Skoči na vsebino

kekken3

staroselci
  • Število vsebin

    1 319
  • Pridružen

  • Pretekli obisk

  • Dnevne zmage

    4

kekken3 bitje nazadnje osvojilo dan Februar 9 2016

kekken3 je imel/a največ lajkane vsebine!

kekken3's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

26

Sloves v skupnosti

  1. Hvala za povzetek, Matej. Nivo igre je bil še zelo nizek, ker je naslov izšel slab teden pred tekmovanjem, ampak za silo je bilo. Spodaj še končni razpored:
  2. http://shrani.si/f/3L/Jz/2J3PfMIX/flyersfvgameplay-custom.png Dva Street Fighter V eventa v Ljubljani. Prvi v ponedeljek. Druzenje in preizkusanje igre. Zelo casual. Dobra priloznost, za spoznati igro in ljudi z naše pretepaške skupnosti. Drugi v soboto. Tekmovanje, kjer pridejo vsi big boysi ven. Brez usmiljenja, a tudi za občasneže in gledalce bo zabavno. Komentar in hype.
  3. Hoj. To objavljam v imenu bande z društva Animov - v naslov sem stlačil vse pomembno, kar vem. FIFA 2016 turnir v Kopru. Glavna nagrada, Playstation 4, je za naše standarde res ok glede na štartnino. Drugo in tretje mesto nekaj manj. Če je kdo, ki kaj zna, je blizu, ali zna dovolj, da se mu tudi od deleč splača priti, se mi zdi dobra priložnost za se opremiti s platformo za next (current) gen igranje/pretepanje. Trailer https://www.youtube.com/watch?v=Eaa3ZwjOGUk Njihova najava: Fejsbuk'n'stuff: https://www.facebook.com/drustvoanimov/
  4. Sem ti na pol odgovoril tu: http://www.konzole-slovenija.com/forum/showthread.php?p=146942 Ne kaze najboljse. Vsaj, kolikor jaz vem. Odgovor na kratko bi bil, da ce si slucajno lastis PS4, joinaj naso Destiny bando tam, ker smo gor se zadnji pribezniki iz starih (dobrih) Halo cajtov in kjer igramo PvP v podobnem tekmovalnem duhu. Ce ne... Well, jaz sem rekel, da kak H5+box bi si celo sel nabaviti, ce bi vedel, da bo kaj ok folka, ki bo to igralo zaprav. Zivi bili pa videli, I guess. Ti pa vsekakor porocaj.
  5. Waa, 5 let za tem, ko je zadnji tekmovalni igralec Hala tu kaj objavil, dobimo perfekcijo! Lepa. Nisem se pogledal, ampak slisal, da jo zelo poudarjas. Hehe, za (nase) standarde od nekoc, morda prevec, ampak marsikaj se je spremenilo od takrat, tako da well done! Nekaj old school Halo garde nas je se zive in zdaj nazigamo PvP v Destinyj, kjer je gunplay sicer fantasticen, a cim kaksna budala s superco iza vogala uleti na overkill slisi skrtanje z zobmi, ker to ni vec Halo, haha. No, ce slednjega imas in to slucajno na PS4, feel free to join. Rabimo in hocemo vec tekmovalnih igralcev. Ce ne... Well, kaj dogaja? Obstaja kaj slovenske "scene" se v Halu, ali si lone wolf, ki s tube kanalom cilja na mednarodno obcinstvo? Jaz x360-ja in H4 se imam in nostalgija me obcasno malo daje, a bande ze dolgo ni vec, par prezivelih je, kot omenjeno na PS4, seveda nimam vec golda, H5 in Boxone pa sta se dalec. Se dlje, kadar pomislim, da morda kljub temu, da so konzole in online ful bolj razsirjeni kot tedaj, morda ni vec posvecenih igralcev, ki na H5 sploh se cakajo. --- Edit: ahaha, zdaj videl, da si nekaj objavil v drugo temo.
  6. Moj nacrt z Xbox one je, da upam, da povsem propade na japonskem in da karkoli pametnega izide v aziji, naredijo le za PS4. Ko bom pa hotel spet Halo, bom pac se boxa nabavil. Fragmentacija ze tako male slovenske scene pri pretepacinah na dve konzoli je ubila zadnje upanje, da bi lahko folk vsaj na drzavni ravni kolikor toliko pogosto kolokortoliko kvalitetno igral med seboj in napredoval. Edino, kar bo to zahtevalo je, da apriori hejtam Killer Instinct. Bo tezko, ker sem bil najvecji fan nekoc. Ampak roko na srce, se mi zdaj kot zdaj itak zdi nek effect-filled, combo-ridden zmazek brez globine, tako da bo slo. Pa naj me prijetno preseneti, ce zmore, hehe.
  7. Kdor si je kupil season pass, si je sam dal brco v rit. Pa ne zato, ker zapravlja za svojo ljubo sago. To je čisto na mestu, če je dodatek nekaj, kar dela. A ideja ekskluzivnih download map je že v štartu fail. V majhnih communityjih pa še večji. Glejmo, kaj je bilo s Halom. Kadarkoli je kdorkoli karkoli kupil, se je nategnil. Zato ker, face it, slovenija smo, v kateri je max 5 hardcore igralcev za katerokoli igro, nikoli ne bomo vsi navalili nekih DLCjev z enako vnemo. In potem, ko tistih par hardcore ljudi kupi DLC in jasno pričakuje, da ga bo igrala, tistih par, ki niso tako tako angažirani, a vseeno igrajo v istih krogih, ne morejo. Se prvi počutijo nategnjene, drugi pa izobčene. Prvi so potem razpeti med igranjem novih map samo s folkom, ki jih ima, ali pa med igranjem starih z vso širšo klapo. No, tadrugi, ki niso kupili niti nimajo izbire in če dodaš, da tudi oni niso neumni in čutijo, da so po malo odveč, pač grejo naprej na drugo igro in to je to. Namesto da bi izkušnjo razširil, dodatne mape na DLCju izkušnjo pokvarijo. Tako da treba se je zavedat, da je avtorjem same igre v velikem interesu, da vsi dobijo Multiplayer Mape zastonj. Baza se ne bo fragmentirala in to pomeni, da bodo razvijalci lahko bolje vpeljevali nove načine v matchmaking, saj bo vse bolj obljudeno in zato funkcioniralo. Tako da občutek, da je bad, ker zdaj bodo pa vsi dobili mape, za katere smo mi plačali, nas dela ozkoglede in je sploh neumen, če bi hkrati radi, da igra uspe ostati na sceni dolgo aktualna.
  8. Ko se pogovarjamo o resoluciji in optimiziranju slike, je korak številka 1 ta, da na svoj TV dobimo sliko v nativni ločljivosti zaslona. To je daleč najpomembnejše. Kot prvo pozabimo na 720p. Zaslonov s to resolucijo v pri nas praktično ni. Omejeni smo na full 1080p aka Full HD in na 1366x768 aka HD (Ready). Full HDja na full HD televizor s konzole ni težko spraviti. Preko HDMIja je ap cap in je največja verjetnost, da dela že samo od sebe. Plus, da je tudi najlepša slika. Na 1366x768 TVjih je pa bolj triki, saj večina neukih uporabnikov nastavi 720p in potem skozi cel obstoj hardverja žere gnilo upscaleano sliko. Eni še vedo ne, da v resnici nimajo 720p TVja, temveč 1366x768. Ne veste niti sami? Hja, če ni full HD, je skoraj sigurno to. Na PS3 je sicer neizogibno, da bomo na takem TVju morali imeti suboptimalno 720p sliko, a box na srečo ima možnosti spljuniti točno sliko. No ni vedno garantirano.Pr Problem je, da je HDMI dvosmerna povezava in zahteva, da TV pove konzoli, da hoče to pa to sliko. Tu pa tam se ta komunikacija ponesreči in lahko se zgodi, da na 1366x768 TVju ne bomo uspeli nastaviti nativne resolucije, kjub temu, da jo box lahko spljune in da jo TV sicer lahko sprejme od, recimo, priklopljenega PCja. Tako je meni en 32" samsung paral živce, dokler nisem obupal. No, če nam stvar iz prve ne dela, ali pa slučajno sploh nimamo 1366x786 na voljo pri izbiri resolucije, lahko probamo še z izklopljenim/vklopljenim glasom "automatically detect optimal resolution". Ta zna na določenih TVjih na omogočiti/onemogočiti izvenstandardne resolucije. Aja, pomnimo, da preko komponentnega kabla teh dodatnih resolucij ni na voljo. So le preko VGA in HDMI. Itak pa če se gremo optimizacije, moramo tako in tako res ciljati na HDMI, ker ob dani resoluciji vedno naredi lepšo sliko, kot ostali. --- Zdaj, glede vprašanja, ali se ti splača nabaviti Full HD 32" TV, če nisi zadovoljen z obstoječim 1366 32"? Prvo nujno preveri, ali uspeš imeti nativno na tvojem. Vklop nativne, če je prej nisi imel, lahko vse reši. Drugo, par mojih primerov: Imam že kar starega Sonyja KDL 32S3000 ki je bil kar drag ob nakupu. Ta ima, ako ga nahranimo z nativno, 1366 resolucijo, fantastično sliko. Res, neprekosljiva je in še folk, navajen večjih zaslonov s full HDjem (saj tudi sam v take pogosto buljim) se čudi, kako je dobra. No, navdušen nad tem sem sem cca dve leti za tem kupil cenejši Sony 32" full HD (KDL 32K3xxx) in bil REEES razočaran. Slika na nativni 1080p ne seže prejšnjemu HDreadyjevemu do kolen. Res, ko stopiš zraven se ti zdi, kot da so goljufali in v resnici TV sploh nima 1920x1080 pikslov, temveč nekaj vmes. Kot bi imel 720p na 1366 TVju. Kar pa tudi ni, ker nativna resolucija je ta. In povrhu druge zgledajo na njemu še grše. Celo test s PCjem je kar razočaranje, saj je tekst slabo berljiv, kar podpre domnevo, da so nekaj goljufali, ko so ga naredili in deklarirali 1080p. No, glede na to, da so na njemu vse druge resolucije še bolj meglene in še slabše, ne vem, kaj si misliti. Zdaj, tehnika gre naprej in gotovo obstaja veliko 32" tvjev z vrhunsko full HD sliko, ampak jaz bi rekel, da če ostajaš na tej velikosti diagonale, več ni nujno boljše in je bolj pomembno to, ali uspeš imeti nativno resolucijo ali ne in koliko je v tem načinu zares lepa slika. Dokler gonimo neprilagojeni 720p na 1366, sploh ne moremo vedeti, kaj zares imamo. Prvi korak je torej spraviti svoj stari 32" non fullHD tv v stanje, da od konzole dobi in predvaja 1366x768. Ce nikakor ne uspemo, potem ja, je bolje iti na 1080p TV, ker smo s tem praktično sigurni, da bomo imeli tudi 1080p signal. Če pa uspemo imeti pri 1366x768 nativno sliko, potem pa pride tisti graf v poštev in glede na to, da velevečina iger interno itak teče na 720p ali celo manj, fullHD sploh nima nujno realne prednosti. --- To je bolj mit. Sam imam dva sistema z desetmetrksimi HDMI kabli brez motenj in enega s petnajstmetrskim kablom. Kar je zanimivo je, da slednji deluje na vseh resolucijah brez motenj, razen z enim določenim monitorjem le v določeni resoluciji (slučajno glih 1366x768), kjer se pojavijo čudne rdeče pike, vidne le na povsem beli ali povsem črni sliki. Če zvišaš v 1080p resolucijo pa jih ni. In kabli niso monster kabli za 150 euro za dva metra, temveč najcenejši eBay kabli za 15 euro za 15 metrov. Glih, da ne bi kdo kdaj nasedel. Glede slabe slike pa, ali imaš res jasno vidne barvaste artefakte, ali pa je slika perfektna. HDMI ni analogen signal, kjer bi se ti morda zdelo, da je nekoliko slabša ali boljša. Ali je nekaj zelo jasno narobe, kot reimo pojavljanje off-color pik, ali pa dela perfektno.
  9. Mwhaha, hvala za odziv, banda! You shouldn't have... Drugače pa je stvar malo preveč preko ramena napisana, da bi bila definitivni uvodni vodič. Pa še napake ima. Ko omenjam cancelanje slajda, rečem nazaj+A, ko je v resnici le nazaj (brez gumba). Pa še veliko stvari je za uredit in preverit. Je pa lahko morda vsaj nek grob skelet za morebitno delo kakega večjega masterja ali več njih, da dopolnijo in razširijo, potem pa to nekam na res vidno linkat, objavit kot članek na strani tu in morda še kje drugje narediti malo hajpa za igro, stran, community, itd. Po moje je dobra prilika, da se na fer način spropagira K-si kot plac hardcore igričarjev in tudi za razširiti (ali sploh osnovati) en malo bolj propisan GoW community, dokler so pogoji res ugodni.P Potem pa vam pa častim na obali epic proiciran in live streaman lan/tekmovanje. Samo se bo moral še kdo aktivirati, namesto da samo igrate. Ah, sweet pain žongliranja med tem, da smo sami zagrizen igralec in community worker... Jaz itak nimam igre (še), tako da ni izbire, lol.
  10. Rafko: nauči se uporabljati (igričarske) forume. Ne moreš priti v temo Gearsov, povedati, da ti ni kul in se čuditi, da nekdo od tebe pričakuje tudi kaj argumentacije. Nadaljno, dajati imena tistim, ki niso tvojega mnenja. Ni vsak fanboy samo zato, ker mu je nekaj dobro, kar tebi ni. Jaz se sploh ne morem označiti za true igralca Gearsov, pa vem, da je zato, da se sploh govori o temu, da gearsi niso dobra igra, potrebnih en par zelo močnnih argumentov. Ti se niti potrudil nisi v to smer. Glej Bessieja. On je napisal, kaj mu ni dobrega na gearsih. Zato bo dobil veliko bolj spoštljiv odgovor. Na koncu vsega reči, da je to itak tvoje mnenje in zato sveto ter nedotakljivo. Ja, ker zdaj, ko imaš mnenje, lahko blekneš katerokoli neumnost in ti morajo ljudje spoštljivo kimati... Ne gre tako. Bessie: prvi pogoj, da postaneš dober, je, da opustiš razmišljanje v smeri: Ne, te ne preseneti. Ne, če si dober. Zameriti igri to, da zahteva, da si dober in da obvladaš premikanje, je fail v sami osnovi kompetitivnega razmišljanja. V Gearsih je premikanje umetnost in največji skill. Sprva je grozno za folk, navajen običnih shooterjev ali pa 8-way hack'n'slashev. Če zameriš tistemu delu igralnosti, ki za razliko od študiranja mape, spawnaov in splošnih strategij, zahteva tudi veliko prakse in hkrati dela eno igro edinstveno, potem ne boš prišel nikamor in boš slabTM forever.. ..v vseh dobrih igrah. Moraš pač iti s tega, da za dobre igralce premikanje še zdaleč ni random in jih NE PRESENETI, kar pomeni, da moraš premikanje analizirati in ga čimbolj aktivno uporabljati za nadigravanje nasprotnikov. Gearsi so premikanje. Če se slabo premikamo, smo lahko še taki majstri merjenja in strategije (eh, verjetno itak nismo), a ne bomo prišli daleč. Zameriti temu pomeni le eno: ne znamo se premikati in smo preslabi, da bi se naučili. To pa zato, ker ko enkrat razumemo vsaj osnove, igra prav zaradi kompleksnosti premikanja postane zabavna. Začnemo ceniti, ko nas folk outplaya s premikanjem in s časom začnemo tudi mi dojemati načine za nadigravati folk. Zdaj, za začetek je treba razumeti, koliko daleč moramo biti od enega elementa mape, da bo naš lik ob pritisku A gumba začel slajdati vanj in da ne bo naredil običnega prevala. Seveda tudi preval ima svoje finese. Ko naredimo preval, lahko tiščimo smer in ko pride ven s prevala, bo naš lik obrnjen v smer, ki smo jo tiščali. Skok s prevalom preko vogala in nato obrat za 90 okoli vogala je tako občutno hitrejši način premikanja, kot pa tek in nato počasno zavijanje ter spet tek. No, naslednja stvar je cancellanje. Treba je v nulo razumeti, katere poteze se dajo kdaj prekiniti z drugimi. Tek lahko kadarkoli prekinemo s prevalom, rajt? Rajt. No, to ni edina. Kar nekaj takih prehodov je, ki delujejo boljše, kot če bi samo eno stvar naredili, počakali in nato šli v drugo. Osnova naprednega premikanja je, da lahko slajd v zaklon tudi prekinemo. To pomeni, da za hitro premikanje, ki bo zmedlo nasprotnika, nas naredilo težjo tarčo in nam omogočilo prej priti tam, kamor pač hočemo priti, se ni treba nujno le odbijati od zida do zida. Prave ninđe ocenijo maksimalno razdaljo, kjer nam bo smer+A dala slajd v zid, nato začno slajdati in še preden se zalepijo v zid stisnejo nasprotno smer+A in instantno prekinejo slajd ter preidejo v nevtralno pozicijo. Od tu lahko potem izberejo nov cilj in zaslajdajo drugam, streljajo ali karkoli pač. To so smernice premikanja. V začetnem rushu za orožja je treba uporabljati prevale, ker so hitrejši od navadne hoje. Predvsem za iti okoli vogalov. Splošnih strategij, ki pa jih nekompetitivni igralci sploh ne dojamejo in potem samo s svojo prisotnostjo zjebejo cel team, pa je še cel kup. Šprint po orožja/taktične položaje Primarni cilj vsake multiplayer mape je pobrati power weapone. Treba je razumeti njihov pomen v areni in vse prednosti, ki nam jih dajo. Treba se je dobesedno zmeniti, kdo bo šel po kaj. Ker če ne bomo tega naredili mi, bo to naredil nasprotnik in začel talati headshote z enega kilometra, medtem ko mi tečemo okoli s pištoljcami. Seveda ni dovolj le en, ki reče "jaz imam rakete!". Cele odprave se delajo za to. Navadno so power orožja naštimana tako simetrično, da lahko teama do njih prideta hkrati. Zato je treba na najpomembnejše, če jih hočemo dobiti, poslati pogosto več kot enega. En, navadno tisti, ki bo potem uporabljal, teče na samo stvar, en lahko prevzame vlogo backupa, ki ga bo kril, medtem ko se približuje orožju. En lahko teče čisto zraven njega z namenom, da ga pobere, če ga downajo in en lahko medtem šprinta behind enemy lines z namenom, da flanka in "na izi" pobije folk, ki se preveč osredotoči na našega pobiralca power weapona. V glavnem, power weapone je treba dobiti. Za vsako mapo moramo tudi razdelati plan, kakšen je optimalen potek, če dobimo weapon in kaj narediti, če nam poskus spodleti in dobi pozicijo ter orožje nasprotnik. Nevtralna igra Dobro, za masterje igra ni nikoli nevtralna in proji imajo vedno nek cilj, ki ga hočejo doseči. Dobri igralci ne tavajo levo desno. Ampak ok, recimo, da je začetni šprint mimo. Kaj potem? Preverimo, kdo od nas ima kaj močnega, kje so naši in katere pozicije je treba prekriti. Kje so ozki prehodi, kjer bo verjetno nasprotni folk pritekel. To je sicer obramba. No, napad je še kompleksnejši. V igri 5 vs 5 ne moremo kar sami it v eno random smer in pogledati, kja je za enim vogalom. Ker če ne vemo, kaj je za vogalom, je to komot sawed off, ki nas čaka. Vprašajmo leaderja, kaj narediti. Kam se postaviti, komu pomagati. Če res ne vemo, kaj bi, se držimo enega zlatega pravila: boljše za ekipo bo, če celo igro ne nareidmo čisto nič in v kotu stojimo kot en kup dreka, kot da gremo v akcijo in končamo na -5 K/D razmerju. Raje nas ni. Treba je vedeti, kje nam je mesto in če menimo, da nismo sposobni ubiti nekoga v head on obračunu, potem se raje celo igro držimo nazaj in s streljanjem od daleč krijemo naše quarterbacke, jih pobiramo, če so slučajno downani in se omejimo na call-outanje (poročanje) o nasprotnikovih pozicijah. Seveda pa v take supporting vloge ne smemo iti z namenom, da tam ostanemo. Treba je razumeti, da to ni 11 vs 11 fuzbal, kjer smo lahko vedno na golu ali vedno le štoper, ki samo zbija žogo. Vedno, ko je prilika moramo tudi poskusiti narediti tisto, kar bi moral narediti vrhunski igralec/leader. Pač, balansirajmo naše poskuse učenja propisnih, agresivnih prijemov s tem, da ekipi ne naredimo preveč škode s tem, ker umiramo. Poskusimo igrati pravilno. Prevzemajmo odgovornosti in iniciativo. Napadimo, ko ocenimo, da je res treba. A če vidimo, da smo v boju ali po splošnih skillih deklasirani, pojdimo nazaj v podporno vlogo, dokler se stvar ne skulira. Aja, še to. Naučimo se bežati z dvobojev. Ko hodimo po mapi vedno razmišljajmo tudi o tem, kam in kako bomo zbežali, če iza vogala kar naenkrat pritečeta dva nasprotnika. Kje je naš najbližji igralec, ki nam lahko pomaga in za kateri zid se bomo s shotgunom vkampirali, če nas slučajno kdo napade in smo v podrejeni poziciji. Najslabši je folk, ki misli, da mora tedaj, ko nastanejo problemi in umira, samo še bolj močno držati gumb za strel. Car je tisti, ki zna v pravem trenutku zbežati in narediti plus za ekipo. No, še večji car je tisti, ki kar pride in tri bumbarje, ki se pojavijo za vogalom, kar ubije... Ampak če berete to, potem ste verjetno na diametralem nasprotju takega carja. Zato ja. Počutite se dobro, ko spizdite z nevarne situacije in veselite se, ko folk, ki je tekel za vami nato pride zasedo, kjer jih čakata dva vaša soigralca. Ne res, point igre je, da ekipa zmaga. Ok, banalno, ampak današnje igre, tudi če so nevemkako ekipno taktične, imajo čez nataknjen še nek sloj fancy schemncy statistik, medaljic in nekih ego-boost dosežkov, zaradi katerih folk čisto pozablja, da je cilj, da zmaga ekipa, ne pa da nujno on pride z 10/0 rezultatom skozi.O No, zdaj, morda mi bo kak veteranjos tu ugovarjal, češ, zakaj pa je sploh narejena statistika posameznih igralcev, ranking in podobno? Preberite še enkrat prejšnji odstavek. Ranking ni nič napram zmagi ekipe. Veliko iger poznam, kjer je folk rankan visoko, a igra tako, da njegovi ekipi gre na kuzlat. Zato naslednjič, ko pridete na idejo, da bi pizdili nekomu, ki je v gneči ubil nekoga, ki ste ga downali, štejte do tri in raje poglejte, kje je naslednja tarča. Seveda, če se potem trudite krasti kille le for the sake of it in tečete v že zaključene boje le z namenom, da bi pobrali nekomu kill, ste glih tako ritardi. Ampak no, če ste vi od daleč downali nekoga in pizdite folku, ki je bil čisto zraven in v akciji, da ga je ubil... ste ritardi.O z, no, da se vrnem. Lahko nekdo reče, da pa ranking je individualen in zato je treba kille "spoštovati". Jaz rečem, da nimate pojma. Ker spoštovanje killov in cilj, da se najbolj učinkovito premaga nasprotnika, enostavno nista eno in isto. Tu pa tam se uspeta prekrivati, a tu pa tam eno izniči drugo. In če se tu pogovarjamo o nekih teamih in strategijah, potem lahko samo eno od dveh drži, drugo pa je kvečjemu tko, če se zgodi.U Uhm, kaj še? Sigurno je še en kup tega. Kup strategij za specifična orožja. Kup strategij za CQC. Prej melee, nato shotgun... Prej nekaj, nato nekaj. Pa active reload, pa efekti sprayanja na nasprotnike pri asistanju, ala stopping power in podobno. Veliko je tega. Ampak za začetek je važno, da ne pridemo v igro kot eni ignoranti in da se poskusimo čimveč stvari naučiti ter da pri tem ne šparamo mikrofon. Vprašajmo vodjo ekipe, kaj in kako. Posnemajmo bolj uspešne igralce in veselimo se njihovih konstruktivnih kritik. Zavedajmo se našega položaja in delajmo vedno na temu, da naš obstoj da nek doprinos ekipi, ne pa da cela ekipa igra v redu, mi jo pa s pet instantnimi smrtmi na rundo vlačimo v drek. Also, ego pustimo za post game lobby. Če nas je nekdo (po našem mnenju) nefer ubil (hint: zaslužili smo si), potem ne jamrajmo in pizduimo preko laga, kristusa jezusa ali sistema od igre. Ohranimo naš cool in premislimo, če lahko na osnovi naše smrti predamo ekipi kako koristno informacijo, ala "v marketu en z raketami (aka boomshotom) čaka skrit levo od vhoda z naše strani" or something. Pizdili bomo v post game lobbyu. Ali pa nazdravljali, če smo raje, kot da pizdimo v igri, od napake nekaj odnesli in se izboljšali. Odločitev je naša.
  11. Ta thread je tako ganljivo poln želje, da se današnjega povprečneža od faze froca s pravkar kupljeno igračko, ki bo trajala točno, dokler ne vidi nove, povzdigne na raven, kjer bo lahko na vse gledal s perspektive true igralca, da še Narcos Phoenix potoči solzico. Keep it up, fantje. Ko boste zadosti dobri*, pridem še jaz. *zadosti, da zmagate z menoj v teamu.
  12. Ahaha, Mittko, se ti je skuril detektor od vročine. Probajmo danes še enkrat, ki je zahladilo.
  13. Ahaha, Mittko, my man! Beri, beri še enkrat in še enkrat. Nenadoma se boš začel smejati z mano.
  14. Oho, vidim, da je spet tisti čas v letu. Torej: - Beta je LE beta. Če je beta ful lepa in se igra ful dobro, to ne pomeni še nič. Čisto možno, da bo prava igra povsem krš. Praktično enaka možnost, kot da igra, ki je v beti drek, postane fantastična v zadnjem mesecu in vse slabo v njej postane ful dobro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.