v boju ali po splošnih skillih deklasirani, pojdimo nazaj v podporno vlogo, dokler se stvar ne skulira. Aja, še to. Naučimo se bežati z dvobojev. Ko hodimo po mapi vedno razmišljajmo tudi o tem, kam in kako bomo zbežali, če iza vogala kar naenkrat pritečeta dva nasprotnika. Kje je naš najbližji igralec, ki nam lahko pomaga in za kateri zid se bomo s shotgunom vkampirali, če nas slučajno kdo napade in smo v podrejeni poziciji. Najslabši je folk, ki misli, da mora tedaj, ko nastanejo problemi in umira, samo še bolj močno držati gumb za strel. Car je tisti, ki zna v pravem trenutku zbežati in narediti plus za ekipo. No, še večji car je tisti, ki kar pride in tri bumbarje, ki se pojavijo za vogalom, kar ubije... Ampak če berete to, potem ste verjetno na diametralem nasprotju takega carja. Zato ja. Počutite se dobro, ko spizdite z nevarne situacije in veselite se, ko folk, ki je tekel za vami nato pride zasedo, kjer jih čakata dva vaša soigralca. Ne res, point igre je, da ekipa zmaga. Ok, banalno, ampak današnje igre, tudi če so nevemkako ekipno taktične, imajo čez nataknjen še nek sloj fancy schemncy statistik, medaljic in nekih ego-boost dosežkov, zaradi katerih folk čisto pozablja, da je cilj, da zmaga ekipa, ne pa da nujno on pride z 10/0 rezultatom skozi.O No, zdaj, morda mi bo kak veteranjos tu ugovarjal, češ, zakaj pa je sploh narejena statistika posameznih igralcev, ranking in podobno? Preberite še enkrat prejšnji odstavek. Ranking ni nič napram zmagi ekipe. Veliko iger poznam, kjer je folk rankan visoko, a igra tako, da njegovi ekipi gre na kuzlat. Zato naslednjič, ko pridete na idejo, da bi pizdili nekomu, ki je v gneči ubil nekoga, ki ste ga downali, štejte do tri in raje poglejte, kje je naslednja tarča. Seveda, če se potem trudite krasti kille le for the sake of it in tečete v že zaključene boje le z namenom, da bi pobrali nekomu kill, ste glih tako ritardi. Ampak no, če ste vi od daleč downali nekoga in pizdite folku, ki je bil čisto zraven in v akciji, da ga je ubil... ste ritardi.O z, no, da se vrnem. Lahko nekdo reče, da pa ranking je individualen in zato je treba kille "spoštovati". Jaz rečem, da nimate pojma. Ker spoštovanje killov in cilj, da se najbolj učinkovito premaga nasprotnika, enostavno nista eno in isto. Tu pa tam se uspeta prekrivati, a tu pa tam eno izniči drugo. In če se tu pogovarjamo o nekih teamih in strategijah, potem lahko samo eno od dveh drži, drugo pa je kvečjemu tko, če se zgodi.U Uhm, kaj še? Sigurno je še en kup tega. Kup strategij za specifična orožja. Kup strategij za CQC. Prej melee, nato shotgun... Prej nekaj, nato nekaj. Pa active reload, pa efekti sprayanja na nasprotnike pri asistanju, ala stopping power in podobno. Veliko je tega. Ampak za začetek je važno, da ne pridemo v igro kot eni ignoranti in da se poskusimo čimveč stvari naučiti ter da pri tem ne šparamo mikrofon. Vprašajmo vodjo ekipe, kaj in kako. Posnemajmo bolj uspešne igralce in veselimo se njihovih konstruktivnih kritik. Zavedajmo se našega položaja in delajmo vedno na temu, da naš obstoj da nek doprinos ekipi, ne pa da cela ekipa igra v redu, mi jo pa s pet instantnimi smrtmi na rundo vlačimo v drek. Also, ego pustimo za post game lobby. Če nas je nekdo (po našem mnenju) nefer ubil (hint: zaslužili smo si), potem ne jamrajmo in pizduimo preko laga, kristusa jezusa ali sistema od igre. Ohranimo naš cool in premislimo, če lahko na osnovi naše smrti predamo ekipi kako koristno informacijo, ala "v marketu en z raketami (aka boomshotom) čaka skrit levo od vhoda z naše strani" or something. Pizdili bomo v post game lobbyu. Ali pa nazdravljali, če smo raje, kot da pizdimo v igri, od napake nekaj odnesli in se izboljšali. Odločitev je naša.
  3. 12 points
    Že od nekdaj sem bil ljubitelj dirkaških iger in simulacije, vendar se nikoli nisem spravil, da bi si kupil volan. Razlog za to pa so dokaj visoke cene volanov (če hočeš nekaj kvalitetnega), prostorska stiska, ali pa strah, da boš "vrgel" denar in zadeve ne uporabljal. Saj vemo, kako gre včasih. Nekaj kupimo, je atraktivno za teden ali dva, potem pa se nikoli več ne dotaknemo. No, ravno to se je malo manj kot dva meseca nazaj zgodilo mojemu "virtualnemu" prijatelju (dobro, zdaj mu lahko rečem že pravi prijatelj... @Cpt-Altekk). Kupil je volan, malo sprobal in potem ga je zamikalo, da bi si kupil PC za igre (šok!), tako, da je volan bil naprodaj in jaz sem takoj zagrabil. Gre se za volan znamke Logitech, model G29, ki je bil posebej zasnovan za "current-gen" konzole (Playstation 4 in Xbox One). Različica za Xbox je poimenovana G920. Praktično identična zadeva kot G29, le da so ji odvzeli nekaj gumbov. Gre za nekakšno mešanico modela "Driving Force GT", ki je bil narejen prav za konzole in modela "G27". Oba volana (G29 in G920) sta kompatiblna tudi s PC. Na volanu se nahaja 14 gumbov in 24-točkovno vrtljivo stikalo. Kontrolni gumbi so lepo razporejeni. Pravtako so na volanu vsi gumbi, ki jih najdemo na Dulashock 4 kontrolerju. Se pravi, da z volanom z lahkoto upravljamo celotno konzolo. Volan je narejen iz kakovostnih in trpežnih materialov, kateri bodo sigurno podaljšali življensko dobo. Odlikuje ga tudi lep športni izgled. Mogoče bi lahko bil malenkost večji. Ogrodje volana je iz aluminija. Volanski obroč je oblečen v usnje, ki je ročno zašito in omogoča dober oprijem. Spodaj je volan odrezan (športni, atraktivni izgled). Na vrhu obroča je markacija, za lažje orientiranje, v katero smer je obrnjen volan. Volan ima rotacijo 900 stopinj, kar je več kot dovolj, če ne igrate Farming Simulatorja ali kakšnih Truck simulacij. Zanimiv dodatek je tudi LED indikator, ki vas opozarja na pravočasno prestavljanje. Volan lahko pritrdimo na rob mize z dvema sponama ali pa z vijaki. Spodaj so pripravljeni navoji za pritrditev (ali pa oboje na Wheel Stand Pro). G29 ima "Dual-Force Feedback" motor, ki omogoča natančen in realističen občutek vožnje. Njegovi spiralni zobniki pa poskrbijo za manjši hrup in vibracije. Dual Force Feedback posreduje ogromno informacij, kako se obnaša avto na progi. Od prekrmiljenja do podkrmiljenja, oprijem pnevmatik, grbine na cesti, občutek hitrosti (hitrje kot greš, volan postane trši)... Motorji so relativno tihi. Na trenutke malo bolj zaropotajo ( če npr. zapelješ iz proge v "sand trap" ali pa imaš bližnje srečanje s steno ali drugim avtom). Sam igram večinoma s slušalkami na glavi, tako da mi to ni preveč moteče. Stopalke so pravtako kvalitetno narejena. So iz nerjavečega jekla z majhnimi gumijastimi blazinicami, ki omogočajo boljši oprijem. Občutek ob pritisku je kot pri pravem avtomobilu. Stopalka za zavoro je lepo trda, plin in sklopka pa mehkejši. Vse to pripomore k bolj realističnemu občutku v igri in omogoča natančno pospeševanje, zaviranje in prestavljanje. Vse skupaj je enostavno za namestitev. Na Playstation 4 pa je dejansko "Plug and Play", nobenih komplikacij. Trenutno so za G29 na Playstation 4 uradno podprte naslednje igre: Asseto Corsa Dirt Rally Driveclub F1 2015 in F1 2016 Farming Simulator 15 in 17 Project Cars WRC 5 Sam sem sprobal Asseto Corso, F1 2016 in Project Cars (kateri posvečam največ časa) . Imam tudi DriveClub in Dirt Rally, vendar še nisem uspel stestirati volana na omenjenih igrah. Project Cars je pa popolnoma optimiziran za G29. Pri nobeni od naštetih iger, ki sem jih sprobal, ni bilo težav. Edino pri Asseto Corsa, je Force Feedback občutno bolj nežen (tudi pri največjih nastavitvah) za razliko od Project Cars. Pri F1 2016 pa ni bilo potrebe po nobenih nastavitvah Force Feedbacka. Že v štartu perfektno. Logitech G29 je super "začetniški" volan. Kvalitetno narejen, popolnoma optimiziran za Playstation 4. Mogoče so cene malo previsoke za občasne "dirkače" (399 USD, 300EUR). Še ena negativna stvar je, da za razliko od G27, ročni, 6-stopenjski menjalnik na voljo z doplačilom in ne pride v paketu (stane okrog 50 EUR). Je pa totalni "game-changer". Ko enkrat probaš, ne voziš več na gamepad. Če ste ljubitelji dirkačin in še niste probali vozit na volan, resnično priporočam. Čisto drugačno doživetje kot na gamepad-u. Dosti nas je, ki igramo igre na konzolah, kar pomeni, da smo lepo zleknjeni na kavču in strmimo v televizijo. Kam potem postavit volan ? No, tukaj nam priskoči Wheel Stand Pro. Zložljivo ogrodje, na katerega pričvrstimo volan in pedala, je pa hkrati stabilno in zložljivo, da nam po igranju ni v napoto. Wheel Stand Pro sem naročil iz uradne strani, dobil v 7-ih dneh. V paketu dobil vso potrebno orodje in vijake za montažo. Sestavi se v 5-ih minutah (jaz, ko nisem najbolj spreten sem rabil 10 min.) V ogrodju so vse luknje pripravljene, tako, da volan samo lepo postaviš in privijačiš. Dimenzije stojala so 56cm X 35cm X 13cm (zloženo stojalo). Stane malo več kot 100 EUR. Marsikdo bi rekel, da je cena previsoka za "kup" železa in da bi sami "zašvasali" to skupaj, vendar meni osebno ta element zložljivosti in možnost pospraviti zadevo pomeni veliko. Pa še estetsko lepše izgleda. Marsikdo si ne more privoščit "Full Race Cockpit", zaradi visoke cene ali prostorske stistke, Wheel Stand Pro je pa cenovno ugoden in še možno ga je pospravit, tako, da ga priporočam in občasnim "dirkačem" in tistim, ki so malo bolj zagreti za ta žanr.
  4. 11 points
    Za večji pregled in organiziranost vseh igralcev in platoon. Igralci PC: - Raptor90 (Origin ID: Armored_kantus) - SlashSpeed (Origin ID: breznk) PS3: - Bessie (Origin ID: BessieSABU) - nhOmega (Origin ID: nhOmega) - MannyPacman888 (Origin ID: MannyPacman8) - GregaPeyJ (Origin ID: GregaPeyJ) Xbox 360: - mistress3riple (Origin ID: mistress3riple) - KaSpeex (Origin ID: Speexy) - Milan SLO (Origin ID: milan526) - Anzh3 (Origin ID: KingAnzhex) - Rubuz (Origin ID: Neklaf) - Vito666 (Origin ID: Vitko2323) - Lt Marky (Origin ID: Lt_Marky_2) - DejanxSLO (Origin ID: DejanxSLO) Prosim, da se v tej temi pofočkate VSI, ki igrate Battlefield 3! Vaše forumsko ime ne bo dovolj, tako, da zraven napišite še vaš Origin ID (oz. ime) in platformo na kateri igrate, tako, da se bomo lažje našli. Platoons (vodi) PC: - Konzole Slovenija [PC] - PS3: - Konzole Slovenija [PS3] - ALL REBELS [PS3] - Dober.si [PS3] - Team Slovenija [PS3] Xbox 360: - Konzole Slovenija [X60] - sLOVEnija [X360] Če poznate/ste naredili kakšen platoon, mi to prosim sporočite v tej temi in bom dodal pod pravo oznako.
  5. 9 points
    Evo, pa je bilo darilo predano Mateju Kot vas večina že ve, je včeraj imel rojstni dan eden izmed pomembnih članov foruma Konzole Slovenija! Ja, to je naš @matej1990, kateri je včeraj dopolnil okroglih 27 let! Že pred lepim časom se je @matej1990 pohecal, da Nintendo Switcha ne bo nabavil in bo rajši počakal na svoj rojstni dan. In evo.. v nedeljo zjutraj me je kontaktiral @TheRealDeal z idejo, da se kupi mateju Switch. Itak sem bil takoj za in sem takoj naredil na fbju chat skupino s KSi člani ( @Bartala, @conali @josko, @japanboy, @Cpt-Altekk, @Ozi, @Bessie, @TheRealDeal in Nerat), kateri so tudi brez pomisleka bili takoj za sodelovanje. Vsaka vam čast dečki! @matej1990časti večerjo Ko smo se vse zmenli, sem danes zjutraj še pripravil slikico z našimi profilnimi slikami in eno kuverto za našo 'pravo' darilo.. ..in potem na pot po darilo v sosednjo Avstrijo Med potjo proti mb, sem še ob kavici preveril, če se tarča nahaja tam kjer se bi morala (na svojem delovnem mestu).. In ja, tarča je bila tam Ko sma s 'kamermanom' (benslov) prispela do zgradbe v kateri dela, sma imela na stopnišču probleme z youtubom, ker nisma znala naštimat, da bi predvajala v živo. Med tem, ko sma tuhtala kako in kaj, sma slišala v zgornjem nadstropju, kako so se zaprle vrata in kako nama pride nekdo naproti.. in evo ga! midva nepripravljena on pa presenečen. Skoraj je zapel ono od Predina.. "ja kaj pa te, ti tu delaš".. Benslov je hitro začel snemat.. (konzolo sma medtem pustila v Arcont trgovini, katera je bila v pretljičju) Potem, ko je odišo proti avtu, sma midva hitro pograbla Switch v Arcontu in letela za njim, da se nama ne bi odpeljal.. seveda je medtem moglo prit do dodatnih problemov, ker je kamermanu med tekanjem padel njegov telefon na tla In še zadnji klic, preden se odpelje in potem vročitev darila @matej1990 še enkrat vse najboljše in to je to :* p.s.: mašlček je nekje dol pado
  6. 8 points
    Po spletu nič kaj omembe vrednih okoliščin, sem se namesto z letalom odpravil na pot s svojim avtomobilom. Ob 6h popoldne, v dežju in turobnem popoldnevu. Na hitro sem zavil na črpalko, dotočil gorivo, pograbil vrečko nujnega živeža in pičil dalje. Navadno venomer izkoristim situacijo in si poleg vzamem družbo, tokrat žal ni bilo dovolj časa in sem dolgčas za volanom izkoristil za neke vrste vlog zapis odprave. A en posnetek šteje za vlog? 🙂 Nepomembno. Kako (bolj ali manj) spretno sem se odrezal, vam predstavljam v štirih video klipih objavljenih na našem YouTube kanalu. Od tega so trije vezani na samo pot in preganjaje dolgčasa s samim seboj, zadnji pa je dejansko osredotočen na sam event oz. video intervju z namestnikom kreativnega direktorja igre pri Quantic Dreams, gospodom Gregorijem Diconujem. Povsem na koncu, zadnji trije deli prispevka so prikaz igralnosti, neposredno zajete iz gejmpleja. To so tudi sekcije, ki smo jih preigravali. Nekateri so prišli tudi dalj od tega, kot omenjam v nadaljevanju. Ko sem naposled prispe l v Prago, odsmrčal nekaj ur prepotrebnega spanca in se za silo okrepčal pri hotelskem zajtrku smo peške odkorakali do mesta eventa. Fantom iz Sony PR za Češko in Slovaško kapo dol, cel dogodek je bil solidno pripravljen, z veliko jedače in pijače, prigrizkov, sladic in predvsem z zatemnjeno sobano z igralnimi konzolami. Še nikoli v življenju se mi namreč ni pripetilo, da bi me nekdo zaprl v sobo za 3 ure in pol z namenom, da se moram igrat. Sedaj ste tu, čas je da preizkusite igro … Igro sem predčasno prekinil, ker si nisem več želel kvarit igričarske izkušnje. Detroit: Become Human te povleče… ne, ne. Posrka te v gejmplej in igra se odvija kot blazno dober interaktiven film. Tega smo od Quantic Dreamsa sicer vajeni, a vseeno, ta igra je na novem nivoju. Ko sem se kasneje menil s kolegi, smo si bili podobnega mnenja. Urednik s Slovaške je izjavil, da ga skrbi, če je igra dovolj dolga, ker je imel občutek, da je v tistih dobrih treh urah videl že toliko, da ima občutek, da je prispel takorekoč do konca. Bojazni bojda ni; obljublja se okvirni igralni čas desetih ur. Nekaj več ur za preigravanje komplet kombinacij. Ker je do izida igre še malenkost več kot mesec dni (ironično, 25. maja smo nekoč praznovali dan mladosti ali Titov dan), velja še vedno kup PRESS omejitev. Omeniti velja precej novega slikovnega materiala, ki je na ogled v članku samem. Kar je sedaj dokončno jasno je dejstvo, da Kara ostaja in igra glavno vlogo. Če se je kdo spraševal kam je izginila po tech demotu iz PS3. She's alive!! Dobesedno. Komaj čakam, da zaženem igro na novo pridobljenem 4k HDR TV aparatu, s poveznjenimi slušalkami in ustrezno ambientalno temperaturo. Igra je odlična in sladokuscev ne bo pustila na cedilu. To si upam trditi. Celo tako zelo sem napaljen, da sem si igro naročil v pre-order, ne glede na destvo, da nam v uredništvo kani past en naslov. Poleg tega je pre-order dober izgovor za vnovično preigranje Heavy Rain naslova, ki bo krasna uvertura v D:BH. Kar se vsebine tiče lahko naposled izdavimo, da igramo zgodbe treh likov, treh Androidov, ki jim "slaba koda" useka na slabše počutje. Nekega lepega dne, hočeš-nočeš začnejo dojemat občutke o tem, kaj je prav in kaj narobe. Posledično se začno evolvat v pravi AI. Umetna inteligenca v svojem prvem koraku prebujenja umeščena v vsakdan futurističnega mesta Detroit. Poudarek NI na sodnemu dnevu in Terminatorski različici vstajenja strojev. Poudarek je na socialni noti, v smislu kako prične stroj dojemat človeško družbo, čustva, moralne vrednote, ipd. Trije protagonisti slišijo na ime Markus, Kara in Connor. Markus je predstavnik, recimo temu l33t osebnih butlerjev, ki ga pod okrilje vzame intelektualnež, umetnik, ki ga upodablja vrli Lance Henriksen (droid, Bishop iz Aliens / Osmega Potnika) - ziher naključje, ja. Drugi link je Kara, ki upodablja hišno pomočnico, očitno deležno zlorab. Tretji link je Connor, strog, preračunljiv, odločen. Connor je posebna veja androidov, ki so zdizajnirani za pomoč roki pravice. V preview igranju, ki sem ga dal čez, je občutek upravljanja z liki zelo intuitiven in ne pušča občutka, da si veliko (nehote) izpustil. To me pri interaktivnih in vodenih igrah vedno malo skrbi; kaj bom zamudil, ker bom spregledal. Moram reči, da v preigranem delu igre nisem imel s tem težav, uporabniški vmesnik je lepo skreiran in logičen. Je pa potrebno pristopit k igranju bolj odprte glave, vsaj kar se kontrol tiče. To velja za vse igre Quantic Dreamsa. Kako dobro so navlekli na čustveno plat, vam pričara igra sama; z zasnovo zgodba vzbuja občutek, da igramo film in vlogo tistih, ki so odrinjeni na rob družbe. No, tehnično je temu res tako. S to izjemo, da so naši glavni liki pač sintetične krvi in odkrito novodobni sužnji. To seveda povzroča vrsto trenj v (človeški) družbi, izjemno visok in naraščujoč delež brezposelnosti, itd, itd. Ne bi preveč kvaril vtisov z razkrivanjem vsebine. Dejstvo pa je, da ima svoboda, kar velja tudi za kritično (torej svobodno) razmišljanje, svojo ceno. Nehote in upravičeno se vprašam, koliko le-te že plačujemo ljudje. Za konec vas vabim, da obiščete naš YouTube kanal, kjer je na voljo nekaj video vsebin, vključno s prikazom igralne tehnike, samega gejmpleja in nenazadnje, intervjuja z namestnikom kreativnega direktorja igre. Ah, in nekaj mojih samogovorov na dolgi in pozni vožnji v Prago. KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 1. del (start) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 2. del (vožnja) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 3. del (čvekanje) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 4. del (event day) KSi trip to PRESS event, Detroit: Become Human, 5. del (gameplay preview) View full article
  7. 8 points
    Pa je našel pot do dnevne sobe. Stari FHD Sony 65" se je poslovil in prispel je nov 4K HDR OLED 65" A1. Oh-my! Bruto teža škatle 50kg. Neto TVja pa cca. 10kg manj. Visočanstvu sem namenil nov Vogels nosilec, ultra slim. Naročen preko Amazona. Pri nas ti trgovci skušajo uturit prav vse, čeprav je res, da po VESA standardu paše. AMPAK; če ni optimalen pač ni. Slikaj se. Počakal dodaten dan, dva in viola! Bodite pozorni na sliki, kjer kažem konektorje; stojalo omogoča rahel naklon spodnjega dela navzven (proti sebi), spustita se dve tački, ki ustvarita lepo dostopen prostor do kablovja. Hvala svetim očetom, da gredo kabli vertikalno iz televizorja. Izjemno za hendlat kable. Nekaj sličic. Zadeva se še ni ulegla, moram pa povedat, da so barve adiiiiiiiijo. To ne moreš verjet, kakšna je razlika. HDR vsebin sploh ne omenjam. SIOL TV HD programi so dobesedno na sterodih, barve oživele, slika dodatno glajena, noro, kakšna razlika. PS4Pro je s HDR podporo tako živobarven, da je na trenutke dobesedno boleče za oči. Ampak se še nisem poglabljal v fine tuning nastavitve in kalibracije, ker so cela znanost in sploh nimam časa. Dodatno sem zamenjal AppleTV v 4K HDR in naj poudarim; ne se pustit nategnit, da vsak HDMI kabel paše. Dejstvo je, ne potrebujete kabla za 50 ali celo 100EUR, kar vam bomo skušali uvalit trgovci. Je pa izredno pomembno, da gre za Premium High Speed kabel po HDMI standardu. Recimo takle, je odličen. Cena na Amazonu; manj kot 15 EUR kos za 3m. AppleTV 4K ima tako vgrajen HDMI test kabla in če ni ustrezno hitrih signalov ne bo šlo. Poleg tega je na A1 televizorju potrebno vklopit "obogaten" 4K način, ki na dveh od štirih HDMI portov, omogoča 4K s HDR podporo. Sicer so vsi HDMI porti 4K. Nadalje, moram pohvalit Acustic Surface tehnologijo, ki s tresenjem displaya proizvaja zvok. Sonyeva pogruntavčina o kateri sem precej prebral, predno sem se odličil za nakup televizorja. Prehvaljen je praktično povsod, ko ga doživiš v svoji dnevni, s polnimi barvami se pa nevede razlezeš v nasmešek. Zelo zadovoljen! Zvok je izredno pomemben in v tem trenututku nimam namena nabavljat nobenih dodatnih wooferjev, soundbarov in podobno. A1 se tu izkaže! Zadovoljen, še enkrat. Moram poudarit, da me je od nekdaj mikal barvni LED surround; patent, ki ga fura Philips (Ambilight) že nekaj časa. Na trgu tudi poznam 3rd party rešitve, ki omogočajo enako (ali boljšo?) izkušnjo za sleherni TV. A samo zaradi Ambilighta ne bi menjal aparata. OLED HDR je tako bajno fantastičen, dejansko ne potrebuješ prav nobene dodatne barve. Pri tej velikosti televizorja, absolutno ne potrebuješ več ničesar. Zelo priporočam!
  8. 8 points
    Evo update... manjka še en regal/police za medije, stopnice še niso končane pa še kaj, npr. en hud fotelj, ampak v osnovi je pa to to
  9. 8 points
  10. 8 points
    Kako že pravijo? Iz heca rata deca. Včeraj se je ravno to zgodilo na račun moje šale (ali pač? ). Pred izidom Switcha sem namreč dejal, da ga ne bom nabavil, saj ga bom tako ali tako dobil za rojstni dan. Pri meni je vse skupaj šlo v pozabo, medtem ko nekateri tega niste pozabili. In glej ga hudiča... za hrbtom ste mi skovali master surprise plan, ki ga nisem niti slučajno pričakoval. Vse od osebnega obiska do dveh daril. Ravno sem bil na nujni poti domov (nekaj urejamo doma in so me že čakali delavci), tako da sem presenetil @BuffaloSLO in snemalca na stopnišču od pisarn kjer delam. Itak mi nič ni bilo jasno. In nato se je začelo tako kot v prvem videju. Sorry @Cpt-Altekk, zgleda da boš moral več priti na forum, da te bom prej prepoznal po prikazni sliki. Prvi WTF moment, ko Buffalo reče: "Zato is vzemi dopust.", ob predaji NSFW kuverte. In nato ko se zahvališ in opravičiš, ker moraš nujno domov, se zamišljeno odpraviš do avta in študiraš kaj se skriva v njej. V ozadju se nevedoč odvija epic run chase, kjer kameraman skorajda več ne zmore dohajat. Video 2. Se vsedem v avto in že dam kontakt s ključi, nakar tik preden zaprem vrata avtomobila, slišim neko klicanje. Nato v zaprtem avtu slišim "MATEEEEJ!!!". Pogledam kdo kliče in ponovno Buffalo. Takoj mi je bilo jasno, da zadeva še ni zaključena, saj je nekaj skrival v roki za hrbtom (na srečo ni bila košara! ). In sledil je pravi mind=blown moment. Nintendo Switch! *add Switch commercial click sound* Mogoče se na videju ne vidi, ampak po licu mi je zdrsela solzica veselja. No, zvečer sem nato v miru pregledal vse skupaj. NSFW kuverta s KSi štempiljko! Vsebina NSFW kuverte aka prvo darilo: In glavno darilo: Več o konzoli sledi kmalu. Danes zjutraj najden! Še enkrat iskreno hvala vsem tako ali drugače sodelujočim za to presenečenje včeraj.
  11. 8 points
    Prav čudi me, da ni tema o tej igri? TRAILER O čem se gre? Mešanica Ninja Gaiden, Samuraj in Dark Souls/Bloodborne igre. Več si lahko preberite na sledečih naslovih: https://en.wikipedia.org/wiki/Nioh https://www.playstation.com/en-us/games/nioh-ps4/ http://www.ign.com/games/ni-oh/ps4-711566 http://www.gamespot.com/articles/nioh-is-a-brutal-return-to-form-for-ninja-gaiden-d/1100-6447134/ Datum izida: 08/02/2017 Žanr: Akcija / igranje vloge ( Role-Playing Game ) Založnik: Koei Tecmo Razvijalec: Team Ninja Igra bo imela več načinov, kako prikazuje sliko, PRO bo prišel do izraza. PS4, Option 1: “Movie Mode” This mode focuses on resolution over frame rate, offering beautiful high resolution graphics with stable 30fps PS4, Option 2: “Action Mode” Here the emphasis is on frame rate, providing a stable 60fps PS4, Option 3: “Movie Mode (Variable frame rate)” Finally, this option provides high resolution graphics with a variable frame rate that may go over 30fps. https://blog.eu.playstation.com/2016/11/03/action-rpg-nioh-to-be-published-by-sie-ps4-pro-enhancements-detailed/ PS4 Pro, HD display. Option 1: “Movie Mode” Stable 1920×1080 resolution with high quality anti-aliasing at 30fps PS4 Pro, HD display. Option 2: “Action Mode” Stable 1920×1080 resolution at 60fps PS4 Pro, 4K display. Option 1: “Movie Mode” Stable 3840×2160 resolution at 30fps PS4 Pro, 4K display. Option 2: “Action Mode” Stable 1920×1080 resolution at 60fps Lani smo dobili alpho in beto, kjer smo lahko igrali, jo preizkusili. Ta vikend pa so nam dali še zadnjo možnost preizkusa pred izidom (Last Chance Trial). In je fantastična. Igrate karakter po imenu William v letu 1600 na Japonskem (v vlogi samuraja) , kjer se jo bojujete proti sovragom/sovražnikom/demonom klicanim Yokai... V tem zadnjem demotu/trialu imate dostop do prve misije + dodatne + prve misije v težjem načinu imenovana Twilight mission. Začnete demo v areni, kjer preizkusite stance system - sistem naravanosti? oziroma kako držite orožje visoka drža - moč in agresivnost, več napada, ampak z omejenim izmikanjem in blokiranjem. srednja drža - dober za obrambo, preprost za uporabo, včasih slabša moč napada. Ni primeren za napade z hrbta. nižja drža - primeren za izmikanje, glavni fokus tukaj je izmikanje, ko te sovražnih "udarja". Tipke in menuji te na začetku malo zmedejo, ampak dojameš kar hitro...tipke so malce drugačne....kvadrat je za hiter udarec, trikotnik je za močan udarec. Smisel igre so orožja, dodatki, buffi, oprema (čelada, oklep, hlače) z različnimi stati, kot v Dark Souls & Bloodborne. Pomembnen faktor je, da osvajaš skille - spretnost v igri, kjer potem unlockaš/odkleneš v igri za vsako orožje posebej !!! (tip orožja). Katana, Sword, Spear, Axe itd. Tudi tukaj imate soulse/duše - imenovane Amrita ipd....nadgrajute sebe ipd..... Izgled menuja - Gatsu Joker forum Kaj več pa sproti, v glavnem hitro danes naložite, odigrajte, saj če naredite 2 misiji, prvo in uno drugo, odklenete 2 DLCja: https://blog.eu.playstation.com/2017/01/18/team-ninjas-ps4-action-game-nioh-gets-last-chance-trial-this-weekend/ " For those who have the skill to make it through the Last Chance Trial, a number of extra rewards for the final game await you. Beating the Main Mission will net you the Ogress Headgear, whereas completing the Twilight Mission will give you a last chance to secure the Mark of the Conqueror and Mark of the Strong from last year’s Alpha and Beta. To access the Ogress Headgear in the final game, you will need to keep your save data from the Last Chance Trial so don’t delete it until launch! For Mark of the Conqueror and Mark of the Strong, you will be prompted to download DLC that you’ll also need to keep on your PS4 until launch. In-game, visit shrines to receive these “Boons” and reap the rewards!" http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1336062 Toliko na hitro, nisem nek hudi pisec tako, da mi oprostite Digitalno navadna https://store.playstation.com/#!/en-gb/games/nioh/cid=EP9000-CUSA07123_00-NIOH000PREORDPSN deluxe (season pass vključen) https://store.playstation.com/#!/en-gb/games/nioh-digital-deluxe-edition/cid=EP9000-CUSA07123_00-NIOHDLXPREORDPSN Retail trenutno najceneje ima BASE (365games in simpygames sta imela pod 40 funti pred tedni - pa sem pozabil naročiti hehe): http://www.base.com/buy/product/nioh-ps4/dgc-niohps4.htm Igra bo dobila še season pass, kjer dobimo sledeče: Dragon of the North – Venture deep into Japan’s embattled Northern provinces Defiant Honor – Fight in the bloody Winter Campaign of the Siege of Osaka Bloodshed’s End – Bring the Siege of Osaka to an end during the Summer Campaign P.S. Kdor je nor na DARK SOULS, BLOODBORNE, OMNIGUSHA? bo nor na tole....igrajte demo, pa debatirajmo.
  12. 7 points
    Show and tell! Tukaj postamo fotografije vsega od celotnih zbirk iger do najnovejše pridobitve, od omejenih izdaj do OSTjev, od merjenja penisov do "look what the dog dragged in", od najbolj svetlečih xboxov7200 do retro igralnih sistemov iz pamtiveka. Evo, pričnem kar sam. Tukaj mi je zadnjič poštar prinesel pošiljko japonskega kokaina: Bil je moj prvi, tako da sem bil še malce nesproščen. Ampak občasno me že prijetno srbi po celem telesu ob krajši odtegnitvi. Tukajle pa sem že kar nekaj časa nazaj fotografiral svoje sobne Nintendo bratce. Manjkata samo še meni najljubša kockica in WiiU.
  13. 7 points
    Ni prišlo po pošti, ampak vseeno.. na nekaj, kaj sma z ženo ful ponosna, da sma zgradila 😊 To je tud vzrok, da nisem več aktiven tu na ksiju... 😞
  14. 7 points
    Ker pošti ne zaupamo dovolj, sem kar osebno letel do LJ in nazaj Xbox onee!! Še ultra fancy Gears of War limited edition izvedba konzole ter (dodatnega) kontrolerja! Zahvala spet gre @japanboy, kateri si je po WiiU ter Xbox zaslužil naziv mojega uradnega "dilerja" konzol S pomočjo xbox game pass pa se exclusive že downloadajo! HVALA še enkrat @japanboy
  15. 7 points
    Pri meni je sicer bil božiček en malčken pozen, ampak je bil priden, kot še nikoli! Prinesel mi je odlično motoristično čelado, ter bluetooth komunikacijo za njo. Zraven je še dodal GoPro Hero5 Session z 64GB SDXC high speed kartico ter kupom montaž za kamero. Očitno sem moral bit zelo poreden priden dečko
  16. 7 points
    I'm in loveeeeee! Stranger Things duo (11 + Demogorgon).
  17. 7 points
    Dobil paket od @matej1990 haha bravo mojster Dobra, izvirna fora Switch si pa pozabil poslat, al kasneje pride ? in še malo klasike
  18. 7 points
  19. 7 points
    Libro mi je dovolil dvigniti paket 1 dan prej hvala libro
  20. 7 points
    »We are being very pointed this time. This is a Wii for you, whether you are a hardcore gamer, whether you are casual or somewhere in between. This is a Wii for you.« To so besede karizmatičnega in nadvse priljubljenega šefa Reggieja, ki je tako obarval prvo najavo Wii U-ja leta 2010, ko so takrat še belo šatuljico obelodanili na E3 2010. [PRBREAK][/PRBREAK]Hkrati ni manjkalo pompoznosti tipa, to je konzola z vsemi Nintendovimi igrami plus z vsemi najboljšimi 3rd party naslovi. Nisem čisto ziher, kaj je pod tem Reggie mislil, saj če je najboljše kar 3rd party premore Call of Duty, Need for Speed in FIFA, potem je imel prav. A dejstvo je, da so zaenkrat pravi in udarni 3rd party naslovi zaenkrat še nenapovedani. Nič Tomb Raiderja, Final Fantasya, Resident Evila, Grand Theft Auta, Metal Gear Solida (zaenkrat izostajata tako odvrtek Rising, o katerem niti ne razmišljajo kot Ground Zeroes), prave FIFA-e (FIFA 13 za U je namreč prebarvana 12), Devil May Crya, Bioshocka, South Parka in še bi lahko našteval. Za konzolo, ki verjetno ne bo žvečila iger s PS4 in Xbox Next-a, je manjek teh iger nezaslišan! Reggieju torej res ni treba vsega verjeti in verjetno je tudi sam dostikrat udaril ob svojo pisarniško mizo češ: »Kva sm oblubu!?!« Simpatičnosti navkljub je Reggie lažnjivec, ki nabija v tri krasne, hkrati pa mu manjka dosti samokritike, tako kot ostalim glavetinam v tem biznisu (na ameriški televiziji je še poudaril, da Black Ops 2 izgleda DRAMATIČNO bolje na Nintendovi konzoli. Jasno, nabija v tri krasne, toda nekateri so ziher verjeli in oddrveli po svoje božično darilce). A nič ne de, Reggie. Wii U je vseeno dober sistem, kateri je sicer pošteno luknjičast, toda vzeli bomo v zakup, da je nov prišlek šele začel pot in da bo ta vsaj šest let dolga. Je konzola dveh skrajnosti. V enem momentu si popolnoma navdušen in slinast, nakar te ohladi kupček neumnosti, da niti najmočnejši »facepalm« ne bi zadostoval. A gremo po vrsti. Happiness everywhere! Or not? Ko sva s prijateljem 30-ega novembra pobasal svoj Wii U v keson, nisem niti slutil, kaj me čaka ob prvem zagonu. Ok, update. Saj sem vedel, da je tam. Toda vsaj ena ura dolpotega in namestitve hudo ohladijo razgretega veseleža, ki komaj čaka zaigrati frišnega Maria ali Zombi U. Hkrati je to napovednik tega, kar te čaka. Namestiš vse po navodilih, narediš svojega miija, nakar evo tebe v širnih prostranstvih. In oh, kako vse luštno izgleda. Miiji preplavijo osrednji trg, tvoji pa v središču gledajo levo in desno, sladko mahajo ter se nato napotijo k eni od skupin. Ikonice prikazujejo kaj igralci širom sveta pičijo na svojem Wii U-ju, s klikom na kateregokoli Jaaza pa si lahko ogledaš njihov profil v miiversu in njihove objave v forumih. Nadve luštkano. S klikom na X dostopaš do menija, od koder se lahko napotiš v igro ali katerokoli aplikacijo (eShop, YouTube, Web Browser...) in tu nastane prvi problem. Vse namreč traja in traja. Vsakič, ko se napotiš v katerokoli aplikacijo boš namreč čakal. Po mojih meritvah se zaganjajo tam od 15 do 20 sekund in čeprav se sčasoma navadiš in ti postane normalno, se mi zdi, da je to dokaj nesprejemljivo tudi po last-gen standardih, ki sta jih imela PS3 in 360. Zato je OS kar malce mučen, dokler se na nalagalne čase ne privadiš, nakar na to itak otupiš, ter ti postane vseeno. Jasno, pričakujem, da bodo stvari popravili s popravki, drugače naj staknejo spolno bolezen. Nakar te dodatno shladi dokaj neenoten spletni servis. Čeprav je Miiverse ena centralnih figur Wii U-ja, ta ne vsebuje liste prijateljev. Ne. Treba se je napotiti v ločeno aplikacijo »Friend list«, ki pa je milo rečena, totalno nekoristna, tako da je še bolj bedno, da ni integrirana v miiverse, saj se v njej človek komaj kaj zadržuje. Lahko si ogledamo kaj prijatelj igra, ter se prek seznama napotimo v njegov miiverse profil. A je miiverse v vsemu hitrejši, tako v dodajanju prijateljev (v friend listi deluje idiotsko, podobno kot na Wiiju, saj se je treba »dodati« v obe smeri, v miiversu samo potrdiš prošnjo). Zato mi je totalno nejasno, kaj je Nintendo z ločevanjem želel doseči. Nato traparija, da računa ne moreš prenesti z ene konzole na drugo. Crkne ti konzola? Pošlji jo Nintendu. Živiš v Sloveniji? Vzemi robček in se obriši pod nosom. Prav tako manjkajo stvari, ki sta jih zapovedala 360/PS3 in so kratkomalo nuja. Achievementov ni, prav tako te sistem nikoli pisno ne obvesti, kdaj je prijatelj na liniji, le kratek utrip lučke na gamepadu. Party Chat? Kva to, pravi Nintendo. Povabila v igro, ki so integrirana v sistem? Isto ne. Wii U je v tem trenutku že zalit z bencinom in čaka le še vžigalico. Sta šla Wii in tablica v lokal... A Nintendo ne bi bil Nintendo, če te vsaj na kak način ne bi potegnil notri vase. Simpatičnost sistema ti nekako potepta zamere pod tepih in dejansko na forumih manjka kretenov, ki trollajo in žalijo vsakega, ki z znanjem ni na takšem nivoju kot oni. Verjetno zaradi briljatnega cenzorskega sistema, ki ga sproti prilagajajo (primer: na začetku je zaradi besede suck scenzuriral, sedaj tolerira). Hkrati vidimo, če je slehernež igral igro, ki jo komentira, ter s tem bolje lahko zaključimo, koliko je napisano mnenje validno. Nakar se ozreš bolje v predmet, ki ga oprijemajo tvoje roke. Gamepad, ki pravzaprav tvori polovico, če ne več, konzole. Gre za kvalitetno izdelan miks tablice in klasičnega kontrolerja, katerega tvori 6,2 inčen rezistiven single-touch zaslon in kupek gumbov, katere smo videli na prejšnjih kontrolerjih. Opremljen je z dvema dobrima gobicama, katerih upor je ravno pravšnji, tipke B,A,X,Y ter jasno standardni digitalen križec. Razočarajo analogni triggerji, tako da natančno odmerjanje gasa odpade, kakor je sramotna tudi baterija (zdrži 3 ure max). Igralna tablica kmalu pokaže iz kakega testa je. Pravzaprav vse na Wii U-ju je vezano na njo. Na ekranu vidiš prej omenjeni trg miijev, dokler na gamepadu izbiraš med menijem. Ko se želiš vpisati v svoj račun, password vtipkaš na touch screenu. eShop browsanje brez tablice ni mogoče. V igrah pa je implementiran pametno. Nintendoland pokaže, česa je vse zmožen, par iger pa celo podpira igranje v celoti na malem zaslonu. Več o igrah v prihajajočih opisih. Čeprav imaš na začetku malce težav z alociranjem koncentracije, se hitro navadiš, je pa res, da je gamepad kar malce preveč pomemben. To, da se ne moreš vpisati v račun brez gamepada je krneki in če je gamepad prazen, si lahko tudi konzolo vtakneš nekam. Hkrati je par rešitev bednih, recimo ta, da če meni preneseš na ekran, tega ne moreš kontrolirati s kontrolerjem marveč je treba syncati wiimote in meriti z njim nalik Wiiju ali pa z levo gobico pro controllerja. Leva gobica pro controllerja funkcionira, od gamepada pak ne. Razumi, kdor more. eShop... Je zaenkrat reven. Nabor je dosti majhen, v njem pa prednjačijo Trine 2 in Neo Assault, cena pa je le redko nižja od 10€. Napovedanih naslovov je isto za prešteti na prste ene roke. The Cave, Zen Piball 2 in to je to. Sama preglednost je na nivoju in trgovinica je vesela in prijazna, toda zopet so tu nesmisli, kot so upravljanje ekskluzivno z gamepadom in bedarija, da lahko 18+ vsebine kupujemo med 23:00 in 03:00 uro, saj je Nintendov HQ v Nemčiji, tam pa so zakoni dosti bolj rigorozni kot pri nas. Maria in zombije nam dajte.. Igrovje je v tem trenutku kar pošteno. Je par sramot, kot so FIFA 13, zaradi prej opisane neumnosti, toda ekskluzivice odtehtajo pomankljivosti. Mario in Nintendoland sta pošteni igri, v katere je vloženo veliko truda in ljubezni, ZombiU je ajd, soliden, določeni 3rd partyii pa delujejo vsaj enako kot na konzolah rivalov (CoD, AC3, Batman (ta ima nekaj težav s padcem gladkosti)). Bolj skrbi prihodnost, saj je za naslednje leto v tem trenutku napovedano vsega peščica naslovov. Bayonetta 2, LEGO City Stories, Pikmin 3, Monster Hunter 3 Ultimate, ki je pravzaprav farbica z wiija, Aliens: Colonial Marines, Wonderful 101 in Rayman.. Jasno, založniki igrajo igro »wait and see« in ko bo baza uporabnikov dovolj velika, se bodo vsekakor pridružili. A to pomeni bore malo, saj je aktualni generaciji ostalo sape le še za leto in ko bodo odšli na naslednje sisteme, bo Wii U z 3rd partyii zopet zagotovo zaostal, tako da je časa za povečanje baze le še malo. Če ta ne bo strmo narasla kmalu, se lahko z igrami iz uvoda pozdravimo. Jasno, Zelda in Mario bosta zagotovo, a verjemi mi, da imam poln kufer, da moram imeti konzolo samo zaradi dveh iger. Nintendo, spravi se v red. Paketi in cena: Wii U zaenkrat pride v treh SKU-jih. Basic, Premium in ZombiU paket. Prvi te olajša za 300, drugi za 350 in zadnji za 400 bruseljčanov. Prvi je najbolj kretenski, saj dobiš 8GB konzolo brez katerikoli dodatkov. Konzola plus gamepad in to je to. Drugi in tretji imata vse dodatke, 32GB prostora, oblečena sta črno in jih spremlja še igra. V prvem pride Nintendoland, v drugem ZombiU, dokler je tretji bogatejši še za Pro Controller. Dodatna plastika: Na Wii U lahko priklopiš ogromno dodatne plastike. Dosti nje je z Wiija, recimo Wii Remote, Nunchuck in ostalo, od Wii Fit table, Zapperja in ostalih zadev. Prav za Wii U je narejen le igrator Pro Controller. Gre za pošten kontroler, kateri zares lepo sede v roko, hkrati pa je baterija pohvalna. Polnjenje traja nekje 3 do 4 ure, dokler sok v njem izdrži 80 ur. V primerjavi z Xboxovih in PS-ovih 25 ur je to huronsko veliko. Bolj je problem v ceni in obnašanju Nintenda do tega dodatka. Kontroler je 50€, kar je primerna cena za tak igrator. Toda isto ceno drži debilen, ubožen Wii Remote, ki pa je v kakih igrah bolj privzet kot Pro kontroler. Recimo v Mariu U. Tam lahko igraš z gamepadom in Wii Remoteom, dokler se s pro controllerjem obrišeš pod nosom. S prej omenjeno situacijo v meniju in levo gobico, postane zmešnjava s kontrolerji prav debilna. Končno mnenje: Jasno mi je, da so mnogi nad konzolo vsled vloženega denarja in fanboyizma navdušeni. A jasno je, da je konzola zelo zelo daleč od popolnosti. V nekaterih segmentih trenutno zaostaja tudi za aktualno generacijo, saj so meniji počasni, zmeda s kontrolerji je velika, 3rd party kaže, da bo obrnil Nintendu hrbet že zdaj, ko bi igre lahko prihajale zanj, ni osnovnosti kot so party chat, obveščanja, kdaj so prijatelji online, restrikcije na eShopu so smešne, baterija na gamepadu je uboga, ni dosežkov, 8 oz. 32GB je bistveno premalo in cena 350€ za tako konzolo na koncu ni ravno malo, večigralske skupnosti v določenih 3rd party igrah so prav zanikrne (Call of Duty: Black Ops 2, FIFA 12, khm, 13) in določene stvari še ne delujejo, kot je recimo TVii, hkrati pa je velika verjetnost, da pri nas nikoli ne bo zaradi famoznega IP zaklepanja. Jasno je, da nekomu, ki ni imel PS3 in 360, ter se je v aktualni generaciji zabaval samo z Wiijem, ne bo težko prežvečiti teh minusov. So svetle stvari seveda. Launch nabor je končno dober, saj sta Mario U in ZombiU pošteni igri, tako kot NintendoLand, ki nudi dosti zabave. Miiverse je pozitivna izkušnja kljub vsemu, saj je forum očesu prijazen, tako kot uporabniki. Simpatično je chatati, saj kamerica v gamepadu deluje, brskalnik je prvi svoje vrste, ki deluje spodobno hitro, osrednji miiverse trg je nadvse inovativna rešitev in od gamepada lahko pričakujemo dosti pametnih in zabavnih rešitev. Toda oprostiti sistemu marsikaj, ker je pač šele začel pot, je slab izgovor. Imeli so šest let časa, da skopirajo določene stvari s PS3 in 360, tega pa niso storili, kar je neopravičljivo. Wii U bo imel manjši efekt kot Wii in tega bi se morali zavedati, zato bi sistem morali bolj dodelati pred splovitvijo na trg. In zopet, tega niso naredili. Zaplata, ki te pričaka ob prvem vžigu konzola je le še pika na i. Nakup trenutno odsvetujem. Počakaj, da Nintendo porihta sistem, ga pospeši, mu doda nekatere osnovne funkcije, hkrati pa napove vrečo iger, saj če tega ne bo naredil, lahko spakira potovalko, hkrati pa se izogni temu, da boš plačal za konzolo, na kateri boš igral le dve igri. E3 je zatorej ključna točka v 2013, ko bo moral Nintendo jurišati z vsemi topovi, saj ga bosta Sony in Microsoft tam pričakala na ošter nož novih konzol. Zatorej je najboljši moj nasvet sledeč: Bodi moder. Za razliko od mene, ki sem prvi dan laufal v Avstrijo, ter ga tam v mrzlici komaj ubodel. Ne nasedaj zgodbicam o revolucionarnosti iger, saj je tole vse prej kot revolucija in udari v mizo z zahtevo: Nintendo, games or GTFO!! Jasno, vse to je nesmiselno, če ne moreš brez novega Maria v HD. Ta je namreč izreden in morda je napisano nesmiselno za nekoga, kateremu že dobri stari brko odtehta teh težko prisluženih 350€.. MNENJA UPORABNIKOV: (po ZS-ju mi pošiljajte svoje vtise, ki pa naj se ne nanašajo na opis, za take stvari imate komentarje. Povejte, kaj menite o konzoli, hkrati pa vse strnite v čim krajšo obliko. Opis bom editiral, ter vaša mnenja dodajal k njemu. Bodite malo part of the community, no!) JAPANBOY: Zelo dober mi je nabor launch iger, me pa moti začetni update in slaba ponudba za 350€ oz. Kaj v paketu dobimo. Menim, da bo 3rd party podpora močna, veliko močnejša od tiste, ki je bila na Wii-ju. View full article
  21. 7 points
    w000t! Še ni konec dobrot or what? neeee! Gremo dalje; v malhi čaka naslednje: *1x XBA adapter od TB za x360 kontroler (bluetooth enable) *1x ps3 kingdom of amalur *1x ps3 dragon ball raging blast *1x ps3 happy feet two Razpored nagradne igre prepuščam zalemu kolegu Bessiju, za več informacij je nujen obisk FB! In ne pozabite: z lajkom pod nagradno igro sporočate, da vam je nagrada všeč in da vam pride prav! Še to nagrajenec se mora javiti v roku enega tedna, drugače izžrebamo rezervo!
  22. 7 points
    Da še malo dodam moje mnenje o konzoli. Day 1 update je ogromen fail, ki si ga Nintendo ne bi smel privoščiti. To je dejstvo in pika. Posodobitev enostavno doda toliko dodatnih funkcij, predvsem internetnih, da konzola kar oživi. Sprva samotni Mii kar naenkrat dobi družbo drugih Miijev iz WiiU skupnosti (Miiverse). Pojavi se še eShop, internetni brskalnik, Miiverse, frined list, download management, Wii system transfer, USB podpora,... Enostavno toliko ključnih stvari, ki bi morale že biti vključene v osnovi. Zaradi te posodobitve, je trpela začetna izkušnja in pustila grenak priokus. Takoj pri prvotnih nastavitvah konzole, ti ponudi posodobitev. Vse lepo in prav, razen če želi konzolo posodobiti vsak lastnik nove težko pričakovane konzole. Strežniki enostavno ne prenesejo navala in zato čakaš 3 () ure za posodobitev veliko nekaj čez 1GB... Aja, medtem lahko s konzolo počneš natanko nič... lahko samo čakaš. Mnogi so si zato "zbrikali" WiiU, saj so mislili, da se je posodobitev obesila. Čeprav dejansko niso zbrikali konzole. Konzola je samo downloadala posodobitev, ni je pa še nameščala. Ampak če si vmes prekinil električno napajanje in nato ponovno prižgal konzolo, je slika izginila. Enostavno WiiU ni več prikazoval slike, čeprav se je v odzadju prenašala posodobitev. Komaj po nameščeni posodobitvi se je ponovno prikazala slika. Ampak uporabniki so takoj reklamirali konzole in bili seveda razočarani s samim potekom posodobitve in uporabo konzole na sploh. Skratka popolnoma nepotrebna bedarija, ki si jo je Nintendo nakopal. Še dobro da so vse porodne težave najprej izkusili v USA, tako da je bilo nam ostalim smrtnikom nekoliko prihranjeno. Na srečo se da zadevo vsaj malenkost zaobiti. Posodobitev je možno preklicati (torej ni obvezna) in jo nato kasneje ročno izvesti, ko si nabereš prve vtise o konzoli in pomiriš svojo igračarsko dušo. Posodobitev sem zagnal okoli 23:30 na dan izida konzole in mi jo je izvajalo debelo 1 uro. Velikost konzole je že vidna iz slik, ki sem jih že prej objavil v tej temi, sedaj pa lahko še podam mnenje o glasnosti konzole. Konzola je definitivno glasnejša kot Wii že zaradi močnejših strojnih komponent. Po mojo oceni ob igranju postane glasnejša kot Xbox Slim na idle. Kar ni moteče ob igranju, lahko pa bi bilo brez težav izboljšano s pametnejšo postavitvijo večjega ventilatorja v ohišju. Ob nalaganju igre se zasliši tudi optični pogon, vendar se to zgodi redko. Gamepad je izjemno lahek za svojo velikost. Ob prvi uporabi definitivno pričakuješ da bo težji, vendar ni. Opozoriti velja, da kontroler izjemno dobro sede v večje roke. Ne znam pa si predstavljati uporabe z manjšimi rokami. Gumbi so enostavno preveč oddaljeni med seboj za rokovanje z manjšimi rokami. Ekran je lep in ima zadostno resolucijo, če ne buliš v njega iz razdalje 10 centimetrov. Večja resolucija sicer ne bi škodila, vendar je zaradi pametno izdelanih UI elementov (velika pisava, ikone,...) trenutna popolnoma zadostna. Prav tako bi že sedaj skromna avtonomija veliko bolj trpela. Barve niso žive, prej bi rekel da so kar nekoliko sprane, ampak to je delno tudi posledica omejitve brezžičnega streamanja slike na kontroler (omejena hitrost prenosa). Kotna vidljivost je dovolj dobra, odziv na dotik pa je zelo občutljiv. Občutek je tak kot da je ekran kapacitivni, čeprav je dejansko rezistivni. Gumbi imajo dober občutek ob pritiskanju in so po mojem mnenju dobro postavljeni. Želel bi si edino triggerje kot so na Xboxu, ker sedaj so kot navadni gumbi. Odzivnost uporabniškega vmesnika je zelo dobra! Težave se pojavijo samo pri nalagalnih časih na primer nastavitev. Zakaj potrebuje konzola 15 sekund da se odprejo nastavitve mi ni jasno in je nadležno, če se želiš poigrati z nastavitvami. Enako velja za izhod iz nastavitev nazaj v glavni WiiU meni. Traja celih 20 sekund. Mogoče se sliši smešno in si bo kdo mislil: saj pa traja samo par sekund. Ja, ampak kako pa se lahko Home meni pojavi praktično instantno ne glede kaj počneš na konzoli. Tudi aplikacije iz Home menija trajajo samo 5 sekund da se naložijo, kar je pohvalno. Upam da zadevo rešijo s posodobitvami. Naslednja fina stvar je gamepad, ki se da nastaviti tudi kot pilot za televizijo. Zakaj si tega že prej niso izmislili ne vem... ampak zadeva se lepo obnese. V nastavitvah izbereš TV proizvajalca in nato preklapljaš po konfiguracijami, dokler ne prideš do take, ki se obnese s tvojim TV-jem. Vklop/izklop, izbira inputa, glasnost, menjavanje kanalov. Vse to je mogoče brez potrebe po TV daljincu. Kasneje dodam še dodatno mnenje + slike, ko si nahranim možgane.
  23. 7 points
    Neki novga... Še posebi zanimivga je to, da nej bi končno imeli 64 igralcov na novih konzolah! >http://www.youtube.com/watch?v=CMYO3UTYZ8s Lasgana: BF4 Lasgana: Coming October 23rd, 2013 Lasgana: development just started, expected to be done in 1 yr [Nirolak's Note: Since this is the one likely to elicit the most "this is fake" notes, I feel I should elaborate. Given some later points (like already have an internal demo), this seems to refer to EA's normal two year development cycle of a one year pre-production cycle with ~30-40 people and then ballooning up to 150-300 people to make the game after most things are prototyped and planned out. Visceral, BioWare, and a fair number of publishers outside EA also operate this way since it allows you to have multiple projects without cyclical layoffs due to scaling down in pre-production and scaling up in production. For example, during the downtime between Bad Company 2 and Battlefield 3, DICE's spare staff worked on making Medal of Honor's multiplayer and helping to build Need For Speed: Hot Pursuit. As to what the bulk of DICE's staff worked on prior to this going into production, it's probably either a second project or, once again, other EA games.] Lasgana: will be on pc, ps3, xbox360 and next gen consoles Lasgana: will be one of the first games for next gen consoles Lasgana: commander system comes back Lasgana: profile can be linked with other devices like ipad Lasgana: auto login, need internet all time, support cloud saves Lasgana: easier to pickup the game, to take care of players from CoD Lasgana: support body and voice control for this commander system Lasgana: better battlelog integration and better stats reporting Lasgana: supports video playback and sharing Lasgana: have gem store for dlc and other stuff like that Lasgana: 3 factions: russia, usa and china Lasgana: can deploy female soliders Lasgana: frostbite 2.0 engine Lasgana: pc, ps4 and xbox 720 supports 64 player maps Lasgana: 360 and ps3 will be less Lasgana: pc, ps4 and 720 will provide 60 fps Lasgana: already have a demo video internally within EA, Lasgana: matching the quality of BF3 already Lasgana: bf4 will use 80% of power of frostbite 2, wheras bf3 only 30-40% Lasgana: modern background Lasgana: i mean story background
  24. 7 points
    >http://www.youtube.com/watch?v=0b6D6WmecY4 Tole je pa zame ful dobra montaža
  25. 7 points
    Sej nimam pojma, zakaj se še ubadam s tabo, ampak okej, dejmo še zadnjič. Tebi res še vedno ni jasno, zakaj si bil banan? Ne, nisi bil banan 'zaradi tistega svojega komentarja'. Zaradi 'tistega tvojega komentarja' si bil opozorjen, da nehaj s pisanjem o neki čist tretji temi v neprimernem topicu. Pa si težil naprej. In si bil opozorjen še enkrat, tokrat z izrecnim opozorilom, da te bom banal, če boš nadaljeval. IN SI NADALJEVAL. Ej, res, smili se sam sebi, ker si bil po dveh opozorilih potem dejansko banan. In da si bil banan samo za dva tedna, se imaš za zahvaliti izključno moji dobri volji, ker se mi je zdelo, da se boš potem mogoče spametoval in nehal drezati v isto tematiko. Zdaj mi ratuje počasi že žal za to odločitev. Arey, ozr. kdorkoli drug, ki je bil v tej Xbox Live klapi .. a je Travar Shoelace? Ko mi bo kdo razen tebe to potrdil, ti bom dal prav, do takrat bom pa še naprej precej prepričan, da Shoelace ni imel nobenega razloga, da bi si moral na KSiju ustvariti alter-ego in se zajebavati s spreminjanjem IPjev. Če imaš ti toliko časa za zganjanje neumnosti po internetnih forumih, to ne pomeni, da to velja za vse. Glede Travarjevih postov: pojdi na Napredno iskanje -> Iskanje po enem tipu vsebine -> Uporabnisko ime: Travar -> Isci v forumu: PS3 -> Pokaži rezultate kot: sporočila. Vsak lahko to naredi, na hitro preleti vseh pet strani njegovih postov in dobi nek splošen vtis o načinu njegovega postanja. Me zanima koliko folku se bo iz rezultatov zdelo, da je 90% cajta težil folku. Aja, ne, izbrisali smo očitno enih 120 njegovih postov, sorry. Jaz zaključujem s tem debatiranjem s tabo, ker kot sem že rekel, nimamo vsi toliko časa za zganjanje neumnosti. Grem raje kaj postoriti za to našo ubogo stran, ki nimam pojma, kako sploh še preživi v vsej svoji bedi. Kaj ti še počneš tukaj, mi itak ni jasno.
  26. 6 points
  27. 6 points
    nočem bit pizdek pa prilivat na ogenj, ker nimam nič od tega. dejstvo je, da sem šokiran, čeravno nisem bil zvest reviji že dolga leta, ker sem imel izjemno slabo izkušnjo s predsednikom. pač, ni šlo. kljub vsemu, izražam globoko spoštovanje. kakorkoli že, finance so sveta vladar, vsaj v tej dobi. in poudaril bi rad, da v kolikor ne bi bilo nekaj let precejšnje podpore s strani KSi članov, bi KSi že zdavnaj in n-krat zaspal na smetišču interneta. zadnja leta pa se financira predvsem kot hobi projekt iz lastnega žepa. ne jamram, ne tarnam, ne zahtevam. tudi nisem pretirano aktiven med srečanji, online razpaljotkami, itd.. sem zadovoljen s tem kar imam(o). in vse, kar priteče v KSi, KSi raztala brez prevelikega pompa! dokler boste vi, bomo mi, ki poganjamo sceno. hvala in srečno.
  28. 6 points
  29. 6 points
    Black and White Ne utegnem kaj podrobneje povedat in pokazat, moram it ubranit zadnje mesto
  30. 6 points
  31. 6 points
    Exclusivno kot edini trgovec imajo tudi tako imenovano "pro" verzijo kontrolerja Samo baje je kompatibilen edino z PS4 PRO konzolo?
  32. 6 points
    Evo pridem iz šihta in spet en paket Preden pa pokažem kaj je, bi se res iskreno iz srca zahvalil @BuffaloSLO @matej1990 @Cpt-Altekk. Fantje najboljši ste!!!! Res ne bi bilo treba nič pošiljat. Imate pico in pivo v dobrem, pa še trojanske vam prinesem Še enkrat iz srca hvala!! To je pa @BuffaloSLO-ovo maslo 100x hvala
  33. 6 points
    Tokrat preizkušamo vaše znanje z zanimivim kvizom. Prosim, da si vzamete čas in uporabite Google, da boste le odgovorili pravilno ;). Nagradna igra traja do 15.1.2017, naslednji dan 16.1.2017 pa bomo izžrebali enega, ki si bo lahko izbral eno izmed naslednjih iger: Bloodborne (PS4 Collectors edition) (zahvala gre @japanboy) Tearaway Unfolded (hvala @Ozi ) SingStar Ultimate party (dankešun @matej1990) Izžrebali bomo tudi enega, kateri bo dobil bon za nakup v PSN trgovini! Vso srečo vsem Loading...
  34. 6 points
    Čestitke obema nagrajencama Dajta me nekak kontaktirat :).
  35. 6 points
    Nagradna igra je končana. Čestitke vsem, kateri ste odgovorili na vseh 19 vprašanj pravilno! V žreb za nagrade gredo: @Bartala, @Bessie, @DrAlex, @ticko, @bersson29, @matej1990, @TheRealDeal, @Neliel, @conali in @Gato. Drugim pa želim več sreče prihodnič Za današnje žrebanje bom potreboval vašo pomoč. Na spodnji sliki vidite krog z desetimi številkami in krog z KSi uporabniškimi imeni. Dva uporabnika bi prosil, da napišeta eno številko od 1 do 10 in potem bom izžrebal dva nagrajenca, katera bosta dobila eno izmed zgoraj omenjenih nagrad. Imena bom razrezal, potem zmešal in po vrstnem redu dal na krog s številkami. Za vsako nagrado bom to izpeljal posebaj, zato so tudi možnosti, da obe nagradi pobere en uporabnik! Hvala za vašo pomoč
  36. 6 points
    Na PSX je bila najavljena nova posodobitev RE7 demota! S posodobitvijo je novo: PS VR podpora Pro podpora (4K) HDR podpora novi konci Itak sem takoj šel sprobat PS VR podporo in lahko z veseljem potrdim, da je le ta zelo dobra! VR opcija se vklopi v settingsih in ne v začetnem meniju, kakor je to sicer standardno v igrah z dodano VR podporo. Malo čudno, ker tako hitro spregledaš da ima demo VR podporo. Občutka slabosti ni niti malo! To je zadeva, ki me je najbolj skrbela! Nastavitev VR kamere: Po defaultu je nastavljeno vrtenje desno/levo s pomočjo preskakovanja po 30° (kar se lepo vidi v videju). Torej ko hočeš zasukati pogled, moraš desno gobico potisniti levo/desno in lik se zasuče za 30°. Zna biti zadeva malce moteča, ker ni mehkega prehoda, ampak je preskakovanje. K sreči je demo res zelo dober in ima polno nastavitev. Po par x preigranem demotu (več koncev in opcij), sem se poigral z vgrajenimi VR kamera opcijami. Da se nastaviti, da se sučeš normalno, tako kot da bi igral brez VR načina. Tudi pri tem nisem imel težav z občutkom slabosti in mislim da je to nastavitev, ki jo bom izbral ob preigravanju igre. Po VR testiranju, sem nato preizkusil še 4k in HDR. Igra je seveda precej bolj detajlna na 4k s precej boljšimi teksturami. Tudi svetloba je močno izboljšana napram VR načinu igranja. Svetlobni kontrasti so precej močnejši. Po preigranem, sem 100%, da se bom lotil preigranja celotne igre na PS VR. Zakaj? Kamera je precej bolj zanimiva v VR, saj je pogled dinamični in lahko gledaš tako kot bi dejansko gledal v strašni zapuščeni hiši, kjer se dogajajo čudne reči. Na primer v VR lahko pokukaš iza stene, nekaj kar je nemogoče brez VRa (vidno na zgornjem videu @5:15). Kar je najbolj zanimivo je to, da sem ves čas uporabljal to možnost in ko sem preklopil na ne VR način, sem jo dejansko pogrešal. Ta VR opcija, nagibanja glave s katerim lahko pokukaš iza podboja vrat na hodnik, je po moje sila zanimiva izkušnja v tej igri. Isto se da narediti tudi ob strelnem orožju. Ni se potrebno v celoti izpostaviti, ampak lahko le pokukaš iza vogala in streljaš. Sem se pripravljen odpovedati 4k in HDRu. Povrhu vsega pa VR tako ali tako sam po sebi ogromno pridoda na občutku prisotnosti v sami igri. Kakor koli, RE7 bo sick horror igra, ne glede na to kje se jo bo igralo!
  37. 6 points
    No moja trenutno nova pridobitev konzola Xbox One fat verzija zahvalim pa se lahko @Ozi ki je prodal tole zadevo sem izredno zadovoljen dela kot mora edino kontroler mi dela še preglavice ampak se bom privadil na prvi sliki je PS4 Slim 1TB ki je bil kupljen oktobra
  38. 6 points
    Evo, kipec je včeraj prispel po pošti, in je že na varnem v display case ^^ Hvala še enkrat! Edit: Sorry, preview slike je zarotiran.
  39. 6 points
    Tnx za objavo Bessie, sem ravnokar mislil sam postat. Mi se na polno pripravljamo, imeli bomo ogromno, štirimetersko platno, odlično ozvočenje, najmanj pet postaj in deset arcade stickov. Iz našega društva bo vsaj 10 tekmovalcev, udeležbo pa so že napovedali nekateri top hrvaški in srbski igralci. Na voljo bosta tudi dva sticka iz naše nove serije, Brook superconverterj in druga arkadna oprema. Upam, da nas kaj obiščete! Za ostale bomo pa v živo na našem Twitch kanalu. Prenos in aktualni rezultati bodo tudi na uradni strani dogodka, ki jo je objavil Bessie. Lep pozdrav iz Društva Pretep.si
  40. 6 points
    @medenko1975 kam se ti tako mudi? Moja šoping izkušnja, razpakiranje in predstavitev ter kraki opis. No, včeraj sem se po hudem teasu od @BuffaloSLO, ki je že prejel svoje PS VR naročilo od iste trgovine, le spravil v Libro v Avstriji, čeprav so mi še dopoldan zatrjevali da ne morem dobiti en dan prej. Ko sem prišel v trgovino, so brez težav paket postavili predme in se lotili računa. In tukaj se je začela panika... Računa ne gre izdati. Itak, ker se prodaja prične šele danes, 13. Ona začne razlagat, da mi ne more dati paketa, ki stoji pred menoj, ker ne more narediti računa. Mrak na oči... Sem hitro začel razlagati kako en prijatelj že ima očala in jih je isto kupil v pri njih. Je malo poštudirala in se spomnila, da mogoče pa bi šlo malo zaobiti zadevo in res... Račun je bil uspešno izdan. Hvala teta, ki te nisem razumel kaj mi razlagaš ob izdaji računa zaradi hitre govorice. Itak sem takoj v avtu odprl škatlo, da se prepričam na lastne oči ali so zapakirali pravo robo. In potem ko sem prišel domov: Libro, skriti sponzor. Klasično Sony pakiranje, da že na daleč veš da gre za PS znamko. Obvestilo, da sta potrebna PS4 in PS kamera. Reklama za uradnejše PS VR igre. Zadnja stran škatle. Vsebina na demo disku, ki je priložen! Ja, nostalgija demotov je zagotovljena. Zanimiva opazka, kjer piše da je bil moj PS VR narejen že maja 2016! Tekstovni opis vsebine (kasneje sledi še v slikovni izvedbi). Škatla v škatli, ker je to očitno nekomu pri Sonyu zelo všeč. Hitrih navodil ni mogoče spregledati in so zelo idiot-proof. Vsebina z opisom in slikami. Korak za korakom kako priklopiti PS VR na PS4. Tako zgleda shema celotnega priklopa. Kablov je veliko! Na koncu je še povezava kam se obrniti na pomoč s QR kodo. Kablovje je zloženo v posamičnih škatlicah. Še celotna vsebina brez PS VR. Vse skupaj je res zelo dobro označeno in v kombinaciji z navodili ni mogoče ne znat priklopit. Tudi stara mama bi znala. Ogromna help navodila. Redki biser dan danes, ki pride še kako prav! Krpica iz mikrovlaken s PS potiskanim vzorcom in logotom. Mogoče se sprva zdi odveč, ampak nikakor ni. Že prvi dan je prišla prav. Bistvo celotnega nakupa! Očala še z neodstranjenimi zaščitnimi folijami. V žico vgrajen kontroler služi za vklop/izklop očal, vklop/izklop mikrofona in spreminjanju glasnosti slušalk. Kar bi si žele je sponka, ki bi si jo zapel na majico. Sedaj vse skupaj binglja ob telesu in priložene slušalke posledično vleče ven iz ušes. Posebej če se veliko obračaš. Spodnja stran očal. Na levi je vgrajen mikrofon, na desni pa gumb za približevanje očal očesom. Uporablja se praktično vedno ko si nadeneš in snameš očala. Fini dodatek so štirje PS simboli, ki so lepo vidni na gumi, ki obda obraz in pričara praktično popolno temo. Še leče brez folije. Na sredini je viden proximity senzor, ki je kanček večji kot na mobitelih. Služi za prikaz slike na očalih samo takrat, kadar so dejansko nadeta (senzor zazna ko je nekaj pred njim). Medočesne razdalje se na očalih mehansko ne da spremeniti, se pa jo zato da spremeniti programsko na samem PS4 s postopkom kalibracije. Obraz moraš kameri približat čisto na blizu in nato ročno popraviti center vsakega očesa. Na podlagi tega se nato zmeri medočesna razdalja. Če dobro pogledaš je med lečama na gumi viden tudi PS logo. Spodnja stran PU (process unit) škatlice v kateri se zgodi VR čarovnija. Na sliki se na sredini vidita 2 gumijasti nogici (kot na originalnem PS4) in PS plastični simboli v vseh štirih kotih, ki prav tako služijo kot nogice (kot na PS4 Slim). Moram povedat, da se PU škatlica gunca na ravni podlagi (PS4 sindrom). In tako sta takoj zasedena oba dva USB priključka na PS4 (en je za slušalke, drugi pa gre na PU). PU enota ima luštno narejen priklop za očala. Simboli se morajo ujemati na PU škatlici, kot na kablih. Itak so spret PS simboli. Gre za priklop glavnega VR kabla na PU enoto. Tale glavni kabel je konkretno odebeljen za dobro mehansko zaščito, saj se valja na tleh. Verjetno se bo pogosto zgodilo da bo kdo tudi stopil nanj. Skratka je res robustni na oko in otip. In potem Sony vse uniči z rdečo LED diodo. Kje so dobili rdečo?!? Zakaj ne oranžna tako kot na PS4? Curse you Sony! No, druga barva je še bela. Več o pomeni barv na PU pa tukaj: PS VR: Processor unit light indicators Enak postopek za priklop glavnega VR kabla na sama očala. Ista "mini uganka" s PS simboli. Ja, rdeča LED dioda res ne paše zraven. No, ko je končno bilo vse priključeno je bil čas za vklop. Itak se je takoj pojavil update. Po hitrem updejtu, so sledila video/tekst navodila kako si pravilno nadeti in sneti očala. Hitro sem še skočil pod settings, kjer se pojavi nova opcija: PS VR nastavitve: Lahko si spremeniš svetilnost ekrana (default je na max). Na max ni svetleče motečo, ampak čisto v mejah normale, da je prijetno za oko. Velikost Cinema mode zaslona (small, medium in large). Small je resnično majhen zaslon, kjer je tekst težje berljiv. Medium je tako da zapolni cel pogled in je po moje najboljša izbira. Large pa je res velik zaslon, ki je precej večji od pogleda skozi leče. Pri njem moraš obračati glavo, če hočeš gledat. Navodila ki se prikažejo ob prvi priključitvi očal. Najbolj smešna izmed vseh navodil. Izpiše se ti da pomakni očala levo/desno/gor/dol, da ti bodo udobna. Kalibracija kamere. Pokaže kaj vidi kamera in jo usmeriš kar se da optimalno za sledenje. Kalibracija, kjer moraš očala iz različnih strani od blizu pokazati kameri, da prepozna vseh 9 sledilnih LED lučk na očalih. Prilagoditev medočene razdalje, če 3D efekt ni tak kot bi moral biti. Pokaže katera programska oprema je trenutno nameščena in lahko zaženeš ročno preverjanje posodobitev. bla, bla bla vsebina. No, potem je sledil precej dolg del "testiranja očal" in prvi vtisi so dobri. Prvo kar takoj opaziš, ko si nadeneš očala je to, da se moraš navadit na nekoliko neobičajni proces nameščanja očal na glavo. Ekran si moraš z gumbom na spodnji strani oddaljiti kar se da proč, nato pa z eno roko prijeti za rob, ki nato stoji na čelu, z drugim pa gumb na zadnji strani nad vratom in povleči v nasprotni si smeri. Pri tem se obroč, ki sede na glavo razpre in očala si lahko postaviš na glavo. Ko spustiš, se mehanizem sam do neke mere zategne. Nato z obročkom na zadnji strani samo še pritegneš, da so čvrsto na glavi. Ekran ponovno z gumbom približaš in si ga potisneš pred oči. Očala so res zelo udobna na glavi. Brez težav jih nosiš tudi več ur skupaj. Nič ne žulijo ali tiščijo. Sam proces da si nadeneš očala torej ni težak, vseeno pa zahteva previdnost, saj očala ne izžarevajo robustnosti. Prej obratno. Delujejo kar nekoliko ceneno zaradi vseh teh plastičnih delov. Pač dokler ti ne padejo na tla in ne presiliš pasa, potem verjetno nima kaj bit. Ko imaš leče/ekran pred očmi, ti na obraz in nos sloni guma, ki preprečuje vstop svetlobe. Žal to pomeni tudi nekoliko znojenja, kadar je topleje. Posledično se lahko zarosijo tudi leče, kar se je v mojem primeru tudi zgodilo. V takšnem primeru pride prav priložena krpica. OLED ekrani so bomba, zaradi čiste črnine in bujnih barv, ampak ne bi rekel da so že kičaste. So v mejah normale. Kar se same slike tiče je mehka. Definitivno vidiš piksle na zaslonu. Ene igre imajo izrazitejše, spet druge manj. Tu se definitivno vidi, še največja možnost za izboljšavo. Težava nastane, ko je kaj bolj oddaljeno. Takrat več ne vidiš detajlov. Na primer črk ne moreš prebrati na malenkost večji razdalji in se moraš zato premakniti bližje. Na 1080p TVju bi na takšni razdalji še lahko prebral črke. Nekako tako je še mogoče najbolj smiselno pojasniti. Ampak kaj češ, trenutna generacija pač ni delana z VR v prvi vrsti in zato trpi resolucija. Kar se leč tiče. Bližje kot si jih daš, bolj ostra je slika tudi na robovih leč. Vseeno pa je najostrejša slika na sredini leč. Očala sem prvo probal s priloženimi in-ear slušalkami. Niso nič ekstra, ampak tudi slabe niso. 3D zvok je zelo dobro narejen in se odziva glede na obračanje glave. Zelo natančno veš od kod prihajajo posamezni zvoki. Definitivno impresivna zadeva. Največja težava je bila, ker so mi priložene slušalke padale iz ušes ob obračanju glave. Težava je da se priključijo na konektor z gumbi, ki dobesedno visi ob telesu. Mislim da bi bila težava rešena, če bi dodali kakšno sponko, da si konektor pritrdiš na majico. K sreči imam še PS Gold slušalke, ki zelo lepo pašejo nad očala in ne padajo dol. Težavo sem imel le pri igri Headmaster, kjer udarjaš žogo z glavo. V Cinema mode sem sprobal Netflix in Star Wars Battlefront. Na large je gledanje/igranje težavno, ker moraš ves čas obračati glavo. Medium je tisti sweet spot, kjer imaš res občutek velikega TV pred seboj. Začuda tukaj nižja resolucija očal ni tako izstopajoča. Igre so zelo različne in nudijo res čisto različne igralne izkušnje. Ponavadi so tiste z PS Move podporo boljše. Na primer izredno dobro izpade Until Dawn: Rush of Blood, Wayward Sky, Job Simulator, PS Worlds (London Heist). Mi je pa zelo všeč Battlezone, ki se igra na Dualshock 4! Rigsi so začuda kljub zelo dinamičnemu gibanju igrabilni, ampak je res da sem jih sprobal le na newcomer mode, ki zakrije del ekrana in je primerne za VR začetnike. PS VR demo disk meniji: Vse je 3D: banerji, teksti, "snežinke", kontroler. Kontroler sledi tvoji dejanski poziciji v rokah. Until Dawn: Rush of Blood je prekleto dobro narejena igra! Tako kot originalna igra, ima tudi ta jump scare efekte in kljub temu da jih pričakuješ, te vedno dobijo. Že uvod je hudo narejen. Zanimivo da je tekst v screenih zelo težko berljiv, v očalih se brez težav bere. Ko uporabiš 2 PS move kontrolerja. Eden boljših občutkov. London Heist si izposodi enako finto. Here They Lie - edina igra, ki mi je povzročila neprijeten občutek slabosti. Sem kar začel švicati med igranjem. 5 minut daljši demo in se ne bi dobro končalo. Tukaj je nadzor res katastrofa. Nato pa se začnejo še cele sekcije premikat. Bruh material! Job Simulator - igra narejena samo za zabavo. Ima zelo dobro uporabljene Move kontrolerje, ampak sem jih ob prvem igranju imel nastavljene za preširok prostor. Posledično nisem mogel početi takšnih bedarij za svojo pisalno mizo, kot sem upal. Aja, enkrat sem tudi orng nehote udaril v steno. Noro dober je Kitchen demo (Resident Evil 7), ki te res pribije na stol s svojimi nepričakovanimi efekti. Zdaj vem zakaj so bili na prireditvah igralci tako navdušeni nad tem demotom. Na koncu ugotoviš, da je plošček s priloženimi demoti res nujno potreben. Močno priporočam igranje demotov pred nakupom. USA verzija jih ima precej več. Live stream pri VR ni možen s 60fps. V včerajšnjem live stremu se je meni in Buffalu zgodilo da je strem sprva delal normalno, nato se je pojavil audio zamik, ki je postajal vse večji, na koncu pa se je pojavilo hudo zatikanje slike. Glede na to da se je zgodilo obema, bi rekel da gre za težavo z VR ali pa z VR demo ploščkom, ki mora ves čas preklapljati med igrami. Težava streamov je slabša kvaliteta in predvsem precej obrezana slika. Tako sploh ne vidiš vsega, kar se v očalih vidi. In seveda ne občutiš VR prisotnosti, ki jo lahko samo če jih probaš. Včerajšnji live stream priloženih demotov: Še USA demoti: Playroom VR še zdaj ni mogoče prenesti iz SLO PS Store in slabo kaže. Od držav, ki dobijo PS VR v drugem vali, je samo Madžarska tista, ki ima v PS Store VR igre. Edine 3 igre trenutno na voljo s SLO računom: Kot kaže bom moral aktivirati USA račun za VR igre. To je zaenkrat mislim da vse kar se prvega vtisa tiče. Če koga kaj zanima, pa naj kar vpraša.
  41. 6 points
    Ha! Simulator slabosti je pri meni že en dan pred izidom. Da mi jutri več ne bo tako slabo. Pa še malo reklame zraven.
  42. 6 points
  43. 6 points
    Po vec kot dveh mesecih, so mi iz Club Nintenda koncno poslali tole trofejo. Tako kot za HALO 5 LCE, sem tudi za tole uporabil podjetje Cheaper&More, ker drugace bi mi samo zavrnili narocilo. Odlocit sem se moral med temile in po moje je tale kar najbolj kul. Sem bil pa zelo prijetno presenecen nad kakovostjo. Ne vem koliko lahko razberete iz slik, samo to ni plastik fantastik ampak zelo konkretna, trda in tezka zadeva. Da bi tole zeleno (ki se lahko sname s stojala) zalucal v enga tako kot v igri, bi bil efekt kar enak.
  44. 6 points
    Spet je leto naokoli in še vedno migam!
  45. 6 points
    ekola. dodajte se na lestvico: http://bf3.konzole-slovenija.com/ trenutno je še v standalone fazi. prevod je že priskrbljen, na integraciji v VB se pa tudi že dela.
  46. 5 points
    Odpiram temo za "trophy challenge". Pri trophy challengu je pogoj, da naredite določeno trofejo v določenem času. Za osvojeno trofejo boste seveda nagrajeni iz moje strani in tudi mogoče se še kdo najde, kateri je mnenja, da je trofeja res težka za osvojit in si ob zasluženi trofeji res zasluži nagrado ;). 1. Trophy Challenge: Igra: Surgeon Simulator (PS4) Trofeja: Kali Mah! (Perform a heart transplant in under 1 minute 50 seconds Čas: 3 mesece ( do 30.4.2018) Nagrada: PSN 20€ + PSN 10€ Za dokaz je potreben video in slika trofeje, tako da si je potrebno vklopit screenshot možnost za vsako osvojeno trofejo! Nagrado dobi samo prvi, kateri osvoji to trofejo! Vso srečo in čimveč potrplenja
  47. 5 points
  48. 5 points
    Kot prvo: I. FUCKING. HATE. SPIDERS!! Nisem si mislil, da bom to rekel za prve VR igre, ampak vizualno je beautiful. Sploh te oddaljene viste. Pokrajina je marsovska (barren) v klasičnih merilih, ampak v VR je vsak kurčev kamen in boulder zanimiv za gledat (Sem probal naredit par SS, da bi postal. Ampak ko jih pogledaš na TV so totalno porazni. Kot če bi čudovit sončen vzhod ali polno luno slikal z 10 let starim telefonom. Ne prikaže lepote pokrajine, in ne bi bilo fer jih postat) Samo kaj, ko ne moreš uživat v lepem razgledu v crater in vulkan v ozadju, če te kurčevi pajki pridejo od nikoder, ter ti skočijo v obraz (So rekli, da so pri razvoju igre se malce igrali z človeškimi fobijami. Predvsem višine, ter pajkov) Prvič (lažem. Prvih petkrat ) ko mi je pajek skočil v obraz kot neki stvor iz half life sem dejansko zakričal In posledično panično iskal okrog sebe, kje pod nogami se mi mota, ter zraven "stompal" da me ne ugrizne v noge Sem že omenil, da sovražim gromozanske pajke? Možnosti kontrole je enopar (obračanja) ter rabiš prvo par minut, da jih vse sprobaš in vidiš, katera ti najbolj paše. Jaz osebno trenutno igram z standardnimi FPS kontrolami, kjer desna gobica obrača kamero čist analogno. Ampak to obračanje uporabljam le, kadar se mi pot za dalj časa obrne za več kot 90 v katerokoli smer (da ne igubim kamere pred sabo) drugače pa se obračam z telesom oz. glavo gledam naokrog. Da bi vsak majhen obratek izvajal z gobico, kot to počneš v klasični igri se mi ne zdi udobno in/ali smotrno. Ni slab tudi sistem, kjer te ob premiku gobice desno slika preskoči za majhen del v smer. Pač probat kak pa kaj ti paše Pri večini kontrolnih modelov te premik leve gobice naprej pelje v smer, kamor je obrnjena puška. Torej se je smotrno obračat s telesom, ne pa pred seboj obračat kontroler kot balanco na kolesu, kajti to deluje preveč trdo. Default kontrolna shema je pa pomoje najslabša. Ampak lahko spreminjaš na hitro v menuju med igro. Kontroler je zame žal malce preveč jittery, da bi lahko konstatno natančno meril kot bad ass, ampak začneš kar hipfire in gledaš kam letijo metki, ne dejansko merjenje skozi merke. (Sicer je streljanje brez dejanskega merjenja skozi merke ampak le "kam prst moli" čisto realna stvar v panični situaciji. Ob streljanju na cesti je velika večina izstreljenih nabojev le "po občutku" ter ne posledica natančnega premišljenjega strela. Kljub večletnim izkušnjam in treningom ) Ni čisto tak fajn občutek merit, kot sem upal Sicer igra v začetku te vodi skozi setup, in svetuje kamero namontirat v približno višino oči. ampak nimam mounta za na tv, ter imam kamero kar nizko pod tv (sploh ker igram stoje) Na Vive nisem nikoli imel teh problemov. Ali je posledica boljših kontrolerjev, ali večih kamer..... Aim kontroler (vsaj v prvih občutkih. moram poštimat kamero) ni TAKO velik napredek pred starimi Move, kot sem upal. AMPAK!!! Je nepogrešljiv dodatek k igri, ter igranje z Dualshock kontrolerjem bi bilo neprimerljivo manj zabavno. Je super, ampak ni čisto tak prfektno, kot sem upal. Taki so prvi občutki ob igri. Sem mislil na hitro in kratko par besed povedat, ampak se mi je vseeno malo razvleklo Na koncu sem morda malce preveč popljuval kontroler. Ni tak slab, morda mu delam krivico. Ampak me je malce razočaral. Ampak je razočaranje, kot če bi kupil nov športni avto v upanju, da bo šel 300 km/h, gre pa le 280 km/h. Vseeno je dober avto in boš v njem užival!
  49. 5 points
  50. 5 points
    Drake`s Deception se dogaja dve leti po dogodivščinah v dvojki in zopet se karizmatični Nathan najde v težavah že na samem začetku. V barskem pretepu jih fašejo vsi pomalem, nakar se serija prvič po 4 letih odloči, da nam ga malce bolj predstavi. Pokaže nam njegovo preteklost, začetek sodelovanja s Sullyem in predzgodbo tega, kar se bo dogajalo v naslednjih 8 urah. Ključnega pomena v zgodbi je tokrat Francis Drakeov prstan, katerega Nate nosi že od enice okoli vratu. Le-ta je pomemben faktor v puzli, ki pokaže, kje je nekaj, kar je bilo očesu skrito davno tega. [PRBREAK][/PRBREAK] Začnemo v Londonu, nakar obiščemo Francijo, Sirijo in drugo polovico preždimo v Yemnu (ki se deli še na kaj, recimo na pokopališče ladij, puščavo). Prav vsaka lokacija od teh pa je videzno zares ubijalska. Viste, arhitektura, prav vse je dodelano v potankosti. Ja, Uncharted 3 je najlepša igra za Playstation 3. To brez dvoma lahko rečem in samo še Final Fantasy versus XIII je tisti, ki ga lahko sname od tam. Da ne govorimo o sinkronizaciji ustnic, podrobnosti obrazov ... To je igra, pri kateri iščeš čeljust pod mizo in brez sramu bi se lahko dičila tudi na najmodernejših računalnikih. A sama grafika ni končni produkt. Je le orodje, da nam dostavi ene najbolj prepričljivih oseb, kar sem jih kdaj videl v igrah. Ples čustev, heca, govora ... Skoraj bi rekel resnične osebe. Pa niso, so izmišljene osebe. Ampak noben ne bi imel nič proti, ker so zares deci in babe na mestu. Nate je zafrkant, Sully šminker, Elena orenk ženska, brez pretiravanja pri oblinah. Ma, vzamem jo takoj. Že v Uncharted 2 je napredek bil očiten, Uncharted 3 ti daje vedeti, da v naslednji generaciji manj spoznani z igrami ne bodo ravno mogli več z lahkoto ločiti virtualne od resničnih oseb. Še posebej, če bo en predstavnik Uncharted 4. A vse to je le en od segmentov, na katere U3 pošteno stavi. Naslednji je igranje. Gibanje je poznano od prej. Dokaj gibčni Nate se lahko skriva v zaklonu, strelja preko ramena, pleza, plava, vse česar smo ga navadili vprejšnjih delih. A gibe, ki jih ima na repertoarju, uporablja v zares neverjetnem vrtincu dogodkov. Pod nogami se mu rušijo tla, fant izleti iz avijona, ladja mu se postavi na bok, nakar mu pod nogami pokajo stekla. Uncharted 3 ti res le redko pusti dihati. Pohvaliti gre tempo, saj veš, da ko se dogaja, se dogaja. Le redko boš vsaj za 5 sekund prišel do sape. Zdaj se vse ruši, komaj se akrobatsko rešuješ, priletiš čez vrata, nakar te za njimi že čakajo nasprotniki, ki ti pošiljajo svinec. Umakneš jih, ne narediš dveh korakov, že se vse zopet začne podirati. A vsakemu takemu delu sledi kakšen pošten filmski del ali pa igra malce ustavi dogajanje ter ti postreže s poštenim razgledom, da se ja ustaviš in si rečeš, "ej, to je to". Le redko se Drake vede tečno, recimo, da se postavi za napačen zid, se opoteka in pade v prepad. Zna se zgoditi, a Tomb Raider to ni. Streljanje je gladko, natančno, brez frustracij, dokler so težavnosti (Very Easy, Easy, Normal, Hard, Crushing) krasno razporejene in prav vsaka te sili, da v boju iščeš nove rešitve. Pohvale vredni so tudi neobičajni trofeji, ki te v primeru, da si jih želiš vse, silijo, da poizkusiš vse, kar ti je igra pripravljena dati. Pohvaliti pa gre tudi uganke. Teh je tokrat več kot v dvojki in samega streljanja je manj kot v prejšnjih delih, tako da se vse skupaj zdi nekam lepše uravnoteženo. A ni le število tisto, ki šteje, marveč so zares vrhunske. Par jih je prav luštnih in ko jih končaš, si prav obdan z zadovoljstvom. Takega filinga ne premore vsak špil. Kot že prej omenjeno, igra traja okoli 8 ur in je razporejena v 22 poglavij (lahko tudi več, če si zainteresiran v skrivnosti). Par jih je malce nepotrebnih oz. razpotegnjenih, a velika večina igre je tako zdrava, da tisto niti malce ne more pokvariti okusa. Sedaj boš, tisti, ki to bereš, rekel, tako hvališ, potem zagotovo ocena 95, ane? No, ne ravno. Problem ji predstavlja morda ravno tisti del, ki ji največ da. Eksplozivnost in pretiravanje. Par delov je pretiranih celo za igro, saj je Nate dostikrat že skoraj mrtev, nakar ga čudežno reši to in tisto. Določene scene so že prevečkrat videne v enici in dvojki, tako da še preden prideš do nje, veš, kaj se mu bo sedaj zgodilo. In nasploh je nekam vse podobno, če gledamo vrstni red dogajanja. Uvod, predstavitev negativca, iskanje sledi, Nate vse naredi, negativci poberejo sadove njegovega uspeha, nakar pot na zadnjo lokacijo, kjer je nato zaključni showdown. Saj ne, da me moti, a dejansko je pot nekako rutinska. Prav tako, ko se ruši vse pod teboj, veš, da na vse, kar bo stopil, ne bo ravno trda podlaga. Včasih se želiš rešiti iz določenega dela čim prej, fantu pa se podre na vsakem koraku tisoč in ena stvar, tako da si ob koncu malce že izmučen. Del, ki se nahaja nekje med 70-80% špila, je nekam utrujen (pokopališče ladij in crash site v puščavi sta malce predolga), čeprav špil hitro prestavi v višjo hitrost in zaključi eksplozivno. Za konec pa nam ne dostavi nekaterih odgovorov na vprašanja, čeprav nas zanimajo. Prav tako protagonisti vlečejo tehtnico dol, saj so čudovite, razdelane, kot prej omenjeno že domala resnične osebe, dokler antagonisti ostanejo nekje v sivini, brez da bi ti dali vedeti, v kakšnem odnosu so, kdo so, njihova preteklost. Nekam podobno Lazareviču iz dvojke, bi rekel. Multiplayer ne poizkuša ravno inovirati, je čisto klasičen, čeprav bi imel dosti več streliva, če ga sploh ne bi bilo, konec je takisto nekam medel, kratek in ne zaključi zgodbe vseh likov. A ne glede na vse. U3 je res igra, vredna svojega denarja. Že dolgo namreč nisem imel igre, po kateri bi se mi po koncu še vedno nekateri dogodki vrteli v glavi. Določeni pogovori, lokacije, boji, ta in tista animacija. V 8 urni odpravi sem morda dobil več, kot sem celo leto prej. Za ta špil ti rečem samo to: »Kupi, končaj in si jo zapomni!« 90 View full article
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...