Jump to content

PikM5

legendary users
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 ne-tč-ne-mš

2 Followers

About PikM5

  • Rank
    [BAR] clan member
  • Birthday 07/21/1992
  1. PikM5

    BAR JUKEBOX

    >https://www.youtube.com/watch?v=j3VjJKKVNew obilo užitkov ob GLEDANJU
  2. Sigurno ste že slišali za največjo in najuspešnejšo battlefield ekipo BAR - Battlefield All Rebels, ki je aktivna na PS3 in PS4. Ob premiku iz PS3 na PC sem se odločil, da ustvarim BAR platoon tudi na PC-ju. Platoon je še v začetni fazi in je potrebno postoriti še veliko! Ker pa sem jaz s časom bolj na kratko, vabim vse člane ki si želijo pridružit, prav tako pa iščem leaderje, ki bi mi stali ob strani, ter skrbeli da bi platoon funkcioniral, tako kot mora! http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/7859971854010145164/ vabljeni!!
  3. PikM5

    BAR v bf3

    ja nažalost res, tudi jaz razmišljam o prestopu na bf3, še počakam naslednji DLC in kaj bodo prinesli patchi potem pa če bo zanič, grem na bf3
  4. PikM5

    ASSAULT

    AEK: kobra+laser sight+muzzle brake+angled grip= pomoje najboljša izbira za assault na clse-mid range
  5. Ker je na strani napisanih kar nekaj taktik/načinov, kako uporabljati orožja in kit-e, sem se odločil, da še jaz napišem nekaj o vozilih. Sicer o tankih in ladjah jaz nimam pojma, obvladam pa zato bolje helije (tiste za fante). V BF4 so trije attack heliji: AH-1Z VIPER, Mi-28 HAVOC in WZ-10. Hm, keri je boljši. Na srečo ni tako, kot je bilo v BF3, kjer je bil VIPER veliko boljši od HAVOCa, nasplošno je bila vožnja z VIPERjem veliko bolj agresivna, čeprav pa je gunner v HAVOCu imel močnejši top in je delal večji damage. V BF4 pa dajejo vsi helikopterji enake občutke, čeprav jaz še vedno prisegam na VIPERja, malo me je razočaral WZ-10, ker ima zelo omejeno vidno polje. Napisal bom, kako jih jaz uporabljam in kakšen imam set-up. V izdelavi pa je že moj (precej amaterski) filmček, ki prikazuje kako jaz uporabljam helija (oziroma gre zgolj za gameplay ). Set-up http://battlelog.battlefield.com/bf4/loadout/pikm5/859668366/pc/#6/vehicles/0 Primary weapon: Hydra rockets - zakaj? Teh raket imaš v enem klipu 14, niso specializirane za nobeno stvar, naredijo dober damage tako pehoti kot vozilom, ko se enkrat naučiš dobro streljat, so vsaj zame najboljša izbira. Na izbiro pa so še Zuni rockets in Smart rocket. Prve so specializirane za vozila in jim naredijo večji damage, pehoti pa skorajda nič, v klipu jih je le 8 in je počasnejši RPM, Smart rocket pa so podobne kot Hydra, vendar da jih je v klipu le deset in imajo dokaj podoben RPM kot Hydra (malo počasnejši), so pa pol automatsko vodene na vozila - se pravi, če streljaš v vozilo, ampak namerek ni točno na vozilu, ga bodo rakete vseeno zadele. Secondary weapon: Heat seakers - zakaj? Čeprav naredijo manjši damage na leteča vozila kot v BF3, so še vedno najboljša obramba proti le tem. Jaz jih uporabljam tako, da se skušam prikrasti čim bolj za rit oziroma čim bližje nasprotnikovem heliju in sprožim oba na enkrat, tako nasprotnik nima dovolj časa, da bi sprožil IR flayerse, in ker ga zadaneta oba, izgubi kontrolo vozila za kratek čas. Na voljo je tudi tow missile, ki je bila v BF3 gunner opcija, uporablja se za kopenska vozila. Meni se ne dopade in je nisem veliko uporabljal, zato o njej tudi nimam veliko za povedat. Countermeasure: Jaz uporabljam IR flares, ker dokler ne dajo - če sploh bodo dali - Below radar nazaj, se mi zdi ECM jammer brezpredmeten. Flares se sproži, ko začne leteti raketa proti vam, zaščiti vas za 4s. Edino v primeru, ko je nasprotni heli zelo blizu vas in vas locka, spustite flares tik preden predvidevate, da bo on sprožil heatseakerse - z malo vaje usvojite tudi to. Gasilnega aparata ne priporočam, ker zame to ni nobena zaščita. Mogoče bi k ECM jammer-ju dodal to: ko vam heli postane dovolj domač in mape, na katerih igrate, prav tako, se mogoče splača uporabiti jammer, res da v BF4 daje občutek, da ne dela povsem pravilno (upam, da popravijo s kakšnim patchem), ampak je njegova prednost pred flaresi ta, da vam da 6s zaščite, vendar če je npr. igla že bila izstreljena, preden ste uspeli sprožiti jammer, bo toliko časa krožila okoli vas, dokler jammer ne neha delati. Ko se to zgodi, vas bo zadela, razen če ste dovolj blizu tlem ali blizu kakšne stavbe, se bo zaletela v tla. Zato, če uporabljate jammer, le tega sprožite takoj, ko zaslišite poln lock (najprej je pi pi pi pi, potem ko pa je poln lock, pa je piiiiiiiiiiiiiiiiii), in se skrijte za kakšno stavbo ali kaj drugega, da vas ne morejo več lockati. Njegova prednost pred flayersi je ta, da se lažje izmuznete raketam, ki so izstreljene v vaši bližini, in če ste na odprtem, vam da 6s časa, da se skrijete, flayersi pa le 4s. Katero zaščito izbrati? V mestnih mapah in če ni veliko igralcev na serverju, ali pa če ni veliko igel, stingerjev in podobnega sranja, lahko poizkusite z jammerjem, drugače pa flayerse. Upgrade: Air radar - zakaj? Ker imam rad nadzor v zraku, to mi omogoča, da se prikradem nasprotniku za rit in da me ne more nasprotnik presenetit (da bi on prišel za hrbet). Dokler ga ne dobite, priporočam Gyro stabilizator, ker vam bo omogočil, ko boste imeli critical damage, da vam bo stabiliziral vozilo in ga boste lažje obvladali, ker, ko ga nimate, vam začne heli nenadzorovano rotirati, vendar se tudi to z malo vaje da obvladati. . Stealth pa je isto kot v BF3, podaljša čas, ki ga potrebuje sovražnik, da vas locka. Za gunnerja pa vam ne morem ''profesionalno'' svetovati, ker sem pilot in nimam pojma, kako je najbolje, predlagam zoom, tv in belt feeder. Raje se izogibajte mapam, kot so Golmud R. in Rogue Transmission, ker sta preveč ravni mapi in se nimate kam skriti, ko porabite Flarese. Izogibajte se mapam, kjer je MAA, in če je v nasprotni ekipi dober team v little birdu nimate šans, ker ga engineer hitreje popravlja, kot pa ste ga vi zmožni uničit. Meni najljubša je Shanghai, veliko stavb, za katere se lahko skriješ in ni drugih letečih vozil, razen transportnega helija. Če vas lovi nasprotni heli in nimate več heatsekersov in ne več flayersov, se čim hitreje vrnite v bazo in skušajte spotati helija, ker če je spotan in je v vaši bazi, ga bo vaš pantsi SAA automatsko uničil. IR flayersi potrebujejo 25s, da se reloadajo, ta čas ostanite skriti za kakšno bazo in jih uporabljajte pametno! Kot pa sem omenil, delam filmček, kjer boste lahko še bolje uporabljali to stvarco.
  6. ok, bom porihtal bom naredil kakšen print screen samo da se CR dol potegne
  7. Ker je na strani napisanih kar nekaj taktik/načinov, kako uporabljati orožja in kit-e, sem se odločil, da še jaz napišem nekaj o vozilih. Sicer o tankih in ladjah jaz nimam pojma, obvladam pa zato bolje helije (tiste za fante). V BF4 so trije attack heliji: AH-1Z VIPER, Mi-28 HAVOC in WZ-10. Hm, keri je boljši. Na srečo ni tako, kot je bilo v BF3, kjer je bil VIPER veliko boljši od HAVOCa, nasplošno je bila vožnja z VIPERjem veliko bolj agresivna, čeprav pa je gunner v HAVOCu imel močnejši top in je delal večji damage. V BF4 pa dajejo vsi helikopterji enake občutke, čeprav jaz še vedno prisegam na VIPERja, malo me je razočaral WZ-10, ker ima zelo omejeno vidno polje. Napisal bom, kako jih jaz uporabljam in kakšen imam set-up. V izdelavi pa je že moj (precej amaterski) filmček, ki prikazuje kako jaz uporabljam helija (oziroma gre zgolj za gameplay ). Set-up http://battlelog.battlefield.com/bf4/loadout/pikm5/859668366/pc/#6/vehicles/0 Primary weapon: Hydra rockets - zakaj? Teh raket imaš v enem klipu 14, niso specializirane za nobeno stvar, naredijo dober damage tako pehoti kot vozilom, ko se enkrat naučiš dobro streljat, so vsaj zame najboljša izbira. Na izbiro pa so še Zuni rockets in Smart rocket. Prve so specializirane za vozila in jim naredijo večji damage, pehoti pa skorajda nič, v klipu jih je le 8 in je počasnejši RPM, Smart rocket pa so podobne kot Hydra, vendar da jih je v klipu le deset in imajo dokaj podoben RPM kot Hydra (malo počasnejši), so pa pol automatsko vodene na vozila - se pravi, če streljaš v vozilo, ampak namerek ni točno na vozilu, ga bodo rakete vseeno zadele. Secondary weapon: Heat seakers - zakaj? Čeprav naredijo manjši damage na leteča vozila kot v BF3, so še vedno najboljša obramba proti le tem. Jaz jih uporabljam tako, da se skušam prikrasti čim bolj za rit oziroma čim bližje nasprotnikovem heliju in sprožim oba na enkrat, tako nasprotnik nima dovolj časa, da bi sprožil IR flayerse, in ker ga zadaneta oba, izgubi kontrolo vozila za kratek čas. Na voljo je tudi tow missile, ki je bila v BF3 gunner opcija, uporablja se za kopenska vozila. Meni se ne dopade in je nisem veliko uporabljal, zato o njej tudi nimam veliko za povedat. Countermeasure: Jaz uporabljam IR flares, ker dokler ne dajo - če sploh bodo dali - Below radar nazaj, se mi zdi ECM jammer brezpredmeten. Flares se sproži, ko začne leteti raketa proti vam, zaščiti vas za 4s. Edino v primeru, ko je nasprotni heli zelo blizu vas in vas locka, spustite flares tik preden predvidevate, da bo on sprožil heatseakerse - z malo vaje usvojite tudi to. Gasilnega aparata ne priporočam, ker zame to ni nobena zaščita. Mogoče bi k ECM jammer-ju dodal to: ko vam heli postane dovolj domač in mape, na katerih igrate, prav tako, se mogoče splača uporabiti jammer, res da v BF4 daje občutek, da ne dela povsem pravilno (upam, da popravijo s kakšnim patchem), ampak je njegova prednost pred flaresi ta, da vam da 6s zaščite, vendar če je npr. igla že bila izstreljena, preden ste uspeli sprožiti jammer, bo toliko časa krožila okoli vas, dokler jammer ne neha delati. Ko se to zgodi, vas bo zadela, razen če ste dovolj blizu tlem ali blizu kakšne stavbe, se bo zaletela v tla. Zato, če uporabljate jammer, le tega sprožite takoj, ko zaslišite poln lock (najprej je pi pi pi pi, potem ko pa je poln lock, pa je piiiiiiiiiiiiiiiiii), in se skrijte za kakšno stavbo ali kaj drugega, da vas ne morejo več lockati. Njegova prednost pred flayersi je ta, da se lažje izmuznete raketam, ki so izstreljene v vaši bližini, in če ste na odprtem, vam da 6s časa, da se skrijete, flayersi pa le 4s. Katero zaščito izbrati? V mestnih mapah in če ni veliko igralcev na serverju, ali pa če ni veliko igel, stingerjev in podobnega sranja, lahko poizkusite z jammerjem, drugače pa flayerse. Upgrade: Air radar - zakaj? Ker imam rad nadzor v zraku, to mi omogoča, da se prikradem nasprotniku za rit in da me ne more nasprotnik presenetit (da bi on prišel za hrbet). Dokler ga ne dobite, priporočam Gyro stabilizator, ker vam bo omogočil, ko boste imeli critical damage, da vam bo stabiliziral vozilo in ga boste lažje obvladali, ker, ko ga nimate, vam začne heli nenadzorovano rotirati, vendar se tudi to z malo vaje da obvladati. . Stealth pa je isto kot v BF3, podaljša čas, ki ga potrebuje sovražnik, da vas locka. Za gunnerja pa vam ne morem ''profesionalno'' svetovati, ker sem pilot in nimam pojma, kako je najbolje, predlagam zoom, tv in belt feeder. Raje se izogibajte mapam, kot so Golmud R. in Rogue Transmission, ker sta preveč ravni mapi in se nimate kam skriti, ko porabite Flarese. Izogibajte se mapam, kjer je MAA, in če je v nasprotni ekipi dober team v little birdu nimate šans, ker ga engineer hitreje popravlja, kot pa ste ga vi zmožni uničit. Meni najljubša je Shanghai, veliko stavb, za katere se lahko skriješ in ni drugih letečih vozil, razen transportnega helija. Če vas lovi nasprotni heli in nimate več heatsekersov in ne več flayersov, se čim hitreje vrnite v bazo in skušajte spotati helija, ker če je spotan in je v vaši bazi, ga bo vaš pantsi SAA automatsko uničil. IR flayersi potrebujejo 25s, da se reloadajo, ta čas ostanite skriti za kakšno bazo in jih uporabljajte pametno! Kot pa sem omenil, delam filmček, kjer boste lahko še bolje uporabljali to stvarco. View full article
  8. PikM5

    INFO BF4

    >http://www.youtube.com/watch?v=s9x0dE1WHFU&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Ds9x0dE1WHFU&has_verified=1
  9. PikM5

    BF4 mythbusters

    >http://www.youtube.com/watch?v=bgnHrOgg8Kw
  10. PikM5

    BF4 mythbusters

    >http://www.youtube.com/watch?v=kUXh_q1FYFA
  11. PikM5

    INFO BF4

    Probal in dela za en drek
  12. PikM5

    INFO BF4

    Ranks in BF4: http://pixelenemy.com/battlefield-4-complete-rank-emblems-revealed-from-private-to-colonel/
  13. PikM5

    INFO BF4

    Hm ja, res da je bilo veliko dobrih slovenskih igralcev v drugih tujih platoonih, ampak samo zato, ker so bili ti platooni veliko bolj aktivni tako na battlelogu kot na battlefieldu, pač so bili taki ljudje na kupu ki pa so imeli začuda veliko časa za igranja, pri nas pa je bilo tako, da imate nekateri že družine, hodimo v službo, šolo, faks, skratka en kup drugih obveznosti in tudi če se ve 1 teden v naprej da bo cw ali trening bo sigurno komu kaj od zgoraj naštetega prekrižalo plane. In tako je in hvala bogu da ni v našem življenju samo igranje. Zato če se uspe za cw z organizerati vsaj 16 igralcev je to velik uspeh. Glede vabljenja drugih tujih igralcev v platoon pa vsi vemo kako je, jaz naprimer sem non stop pisal na forumu da iščemo jet pilote pa vsi vemo kako je blo, če je že kdo prišel, je tudi kar hitro odšel. Kaj takega si lahko privoščijo samo tisti platooni ki so res v samem vrhu. Jaz v BARu vidim kup ljudi ki se radi skupaj zabavamo med igranjem kakšno rečemo se nasmejimo in sem ter tja odigramo kak CW, kar je meni najpomembnejše pri igranu.
×
×
  • Create New...