Skoči na vsebino

Organizacija življenja glede birokracije in papirnatih zadev


Priporočene objave

Verjetno sme se usi srečali s problemom, ko smo hoteli kaj shraniti (račune,garancije.. ) pa potem nismo našli.

In ker tudi sam prestopam v svet skorajšne neodvistnosti, me zanima kako imate vi urejen sistem arhiviranaj in spravljanja računov ter podobnih stvari.

Vem da je na temu forumu dosti starejših primerkov oseb, zato prosim resne rešitve.

Hvala

Zelo bi bil hvaležen, če glasujete za mojo 'First Aid Help' aplikacijo na Mobitelovem tehniku. Hvala

Link: http://tehnik.mobitel.si/wp7-glasovanje/?aplikacija=11

Link to comment

Sam dajam stvari v registre, razdeljene v "kategorije" (npr. obnova hiše, voda, kanalizacija, komunala, zavarovanja ipd.), ter seveda razdeljeno po letih.

Kar nekaj tega se nabere... ampak bolje je imeti vse to na papirju, kot ne, saj kako pa boš drugače kaj dokazoval, da si ta pa ta račun plačal ipd.?

Link to comment

Odvisno od elektronike ponavadi shranim škatlo in v njej račuin, druge račune mečem na kup (ko ga rabiš se pač lotiš kupa) za bolj pomembne je pa zadolžena boljša polovica, se pa poigravam z idejo skeniranja računov, ki jih nato dhranjuješ v mape z letnicami in podmapami mesecev, seveda pa bi skeni imeli ime glede na to kaj je bilo kupljeno... hladilnik.jpg, avto.jpg...

BessieSABU.png

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.