Skoči na vsebino

Alkhor

staroselci
  • Število vsebin

    980
  • Pridružen

  • Pretekli obisk

Alkhor's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

0

Sloves v skupnosti

  1. Govora je bilo o "off-road" dirkanju, ne o naslanjanju na nasprotnike. Mah, res se mi ne ljubi več odgovarjati tvojemu obračanju besed. Uživajte še naprej, mene tle ne boste videli več. Nima smisla se ukvarjat s takimi kreteni.
  2. Torej ker sem napisal moje mnenje da tisti ki krajšajo ovinke so zame cheaterji pravim da je GT 100% brez napake? Očitno si preveč neumen, da bi razumel, kar sem napisal  Ampak dobro, od človeka ki si domišlja da je pametnejši od ostalih, ker je parkrat poownal folk na forumu o igricah, ni za pričakovat neke blazne intelignece. Še dobro da imaš job, ki ti omogoča dosti pisanja po forumih. Vsaj škode v službi ne narediš preveč.
  3. ne ljubi se mi odgovarjat, ker nimaš pojma za kaj se gre v celem špilu se da pokrajšat 5 ovinkov, ne vem kaj ima za porihtat fiziko, ker je super. na travi te takoj obrne, razen na tistih petih ovinkih kjer lahko greš ravno po travi, brez da zaviraš. se pač pozna da špila nisi videl od blizu, in samo tle trollaš na podlagi novice ki si jo prebral na internetu, kot si počel prej nonstop 3 leta.
  4. Pizda ste občutljivi na tem forumu, u bistvu sploh ne vem kaj sem takega napisal da moram zdaj prebirati razlage kaj je cheatanje in kaj ne v zvrsteh za katere me po pravici boli kurac. Jaz sem napisal da tisti primer ki ga je podal uni model glede FPSjev se mi ne zdi kot cheatanje (izkoriščanje bugov), ampak »izkoriščanje« dizajna mape, torej povsem legitimno početje. Krajšanje ovinkov v dirkačinah pa je pač smatrano kot cheatanje, ker si lahko voznik s slabimi skilli pridobi precejšnjo prednost pred dobrim voznikom, brez truda, tadober voznik pa nima možnosti tega kakorkoli preprečit. Razen če tudi on začne krajšati ovinke kjer je možno. Česar pa večina ne počenja, ker je smisel dirkačin dirkanje po progi. Zdaj če se vam to zdi legitimno početje, pač prav, mnogim se to ne zdi.
  5. Alkhor

    Gran Turismo 5

    Če ima kdo še vedno težave pri Top Gear Challengih dajte ABS na OFF (tako boste pri zaviranju v ovinke prehiteli precej nasprotnikov). Če še vedno ne gre dajte še Skid Recovery Force na ON.
  6. Sem začel igrati igro (sicer na PS3), saj špil je kul zastavljen (odkrivanje otoka, kupovanje avtomobilov, multiplayer je tudi kul, ko srečuješ po otoku druge igralce) ampak vozni model je tako obupen da ni za verjet. Kot bi igral prve test drive iz začetka 90ih . Aja, pa v prvi uri igre je za ene pol ure animacij. MGS dirkačin je tole.
  7. Prejšni post sem spisal malo provokatorno/debilno/fanboyevsko, ampak jaz res mislim da so to cheaterji. Zdaj za street fighter po pravici niti ne razumem kaj si napisal, ker ne igram pretepačin, tisto pri FPSjih se mi ne zdi kot izkoriščanje BUGA, ampak izkoriščanje debilnega dizajna mape. V primeru GTja pa je to bug (ker kazni obstajajo ampak v MPju niso aplicirane), kar so tudi Poliphony Digital potrdili, in rekli da bodo to s patchem odpravili. In kdor to izkorišča je pač cheater. Seveda je za to kriva igra, a tak človek je še vedno cheater.
  8. Ja v GT5 se da na določenih progah pokrajšat par ovinkov: - Prvi ovinek na Indy Road Course - Šikane v Monzi in La sarthe - Nek ovinek na Cape Ringu, ne vem pa kateri je. To je v večini modusov že odpravljeno, v Time Trialih ti čas kroga ne upošteva, če greš ven s ceste, če pa se dotakneš kakega zidu te zaustavi za 5 sekund. Zakaj teh kazni ni tudi v MPju/ GT Academy je samo njim znano. So pa obljubili da bodo to odpravili v naslednjem patchu. Seveda je to za Travarja najhujši možni bug, ki mu povsem pokvari igralno izkušnjo, in naredi GT5 slabšo dirkačino od prvega Grand Theft Auta. Je pa zanimivo da je ta problem nastal šele pri GT US academy. Se pač vidi da Američani, vajeni casual iger kot so Halo, Gears of War ter Forza, ko dobijo v roke pravi špil lahko edino cheatajo da so kakorkoli konkurenčni.
  9. Alkhor

    Mass Efect 2

    Špil lahko stlačijo v pogon Mass Effecta 4, še vedno bo plitek šit od igre, o katerem se piše hvalospeve o revolucionarnem sistemu dialogov ter epski zgodbi, ko pa ga dejansko preigraš pa vidiš da so imele 10 in več let stare igre globlje dialoge ter bolje razvejano zgodbo, ki se prilagaja gameplayu. Ta plitkost pa naj bi bila upravičena zaradi akcijske usmerjenosti igre, a kaj ko so že Obsidian ter bivši Troika games pokazali, kako se dela globoke akcijske RPGje. Bioware so se mi kar malce zagnusili, kake debile se grejo iz dolgoletnih fanov, a kar je še najbloj žalostno je, da gre Dragon Age 2 po podobnih stopinjah. Očitno bomo od Biowarea ter Bethesde dobivali v prihodnosti same take akcijsko usmerjene zmazke, medtem ko se bo treba za prave RPGje obračati k Piranha Bytes, Obsidianu ter Larianu. Taki špili bi bilo bolje da ostanejo tam kjer so.
  10. Kar se tiče izbire avtov, ima pač vsak svoj okus, meni so Japonske tunerske hiše čist kul. Imam rad Amuseov S2000, ki te zaradi sedmih, kratkih prestav prisili stalno menjavat in garat kot pes, kot tudi AEMov S2000, pri katerem ne menjuješ tako pogosto, mu pa moraš stalno lovit zadek. Ali pa eden zmagovalcev SEME, Buick Special letnik 62, star avto z novodobnim navitim motorjem, katerega je pravi užitek vozit. Ampak brezveze razlagat te stvari nekomu, ki ni pravi ljubitelj dirkačin. Špil je drugače ZELO dober, napram Forzi 3 ima boljši občutek hitrosti ter bolj dinamične proge (Nurburgring je meni veliko boljši in težji v GT5), žal nezaduje kar se tiče mehanskih poškodb (vizuelne so pri obeh špilih joke) ter umetne pameti, res žalostno da tem stvarem posvetijo tako malo pozornosti. Zgleda pa da je to splošni problem Japonskih razvijalcev, ki kar se tiče tehnične plati iger, kar krepko zaostajajo za Američani to generacijo. Jaz ob obeh špilih uživam, razne primerjave kateri je boljši prepustim debilnim Američanom, ki se raje ukvarjajo s fanboy temami, kot pa dejansko igrajo igre in uživajo v njih. Mi je pa pri Forzi žal da ne podpira mojega G25, zato mi je pač subjektivno GT5 malo boljša igra, iskreno upam da bodo pri naslednjem xboxu o tem premislili in spremenili politiko. Sploh če želijo privabiti PC dirkaško publiko. Žal je community pri Forzi, GTju ter Codemasterjevimi igrami daleč od resnosti in zagnanosti iRacingovega communitiyja, taka publika prav manjka konzolnim dirkačinam. Sta pa tidve dirkačini (poleg PGR4) edini vredni igranja, ostale dirkačine so sranje, kupil sem Shift, ki je za pobruhat: anonimni vozni model (mešanica med arkado in simulacijo, vendar ni ne dobra arkada, ne dobra simulacija), debilen sistem igre, kjer si nagrajen če izriniš nasprotnike s steze, pa tudi pri ostalih lastnostih je igra podebiljena v skrajnost. Kupil sem tudi F1 2010, ki ima sicer nekatere stvari kul poštimane (obraba gum, predstavitev F1 cirkusa) je pa vozni model skrajno debilen, saj je le pohitren vozni model iz GRIDa, daleč od 10 in več let starih Crammondovih iger. Ostalih Codemasterjevih iger ne bi niti komentiral. Večina današnjih dirkačin raje stavi na predstavitev, kot pa na dobro igralnost. Kar je najbolj žalostno je to, da so te igre ocenjene z raznimi deveticami, dandanes se res podebilja folk, ko se jim uturi take zmazke kot dobre igre. Isto je pri RPGjih, kar slabo me prime kako visoko so ocenjene Dragon Age, Mass Effect ter Fallout 3, razni biseri kot so Risen, Alpha Protocol ter Nier pa so ignorirani. Nočem rečt da so te igre boljše, so pa razlike v ocenah teh iger pretirane. Tako pač je dandanes, ko mediji narekujejo okuse množic, upam samo da z leti ne bodo ostale samo igre, ki stavijo na predstavitev pred igralnostjo in globino.
  11. Alkhor

    black ops MP

    A ni tako da ima CoD višjo ceno kot ostale igre? Vsaj lani je bilo tako... sicer pa na Steamu stane 60€
  12. Alkhor

    Gran Turismo 5

    Pismo, ta špil je trda droga zame, ne morem se ga ustavit igrat Moje današnje pridobitve: :love: :umn: Kmalu naj bi izšel novi uradni GT volan, by Thrustmaster tokrat. Cena je precej zasoljena, govori se okrog 500$, H menjalnik pa bodo prodajali posebej:
  13. Alkhor

    Gran Turismo 5

    Wow, kul pol. Upam da res. En zanimiv video: >http://www.youtube.com/watch?v=newX-mvGlm8
  14. Alkhor

    Gran Turismo 5

    Sam sem velik fan GT serije, saj jo igram že 10 let, ob njej sem preživel veliko veselih trenutkov, ter vložil res ogromno ur v to serijo. Špil sem kar nestrpno pričakoval, in sem bil kar malo razočaran ko sem igro prvič pognal. Grafika na prvi pogled ni kaj bistveno napredovala od GT5p (čeprav so kar precej popravili nazobčane robove, kar je velik plus), zvok prvega standard avta ki sem ga kupil tudi ni bistveno napredoval napram prejšnjim delom, poškodb ni bilo, itd. Občutek sem imel kot da igra ni kaj bistveno napredovala v teh dveh letih napram GT5p. Vendar bolj kot sem igral, bolj sem začel uživati v špilu: najprej nočna vožnja po Special Stage Route 7,... nato vožnja po Nurburgringu z SLS AMGjem,…. dirka z gokarti,… dirjanje po makadamskih stezah… zajebani challengi na Top Gear stezi… igra nudi toliko različnih užitkov, da kar pozabiš na napake in samo uživaš v vožnji. Kar se tiče realističnosti voznega modela tega ne bom komentiral, ker nisem noben dirkač v RL. Vendar igram kar precej racing iger, od popolnih arkad (Sega Rally, Burnout,…) do simulacijskih iger (Forza, GT Legends, GTR2) in lahko rečem da je vozni model v GT5 eden najbolj zabavnih zadnjih let, ravno prav težak, saj moraš biti pazljiv pri vožnji, ni pa tudi pretirano zajeban kot npr. GTR2 na PCju. Ta igra ti da res občutek, kot da si pravi dirkač, ki v nulo obvlada svoj avtomobil. Igram izmenično na volan G25 in gamepad (ne ljubi se mi vsak dan vrtet volana), v obeh primerih je vožnja pravi užitek, tle so se res potrudili. Premium avtov je okrog 231, zmodelirani so fantastično, vsi z notranjim pogledom (imaš 3 nastavitve pogleda, ena je blizu volana, druga malo bolj daleč, tretja še bolj daleč), in dobrim, pristnim zvokom. Par slikic premium avtov: Potem je še okrog 800 standard avtov, ki so v bistvu preneseni avti iz prejšnjih GT iger. Tole je zame po eni strani en velik nateg, saj so 2 leti reklamirali da bo igra imela 1000 avtov, vendar je razlika med standard in premium kar precej očitna. Tudi kvaliteta med samimi standard avti niha, nekateri grafično izgledajo kot PS2 modeli, nekateri pa so kar na nivoju. Tudi zvok standard avtov so praktično pobrali iz prejšnjih delov, zato ni tako pristen kot pri premium avtih. In ja, žal ni notranjega pogleda pri teh avtih (meni je itak hood cam najboljši, a verjamem da bo to marsikoga razočaralo). So pa nekateri zelo luštni za vozit (npr. RUF Yellowbird ), tako da sem kljub vsemu vesel da so jih vključili. Par primerov standard avtov: Grafika je na splošno zelo dobra, sicer ima grafični pogon nekaj težav s senčenjem (predvsem na štartu), a ko enkrat odvoziš npr. dirko z odlično modeliranimi Lotusi po Londonu ter dirko s Ferrariji po Monzi pozabiš na vse grafične pomanjkljivosti. Japonskih avtov je res ogromno, mnogo Mazd, Nissanov, Lancerjev, itd. Ampak ima špil sedaj tudi Ferrarije in Lambote, ki jih prej ni bilo, tako da je izbor avtomobilov najboljši v GT seriji. Špil je napram GT4 kar napredoval, dodali so vremenske razmere, črte od gum, dodali damage (ki pa se odklene ZELO pozno v igri, odklene se pri lvl 20 ter lvl 40. jaz ga že en teden igram povprečno 4 ure na dan, pa sem lvl 17.... no, baje da bodo s patchem omogočili damage že od začetka), dodelali fiziko tako na asfaltu kot makadamu in snegu, dodali so special evente ki malo popestrijo kariero, itd. Je pa špil od GT4 podedoval zame osebno najslabšo lastnost GT serije: umetno pamet. AI je porazna, saj se ne zmeni za tvoj avto, in če si prepočasen se mnogokrat zabije v tebe namesto da bi te prehitela... ker so obenem dodelali fiziko trkov (pri višjih hitrostih te obrne če kam trčiš) to privede do res frustrirajočih situacij, ko se ti AI v zadnjem krogu zabije v rit, pa te obrne in izgubiš težko prigaran položaj. Poleg AI je zame še edina resna zamera igri manjkajoča možnost uploadanja videov na youtube, ki so jo obljubljali. Prebral sem da so imeli težave pri renderiranju videa, zato so to opcijo odstranili. Vendar naj potem ne obljubljajo stvari, za katere še ne vedo če so jih sposobni speljat. GT je bil vedno kralj konzolnih dirkačin, vendar je v zadnjih letih dobil kar hudo konkurenco (najprej Enthusio na PS2 ter Forzo na xboxu v prejšnji generaciji, sedaj pa Forzo 3 na xboxu 360), zato špil ni več to, kar je bil nekoč. Meni osebno sta mi tako Forza 3 kot GT5 zelo všeč, težko bi se odločil katera mi je ljubša (obe imata določene prednosti napram drugi). Vendar dvomim da bo pravi ljubitelj dirkačin razočaran nad GT5 (samo drift trial nudi ogromno ur zabave, pa je to samo par procentov špila). Še par slikc:
  15. Jaz se trenutno slinim nad tem : GT PS.: Nov forum, vsaka čast fantje !! Kar solzica mi je pritekla, ko se mi je uspelo v prvo loginat na KSi.. :bowdown: Pa še lepše zgleda kot prej
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.