Jump to content

Organizacija življenja glede birokracije in papirnatih zadev


Repminister

Recommended Posts

Verjetno sme se usi srečali s problemom, ko smo hoteli kaj shraniti (račune,garancije.. ) pa potem nismo našli.

In ker tudi sam prestopam v svet skorajšne neodvistnosti, me zanima kako imate vi urejen sistem arhiviranaj in spravljanja računov ter podobnih stvari.

Vem da je na temu forumu dosti starejših primerkov oseb, zato prosim resne rešitve.

Hvala

Zelo bi bil hvaležen, če glasujete za mojo 'First Aid Help' aplikacijo na Mobitelovem tehniku. Hvala

Link: http://tehnik.mobitel.si/wp7-glasovanje/?aplikacija=11

Link to comment

Sam dajam stvari v registre, razdeljene v "kategorije" (npr. obnova hiše, voda, kanalizacija, komunala, zavarovanja ipd.), ter seveda razdeljeno po letih.

Kar nekaj tega se nabere... ampak bolje je imeti vse to na papirju, kot ne, saj kako pa boš drugače kaj dokazoval, da si ta pa ta račun plačal ipd.?

Link to comment

Odvisno od elektronike ponavadi shranim škatlo in v njej račuin, druge račune mečem na kup (ko ga rabiš se pač lotiš kupa) za bolj pomembne je pa zadolžena boljša polovica, se pa poigravam z idejo skeniranja računov, ki jih nato dhranjuješ v mape z letnicami in podmapami mesecev, seveda pa bi skeni imeli ime glede na to kaj je bilo kupljeno... hladilnik.jpg, avto.jpg...

BessieSABU.png

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Using this site means, you're accepting our Terms of Use and Privacy Policy policy.