Skoči na vsebino

Garancija odklenjenih konzol pri Asbisu (Comshop, Big Bang,.


matjazkralj

Priporočene objave

Pred kratkim se je kolegu pokvarila nova konzola po približno treh dneh. Konzola je bila odklenjena vendar so bili garancijski nalepki nepoškodovani. Ker so ga pri nakupovanje.net naslovili na Asbis je nesel tja in naslednji dan so mu vrnili konzolo z razlogom, da je bila odprta. Kako so prišli do tega zaključka ni znano. Niti niso poskusili poslati Microsoftu na popravilo.

Kasneje sem zvedel, da se je podobno zgodilu še enemu, ki je kupil konzolo v Big Bangu. Asbis je ponovno sporočil, da je bila konzola odprta in zraven priložil sliko nagubane nalepke, ki nastane, ker se nalepka prilepi čez dva kosa plastike, ki nista fiksna. Ker je imel garancijo se zgodi, mu je bila priznana vendar je Asbis sporočil, da konzola ni popravljiva.

Asbis je namreč generalni uvoznik za praktično vse trgovine (Comshop, Big Bang, nakupovanje.net,...) s konzolami razen Mullerja. Zanima me če ima kdo podobne izkušnje? Sicer razumem, da so z odpiranjem kršeni pogoni garancije vendar v končni fazi je za reklamiranje odgovoren Microsoft in mi ni jasno zakaj se Asbis tako trudi, da Microsoftu ni potrebno popravljati konzol.

Link to comment
  • Odgovorov 60
  • Od nastanka
  • Pretekli odgovor

Top debaterji

Pred kratkim se je kolegu pokvarila nova konzola po približno treh dneh. Konzola je bila odklenjena vendar so bili garancijski nalepki nepoškodovani. Ker so ga pri nakupovanje.net naslovili na Asbis je nesel tja in naslednji dan so mu vrnili konzolo z razlogom, da je bila odprta. Kako so prišli do tega zaključka ni znano. Niti niso poskusili poslati Microsoftu na popravilo.

Kasneje sem zvedel, da se je podobno zgodilu še enemu, ki je kupil konzolo v Big Bangu. Asbis je ponovno sporočil, da je bila konzola odprta in zraven priložil sliko nagubane nalepke, ki nastane, ker se nalepka prilepi čez dva kosa plastike, ki nista fiksna. Ker je imel garancijo se zgodi, mu je bila priznana vendar je Asbis sporočil, da konzola ni popravljiva.

Asbis je namreč generalni uvoznik za praktično vse trgovine (Comshop, Big Bang, nakupovanje.net,...) s konzolami razen Mullerja. Zanima me če ima kdo podobne izkušnje? Sicer razumem, da so z odpiranjem kršeni pogoni garancije vendar v končni fazi je za reklamiranje odgovoren Microsoft in mi ni jasno zakaj se Asbis tako trudi, da Microsoftu ni potrebno popravljati konzol.

Po mojem na M$ servisu 100% ugotovijo, da je bila konzola modificirana, kar pomeni črno piko za Asbis.

Če bi jaz od nekoga dobavljal neko stvar in bi od stranke dobil reklamacijo za izdelek, pri katerem bi ugotovil, da so kršeni pogoji garancije, tudi ne bi stvari pošiljal na servis k dobavitelju (sami stroški+črne pike).

Retired achievement whore!

 

 

Link to comment
]Ne samo "črno piko" - če MS zavrne garancijsko popravilo, ima Asbis s tem stroške zaradi pošiljanja sem ter tja. MS odobri RMA (garancijsko popravilo) šele, ko zadevo dobi v roke. Če zavrne, gre vse na stroške Asbisa.

Je sedaj bolj jasno, zakaj se Asbis trudi? :roll:

V bistvu ne, ker ne poznam nobene druge trgovine, ki bi se tako trudila z zavračanjem garancije. Oziroma kaj bo rekel nekdo, ki je že dobil malo zmučkano nalepko in mu je bila garancija zaradi tega zavrjena? Kar se tiče stroškov pa je samo predvidevanje, ali morda to prihaja iz prve roke?

Kolikor se bere na tujih forumih preko Microsofta ni težav z reklamiranjem, niti v trgovinah kjer jih prodajajo. Tudi Muller v Sloveniji se ne trudi, da bi zavračal garancije. Se pa tudi kdaj kdo pritoži, da je moral plačati za popravilo. Vendar še vseeno bolje kot zavrjena garancija ali ne?

Ni dovolj žalostno, da Microsoft ne podpira Slovenije, namreč v nasprotnem primeru bi bili deležni triletne garancije direktno preko Microsofta (pozabi na Big Bang in njegovo doplačilo za triletno garancije), kot recimo nadgradnje Aracedov s poceni diskom, brezplačen transfer kabel za Elite, in podobno...

Za nameček pa se je naš vrli uvoznik odločil, da bo zvišal cene konzol in tako ponekod prodaja Arcade za 190, Elite pa za 330 EUR. Imajo morda preveč stroškov z reklamiranjem?

Link to comment
]Ne samo "črno piko" - če MS zavrne garancijsko popravilo, ima Asbis s tem stroške zaradi pošiljanja sem ter tja. MS odobri RMA (garancijsko popravilo) šele, ko zadevo dobi v roke. Če zavrne, gre vse na stroške Asbisa.

Je sedaj bolj jasno, zakaj se Asbis trudi? :roll:

Matjaž, tvoji posti so brez kakršne koli osnove. http://en.wikipedia.org/wiki/Return_mer ... horization

Če misliš, da je sistem "preprost" in da se tehnično robo v splošnem vrača proizvajalcem v popravilo na njihove stroške kar tako, na lepe oči, se pač hudičevo motiš. Vprašaj kogarkoli, ki skrbi za servis tehnične robe v kakem trgovskem podjetju.

Tista nalepka ima vsekakor določen standard kakovosti in se ne "zmučka" kar tako, tako da pretirane buče ni treba probati prodajati. ;) Če sam sebe prepričaš, na podlagi pomankljivih informacih, to še ne pomeni da je lahko vse res.

Asbis samo ščiti svoje lastne interese, ker ga neupravičen RMA stane. Lahko še tako iščeš neke vzroke za zaroto - zarota je striktno ekonomske narave.

Kar se Mullerja tiče, mislim da je sama organizacija te ogromne verige trgovin rahlo drugačna od direktnega distributerja kot je Asbis. Dvomim, da sploh naredijo kak RMA v Sloveniji. Verjetno v tej sami verigi tiči zajec.

Žalostno ali ne okoli cen, tako pač je v tej naši vrli kokoški. Predlagam pridobitev kreditne kartice, da boš kot pravi zavestni potrošnik odnesel svoj denar tam, kjer te bolj cenijo.

Link to comment
]

Tista nalepka ima vsekakor določen standard kakovosti in se ne "zmučka" kar tako, tako da pretirane buče ni treba probati prodajati. ;) Če sam sebe prepričaš, na podlagi pomankljivih informacih, to še ne pomeni da je lahko vse res.

Tale tvoj standard kakovosti je bolj tko tko. Glede na to, koliko X360 sem že videl serijsko z "pomučkanimi" original srebrnimi nalepkami (plastika se premika + niso ravno natančno gor dane), je bolj tvoje prodajanje buče. Še naibolj so servisne nalepke, te se nič ne "mučkajo".

Zadeva z Asbisom je pač taka, da so dal komando trgovinam, da enostavno probajo, če konzola zažene "kopijo" igre - in ja, Asbis je priskrbel kopijo igre za stestirat ;).

In tudi za ta problem obstaja rešitev, še zmeraj pametni spravijo svoj orig.bin :D

Vse za konzole. Info na PM

Link to comment

Moje prodajne buče? Ti zgledam kot da prodajam Xboxe? Prodajne buče so samo tiste, ki vam jih futrajo razno razni butalci, ki flashajo xboxe in prepričujejo narod, da se nalepka ne poškoduje, ko jih oni "strokovno" odstranijo. ;)

Mimogrede, kako pa na pokvarjenem xboxu probaš pognat igro? :car:

Link to comment

Resnično ne vem, kam pelje ta debata. S tem, da flashash, kršiš pogoje garancije, zdaj pa se pritožuješ, da ti uvoznik konzolo zavrne, ker si kršil pravila. Kam smo pa prišli. Jaz bi ti jo tudi. Ne razumet narobe, če se lahko ugotovi, da je nalepka bila dol pobrana (in sigurno obstajajo načini, za katere ne ve vsak), potem imajo vso pravico, da ti je ne sprejmejo v reklamacijo. Drugače bi bilo, da bi vsem to govorili (kar pa ne verjamem).

To, da ni SLO uradno podprta pa se gre zahvaliti le M$ in niti ne toliko M$ Slovenija. Namreč pogoji za uradno podporo so nečloveški (vem to od kolega, ki dela na M$ Slovenije) in sem 99.9%, da je ne bomo imeli. Pa ne le mi, tudi številne druge države ne.

Retired achievement whore!

 

 

Link to comment

Da se še jaz vključim v to debato, ki se mi zdi tema zelo zanimiva in bi se morala pojavit že zdavnaj. Sam si lastim Xbox360 že tretje leto.V vsem tem času sem vedno igral originalne Xbox360 igre, ki sem jih pošteno plačal in nisem nikoli imel nobenih težav z reklamiranjem mojih dveh nikoli "flashanih"tragično preminulih konzol! V zgornjem pisanju ima Zorbum v vseh pogledih prav! matjazkralj če "flashas" konzolo moraš posledično pričakovati, da bo to slej ko prej odkrito ali s strani MS ali s strani distributerja v tvojem primeru Asbis-a.V dejanju Asbisa z zavrnitvijo reklamacije ne vidim nič spornega, če si konzolo "flashal" in so te dobili veš kakšen je zaključek ( če se ne motim piše na vsaki garancijski izjavi tudi za ostale tehnične izdelke, da vsako poseganje v produkt s strani nepooblaščene osebe, preneha trajanje garancije). Predlagam, da si v prihodnje pomagaš z originali iger, ker za poganjanje le-teh ne potrebuješ "flashane" konzole in ne nasedaš tistim, ki pravijo, da je moč odpreti konzolo ne, da bi bilo vidno! :beer::beer:

Xsiluro.jpg

Link to comment
]Moje prodajne buče? Ti zgledam kot da prodajam Xboxe? Prodajne buče so samo tiste, ki vam jih futrajo razno razni butalci, ki flashajo xboxe in prepričujejo narod, da se nalepka ne poškoduje, ko jih oni "strokovno" odstranijo. ;)

Mimogrede, kako pa na pokvarjenem xboxu probaš pognat igro? :car:

No no, prjatu malo se umiri. :mirror:

Glede poganjanja iger na "pokvarjenem" xboxu pa se malo pomatri poiskat (p.s. da se da brez problema).

Vse za konzole. Info na PM

Link to comment

Mal berem vse skupaj... Sam sicer še nimam xboxa, ampak se mi zdi pa najbolši tale način:

Zadevo kupiš v bigbangu dodaš 25 eur za "se zgodi", ki ti velja 6 let. Xbox flashaš in mirne duše natepavaš špilike. Ko ti zadeva gre v maloro. Zagrabiš vse skupaj in f**** po stopnicah. Sam pri sebi rečeš se zgodi in odneseš nazaj. Zadevo ti zamenjajo, s tem da doplačaš 25 odstotkov novega xboxa. Če ti zadeva zdrži 5,5 let jo pa potem razbiješ in neseš nazaj da dobiš novo. Lahko pa celo kupiš pokvarjen disk za nekaj eur, svojega delujočega pa prodaš in si povrneš tistih 25 %.

Izvedljivo? :plan:

Link to comment

Zakaj bi metal zadeve? Če ti zavrnejo servis zaradi lastnega posega, je to (kot je že originalni poster povedal) klasificirano kot nepopravljivo in se originalna garancija zavrne. Torej imaš možnost kupiti novega s svojim doplačilom v okviru Big Bang garancije.

@Skuba: se ne gibljem po takih sajtih, tako da bo lažje, če mi poiščeš.

Link to comment

Ja izvedljivo je. Saj piše, da je tudi vključeno udar strele, požar, padec itd. Samo pač ne sme bit zadeva "nalašč" narejena. Pač nesreča je bila zažgal se mi je xbox, z nedelujočim diskom. Doplačaš tistih 75 evrov in dobiš brand new. Edino ne vem, če se "se zgodi" lahko prenese na nov xbox, ali je potrebno ponovno naredit pogodbo.

Link to comment
  • Pred 8 meseci ...

da se malo vrnem na to temo...

kako je sedaj z odklepanjem konzol in garancijo? za odklep konzole namreč zagotavljajo da je striktno softwarski brez poseganja v konzolo.

torej če je konzola odklenjena softwarsko ostane garancijska nalepka nepoškodovana in garancija še velja?

ali že s tem ko konzolo odkleneš kršiš garancijske pogoje in garancija ne velja?

hvala

Link to comment

Zdej men neki serje xbox hard rive al pa laser od xboxa pa mam odklenjenga pa garancijska nalepka je kot nova pa ga bom nesu nazaj kupu sm ga pa u big bangu z garancijo 1 leta+ se zgodi bomo vidl kaj bojjo naredl LP

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.