Skoči na vsebino

ke_kit

staroselci
  • Število vsebin

    1 690
  • Pridružen

  • Pretekli obisk

1 sledilec

Nedavni obiski profila

Blok z nedavnimi obiski obiskovalcev je onemogočen in ni prikazan bitjem.

ke_kit's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

4

Sloves v skupnosti

  1. A zdaj boš tudi tu spamal brezvezne poste (kot je tale), ki nimajo nobene zveze s temo? Namesto, da neprestano skušaš bit smešen (mnenjalnik), probaj podat kak pameten argument. Ali pa enostavno ne postat.
  2. Poglej njegov nick. In pa, kot je rekel, počasi bi bilo dobro, da nehamo izpostavljat MSjeve slabe poteze, ker NJEMU postaja že dolgočasno! Clap clap. Pač, vsakmu svoje. Eni so fani znamk, eni so fani iger, eni so fani servisov. Fani iger bodo počakali, da pride kak res dober naslov (launch naslovi so vsi po vrsti za en k - verjetno z izjemo Forze), fani znamk in servisov pa bodo namesto z možgani še naprej razmišljali s srcem. Takle mamo.
  3. Pa je spet uletel dežurni MS fanboy mal povedat kako in kaj stvari stojijo. : D
  4. Zgodba, kot taka ni nič posebnega, se strinjam. Samo glede konca, pa res ne bi nikoli rekel, da je predvidljiv ali, da razočara. Ne vem no, mogoče samo nisem tako zahteven "gledalec" kakor ti.
  5. The Last Of Us konec očiten? S temle se ne morem niti približno strinjat.
  6. >http://www.youtube.com/watch?v=GdXozAsJ-xg
  7. Enslaved mi je bila osebno kar se režije in zgodbe tiče, res izjemna igra. Samo imo še vedno ni primerjave s TLOU. Kvaliteta celotne izvedbe (spoliranost vseh vidikov igre - gameplay, režija, grafika) je imo kar nekaj nivojev višje.
  8. Igra ratuje iz poglavja v poglavje boljša. Konec je recimo najboljši kar sem jih kdajkoli doživel v kaki story driven igri. Iskanje nekih dlakocepskih vzporednic z drugimi igrami, pa je imo res na polno mimo.
  9. Za moje pojme je tole brez večjih težav najboljša igra, kar sem jih igral v tej generaciji konzol.
  10. Variacija najbrž. Ali pa je fora, da človeka virus ubije in je prehod instanten. Dejstvo ostaja, da Zombie = živi mrtvec.
  11. Zombie = človek/žival/whatever, ki umre in vstane od mrtvih (tole je sicer izpeljano iz Voodooja, kjer so, s pomočjo raznih napitkov, voodoo vrači (al kaj so bili) pripravili človeka do popolne podreditve (bili so brez lastne volje kao). Romero (mislim sicer da je E.A. Poe izumil verzijo živega mrtveca) je pa naredil bum z modernimi zombiji, kjer pač zaradi virusa (al karkoli pač) bitje PO SMRTI (pa naj bo ta nastopila zaradi same okužbe ali kakega drugega razloga) spet oživi. Maš pol več vrsto zombijev (neokretne, okretne, s psosobnostjo logičnega razmišljanja, take ki umrejo samo s šusom v glavo, take ki ne morejo nikakor umret itd.), vendar je pri vseh skupno to, da so vstali od mrtvih. Pri 28 days later mislim, da gre za virus, ki ne ubije človeka (torej ga ne naredi zombija), ampak 'le' ponori in hoče pobit vse kar leze in gre (ter pri tem ne razmišlja o kakršnikoli bolečini in nima zavor). Mutantje so pa pač čisto neki tretjega in ni nujno, da bitje umre, da postane mutant. Primer so bitja iz I Am Legend. Maš pa pol še kake mutirane zombije. Tle pri The Last Of Us je težko povedat sam na podlagi videnega. Lahko, da gre za Zombije, lahko pa da gre za virus, ki ne ubije okuženca, ampak ga samo predrgači.
  12. Sej ni pint v tem kolk je stara, kakšnega spola je ipd. Pač, poln kurac imam nekih klišejskih herojev, ki so neki specialisti v parkouru, free climbingu, MMA in povrh vsega še ostrostrelci. Rad bi mal svežine v žanru. Neizmerno užival bi, če bi mi ponudili igranje vloge nekega lika, ki mora dejansko bežat pred sovražniki, se skrivat, jih ne nujno skušat premagat s fizičnimi sposobnostmi.
  13. Če bo glavni playable character tamala, namest tip, bi znala to bit nadcarska igra. Upam, da me Naughty Dog ne razočarajo. Zaenkrat me niso še nikoli.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.