Skoči na vsebino

Ekskluzivno:[Opis] Forza: Horizon


JumpingHero

Priporočene objave

Zdajle, takoj! Iz topa! Je Forza: Horizon najboljša Forza do zdaj? Prikimam. Je. Absolutno je. Je Horizon pravzaprav tisto, kar bi Forza morala biti? Zmes odprtega sveta in kančka realizma, čeprav arkadnost prevladuje?


[PRBREAK][/PRBREAK]

Zanimiv je lahko tudi ta vidik. Kajti, zanimivo je vprašati se, ali so prve štiri Forze bile take kot so samo zato, da bi lahko kljubovale Sonyu in Gran Turismu. Odgovor na to bi verjetno bil ja. In po mojem mišljenju je odgovor na drugo vprašanje takisto ja. Forza kot serija je v Horizon našla svoj pravi jaz.


 

Ne razumi me narobe. Prva kvadrologija je bila sicer dobra. A reči, da je bila boljša ali pa al-pari z GT-jem je res preveč fanboyevsko. GT je GT z razlogom in čeprav neka človeška objektivnost postavlja z ocenami ti dve seriji zelo blizu, je v igralnosti bilo vse jasno. Forza je bila izdelek za mase, poenostavljena, za tiščat do ploha, Gran Turismo pa je za sladokusce. Tako pač je, pristaš zelenega loga. A ne skrbi, tale odprto svetščina ti da pravzaprav nekaj, kar Sony nima in vprašanje, če lahko oni izmislijo kontra udarec na ta odvrtek s kakim novim IP-jem.

 

Gremo po vrsti. Forza se bolj kot proti prej omenjeni Polyphonyevi mojstrovini postavi ob odprtosti tipa Test Drive Unlimited. In jih tam gladko prekaša. Dobro, z enko bi lahko še malce primerjali, saj je ta igra pravzaprav velika smernica, kako igra mora izgledati. A primerjanje z drugim delom bi bila ena velika žalitev za razvijalce Obzorja.

 

du-forza-.jpg



Dogajanje je postavljeno na nek fiktiven kraj v dragi nam Bushlandiji (Obamalandiji? Izberi sam), kjer je na dokaj stisnjenem placu dosti raznolikosti. Tako se furaš od prekrasnih kanjonov, do jesenskih gozdov, nakar ti pritisk zabije glavo v zic na kilometre dolgih avtocestah. Ne izostanejo ulice za ulične dirke, ranči, skrite potke v krasne gozdove.. Morda res manjka kako zelenilo tipa Fujimi Kaido iz štirice, a ne boj se, raznolikosti je dovolj. A obljubim, da verjel svojim očesom ne boš. Podoba je namreč dih jemajoča. Od listja, ki pada v vetru, ko ga pičiš z Viperjem, pa ko gledaš festivalski ognjemet v središču mape ob nočnih urah. Vse to, zakljenjeno na 30 sličic na sekundo. Kje so tisti, ki so rekli, da je 360 dal svoje? Eat this, suckers…

Neke nore zgodbe ni. Si naključen luzer s preveč denarja, ki pride na Horizon festival se “duvat” in pecat plehke babe, ki padajo na glamur in hude avte. Moraš se prebiti do vrha in od tam sneti Dariusa Flyna, trikratnega zaporednega prvaka dotične manifestacije. Pot do tam ni težka. Kar malce prelahke so se mi zdele dirke, kljub temu, da je težavnost bila nekje na sredini težavnostne premice. A te dirke so pravzaprav šele začetek. Kasneje greš “trikirat” za pike, da napreduješ 250 mest (škoda, da ni nekega večjega pomena, marveč je edini razlog za opravljanje le-tega achievement), iščeš discount table, ki ti prinesejo zastonj nadgradnje v primeru, da jih najdeš vse. Nato je tu iskanje skednjev, kjer najdeš stare kante, ki ti jih nato prefarbajo in renovirajo ter so s tem pripravljene za dirkanje. Epsko. Lahko tudi izzivaš naključne ljudeke, pa dirkaš s druge sorte plovili (avijon, balon itd. To je v končni fazi sicer zamera, ker taka vrste dirke je absurdna, hkrati pa je še “naštiman” špil, da gre razlika vedno nekje v maksimum par sto stotink največ). Če ti to ni dovolj, pa lahko pičiš na mrežo, ter se v gladkem, netežavnem onlineu pomeriš z random folkom. Prog za to je dosti, a so pravzaprav vedno izpeljanka iz ozemlja (torej nekje na zemljevid zapiči točko A in nekje točko B), kar pa ni nobena zamera, saj kot sem že omenil prej, je ozemlje tako kot se šika.

 

aey-forza-.jpg



Še par besed o vožnji. Arkadnost tu prevladuje, dosti bolj kot v prvih štirih delih, a je to pravzaprav nuja, saj bi pretirano nagibanje realnosti tu rušilo gladkost in uživancijo v dogajanju. Dobro so avtorji vedeli, da ni boljšega filinga, ko se usedeš v mrcino, ki piči 350 na uro, nakar ga tiščiš do ploha in se z majhnimi sunki gobice izogibaš mimoidočim “civiliziranim” avtom na spektakularen način. Tisoč in en izračun fizike in upora gum tu pač ne sodi.
Nekaj realizma sicer še vedno je in Test Drive Unlimited 2 je z voznim modelom proti temu špilu tako beden, da če bi bil brezdomec, mu ne bi dal ognja, da se sežge od muke, ko gleda kako Horizon v obliki postavne babe drvi mimo njega. Forza je proti tej igri pač neka druga sfera. Je razumevanje tega, da sta avto in okolica lahko eno. Da ni važno, kateri avto voziš. Ampak tudi, da kje ga voziš! TDU kot serija je sicer nudil več ozemlja za pojati se po njem. A je to v Horizonu pač bolj kompaktno in je zaokroženo v smiselno celoto.

 

Tu se novi prišlek izogne še ene hibe, ki je drmala serijo odkar svet ve za njo. Ni namreč tistega dolgočasja, zaspane rutine, ko ti v poznih stadijih igre pripiči Sedono, kjer krog traje 2 minuti in pol, hkrati pa je treba okoli vsaj osemkrat. Zato se je mnogokrat poseglo po vozniku z umetno inteligenco, ki je nalogo z premočnim avtomobilom opravil sicer brezhibno, a mi kot igralci odnesemo od tega bore malo.
Ne. V Horizonu so dirke kratke, nikoli predolge, zanimive in konec koncev te prime, da bi kojci ubodel si sam “enga tacga” in šel po bavarcu izzivat naključne čefurje v bemburah, da ga gremo dragat. Horizon je storil velik korak naprej za serijo in nič ne bi bilo narobe, če bi taka ostala, saj je dovolj samosvoja. Če pa že ne, pa bi lahko glavni razvijalci pri Turn 10 izvlekli marsikak nauk iz tote špile, ter da bi dokončno nehali moriti s predolgimi dirkami, ki ne služijo ničemur drugemu, kot pa da umetno podaljšujejo igralni čas.

 

tl1-ForzaH.jpg



Toliko hvalospevov.. Ah ja. Saj vem. Ampak tudi tu mora biti ampak… Glejte. Razvijalci ali kdorkoli je že tam. Pa dajte me nehat j…t s temi grmovji ok? Če je grmičevje nizko 3cm, to pomeni, da ne more ustaviti naleta Ferrarija od 350 kilometrov na uro. Če že želiš postaviti oviro, postavi drevo. Ali pa ograjo. Ampak ne grmovja. Spomnilo me je na neko debilno rallyščino, ko si se zabil v ovco, tebe pa je zaštopalo. Nima smisla to.
Včasih zna igra hinavsko razpošiljati promet proti tebi, ne ravno čisti kontakti s steno se računajo kot hudi šusi, ki te odbijejo tam v tri krasne, kar zna biti posebej najedajoče v večigralstvu, avti znajo včasih preveč poplesovati, pa kljub vsemu bi kampanja lahko bila bolj razgibana, saj je če želiš, lahko samo eno navadno zaporedje kratkih dirk. Isto tako malo blesavo izpade, ko nafriziraš nek avto iz D klase v S klaso, predstavljajmo si recimo Yugiča, nakar veselo dirkaš proti Nissanu GTR-u 2012 letnik. Smeh.

 

Ampak da ne bluzim preveč. Horizon je najboljša Forza. In držim fige, da te serije odvrtkov ne ubijejo, preveč je zabavna in kvalitetna, hkrati pa je lahko vzor svojim prednikom.

 


89


View full article

Urejano od Jumping Hero
Link to comment
  • Pred 1 mesecem ...

VIPER, a si prvič na KSi!? Opise soustvarjajo uporabniki KSi in vsak, ki se potrudi nekaj spisati naredi resen opis, pač po svojih zmožnostih in JH je KSi Člankar Extraordinaire ©, kdor se počuti, da zmore spisati kaj boljšega je toplo vabljen, da se izkaže in takemu potem lahko tudi uredimo kako igro v preigranje in opis.

KSi ni profi stran v tem smislu, da bi bila zaslužkarska, da bi plačevala pisce in bi od tega bolj aktivni imeli več kot to, da jo soustvarjamo v lastno veselje in upamo veselje uporabnikov. Več kot prispevaš več imaš sam od tega in boljši je KSi, pa ne v materialnem smislu...Smo pa absolutno resni, da imamo stran namenjeno slovenskim igralcem video/konzolnih iger.

Kar je materialnega pa gre itak za nagrade, najem strežnika itd...

Dobro orgije, porsche, mesene užitke ipd. pustimo ob strani!

:ale:

BessieSABU.png

Link to comment

Itak nisem prvič, samo nisem še zasledil takihle tekstov. Priznam pa da pridem pogledat na vsake tok časa, ker se bolj malo dogaja na tem forumu.

Ne zamerit zaradi vprašanja o resnosti, samo ob oceni (pa čeprav mi je super igra za furat) in nekaterih delih teksta (primerjave in določeni plusi) sem mal pobuljil. Sam OK, vsak drugače gleda na stvari, tako da je to logično.

Spisano je drugače super.

:princesspeach: Sing while you can! :zelda:

Link to comment

Jov, evo še mene v bran.

Opis je iskreno prelitje subjektivnih mnenj. Kot je Bessie rekel, je vsak opis subjektiven, saj je objektivnost konec koncev nekaj kar poskušamo biti, čeprav to nikoli nismo. Kjer je človek, je subjektivnost, popolna objektivnost ne obstaja, kdor trdi drugače je nor ali pa naj obišče predavanje sociologije.

Torej, za napisanim stojim, vsekakor pa dopuščam, da je nekomu ta igra po kvaliteti čisto nasprotje.

Sicer ne vem, kaj te je zmotilo toda Horizon je zame, ponavljam in poudarjam, najboljša Forza, stvari, ki pa so mi bile všeč v igri pa so naštete v opisu.

Verjamem, da so določene stvari, ki so bile meni všeč nekaterim čisto zanič in da sem mogoče zapretiraval z oceno, toda če bi že moral kaj spuščati, bi to bilo maksimalno 4 pike.

Takisto je res, da pokrivamo zelo malo žanrov na KSiju. Tako nimamo proja, ki bi dirkačine fural in jih nato opisal, marveč moramo celo vrsto različnih iger pokriti največ trije. V dirkačinah nisem profesionalec, jih pa imam rad, toda ne toliko, da bi se lahko kosal z predaneži tipa Viper ali Metalord66, zato je opis spisan po najboljših močeh in še enkrat pravim, da sem v igri zares užival, zato tudi taka ocena.

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.