Americani bi lahko dali Heavenly Swordu oceno 982 ali 1,2. Jaz bi mu se vedno dal natanko 63. Minuse sem jasno napisal in ce je rulj zadovoljen z enolicno sekljacino s ponavljajocimi se, nezahtevnimi in razvlecenimi strelskimi sekvencami ter z minimalno rabo truda (= skilla), ki se blesci na vseh vogalih razen na igralnem, je pac zadovoljen. Nase ocene odrazajo stanje iger na splosno in so zazrte naprej, ne nazaj. Sploh pa sem jasno napisal: bolj kot si gledalec, bolj bos 'igro' cenil. Ce ti dogaja zretje v res lepe vmesne sekvence in mal knofodrka vmes, je HS zate vreden 90. Prilagodi si oceno, ni problema. Nihce pa mi ne bo govoril, da je spil do kolen kakemu Ninja Gaidenu, DMC3 ali God of War 2, ki imajo dejansko postene tepezkarske sisteme, in da smo prestrogi, ker hocemo IGRATI, ne ZIJATI.
Enako je glede Laira. V tem spilu je dosti vec igranja kot recimo v Heavenly Swordu, saj je treba spilati, ne samo drkati dveh knofov. Spet, zaradi mene lahko dajo Americani oceno 94 ali 20, me prav malo briga. Ampak da igro razsujejo na podlagi tega, da se zmaja ne da nadzorovati, ta je pa bosa. V petnajstih minutah sem sistem dojel in mojstroval in tudi folk, ki sem ga opazoval v Leipzigu na demo podih, ni imel nobenih problemov.
BTW, da, ocenjeval sem amerisko verzijo. Ce bodo v evropsko vdelali nadzor z gobicama, toliko bolje, ceprav je obstojeci sistem cisto okej.
Aha, se tisto o tem, da Joker hvali PC-je in zapostavlja konzole. Clovek, ti nisi normalen. Se sploh zavedas, koliko je pri nas konzol in koliko PCjev? Ti je jasno, da ce bi se sli ekonomsko racunico, konzol v cajtengu sploh ne bi imeli?! Ne le, da ima septembrski Joker 12 strani opisov iger za konzole, posvecen jim je tudi lep delez raporta iz Leipziga. Skupaj je najmanj petina celotnega stevila strani konzolasticna. Ob tem, da je Sloveniji takole petdesetkrat vec PCjev kot konzol. In potem smo 'zanč', ker damo 'LAIREu' (???) vec kot Heavenly Swordu, ker je za razliko od blescavega knofodrka dejansko igra, kakorkoli nepopolna ze? Ah, ta zlati internet.