Jump to content
  • Early preview embargo za TLOU2 se konča ta petek
  • Crytek razvijalec izjavil "PS5 nedvomno boljši"
  • Ghost of Tsushima izid potrjen za 17/07
  • Cyberpunk 2077 izid prestavljen na 19/11

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/05/2019 in all areas

  1. 5 points
    sicer še v obdelavi.. zaenkrat pa to 🙂
  2. 4 points
    NDA ozima embargo pogoji za razkritje vsebin pred dejanskim izzidom so zelo strogi. Danes ob 9h dopoldne izteče oz. je iztekel rok za Earyl Preview, ki traja do 19.06 oziroma, ponedeljka 22.06. ko bo špil popolnoma splavljen. Do takrat je še nekaj dni in @Ozi ušalta v 8th gear in pedal to the metal, da preigra vsaj 3/4 in bo imel nekaj taktične prednosti pred @matej1990 😄 Do samega izzida igre ne smemo objavljat materiala, ki nam ni bil posredovan vnaprej s strani PR. Torej nič lastnih screenov in zajemkov. Material objavljen v tem delu je torej popolnoma PR staff, ki nam je bil predan vnaprej. Vseeno je nekaj novih fotk vsaj za tiste, ki nisem šli brskat po darkwebu. Odločil sem se, da ne bom spojlal na nikakršen način. Tudi s spoiler tagi ne, ker moraš biti za take zadeve malo pizdunske sorte. Če bo kdo želel pogledat konec bo počakal še nekaj dni in pobrskal na YouTube kanalu koga, ki komaj čaka da spojla vse, ker ljudem danes ni nič več sveto. Zakaj je to tako pomembno? Zaradi zapisa, da je igra praktično nadaljevanje (ergo, Part II) ter da gre za zgodbo o maščevanju ter posledicah. To sta zelo široka pojma, ki ne razkrivata preveč a sta hrkati tudi dovolj logična. Komu in kaj ter predvsem KDO - tega pa Ozi izdavil ne bo. Vsaj še teden dni ne. Poleg tega igre še nisem preigral in imam odprta vprašanja in/ali pričakovanja in me nekaj zadev odkrito matra 😄. Moram pogledat kwajzdejto in ali predvidevam prav ali narobe in ali so pri Naughty Dogu sposobni poskrbet za preobrat (glede na lastna pričakovanja). Zaenkrat jim gre dobro. Po praktično 15 urah igra se zgodba še kar odpira. Pojma nimam koliko je še do kraja. Zatorej tudi ne bom nakladal o sami vsebini igre (čeprav nam je dovoljeno opisat nek točno določen sektor, ki je tudi zelo zanimiv), ker se mi zdi prav, da za taprave fene ostane kar največ prikrito do doživetja. Takoj se je treba jasno izrazit in s tem opredelit. KSi igri prilepi takojšnjo 10/10 TAKOJ! ZDEJ! ŠE! Igra je true masterpiece umetnina, popolnoma pričakovano in vsaj mene osebno ne razočara na nobenem nivoju. Objavljenih je nekaj vsebin o zakulisju mehanike in izdelave iger. Lahko verjamete, da tudi brez teh vpogledov v ozadje opazite napredek pri gibanju in splošnemu premikanju - ne le Ellie oziroma glavnih likov ampak tudi vseh NPCjev. Dinamika okolja je vrhunska, čeprav ne impresionira toliko kot npr. v Days Gone, kar mirno lahko rečemo, da je posledica tega, da je Days Gone open world igra med tem ko TLOU2 pač ni. Igra je strogo linearna in na fakoff trenutke celo preveč. V mislih imam tiste momente, ko sicer potihoma veš, da te odpiranje dotičnih vrat, ali plazenje v nek sumljiv razporek v ruševnih potegne v drug sektor nisi pa še raziskal vsega v prejšnjem - ampak se ne moreš upret. 😱 Tega je v igri polno kot tudi tega, da gre navadno za prehode, ki se iz tega ali onega razloga potem zabarikadirajo za teboj. Do naslednjega gejmpleja 😑 Za kakšno vrsto igre zatorej gre je jasno, kot je tudi jasno zakaj Days Gone in TLOU2 ne moreš postavljat ob bok. Če komu še kar NI jasno, potem ima težave z žanri in lahko rečemo kakšno tudi na to temo. TLOU2 je igranje zelo zrele in temačne, tudi zelo krute zgodbe. 18+ oznaka je na mestu in ko igram pošljem svojega mlajšega mulca stran. Polovico itak ne šteka, drugo polovico mu pa ni treba v glavi premlevat zakaj nekomu razčesnem glavo iz maščevanja in v čem je smisel, da se v postapokaliptičnemu svetu dogaja še večji drek kot je sama apokalipsa. To pač ni igra za rosno mladež. To je zgodba katere namen je v človeku vzbudit določene miselne vzorce in morda globja razmišljanja o odnosih ter ceni maščevanja. Bolje rečeno, kdaj je čas, ko rečemu dovolj. In če gre za refleksijo teh misli v razčefukan svet zakaj se ne bi večkrat enakega vprašalli tudi v kobajagi urejenem? Daleč najbolj me v igri prevzema zvočna kulisa. O tem se bi lahko razpisal za cel review. Vrhunsko madafaka! Igrat brez slušalk sploh raje ne, ker sem prepričan, da gre vse preveč zvoga v izgubo. Razen, če imate res vrhunski hi-end zvočni sistem in ustrezno izoliran zunanji zvok. Mislim, da je škoda zavreč vse mikro zvoke stekla, šelestenja, zavijanja vetra med ruševinami, zvoka deroče vode od blizu ali nekje daleč za stenami, ječanja starega pohištva, golobov nekje visoko na strehah (takrat, ko si že ita na 110% alerta) in predvsem, meni najbolj fino zajet zvok sploh... dežnih kapljic. Šepet njih, ko padajo po različnih površinah, zlasti po platnu je ravno prav jesenski, da začutiš tisto potrebo, da se spraviš v nek topel zapeček, ki ga v TLOU2 okolju preprosto ni. In kaj bi, če bi... jah ne bi. Ker ga ni. Kapljice pa padajo. 🤫 Nadalje nas zvočna kulisa pripravlja na nevarnost, na špice v zgodbi in ostalih interkacijah. Zvok je tako subtilno vtkan v podlago, da po nekaj urah pričneš ravnat prvenstveno po zvoku. Bajno vam povem! Tudi sicer je zvok neka rdeča nit zgodbe, kar se spomnimo še iz prvega dela in Joelove kitare. Ellie sedaj to ljubezen nosi dalje in na trenutke poseda s kitaro in odbrenka kakšen stari hit. Slava voice akterjem in zlasti Ashley Johnson, ker tako odsinhronizirat špil pomeni, da si res profič, sam pa mislim, da ti mora biti lik za res vrhunsko igro tudi pisan na kožo. Vsaj malo. Dialogi si skrbno izbrani, scene sploh niso duhovite, kar me pomirja, ker ne prenesem idiotskega humorja za vsako ceno. So pa vselej dramatične. Zadihanost lika med plezanjem, plazenjem, monologi v situacijah, ko bi najraje spizdil takoj stran in dobiš občutek, da te Ellie dejansko nagovarja. En skrit namig: kaj imata skupnega Ellie in Gordon Ramsay? Korak naprej je NPC komunikacija in njihovi dialogi. Nobenega crapa, kjer se moraš plazit pol ure po šavju, da boš ujel vse njihove nebuloze, ki nimajo kaj pravit s samo zgodbo. Vse je odmerjeno natanko toliko kot mora bit in toliko kot mora liku / igralcu dat, da te povleče naprej ali poteši naraščujočo radovednost. Pa momenti, ko so NPCji preplašeni, ker jih nekdo potihoma pospravlja ali njihovi poimenski (!!!) vzkliki, ko pospraviš enega od dveh na patrulji. Moj-ster-sko! Več ne povem, ker je za kocine pokonc in je treba preigrat. Verjetno niti ne smem tako da, saved by the bell. 😉 Blazno dobra tehnično izvedba nalaganja in shranjevanja. Prvi load sicer traja dobro minuto a ko je igra naložena je vse kot po maslu. Nobeniih zatikanj, nobenga (pred)nalaganja, ročno shranjevanje pa traja točno pol sekunde (!!!). To je to, dragi kolegi! Tega si želimo! Igrat in uživat, ne pa izgubljat časa z mlinjenjem. Igra je bila deležna že dveh obližev, ki so bolj PR variante kot vsebinsko tehnične, kar je spet velik plus. Očitno je zamik pri izzidu prišel prav, ker se mi zdi igra zelo spolirana. Niti enega samega glitcha ali tehnično vsebinske kozlarije v 15 urah. Za early preview sem se razpisal dovolj. Več se v neki uradni varianti niti ne bom, ker nima smisla. Raje se potem skupaj razčvekamo in oberemo do kosti še vse ostalo. Fuck me, igra bo znova rekorderka. PR screens:
  3. 4 points
    Evo ena za KSi arhiv! 😎 Opisi iz hop.si, KSi in računalniške novice. Všeč mi je, da je PS vedno bolj agresiven s promocijami/reklamami pri nas!
  4. 4 points
    Ozi si omisli novo generacijo ASTRO A50 naglavnih slušalk in opravi kratek unwrapping review in hitro primerjavo s predhodnicami 3. generacije. ASTRO A50 slušalke furam od 1. generacije, kar je že od davnega... se ne spomim. A50 gen1 so bile takrat sveto čudo za igričarje, zlasti pri prenašanju naprednega zvoka in integracije mikrofona, s sila praktično funkcijo vkopa / izklopa (mute / unmute), kjer pahneš mic v vertikalni položaj (mute) oz. ga spustiš v horiznotalo (pred usta) za uporabo. A50 gen1 so bile špica. Največja pomanjkljivost je bilo relaativno pogosto izpadanje signala (pairing), ko si jim odvzel napajanje in proti današnjim, skromna avtonomija baterije. Dotične sem večkrat polnil na silo preko power banke medtem, ko gen3 nisem niti enkrat izprazil na manj kot 50%. Mogoče pa nisem dovolj hardcore... 😛 Pri teh zadevah sem občasno oboleval. Česar si gejmer ne želi, ko se spravi igrat špil? Ponavljajočih setup postopkov, ki se zataknejo in pravilo zavlečejo... Kljub temu so prinašale mnogo in sem bil izjemno zadovoljen. A50 gen2 sem preskočil. Načeloma se držim pravila pri produktih iste serije (menjaj vsako drugo generacijo ali tretjo, če upoštevamo facelifte - to ne šteje). A50 gen3 sem si omislil, ko sem razbral s spleta, da so dozorele in ko je avtonomija baterij pri gen1 začela močno šepat (kasneje sem jih šenkal ob prodaji XBONE konzole...). A50 gen3 so bile perfektne slušalke. Odlična polnilna postaja, kjer je magnet sem pa tja zaštekal in si ročno popravljal nasaditev. Sicer odlične. Noro dobra avtonomija za moje potrebe, čeprav je res, da sem slab sogovornik po party skupnostih, kar pomeni, da nekaj baterije gotovo privarčuje odsotnost VOIPa. Kot omenjam višje niti enkrat nisem izpraznil baterije pod 50%, če sklepamo po indikatorjih polnjenja (4x LED, kjer je vsaka 25%). Edina pravzaresna pomanjkljivost je relativna slaba izolacija zunanjega hrupa. Ker nimam gejming sobe in nabijam v dnevni sobi in se nedaleč stran žena spravi za kuhinjske aparature MORAŠ kompenzirat z jakostjo glasnosti. Tudi tu se obnesejo odlično. Ker imam rad svoj sluh in bi ga še nekaj časa obdržal brez Häkkinenenovega Widexa, nikoli ne nabijam glasbe ali zvoka neposredno na uho. Razpon glasnosti je več kot dovolj, da z nekoliko večjo jakostjo prikriješ zunanji hrup. To je seveda v redu, ko imamo v igri vsepolno zvoka. Tišine v igri kompenzirat ne gre. 😞 Zato potrebujemo aktivno blokiranje zunanjih zvočnih vibracij (noise cancellation). In smo pri A50 gen4. Čeprav še vedno nimajo aktivnega noice cancellinga, imajo kot official accessory, mod-kit, ki nas ožame za dodatnih cca. 50 EUR. Imam naročeno vendar zaradi trenutne COVID-19 situacije dostava zamuja. Baje se obnese, četudi gre za pasivni sistem. Kot razumem gre za tesnejše blazinice, studio varianta. Ker gre za buying review o kvaliteti zvoka in ostalih zvočnih primerjavah ne bom (še) pisal. Opišem tisto, kar nam najprej pade v oko. MANJŠA DOCKING postaja; za primerjavo glej sliko. Postaja je bolj lična in kompaktnejša. MAGNETNI LOCKING mehanizem za polnjenje je blazno izboljšan. Glej video posnetek, kjer je lepo razvidno kako magnet posrka slušalke v vložišče. Ob tem slušalje spustijo nežen ton kot indikator polnjenja. Najs. LED DISPLAY na prednji strani, prav tako razviden s fotke. Prikazuje trenutni profil (PS4/PC), indikator polnjena, Dolby (pass-through) ter enega izmed 3 EQ načinov, ki so popolnoma programibilni z WIN/MAC programsko opremo. IMG_1950.mp4 Prvi priklop na programsko opremo (uporabljam Applov MacOS) je pričakovan; pričaka nas posodobitev programske opreme - Firmware. Po opisih sodeč prinaša bistveno izboljašnje stabilnosti tonov, kar se po mojem nanaša na shranjene profile. Ne bi vedel, ker je v mojem primeru takojšen fastforward na aktualno različico. Programka oprema ASTRO Command center je precej izboljšana oz. ima razširjene funkcije. Omogoča kup finih in naprednejših nastavitev, večino le-teh sam gotovo ne bom potreboval. Hm... spet hardcore gamer doubt? 😮 Vse ostalo je stvar kasnejših pisarij. Sam optičnega priklopa trenutno še ne uporabljam sicer je kabel priložen. Slušalje so se med tem že popolnoma napolnile in čas je, da jih grem testirat. Edina in očitna slabost? ASTRO A50 gen4 obstajajo v dveh različicah pri čemer je vsaka kompatibilna s PC platformo vendar ne z obena paradnima konzolama. Torej izbiraš med PS4 ali XBOX. To smrdi, ker si nameravam s prihodom next-gen konzol omislit obe. Za multikompatibilnost je primernejši model ASTRO A40 TR. Kaj pa vem, morda pa pride čas tudi za slednje. Nekaj bo potrebno poveznit na glavo. 🙂 Se čujemo! Poglej poln članek
  5. 4 points
    Zaenkrat je tako. Mam se za kavcom 2 zvocnika. TV pride januarja. Atmos zvocnika sta na prednjih dveh.
  6. 4 points
  7. 4 points
    @Ozi 👍🤗😎! Treba je met kaj takega! Svaka čast! No jaz sem včeraj od AV planet dobil "robo". Čakam le še zvočnika za zadaj in TV, razen tega imam vse.
  8. 3 points
    Trajalo od 10. marca, ampak kdor čaka dočaka. 😁🤗🙌
  9. 3 points
    TLoU2 hype train. Dobesedno! Še malo...
  10. 3 points
    Reakcije so prevetrene. Posodobljene, dodane in z nazornejšim opisom. Vsaka reakcija praviloma doda +1 k slovesu. Dodatno imamo eno nevtralno in eno -1 negativno rekacijo. Bistvo skupnosti orientiramo na vzpodbudo in dobro voljo. Negativne ocene niso dobrodošle, ker za discipliniranje posameznikov ali tem obstajajo druga orodja in protkoli. Upam, da so všečni.
  11. 3 points
  12. 3 points
    Naughty Dog je za danes ob 16. uri obljubil nov napovednik in tega so se držali kot pijanec plota :D. Pričakujem goro minusov glede na matejev gif v čvekalnici :D.
  13. 3 points
    Hja, HTPC je univerzalec, ampak hitro nabiješ ceno. Shield je relativno ugoden, za to kar dobiš, ampak si bolj omejen (Android) napram HTPCju in definitivno bolj podhranjen. Drugače pa Plex je fina zadeva, ker je prijazen do uporabnika in relativno enostaven. Ti kar sam lepo ureja pregledno knjižnico (thumbnail, ocene, podnapisi, igralci,...). Kodi je potem stopnja višje kar se tiče prilagodljivosti in zmogljivosti. Lahko ga uporabljaš kot Plex server ali pa iz njega narediš kar neplačljivi Netflix (ala Popcorn). Definitivno pa Kodi zahteva več znanja in "nege" za nastavitve. Resnično zelo zmogljiva zadeva. Veliko jih uporablja tudi Emby, ampak o njem nimam pojma kako in kaj. Za Google Play Movies imam jaz USA ponudbo. Imam pa jezik na napravi nastavljen na USA + kot sekundarno plačilo v računu imam dodan USA naslov. Zdaj nisem siguren, če je dovolj že samo USA jezik ali ne. Imam pa v celotni Google Play trgovini USA ponudbo. Plačujem kar s svojo SLO kreditno kartico od banke. Ampak ne vem pa, če GP Movies podpirajo Dolby Atmos ali Vision. HDR vem da je podprt.
  14. 3 points
  15. 3 points
  16. 3 points
    Bil sem v nedeljo, evo nekaj mojih slik. tLoU2 je bil samo trailer na enem ekranu :( .
  17. 3 points
    V bistvu ima PS4 precej podrobne voice komande. Delujejo le lokalno (na PS4 napravi). Torej lahko daješ ukaze preko na PS4 povezanih naprav: PS kamere, slušalk,... Manjka recimo opcija vklopa konzole z zvočnim ukazom. Ti zvočni ukazi na PS4 so narejeni predvsem za ljudi, ki imajo težave z upravljanjem kontrolerja. In mislim da Xbox nima tako podrobne integracije. Imajo pa zato super kontroler za ljudi z omejitvami: Xbox Adaptive Controller Xbox je z integracijo asistentov omogočil, da ne Xbox certificirane naprave upravljajo s konzolo. Tako lahko sedaj na primer na mobitelu povem/napišem da naj google asistent zažene XY igro na Xboxu. In še preden pridem pred TV je Xbox že zagnan, moj profil je vpisan in igra zagnana. Sem profitiral na času? Malo. Je kul? ZELO!!! 😁 Takoj druga uporabna zadeva, ki mi pride na pamet je izklop Xboxa na daljavo od koderkoli. V primeru da na hitro skočim proč od konzole in se nato vse skupaj zavleče, lahko na daljavo ugasnem Xbox. Kar je kul pri tej Xbox integraciji je to, da ne deluje le lokalno (v lokalni mreži), ampak povsod.
  18. 3 points
    XOX hlajenje si naj vzamejo za vzgled, da ne bo tudi PS5 "vzletal". Kar se trenutnega izgleda iz patenta tiče... Ne bi rad imel nove X-files sezone, z UFO dokazi v dnevnih sobah. 😜
  19. 2 points
    Se jaz dodam par slikic res izjemen paket notri dobis igro potem knjizico oz dve s slikami dodatki so mi res lepi sploh tale mec na sliki kip je pa najbolj kul stvar vredo nakupa
  20. 2 points
    Yo, KSithi! Kako kaj preživljate čas obolelosti sveta s korona virusom? Jaz delam od doma 100na uro, tako,da potem zvečer komaj najdem čas, da zaženem kakšo kozolo, raje gledam po dnevniku kolk je novih žrtev... ne sej ne 😄 Tole stran sem že na začetku pandemije odkril pa se mi zdi zanimiva za delit: Kako koronavirus okuži človeško celico? Če ima še kdo kakšno mnenje ali pa kaj zanimivega za povedat okoli virusa pa kar spodaj v komentar.
  21. 2 points
    Par pošiljk iz predkratkim... Tole je pa ena taka domača igrica s kocko in kartami za dobro razpoloženje 😉 Brainwavz pence za Koss slušalke
  22. 2 points
    Na plan so prišle prvi rumorji za Resident Evil 8! Igranje bi naj bilo ponovno prvoosebno, kar zna pomeniti tudi VR podporo. Super, saj je RE7 odlična VR igra! Je tudi smiselna odločitev, saj Capcom pridno dela remake starih verzije in se tako RE igre med seboj takoj ločijo. Od sovragov bi se naj pojavili volkodlaki, zombiji in duhovi. Sounds like Capcom will stick to first-person for Resident Evil 8
  23. 2 points
    IGN - 10/10 Game Informer - 10/10 God is Geek - 10/10 PlayStation Lifestyle - 10/10 Push Square - 10/10 EGM - 10/10 Daily Star - 10/10 Critical Hit - 10/10
  24. 2 points
    Če jih ne bo, jst ne grem gor 😄
  25. 2 points
    Torej event, o katerem je bilo govora za prvi teden junija se je izkazal za resničen. Le-ta se bo zgodil 4. junija ob 22.uri. Sony je potrdil, da bodo na predstavitvi prikazane igre različnih razvijalcev. Niso pa odgovorili ali bodo prikazane tudi igre njihovih 1st partyjev. Predstavitev naj bi trajala malce več kot uro. Potekala pa bo tako na Sonyjvem YouTube kot Twitch kanalu. Prav tako so izjavili, da bodo morale biti vse igre, ki bodo izdane na PS4 po 13. juliju, kompatibilne s PS5. Glede ekskluziv PS5 pa so povedali, da le-te ne bodo igralne na PS4. Ali to pomeni le nekatere ali vse pa bomo še videli. Pri Sonyju pravijo, da je to le začetek in da bo takih predstavitev še kar nekaj, tako da očitno končne podobe, kako bo izgledala "pečica za pico" še ne bomo videli. 1 2
  26. 2 points
    Jest se bom spustil v TLOU2 popolnoma deviški. Poln ooooohajev in aaaaahajev. Kdor se zadnji smeji 😉
  27. 2 points
    Ker si postal, kar pričakuj "debev" minus z njegove strani. 😁 Oz, če ne bo mel časa gledat, ga niti ne bo mel časa dat. 🤣
  28. 2 points
    Napaka, zaradi takih se pol nikol ne konca to... Vedno...VEDNO moras tud notr razkuzvat!
  29. 2 points
    Na redditu je nekdo javil, da bi naj PS5 izšel v dveh verzijah: Basic 499 euros (SSD 825 GB) Premium 599 euros (SSD 1.65 TB) Rumor gor ali dol, verjetno je cena osnovne verzije kar realna. PS5 dizajn bi naj bil pokazan 2. junija.
  30. 2 points
    Končno preigral tudi 2. del. 😁 Grafično je igra v vseh pogledih izboljšana. Že samo če pogledaš Laro, ti je takoj jasno. Lasje več niso spojeni med seboj, ampak se ločeno premikajo. Sami gibi telesa so spolirani in niso več tako leseni. Svetlobno je igra tudi naredila res ogromen preskok. Od teh svetlobnih paličic za enkratno uporabo v različnih barvah, kadar hodiš v temačnih predorih, do sončne svetlobe, ki pronica skozi odprtine v jami. Res bolan lepo narejeno! Eye candy! 😍 Se resnično vidi da je primarno delana za sodobne konzole. Kar mi ni nikakor bilo všeč je zgodba. Ok, to da gre po poteh "ponorelega" očeta mi je je ok, ampak sama zgodba je veliko manj zanimiva in je izgubila mističnost iz enke. Je precej bolj realno prikazana. Isto ima zgodba težave z nekimi slabo izvedenimi prizori. Na primer na začetku, kjer Lari maorski kolega reče, da ji ne bo pomagal, ker gre po poteh zblaznelega očeta. 5 min pozneje, ji že pomaga. 😃 Res kar se tiče tekočosti oz. neke naravne poti zgodbe imajo še vedno težave. Tudi sama ideja višje nadrejenih (Trinity) ali kopiranje Jezusove zgodbe mi ni bila tako izbirno zanimiva, kot manj poznana japonska zgodba iz enice. Grobov spet niso povezali v zgodbo in so opcijski. Ponovno zakaj takšna odločitev?!? Konec koncev so sedaj čisto prvi tomb (ko spoznaš Konstantina) dodali v zgodbo, pri ostalih pa se jim več ni dalo. Škoda. Na srečo so vsaj povečali dogajanja v grobnicah in jih naredili kompleksnejše in lepo pestre. DLC Yaga Baba je super! Ponovno prepletanje mističnosti z realnostjo in vpletenost zgodbe v tomb. Lep dolg quest in kompleksen tomb. Tako bi morali bili narejene tudi ostale grobnice! Velik minus dam igri za močne RPG elemente, ki so jih dodali igri. Farmanje za elementi postane dolgočasno, je pa potrebno, da nadgrajuješ orožja in izdeluješ municijo. Zakaj dodati takšno kompleksnost s surovinami, če je v enici preprostost delovala v nulo? Vsake toliko tudi naletiš na odprti prostor (mislim da so trije), ki je tam brez nekega smisla v zgodbi. Pač, da lahko dodajo brezpredmetno dodatno vsebino. Zakaj?!? Zakaj imaš proti koncu zgodbe veliko mesto, kjer si porabil precej časa za izdelavo, nato pa ga ne izkoristiš v zgodbi? V njega so postavili brezvezne challenge, ki ne služijo ničemur. Za zgodbo le ti niso pomembni in niso niti easter eggi. Niti stranske misije ni bilo v tem dotičnem mestu. Kot da bi jim ostalo mesto iz nekega koncepta in so ga nato hoteli na silo porabiti. Da ne omenim, da s temi stranskimi misijami v drugih predelih čisto uničijo potek zgodbe. Prisežem, da sem vmes čisto pozabil, da sploh igram Tomb Raider igro in kaj je sploh zgodba. Kot da bi naredil pavzo in igral neko drugo igro. Enostavno meni to ni pasalo v igro, ker jo razvodeni. Also NPCji se v eno ponavljajo s tekstom. Level dizajn je po moje tudi slabši od enice. Manj prepletenosti in kot sem že omenim mi ti odprti deli niso bili preveč všeč. Po preigrani zgodbi, mi je bil zanimiv tudi DLC Croft Mansion, kjer odkrivaš Croft dvorec. Je veliko teksta, ampak je zanimiva vsebina s par prijetnimi presenečenji, ki dokončno operejo očetovo ime in pojasnijo njegovo obsedenost. Če potegnem pod črto... razvijalci so hoteli narediti več in to jim je v nekem smislu uspelo. Žal so dodali za moje pojme veliko nepotrebnega RPG balasta. V plus jim štejem večje, pestre, kompleksnejše in bolj zanimive grobnice, ampak le te ponovno niso implementirane v zgodbo (razen čisto prve). Grafično je čisto slin, slin! Zgodba je za moje pojme slabša in že znucana tematika, napram enice. Zame je prvi del bil gladko boljši kot nadaljevanje. Škoda.
  31. 2 points
    Od novembra 2017(!), je bilo prodanih več kot 11 milijonov kopij! Po lastnem preigranju, bi rekel da več kot zasluženo! 😁 Igra je meni bila res super! Sem bil resnično pozitivno presenečen. Pričakoval sem precej manj, na koncu pa dobil precej več. Še posebej je impresivno, da gre v prvi vrsti za PS3/X360 igro in na PS4 bi rekel da jo starost oz. osnovna zasnova iz prejšnje generacije nič ne daje. Izpostavil bi level dizjan, ki je meni eden najboljših kadarkoli. Bi rekel da je kar razred za sebe in prekosi Uncharted serijo v tem pogledu. Res fantastično narejeno prepletanje starih in novih delov mape! Ko dobiš upgrejd pripomočka/orožja, lahko z lahkoto prideš do že prej prehodene mape in odpreš nove prehode, ter počistiš level ali odkriješ nove predele. Da se ne ponavlja vse skupaj, so določena okolja vezana na evente, ki spremenijo level, kar popestri, da ne hodiš ves čas po istem terenu. Igra je sicer linearna, kar je meni super, ampak zaradi tega level dizajna kar dobi open world občutek. Lahko pogosto vidiš da nekaj je še višje oz. dalje, ampak do tja še ne moreš priti. Moraš počakati, da te igra skozi zgodbo odpelje tja. Všeč mi je tudi preprostost igre. Nobenih globokih RPG elementov in ostale navlake, da bi igro umetno naredili daljšo ali bolj kompleksno. Enostavno in dobro narejeno, kar mi je ponovno všeč. Orožja in pripomočke upgrejšan s "salvage" valuto, ki jo pobiraš. Simpl in deluje. Niti malo me ni motilo, da je lok prevzel vlogo glavnega orožja, namesto pištole oz. bolje rečeno dveh pištol (konec jim naredi lep homage!). Mehanika loka je po moje narejena v nulo. Brez pripomb. Ostala orožja dopolnjujejo lok in poskrbijo za bolj direktni pristop, kjer z lahkoto prerešetaš vse kar se premika. Lok ostaja moja najljubša izbira in omogoča tudi precej stealth igranja, čeprav ponavadi nisem zanj. Ampak v tej igri mi paše. Ko je vse skupaj resno, pa tako uporabiš ognjene puščice ali pa preklopiš v rambo mode z ostalim orožjem. 😁 Sama zgodba mi je bila všeč. Prepletanje mističnosti z realnostjo mi je super! Japonska osnova je super in poskrbi zraven arhitekture, tudi za všečno glasbo v ozadju z njihovimi gongi. Kar mi ni všeč so bili določeni res čudno izpeljani dogodki v zgodbi, ki bi naj naredili nek vtis name. Na primer na začetku Lara doživi svoj prvi uboj z orožjem, ki je ful dramatično narejen, nakar 5 min kasneje pokolje par 10 ljudi brez kakšnega pomisleka, skozi celo igro pa itak par 100. Enostavno pač takšni prizori ne dobijo neke težnje in izpadejo neumni, če nato zgodba ne stoji za njimi. Isto je kasneje tudi dodan mini love story, ki izpade naravnost komično in bi bilo bolje, da bi ga izpustili, kot pa da ga na silo tlačijo noter. Enostavno ne paše in je viška. In potem moja največja čudna odločitev kar se tiče zgodbe... Zakaj za vraga so grobnice/uganke opcijske?!? Zakaj jih niso zapakirali v samo zgodbo? To mi res ni jasno zakaj takšna odločitev in je čudna. Grobnice so ene najboljših zadev v igri, naredijo pa jih opcijske. In konec koncev je naslov igre Tomb Raider in ne Optional Tomb Raiding. Želel bi si tudi večjih, kompleksnejših grobnic. So preenostavne in majhne, ampak ok, so to težavo popravili v nadaljevanju. Če potegnem črto, zelo dobra Uncharted konkurenca! Le določene čudne poteze v zgodbi in odločitve glede postranskosti grobnic, jo postavita v mojih očeh stopničko nižje. Sicer pa sedi 5!
  32. 2 points
    Če bo ta PS5 3D audio deloval slično kot Sony 360 Reality Audio (kar verjetno bo), potem bo to bomba! Sem imel priliko preizkusiti Sony 360 Reality Audio ob poslušanju glasbe. Razlika je dosti bolj očitna, kot sem si mislil! Pri stereo glasbi je vse kot da ti glasba in inštrumenti igrajo tik ob tebi oz. boljše povedano kar v glavi. Pri Sony 360 Reality Audio pa glasba dobi neko globino in razsežnost. Kot da bi bili zvoki in glasbila na neki večji razdalji od tebe in te obdajajo. Sony 360 Reality Audio loči posamezne zvoke med seboj in ti jih porazdeli po prostoru. Res zanimiva zadeva. Dejansko sem bil kar šokiran, ker sem imel dosti manjša pričakovanja. To bo bomba bomba zadeva za prepoznavanje izvora zvoka v igrah! Bi znala biti to res next-gen zadeva kar se tiče zvoka na konzolah. Kakšne taktične streljačine tipa R6 Siege znajo imeti bistveno boljši zvok.
  33. 2 points
    Igra prihaja na trenutno in novo generacijo konzol - v napovedniku je potrjen XO in XSX! Datum izida je holiday 2020, kar pomeni hkratni izid z novimi konzolami. EDIT 1: Potrjen tudi PS4 in PS5. EDIT 2: Prihod tudi na PC in Stadia.
  34. 2 points
    Kako to misliš? Če pa v tvojem linku lepo piše, da Netflix podpira Atmos.
  35. 2 points
  36. 2 points
    Pa sej se dobijo tudi takšne malo boljše:
  37. 2 points
  38. 2 points
    Bo treba počasi 6G temo odpret!
  39. 2 points
    Sem čisto iz firbca probal zadevo usposobit in dela! Sicer me preko spleta ni pustilo skozi (baje da še bo v prihodnjih dveh dneh), dela pa preko appa (sprobano na Androidu). Ustvariš profil in urediš nastavitve, avtomatsko mi je zaznalo USA vnešene podatke zakopane nekje v Google profilu in mi usposobilo 2 meseca free Stadia Pro naročnine. Stadia home screen: Težava se pojavi, ko hočeš zagnati katero izmed iger in ti javi, da igra nima licence za delovanje v tvoji regiji. Rešitev je VPN. Izbereš EU server kjer je Stadia podprta in zadeva dela. Bungie je celo porihtal prenos likov med vsemi možnimi platformami! Tako sem si ugvozil like iz PS4. Kar sem bil najbolj presenečen je to, da so igre precej dobro igralne. Sprobal sem Serious Sam in Destiny 2. Ja lag se pozna in vsake toliko malo cukne ali popači zvok. Ampak treba upoštevat, da sem uporabljal VPN + na PCju ne igram, ker je preslab in zato ne vem kakšna je njegova odzivnost. Moram preizkusiti še na mobitelu. Največja škoda mi je, da ne morem preizkusiti zadeve na Chromecastu (TV), ker je zanj potreben Stadia kontroler. 😞 Tam bi lahko realneje primerjal Destiny 2 iz PS4. Add me: NowickySLO 😁
  40. 2 points
  41. 2 points
    Aja še ena službena...
  42. 2 points
    No današnja ni bila poslana prek pošte @Ozi osebna dostava res izgledajo fantastično jutri preverim za posodobitev in še enkrat hvala šefu KSija verjamem da bom 100% zadovoljen z njimi
  43. 2 points
    A3E7RGapI2rIaS8T.mp4
  44. 2 points
  45. 2 points
    Joker je enostavno obvezen za ogled! Verjetno je to kar best origin stripovski film?! Igranje je res vrhunsko in si zasluži vsaj nominacijo, če že ne nagrade. Brez tako dobrega igranja ne bi bil film pol tako dober. Že samo smeh, ti dvigne kocine pokonci. Res pravi psiho smeh v katerem slišiš da nekaj ni ok. V NULO za Jokerja! In hvala režiserju, da ni uporabil ta smeh samo enkrat, ampak ga je konkretno veliko v filmu. Enostavno bi ga bilo škoda slišati samo 1x. 😃 Potem telesno je igralec v nulo izvedel gibe. Kako hodi, kako odreagira ob različnih dogodkih,... in kako skozi film "raste" Joker. Na obrazu mu enostavno občutiš temne emocije iza nasmeška. Res super odigrano in posneto! Todd Phillips je režiser (Hangover, Due Date, War Dogs). Sem bil presenečen, da je ustvaril tako dober temačen film. Odličen prehod iz komedij v triler! Ene par kadrov v filmu je precej hudih, ki se ti vtisnejo v spomin. Še posebej dober je na koncu kader s hodnikom. Brez dialoga, ker ni potreben. Hudo minimalističen, ampak pove ogromno! Kar je kul je to, da v filmu ni balasta. Enostavno je res premišljeno narejen scenarij. Edino kar me je zmotilo je časovna umestitev glede na določene dogodke. Kar prinese filmu svežino je tudi to, da ni v filmu nekih posebnih efektov. Vse je tako realistično narejeno. Nobenega digitalnega Joker makeupa, akcijski prizori (so redki!) so nenapihnjeni in čisto realno izvedeni. Osvežitev napram Marvelu. 😁 In film lepo enakomerno stopnjuje dogajanje brez nekih ekstremov. Brez nekih hudimi samo akcijskimi prizori in nato emocionalnimi umiritvami. Ves čas je lepo stopnjevanje in lepa kombinacija obojega.
  46. 2 points
    Sony je uradno potrdil ime nove konzole... PlayStation 5! Res hudo presenečenje. 😃 Izid bo enkrat za božič 2020. Torej še dobro leto čakanja. Hkrati to tudi pomeni sočasen izid z novim Xboxom. Torej bodo razlike v drobovju verjetno še manjše kot so bile že ob izidu te generacije. Kontroler se obeta sprememb: Tresenje bo dobilo nadgradnjo in bo natančnejše. Odlično bi bilo nekaj sličnega kot je HD rumble na Switchu. Ima tako natančno vibro, da preko nje lahko ugotoviš koliko "žogic" je v kontrolerju. Triggerji (L2 in R2) bosta dobila nadzorovan upor iz strani razvijalcev. Torej programerji iger bodo lahko nadzorovali kako močno se bosta upirala triggerja. Glede na podan primer z lokom, sem prepričan da bo zadeva implementirana v The Last of Us 2 na PS5. Imam občutek, da bodo adaptive triggerji doživeli enako usodo kot touchpad na PS4. Ob začetku so ga na veliko uporabljali, sedaj pa ga noben developer več ne povoha. Tudi tresenje triggerjev na Xboxu ni bilo preveč popularno, razen v dirkačinah (Forza). Zvočnik bi naj bil deležen izboljšave USB type-C priklop! Večja baterija Povečana teža, ampak bi naj bila še vedno manjša kot Xbox One kontroler z baterijami. Sam prototip PS5 kontrolerja bi sicer na izgled naj bil precej podoben sedanjemu na PS4. Še nekaj potrditev od prejšnjih špekulacij: Ray-tracing bo imel namenski hardware v GPUju. Bluray pogon bo sprejemal ploščke do 100GB in imel 4K podporo. Inštalacija igre bo sedaj razdrobljena. Lahko bomo namestili le single player ali multiplayer komponento. V kolikor bomo imeli nameščeno celotno igro, bomo lahko prihranili prostor z izbrisom le SP ali MP dela. Super za igre tipa Battlefield in Call of Duty, kjer se po preigrani kampanji več ne dotaknemo singleplayer komponente. UI vmesnik za igre bo imel boljšo integracijo. Sedaj bo možno videti multiplayer strežnike ali pri kateri misiji smo ostali, še preden zaženemo igro. Vse skupaj bo vgrajeno kar v PS5 vmesniku. An Update on Next-Gen: PlayStation 5 Launches Holiday 2020 Exclusive: A Deeper Look at the PlayStation 5
  47. 2 points
  48. 2 points
    Nintendo Switch Lite - pobližnji pogled:
  49. 2 points
    Tukaj je časovni razpored s povezavami do streamov: https://www.videogameschronicle.com/news/gamescom-2019-full-live-stream-schedule/
  50. 2 points
    Days Gone platinasta. bi jo zaključil na platino že prej pa me je zmotil dopust 😛 O igri je toliko nasprotujočih si mnenj, da je že bizarno. Nedvomno je igra daleč najboljša open-world zombie igra, kjer klanje zombijev ni prvotnega pomena, čeravno se včasih zdi tako. Zelo dobro izdelana, z dodelanimi liki in predvsem zgodbo. Vsebuje kup preobratov, je zelo obsežna in grafično izredno dinamična. Osrednja nit igre je ljubezenska zgodba in cena prijateljstva v popolnoma razsutem, post-apokaliptičnem okolju. Da, igra ima nekaj hroščev ampak noben ni bil neprebavljiv do te mere, da bi se moral na to obešat. Igri se obenem očita, da ni dovolj dramatična oz. ni dovolj temačna, kar je do neke mere res. Čeprav ne vidim razloga, da bi morala biti vsaka "globja" igra obenem napol depresivna. Govor, teksti, medosebni odnosi v igri so izdelani bolj kot marsikod zato ne vem od kod ljudje jemljejo reference na nekaj boljšega. Primerjave z TLOU tu ni in je ne more biti... Morda se posvetim in spišem daljši opis, morda ne. Kakorkoli že, igra si zasluži preigravanje, če si želite dinamične igre z naraščujočim tempom zgodbe. Na koncu igra vsebuje tudi skrivni konec, kot so ga poimenovali nekateri, ki zadeve nekoliko postavi na glavo. Jaz trdim, da pušča idejo odprto, kar po svoje lahko namiguje na nadaljevanje. Pri tovrstni tematiki materiala pač ne zmanjka. Priporočam.
This leaderboard is set to Ljubljana/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.