Skoči na vsebino

"Ultimate Gaming Machine"


tomyboy

Priporočene objave

Jaz sem začel z 486 neka DX varijanta 40 Mhz, rama niti ne vem koliko je bilo, mogoče 16. V glavnem prvi špil, ki je potreboval zamenjavo procesorja zaradi neigralosti, je bil Need for speed. Tu smo samo 486-kaši samo debelo gledali in se slinili, kako lepo teče grafika na novih Pentiumih 90 ali 100. Na 486 si gledal pa diapozitive. :lol:

Link to comment

Jst sm si pa pred kratkim instaliral zelo star spil....

Sevede sem bil "pameten" in nasopal vso grafiko do roba. Ampak zadeva je kr dost stekala :?

Pol sm dal pa grafiko na minimum (resolucijo na 400×300), ampak zadeva ni delal nic boljse! :lol:

Zgleda da je bila zadeva slabo narjena. Pricakovano, ampak je TOK slabo! Stekalo zelo!

Link to comment
Na 486 si gledal pa diapozitive

To ni res. Če si imel 486 DX4/100 ali DX4/120 MHz morda celo DX5/133 MHz nisi gledal diapozitive, sploh če si imel spodobno grafično z vsaj 1 MB RAMa (raje 2 MB). Recimo kak Diamond, S3 ali pa celo Tseng Labsov ET/5000 ali 6000 serija.

NoWii, katero igro pa si poskušal zagnati? Pa na kakšnem računalniku, sistemu?

Link to comment
Jst sm si pa pred kratkim instaliral zelo star spil....

Sevede sem bil "pameten" in nasopal vso grafiko do roba. Ampak zadeva je kr dost stekala :?

Pol sm dal pa grafiko na minimum (resolucijo na 400×300), ampak zadeva ni delal nic boljse! :lol:

Zgleda da je bila zadeva slabo narjena. Pricakovano, ampak je TOK slabo! Stekalo zelo!

DOS špili dostikrat ne lafajo v windowsu kot bi mogli. Lahko so prepočasni ali prehitri, lahko pa sploh ne delajo.

Če uporabiš DOSbox emulator lahko igraš praktično vse stare špile normalno.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Ok, malo sem pretiraval z tistim "zelo"star....DOS pa spet ni

Street Legal Racing: Redline (2003)...lol, prej sm mislu d je okol 2000 :tepen:

Komp:

CPU: AMD Sempron Processor 3100+

CPU Speed: 1.80 GHz Performance Rated at 3.10 GHz

RAM: 512 MB

OS: Microsoft Windows XP Professional SP 2

Graficna: RADEON 9550 (128 MB)

Happy? :D

Sam c je zadevica bla narjena l. 2003, pol bi pa sploh morala delat normalno! cod1 je bil 2004 (semizdi) in ima veliko lepso grafiko in mi dela povsem normalno!

Link to comment
Na 486 si gledal pa diapozitive

To ni res. Če si imel 486 DX4/100 ali DX4/120 MHz morda celo DX5/133 MHz nisi gledal diapozitive, sploh če si imel spodobno grafično z vsaj 1 MB RAMa (raje 2 MB). Recimo kak Diamond, S3 ali pa celo Tseng Labsov ET/5000 ali 6000 serija.

NoWii, katero igro pa si poskušal zagnati? Pa na kakšnem računalniku, sistemu?

Men pa je šteku na 486 DLC (i think) 120mh/z ce se prow spomnm. :) Graficno pa tko ne vem kero sm mel... Seveda, na resoluciji 640x480, na 320x240 mi pa ni.

Sm to je ze res dolg casa nazaj, verjetno se ne spomnm dobr. Vem sm, da takih spilov prakticno ni vec. :(

DejchSLO.png
Link to comment
Na 486 si gledal pa diapozitive

To ni res. Če si imel 486 DX4/100 ali DX4/120 MHz morda celo DX5/133 MHz nisi gledal diapozitive, sploh če si imel spodobno grafično z vsaj 1 MB RAMa (raje 2 MB). Recimo kak Diamond, S3 ali pa celo Tseng Labsov ET/5000 ali 6000 serija.

?

Imel sem 40 Mhz pa še DX ni bil, ampak DLC osnovne jajce, ki so veljale takratnih 200k. Tole po vsej verjetnosti http://en.wikipedia.org/wiki/Cyrix_Cx486DLC

O kakšni grafični karticah, ki bi pospešila igro, takrat še ni bilo govora.

To je bilo ravno na prelomnem letu, kjer je izšel Need for speed in tudi...

The evolution of video cards took a turn for the better in 1995 with the release of the first 2D/3D cards, developed by Matrox, Creative, S3 and ATI, among others. Those video cards followed the SVGA standard, but incorporated 3D functions. In 1997, 3dfx released the graphics chip Voodoo, which was very powerful and included new 3D effects (Mip Mapping, Z-buffering, Anti-aliasing...).

Link to comment
O kakšni grafični karticah, ki bi pospešila igro, takrat še ni bilo govora.

To je res. Pomnilnik na takratnih grafičnih ti je pomagal, da si lahko prikazoval večje ločljivosti.

Pri izrisu grafike je povečini skrbel procesor...

In takrat so se resnično pokazale hitrsotne razlike med različnimi verzijami 486 procesorjev podjetij Intel, AMD, Cyrix in seveda IDT (WinChip Centaur procesorji).

Intel je bil takrat nadmočen :drool:

Link to comment

Travar, glede Voodoo-ja...

Prvi Voodoo (in tudi Voodoo 2) sploh ni imel integriranega 2D dela. Voodoo je bil tapravi pospeševalec 3D, saj si ga moral namestiti v PCI slot poleg tvoje 2D grafične kartice. Tudi Voodoo 2 je bil "samo" pospeševalec.

Voodoo 2 pa si lahko že povezal v SLI. :bowdown:

Druga zgodba so seveda prave grafične kartice s chipom Voodoo, ki so imele tako 2D kot 3D integriran del, npr. Voodoo Banshee, 2000, 3000 ipd.

Link to comment
Travar, glede Voodoo-ja...

Prvi Voodoo (in tudi Voodoo 2) sploh ni imel integriranega 2D dela. Voodoo je bil tapravi pospeševalec 3D, saj si ga moral namestiti v PCI slot poleg tvoje 2D grafične kartice. Tudi Voodoo 2 je bil "samo" pospeševalec.

Voodoo 2 pa si lahko že povezal v SLI. :bowdown:

Druga zgodba so seveda prave grafične kartice s chipom Voodoo, ki so imele tako 2D kot 3D integriran del, npr. Voodoo Banshee, 2000, 3000 ipd.

Zato pa sem mel not še grafično Nitro 2D (sej nevem če je blo res ime nitro... neki tazga:). Pol pa tisti takratek kablček odzadi iz pospeševalnika v 2d grafično. Res techy.

Z VooDoo1 sem imel v mislih pač oboje skupaj. Je bilo nadmočno:D

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Takrat je bilo kar nekaj hudih iger, ki so podpirale 3DFX-ovo Glide pospeševanje. Pa tudi večna konkurenca v obliki PowerVR, čeprav je Glide užival večjo podporo...

nekaj iger, ki sem se jih na hitrico spomnil:

- Extreme Assault

- Gex 3D

- Staw Ware: Shadow of the Empire

- Unreal

- Quake

- Blood

- Tomb Raider

- Turok: Dinosaur Hunter

- Thief

- Take No Prisoners

- S.C.A.R.S.

- Virtua Cop 2

- Virtua Fighter 2

- SWIV 3D

- Red Baron 2

- Powerslide

- Nuclear Strike

EDIT: našel super seznam... :bowdown:

http://vogons.zetafleet.com/viewtopic.php?t=534

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.