Skoči na vsebino

ksiMacro

staroselci
  • Število vsebin

    743
  • Pridružen

  • Pretekli obisk

Nedavni obiski profila

Blok z nedavnimi obiski obiskovalcev je onemogočen in ni prikazan bitjem.

ksiMacro's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Conversation Starter
  • First Post

Recent Badges

1

Sloves v skupnosti

  1. Ahaha.....bozje besede vsebuje ta topic ^^ Zame vozi sila, ki je greater than Uros, ce vam je to sploh logicna trditev
  2. Cocky bastard ..bos mel na sredini ekrana skos Killjoy napisan 3: Also, i bet they're trolling....like me. Kaj je gaylo brez bete? ghailo? Ne verjamem v njihov rigourus playtest. Upam, da predvidijo primankljaj casa in se le na konc odlocijo za beta way.
  3. Ce smo realni, nas nategujejo ze od izida ODSTja. Po drugi strani pa mi sede vsake tolko nov, "boljsi" Halo. Kar se vozil tice se popolnoma strinjam in bi dodal, da so ze od samega zacetka vozila totalno OP. Ce gledamo celoten potek igre, ki vsebuje pozicijo in taktiko posameznika, kot tudi ekipe -map control, ter na podlagi tega tudi kontrolo nad orozji, se je skozi zgodovino Halo serije pojavilo veliko map, kjer je bil Hog z gunnerjem unhandleable. Da o raznoraznih tank - ghost navezah ne govorimo. Hvala bogu so uno brute sranje bannal D:
  4. Sees Halo4 gameplay: Sees Sounderp posting: Kar se intervjuja tice, bi pripomnil, da je kratko malo zanic D: Tip je cpt. obvious in video bi lahko trajal 1min max. Sovrazim takovrstno prezentacijo balasta, ki je samoumeven ze od prejsnjih delov. Dol mi visi za zgodbo. Komi cakam, da najavijo Beto in da poleti ze veselo opevamo Bungi...ugh...343? Wtflol? Upam, da si bos lahko izklopu tisto slabo CoD mehaniko, ko ti pise cez pol zaslona, da si dal headshot.
  5. Igra je super awsum in zares evolucija HD verzije. Leaderboards are mine Sicer pa nivo kompetitivnosti nikoli ni bil ravno na višku v dragi kokoški. Pa vendar sem vesel, da si joinal Nitro. Zdej se lahko naganjas z mano pa Urošem, kdo ma hitrejšega in bolj stylish Neki se je dajal tud Xfr3ak, pa smo ga cist overcomeal in je zdej nekje v kotu emo hihi...
  6. http://de.twitch.tv/beyondgaming Proper tournament stream.....
  7. Morm rečt, da je DLC pripomogel k dejstvu ,da se veliko več igra GoW, kot po neizbežnem prihodu Skyrima Sicer bolj govorim za Slovensko sceno, kot pa worldwide...Zdi se mi, da so zadnje cajte sami neki FREE igralci v Ranked playlisti. Ali se je pa preprosto resident team začel nafuravat..boo...ne vem....bom počakal da pride Kekken in reče da bomo forever FREE Pravzaprav me čist okvirno zanima koliko igralcev iz seznama je še vedno (relativno) aktivnih. Gre se predvsem za špekulacijo o načrtih za prihodnost v smislu offline dobivanja in mogoče celo o kakšnih online grudge matchih Well anyway....if anyone rly cares that is
  8. Keep it up Nitrum quality stuff... Drugac pa bi se, kot je že cpt. Obvious napisal, usedel na dejstvo, da folk v katerikoli igri, ne samo v GoW sploh ne zanima kolikokrat umrejo in navsezadnje kdaj bo team brez respawna (v tem primeru govorim za TDM). Glede na to, da se povecini igra TDM, bi si clovek mislu, da bo folku v interes NEumret....Pa vendar. Kje so časi Execution-a ko si mel pac en spawn in ce si zasral si cakal. Tako se mi zdi, da se je folk veliko vec naucil o svoji, kot tudi igri nasprotnika. Start bein smart ppl.....u DON'T want/have to die....at all!!! ...razn ce si blond Anya s Pink swdoff....pol teči v govna, da te je cimprej mimo.....
  9. Se strinjam! Velikokrat je bila situacija, da smo engage-ali 3v3 in sta dva nasa zgresila sawed-off strel, tekla nazaj reload-at, jaz pa ostal sam med tremi. Vglavnem je orozje gamebraking, dokler se team ne zmeni med sabo kaj pa kako v zvezi z orozji in ima sawed-off smotr, ki komplementira smotru teama....
  10. Sj je ze zdej kjerkol sod off :/ Ce mene vprasas, je to isto, kukr bi ble taggane granate.....s tem, da je instagib. Pac za vogale, o katerih pojma nimas, ne gledas.....
  11. To je zaenkrat vsekakor odprta debata. Zdi se mi, da je Ranked playlist VEDNO na dedicated serverjih, medtem, ko naj bi Quick match deloval p2p. Dejansko se strinjam, da niso serverji 100%, vendar zopet, za Quick match playlist. Glih vceraj smo igrali qm-tdm in je ves cajt je, ob menjavi mape, mešalo team-e, ker smo igrali proti samim botom. Nas host je potem quitnu in igre ni stand-by-alo. Zdej obstaja celo teorija o background bandtwidth testih, v smislu da ti po dolocenem stevilu iger matchup-a z top povezavo. To be frank and to refer to Mitkko again, je to igra, kjer ni vec host advantage-a, ampak vsem dela dojaja ali se boljse. Ce tukaj stojis zunaj coverja, in zeres metke vec kot 40ms....ur dedz! Verjetno tudi zarad tega, ker je za sovraznikom vsaj se en team mate. Sicer pa, se folk se vedno boji usut na nasprotnika. Je ze Apollo enkrat jasno povedal, da igra nagrajuje agresivnost. Ce gre cel team rush-at v govna, je na dolgi rok zmagal, cetudi niso vsi preziveli. Redkokater team prezivi dva Locusta z sawed off/gnasher, ki RRjata v faco in enim supportom, ki sere na dalec, ter preostanek teama, ki ga flenka iz strani. Cisto vsak pameten/dober igralec bo roll-al nazaj, ali kamorkoli, ker bo videl, da se nasprotnik ne zajebava -> vglavnem super predictable and utterly free situacija za call-out in čistko. Fak GoW yomi lvl.2 Tukaj pa pride zelo do izraza skill in kontrola nad likom samim. Redki so igralci, ki lahko sledijo Urosu naprimer, ampak to samo zato, ker je igra kompleksna, v smislu, da moras ti kontrolirat lik na optimalnem nivoju, predvidet, kaj bo naredil tvoj team mate in hkrati predvidet kaj hoce nasprotnik. Velikokrat so situacije, ko nasprotnik spizdi, ker je tvoj soigralec zamudil. Zdej optimalen nivo movement-a ni nujno nek brutalni wall bounce, ampak je samo to, kok damage-a ti pozeres v razmerju s tem, kok ga smotrno naredis, glede na tvojo postavitev na mapi. Za zacetek ne hodit gledat, ce je za vogalom model s sawed off al ne...in ga definitivno NE it engage-at. Ostat za coverjem in videt, kaj dela soigralec, ga pokrit in ne zamujat, saj lahk laufas in reloadas hkrati ffs....vglavnem bit zanesljiv, v smislu, ce teces umret (pa recmo da je legit situacija), tecem jaz umret s tabo, ker edino na ta nacin ne bova umrla. Fresh mentality: If u died alone and ranting, ur garbage.... Pa se bom pisal bmk...
  12. Po tednu GoWna3 se mi mesa T_T Dejansko je igra noro dobra, ampak je veliko bolj bazirana na timski igri, kar pa v Sloveniji ni splosno pogojeno in razdelano. Sicer bo Nitro reku, da se prevec spuscamo v filozofski aspekt igrine mehanike ampak se mi zdi taka debata vse prej kot irelevantna. Pravzaprav je zanimivo, da se je z izzidom đirsov community spet malo združil. Medtem ko po drugi strani vsake tolko vseskup mau zaide v salty water in se mi zdi kukr da smo vsi nasred masivnega ego clash-a :/ Vglavnem, kot je Mitkko povedau: "En naj pove kam naj delamo in to bo to..." Mid-game pa zal veliko vec pomeni, kot pa timov meta-game, ki je nenazadnje odvisen od skilla posameznika. (huge wisdom over here imo ) Veliko, veliko casa bo minilo, da bomo imeli sposoben team, ki call-out-a in ne whine-a za vsak misfortune, tako kot jaz Kar se tice cover sistema, je wall-bounce mehanika vecinoma neuporabna v ofenzivne namene. Razen, sicer, ce ga bounce-a cel team in ze s tem prevzemajo veliko iniciativo....Veliko bolj pride do izraza cover sistem. Se posebej zarad OP lancerjev oz. kateregakoli Active Reload-anega orozja...se vedno mi je mega, da je igra super fast paced v smislu prepoznavanja situacij in prevzemanja iniciative/postavitve na mapi, polna dretja in hype 50/50 sranja (in tukaj pride not Kekkenov facepalm ob misli, da nimas nikoli garantiranega kill-a), kar pa velikokrat rezultira v smrt, ki naj bi bla v danem trenutku random. Na koncu dneva zaupam igri ^^ Zaenkrat, tolčem s kontrolerjem po mizi Also, kaj je 3d svet? O čem vi to?
  13. @bessie: No da ti bo lazje....lahko primerjam plesko s kajmakom pa meka, right? @kitkat: Ne vem, ko se nasteva neke ekskluzive pa ocenjuje konzolo na podlagi le-teh me zmrazi od prepotentne zahodnjaskosti. Igra je kr naenkrat v startu cist amazing samo zarad tega, ker je ekskluziva in oh in sploh. Ves kok je ekskluziv, ki so tazadnje, pa ob slabem spilu noben ne bo omenil, da je ekskluziva.... Ne morm pozabit kako je biu folk butthurt, ko je prsu FF na boxa. Mislim to je bil mentalni poraz.....honestly? Sj je vseeno no....sam bod dec pa rec da si uzeu PS3 zarad Uncharteda npr. ne pa da zveni kt da si meu zaprte oci, medtem ko si pocukrano izustil (drag voice on) "zarad ekskluziv" (drag voice off)....sj je pac nek moj kompleks i guess....sam tok boliiiiiii ko se ne vec pogovarjamo o igrah, ampak ekskluzivah.....aaaaaaaaaaaaaaaa Sj poleg Hala, pa GoW mi sede tudi ksn cross platformer....za te igre pa itaq use boli kurac, right?
  14. Seveda....ampak vseeno lahko primerjam Meka pa BurgerKinga med sabo right?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.