Skoči na vsebino

Junior

staroselci
  • Število vsebin

    751
  • Pridružen

  • Pretekli obisk

Junior's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

0

Sloves v skupnosti

  1. Junior

    KSi Leaderboard

    Jaz sem ravno dobil platinum trofejo pri Mirror's Edge (= 1000G pri originalni igri, brez dodatka - PS3 in X360 imata pri tej igri čisto enake trofeje/achievemente). Resnično odlična igra, ena najboljših riteljščin zadnjih let. Zdaj ravno dodatek vlečem, da še tega poownam. Kar se pa time trialov tiče, se tukaj za taglavni/o time trial (50 zvezdic) achievement/trofejo ni kaj dosti treba matrat. Imamo namreč 23 time trial dirkic, vsaka nam da 3 zvezdice, če jo orenk poownamo, torej je max 23 * 3 = 69 zvezdic (če ne upoštevamo dodatka). Kar pomeni, da je za 50 zvezdic dovolj, da na 19 stopnjah dobimo 2 zvezdici in nam tako ostanejo samo štiri stopnje po izbiri, ki jim je resnično treba pojebati mamo. Dve zvezdici pa je večinoma precej lahko dobiti, tako da kasirati 50 stuffa res ni nek podvig. Drugače je pa, če hočemo 69 robe kolektat (ali celo 99, z upoštevanjem dodatka - ta ima sicer achievement/trofejo za 90 zvezdic, kar je že malo bolj orenk, samo še vedno se lahko pri 9 od 33 stopenj prešvercamo z dvema zvezdicama). Torej, zakaj jaz to sploh govorim. Fora je v tem, da je ta igra totalno beyond tumač madrfaking nadpredobra in me pač motijo take izjave o igri, ki je meni praktično sveta. Jaz te igre ne bi šel nič manj poownat, če ne bi imela celotne achievement/trophies zadeve. Itak je v time trial smislu bolj pusi zadeva (npr. Stage 2 in Stage 9 speedruna sta bistveno težja). 50 zvezdic ne pomeni nič, samo tisti, ki jih ima 69 (oziroma 99 z dodatkom), je tukaj pravi šefe. Ravno zaradi tega, ker dve dobljeni zvezdici na stopnji ne pomenita praktično nič, za tri je pa na večini stopenj res treba nekaj izjemnega pokazati. To je pa tudi eden glavnih razlogov (poleg tone drugih), zakaj je ta igra tako huda - ker je totalno hardkor. Še enkrat, glavni izziv v tej igri je dobiti 69 (oziroma 99 z dodatkom) zvezdic, ne glede na to, kaj pravijo achievementi. Je pa po drugi strani res, da so vseeno v tej igri achievementi precej zabavni, res škoda, da so pri time trialih tako kiksnili (bi moral biti achievement vsaj za 60 namesto 50 zvezdic, to bi že bilo malo bolj orenk, še bolj bi pa bilo fino, če bi res šli kar na 69, plus 99 namesto 90 za dodatkov achievement). Tukaj mislim predvsem na zloglasni "Test of Faith" (prefuraj celotno igro brez streljanja). Ta pa je izziv in nam da čisto drug pogled na igro. Itak vsi vemo, da se ravno tukaj skriva glavna ideja te igre - tek/bežanje in ne streljanje. Delati Test of Faith na Hard težavnosti je res čisto neka posebna izkušnja. ---------- No, sem res malo preveč zabluzil. Da še nekaj bolj tej temi primernega povem. Moje mnenje o celotni achievement/trophies zadevi: meni so prav fini (edino multiplayer achievemente sovražim iz dna srca). Po drugi strani se mi pa za Gamerscore totalno jebe. Če ne, bi si raje X360 verzijo nabavil, vendar mi pač tišina konzole in moj ljubi DS2 Đojpadek (preko konverterja) precej več pomenita od tega, da bi zdaj v mojem podpisu pisalo 3112G namesto 2112G. Ownati achievemente/trofeje v igrah, ki so nam super duper, je zabavno in res da še neko ekstra dimenzijo. Igrati igre, ki jih sicer ne bi igrali, samo zaradi achievementov, oziroma bolje rečeno, nabijanja Gamerscora, to pa je bolno. Mene bi bilo sram, da bi mi ljudje v profilu gledali neke 1000G zadeve pri raznih Avatar/TMNT/RandomLicenčniŠodr zadevah. Če bi že take zadeve igral, bi jih raje s kakšnim drugim akauntom. No, itak lahko privacy settingse naštimaš, samo potem pa ljudje samo še bolj vejo, da nekaj skrivaš in jim bo tvoj 123456789G še bolj sumljiv. Fora je ravno v tem, da slabe igre privabljajo potencialne kupce s svojimi "kasiraj 1000G v petih minutah" achievementi. To je pač najlažji način za višanje prodaje. Odličnice tipa Mirror's Edge ali DMC4 si pa pač lahko privoščijo hardkor dosežke, ker jih folk itak ne bo zaradi tega igral, ampak zato, ker so tabuljše. Ljudje, glejte profile, ne pa Gamerscore, to je tisto, kar nekaj pomeni. Po tem takoj vidiš, s kakšnim igralcem imaš opravka (katere igre igra in kako jih owna). Poleg tega npr. jaz nikoli ne bom imel nekih hudih rezultatov na tem področju, ker imam pač na tone različnih konzol, vsako s tonami odličnih ekskluziv. OK, saj razumem, da nekomu tudi random licenčni šodr dogaja, sploh, ko razturi že vse ostalo, kar X360 ponuja. Samo, namesto tega iti igrati kako nadhudo šefico kake druge konzole, bi pa vseeno znalo še malce bolj dogajati. Problem je pa žal v tem, da se mnogim ljudem, ki so postali žrtve celotne Gamerscore zadeve, zdi totalna izguba časa igrati, sicer odlično igro, ki pa jim ne da ljubih točkic. Zakaj bi dandanašnji nekdo sploh še šel igrati kakšno izmed tone odličnic za PS2, Gamecube,... (ali pa recimo Xbox1 klasike, dosegljive preko Marketplaca, če se omejimo na X360), če pa za to ni ustrezno "nagrajen"? Res, čista zguba časa. Kaj imam od tega, da na X360 poownam Ninja Gaiden Black? Čisto nič... medtem ko za poownani "Random Licenčni Šodr, kjer v nekaj urcah dobim 1000G, ki jih nato lahko zamenjam za pravi gnar in si kupim Lamborđinija, da me bojo bejbike rade mele" dobim ... 1000G !!!
  2. Itak. Kdor je prej razturil Dreamcast ali Arcade verzijo, lahko dobi ves stuff v kakšne pol urce. Torej je zadeva res skoraj tako lahka kot Dash of Destruction. Ko smo že pri Live Arkadicah, je ena precej lahka tudi tanartabulša XBLA igra Braid. Enkrat moraš obrnit zgodbo, da dobiš 11 od 12 zadev, zadnji je pa pač "prefuraj igro v 45 minutah". Torej teoretično lahko v 45 minutah dobimo 200G. (Oziroma, kolikor se spomnim, moramo najprej zgodbo enkrat obrnit, da unlockamo speed run način, v katerem moramo še enkrat zgodbo obrnit. Torej rabimo 2 x 45 = 90 minut.). V praksi pa prvi obrnek zgodbe traja nekaj uric, polnih ultimativnih igričaskih užitkov, potem pa še kakšna dva poskusa, preden nam uspe speed run - sam sem obrnil zadevo nekje v 40 minutah v tretjem poskusu, se mi zdi (prvič v malo več kot uri, drugič pa v kakšnih 50 minutah). Še ena lahka je Cloning Clyde, zelo casual in dokaj zabavna zadevica, ki bi jo vsak moral biti sposoben 200G-jati v nekaj uricah. Ima sicer en MP achievement, samo se ga da dobiti lokalno in brez pomoči druge osebe, le dva kontrolerja rabimo (enako kot pri npr. Dash of Destruction za zadnji achievement). Roogoo je še ena super zadeva, res legendarna roba, ki jo priporočam vsem ljubiteljem odličnih iger. Ima precej lahke SP achievemente, samo ima pa tri MP (sicer tudi dokaj lahke) achievemente, ki se jih da dobiti samo preko Liva. Sam sem dokaj na izi dobil tudi 200 točk v Assault Heroes. Zelo zabavna arkadica za 400 točk, precej priporočam že za SP, še bolj pa za co-op (en dosežek je tudi tak, samo se ga da dobiti lokalno, celo brez pomoči druge osebe).
  3. Junior

    PS3 PSN Store igre

    Impossible je predzadnja, Nightmare pa najtezja. Sem sel zdaj na http://www.soldner-x.com pogledati, kaksna je situacija. Lestvica v sami igri je bolj svoh narejena (se friend liste nima), zato pa je na navedenem naslovu bolj orenk - ta naslov ti igra sama servira. Na global rankingu sem se vedno 4., sem pa na Easy padel iz drugega na tretje mesto (na Very Easy sem komaj 12. - ga nisem dosti igral, ker je prevec dolgocasen. Na vrhu so vecinoma sami n00bi, ki jih na visjih tezavnosti ni nikjer, to so pa pac do onemoglosti drkali.). Na Normal sem se vedno 4., pri Hard sem ze na 20. mesto padel (to sem ze rekel, da imam slab rezultat, mnogo slabsi kot pri Impossible). Na Impossible sem 4., pri Nightmare pa 5. Zdaj bi lahko dobil precej boljse rezultate, samo sem se Soldnerja res ze cisto naigral in se mi sploh ne da. Normal bi komot 1cc-jal, Hard pa tudi cisto poownal. Fora je v tem, da sem jaz tezavnosti po vrsti hendlal, ko sem pa igro razturil, se mi pa ni vec dalo na lazjih tezavnostih scorese iti popravljat. Kar se pa vrstnih redov tice, je hecno, ker imas dve lestvici: scorese in rankinge. Upostevati je treba seveda slednje (vsak account ima en vnos - svoj top score pri dani tezavnosti, kakor je pri online lestvicah v drugih igrah). Pri scoresih pa uposteva vse rezultate dolocene osebe. Nekdo, ki je v tej igri najboljsi, bi tako lahko v nekaj urah naredil Top 10 rezultatov. Npr. pri Normal imam komaj 14. rezultat, od tega jih je pa deset pred mano od istega tipa (in se dva od enega drugega), tako da sem po rankingu dejansko 4. ---------- Glede chainanja. Fora tega je v dobivanju powerupov, nima direktne zveze s tockami (ampak posredno: bolj nabildana masina -> vec mrtvih cunekov). No, sem in tam dobis tudi (nebistveni) tockasti "powerup". Je pa vrstni red upgradov, ki jih dobimo s chainanjem, vedno enak (vsaka stopnja ima sebi lasten, vendar tocno dolocen vrstni red). Sploh pomembno je chainanje pri svetovih 3, 4 in 5, ker je zadnji bonus (za dobljenih 9/9 chainov) extra life !!! Ce prides do konca, pa se cikel zacne od zacetka ponavljati (z bednimi 2/2). Torej, kako vse skupaj deluje? Dokler pobijas bando z istim orozjem, ti raste chain meter spodaj desno. Bistveno je, da medtem ne switchas orozja (edino bombe lahko uporabljas), sicer fases "chain energy lost". Ko pa meter doseze mejo (= postane zelen, ce me spomin ne vara), pa hitro spremeni orozje - dobis en chain, nato pa meter skoci na nulo. Upgrade na zacetku dobivas na vsak drugi chain (2/2), kasneje pa to raste vse do (9/9). Ko dobis (x/x), moras se enkrat switchniti orozje, da se upgrade sprozi iz svoje "celice" spodaj desno. Chaine je dobro takoj "delati", ko se ti meter nafila do meje. Seveda zato, da gres hitro dalje nov chain delat (s klanjem folka). Poleg tega se ti meter dalje fila, ko je zelen, in ce se prevec nafila (postane rdec), ga zgubis in se ti barcek resetira, torej nisi nic naredil. Ko pa nafilas (x/x) chaine, pa tudi ne mores proizvajati novih chainov, dokler ne releasas upgrada. (Podrobno si se enkrat in-game tutorial preberi, tam vse lepo pise.) Slisi se zakomplicirano, vendar ni tako. Od zacetka je cudno, ko pa se navadis, pa vse avtomatsko postane. Se bodo chaini kar sami delali. Je pa v tem dosti globine, ker so upgradi tocno nastudirani. Ko enkrat obvladas hitro chainanje in klanje vsega, kar miga, ti bodo vsi pravi upgradi ravno takrat prisli, ko jih bos rabil. Na visjem nivoju igranja je hendlanje chainov in s tem manipuliranje z upgradi (kar se timingov in tega tice) bistvenega pomena... samo s tem se ti zaenkrat ni treba prevec obremenjevati. Glavno je, da filas chaine in da si vesel vsakega upgrada. Seveda pa pri chainanju ni potrebno vsak chain z drugim orozjem delati. Ko switchnes orozje zaradi chaina, ga pac hitro se enkrat nazaj preklopis in veselo koljes dalje. Je pa ze malo bolj tricky, da vedno, kadar hoces zamenjati orozje, to naredis s chainanjem - da si zaradi spremembe orozja po nepotrebnem ne resetiras chain metra. Pride vse to s prakso, da cimmanj potencialnih chainov zrtvujes samo zaradi tega, ker prihajajoca situacija od tebe zahteva drugacno orozje od trenutno izbranega.
  4. Junior

    PS3 PSN Store igre

    Ja, Soldner je res super igra. Samo je pa totalno bolano nadsvinjsko zajebano težka. Že najlažja od šestih težavnosti (Very Easy) je za večino ljudi tumač. Je pa vseeno to igra, ki jo kar precej priporočam vsem PS3 lastnikom. Najprej glede 4. šefa. Ja, ta je še meni zelo težek. Glavna fora je, da odpre učk samo, ko si mu res blizu (kar pa seveda ni ravno zdravo). Potem ga pa samo flejmaš do smrti. Problem nastopi pri višjih težavnostih, ker pač veliko energije izgubljaš že ob najbolj bednih dotikecih, ta šef je pa pač čisto divji in ves čas svoja rezila vrti. Moraš bit lepo zraven njega, ga kurit, hkrati pa se izmikati njegovim rezilom. No, glavna fora (poleg prejšnje še bolj glavne fore) je, da imajo rezila na sredi luknje, ki te ne poškodujejo, zato moraš ves čas biti bolj na sredini, kar je ravno še dovolj blizu, da ima šef učka odprtega. Problem pa je v tem, ker rezila ponavadi zelo hitro vrti, hkrati te pa še k sebi vleče, tako da ni tako lahko. Poleg tega moraš seveda še vse njegove vzorce takoj prepoznati (npr. ko gre v ultra super spinning mode in te zelo hitro vleče proti njemu - takrat moraš iti čisto na levo in ves čas levo držati,...). Glede rankov: to v bistvu nima neke veze z bilo čem, odvisen je predvsem od tega, kako hitro šefa ubiješ, pa tudi od števila ubitih sovražnikov na trenutni stopnji. Lahko imaš npr. rank B, pri čemer si stopnjo totalno poownal, le šefa si si bolj na izi vzel, če si pa dokaj suxxal nato pa razturil šefa, boš pa dobil rank S, čeprav boš skupno imel dosti manj točk. Nima rank torej nobene zveze s točkami, pa tudi sicer nima nobenega smisla (razen pač za trofejo, ki pravi "dobi rank S na 2. stopnji" - dokaj lahka trofeja). Poleg tega pa obstaja še tvoj pilotski rank (ki gre od 1 do 15), ki ga pa dobivaš s skupnim številom ubitih juslesov skozi vse igre (greš pod awards, kjer vidiš trenutno stanje). Višji kot imaš ta rank, več kreditov imaš. Pri 15. (rabiš 300k killov in vse najdene ključe - v zameno pa dobiš zlato trofejo) imaš tako maksimalnih 9 kreditov. Samo to precej časa traja, je bila zadnja od vseh trofej, ki sem jih dobil, igro sem pa nekje deset dni orenk igral. Že da dobiš 50k trofejo (eno šestino tega), traja kar nekaj uric. Jaz v eni igri dobim kakšnih 13k ubitih čunekov, se mi zdi. Prva stvar, ki jo je treba vedeti, je to, da je bistveno, da čimprej na vsaki od prvih štirih stopenj najdeš vsaj štiri od petih ključev, da unlockaš še zadnji, peti svet. (Za vse ključe pa dobiš srebrno trofejo in nič novega ne unlockaš.) Aja, še nekaj glede S ranka. Moraš stopnjo obrniti z enim kreditom, ker se ti drugače število ubitih sovražnikov resetira, zato ne boš mogel S dobiti, če greš v totalni suicide pri šefu - ga boš zelo hitro ubil, samo boš pa imel skoraj 0 ubitih sovražnikov, če boš kontinjual. V bistvu je pa rank S na 2. stopnji dosti lažje dobiti na višjih težavnostih, ker je več sovražnikov, šef ti jih spamma, da je noro in jih komot dobiš dovolj (mislim, da mora za rank S nekje pod 2:39 čas za šefa biti, pa preko 700 čunekov pobitih). Jaz vedno dobim rank S na drugi stopnji, na bilokateri težavnosti (če le zvozim stopnjo z enim kreditom, seveda, kar je na zadnjih dveh težavnostih že skoraj nemogoče). Glede težavnosti priporočam vsem, da začnejo na Very Easy, ker drugače je res tumač bolano vse skupaj. Jaz sem nazadnje, ko sem pogledal, bil 4. pri globalnem ranku, na vseh težavnostih pa nekje Top 5 do Top 10. Pa še jaz sem samo Very Easy in Easy z enim kreditom sfural, na Normal sem pa malo pred zadnjim šefom (na 5. stopnji) crknil in sem nato moral kontinjuat (resetira točke). Pa vseeno sem bil na Normal 4., samo prva dva sta po točkah sodeč Normal 1cc-jala. No, potem je tu še Hard, ki je pa že zelo buban. Jaz sem rabil nekaj kreditov, da sem ga sfural. Ko to storiš, pa unlockaš Impossible (kar je nazadnje, ko sem pogledal, uspelo samo nekje desetim ljudem na svetu), ki je že čisto mimo - noben ga še ni 1cc-jal (prefural z enim kreditom, torej brez kontinjua). No, ko pa tega prefuraš, pa unlockaš še Nightmare (ko sem jaz to v začetku januarja igral, en mesec po izidu, nas je bilo ravno pet takih na svetu, ki nam je to uspelo - in posledično dobilo 100% trofej pri tej igri). Hecno je, da imam jaz pri Impossible precej več točk kot pri lažjem Hardu. To pa ravno zaradi tega, ker je 2. šef na višjih težavnostih bolano težek. In pač, ko sem na Hard igral, ga še nisem povsem skapiral (na višjih težavnostih je treba neke ekstra finte zakurblat). No, na internetu itak nimaš kaj pametnega prebrati, vsaj takrat je tako bilo, ko sem jaz to igral (edino key location guide seveda prav pride, če te kak ključ zajebava). Zato sem jaz to šel zdaj pisati. Če pa še koga kaj zanima, naj kar vpraša. Še ena "anekdota": jaz sem to igro igral s PS2 Dual Shockom 2, preko konverterja - ker mi gobice na DS2 bolj pašejo kot na sixaxisu, DS3 pa nimam. Ja, to igro je bolje z gobico igrati kot pa z digitalcem ali celo na arcade stick, kar je sicer standard pri oldschool šuterjih. Pa da ne boste mislili, da samo vi suxxate pri tej igri. Tudi jaz sem od začetka na Very Easy igral in prav veselo mrčkaval kar naprej. Igra je res totalno bubana, samo ko jo pa naštudiraš, je pa Very Easy en mali drekec kakec, pa Easy se tudi da še komot z enim kreditom shendlat. Medtem ko je Normal že prav hudi, kar je pa več, je pa itak rezervirano samo za psihote. Kot je Sneti v tanovem Jokerju napisal pri opisu te igre: "... fino stopnjevano težavnost, od začetniške very easy prek kar zahtevne normal do alienske very hard, primerne le za Juniorja ..." (Very Hard težavnost sicer ne obstaja, tako da gre za rahel factional error.)
  5. Ja, seveda. Samo da se "Commando" (ednina) napise. To bi res moral se kdo drug poznati. Sploh ker je pred nekaj meseci (sicer bolj svohotni) Commando 3 na PSN in XBLA prisel. Jaz sem se pa tako potrudil s tem venckom veselja, vi me pa nato povsem razocarate.
  6. Uf, Gorilo sem tudi dosti igral, samo ni to to. Ker je ta igra izsla prakticno na vseh takrat aktualnih sistemih, sem dal malo vec slikic, da bo lazje ugotoviti, pa se bolj zabavno je tako. Samo zgleda, da vas je to samo zmedlo. No, jaz sem to kot res res majhen froc igral na C64, precej pred Gorilo (takrat sem bil tudi se froc in mi res ni bilo jasno, kaj ima gorila (prevod besede guerrilla - ja, pri enocifernih letih se nisem anglescine tako dobro znal) s klanjem folka po dzungli). Torej, ce vam bo to lazje, si predstavljajte, da sem samo sliko "most4..." dal (leva v drugi vrsti - C64 verzija).
  7. Zdaj pa ena huda klasika. Malo oldschool multiplatform primerjave. Res zanimivo, kako ista scena na različnih sistemih čisto drugače izgleda, hkrati pa povsem enako. Drugače je igra še za precej več sistemov izšla in še s precej drugačno grafiko, samo to nadznano sceno z motoristi, ki te bombardirajo z mosta, sem samo za te našel (v bistvu še za enega več, samo je bila slika praktično identična taprvi, zato sem jo naknadno skenslal - saj se vidi po imenih slik, da jih je v mojem venčku veselja bilo v originalu osem, vendar tukaj tretja manjka). (Si upa kdo probati našteti za vse slike, iz katere konzole/računalnika izhajajo?)
  8. Ninja Gaiden 1 za NES. Se tocno spomnim te slike - nekje na sredi igre, ko Ryu siba skozi to zelenjavo in ze vidi v daljavi grad, kamor je namenjen (enega cudnega demona fentat).
  9. Ja. Kot se verjetno vidi na sliki, gre za klon Q*bert-a (ki ga lahko tudi na PSN Storu potegnete), s to razliko, da je meni bil super duper, medtem ko mi je slednji vedno bil beden, ceprav gre za uber ejtis klasiko. Morda ravno zaradi tega, ker sem Pogo Joe-ja dolga leta razturaval, preden sem sploh Bertija prvic videl. Evo filmcek, obvezno poglejte. Sploh mladina, da boste videli, kake Prave Moske igre smo pred 20+ leti nazigali. Pa se muzika je bila res legendarna. Skoda, da samo zacetne stopnje kaze. Kasneje bistveno tezje postane.
  10. Kaj noben izmed vas ni imel Komodorca? Tokrat brez cenzure, mogoče bo komu ime glavnega Veselkota kaj pomagalo. Ja, v tej igri nimamo življenj, ampak Joe-je, to se mi je zmeraj zabavno zdelo.
  11. Evo ena mojih najljubših iger iz otroških let. Koliko sem jaz tega preigral.
  12. Evo, po dolgem casu sem spet malo prisel pogledat, kaj se tu okoli dogaja. To je pa itak Comix Zone.
  13. Če še kdo tega nima: http://www.gameplay.co.uk/ Imajo za 18 funtov tako PS3 kot X360 verzijo. Jaz bom danes naročil. Sem bil dolgo časa v dilemi, katero verzijo naj nabavim (ker obe enako staneta), na koncu sem se pa za PS3 odločil.
  14. Ja, to sem že lani videl (kak teden nazaj). Imajo res hude cene. Najbolj sick je pa to, da je zadnje čase funt čisto nizki (1 EUR = 0.9440 GBP <- piše v današnjem Delu). Bom danes nabavil Mirror's Edge, ki ga imajo za 18 funtov, torej manj kot 20 EUR !!! Pa še God of War 2 (PS2) za 12 funtov, nekaj X360 Points kartic,... Škoda, da nimajo Valkyria Chronicles (2o funtov) na zalogi, drugače bi še to vzel. Gameplay je že itak najboljša za igre, jaz vedno tam naročam (poštnina je 3 funte za celotno pošiljko, dobiš v enem tednu in predvsem nizke cene, ki so zaradi zadnje čase švoh funta že res kar malo smešne), potem pa še tako bolano akcijo ven prijavijo... Gameplay.co.uk for president !!! (Aja, če slučajno je še kak porednež, ki nima DMC4, ga naj zdaj takoj tukaj kupi, ker je samo 15 funtov.)
  15. Kako se vam kaj zdi demo? Jaz sem ga ravno obrnil (na PS3) in mi je bil superfini.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.