Skoči na vsebino

Too Human


DrMiha

Priporočene objave

Evo, iz najnovejšega EGMja, povzetek

Too Human

- Planned as a sequel (Just like Shenmue and BG&E!)

- In development for a decade (Take that Rare!)

- Creator (Dyack) says it just might change the world

- Complex mythologt of Gods, Monsters, and Men

- The story "makes statements about technology" it's role in society, etc.

- "When you're playing this game your constantly being told you're too human, that you need to cybernetically upgrade yourself to combat the growing machine forces"

- Went to MS because Nintendo wants to make smaller, simpler games and MS understands big buget extravaganzas.

- Working with Shigs changed their ideas of gameplay, working with Kojima altered their ideas of spectacle and drama

- 25 hours is pushing the limits of how long a game should be... ergo, a trilogy

- You play as a human who weilds traditional weapons and guns against mechanical foes

- Puzzles and platforming is taking a backseat to pure combat

- Shigs control design: easy to pick up, difficult to master

- "From my standpoint, the big failure with God of War was that I found the one combo that worked and just did it over and over," explains Sterchi. "In Too Human, you have to constantly be thinking about your enemies in order to succede"

- Tons of huge bosses (in the same style as Zelda and Metroid)

- Controls!

- Triggers fire guns (left and right)

- Left stick moves

- Right stick attacks

- A jumps

- Right stick and left stick combine to make more varied moves

- No Camera Controls

-"The camera is equivelant to what you see during a Super Bowl broadcast"

- RPG elements that are under wraps for now

- "We approach game story from a Shakespearean model: he'd write cerebral metaphor for the people in the balconies while also including dirty jokes"

- Three levels of plot

- War between man and machine

-A backbone of Norse mythology

-Metaphysical channeling of Nietzsche

- "Imagine if the story in Too Human is really the source of Norse mythology"

Zanimivo, kako se je Denis prefarbal...Teli kvoti so iz leta 2002 - http://www.planetgamecube.com/specialArt.cfm?artid=2000.

EAD taught us how to do storylines.
"It’s the same sort of Shakespearean analogy, where Shakespeare would write dirty jokes for people in the front rows, cerebral metaphors for the aristocracy in the balconies."
Nintendo is awesome and we could never imagine working for Sony or MS.
Nintendo games are better than than anything else, because Nintendo will give you everything you need in order to make the best games.

:ihih: :ihih: :ihih:

 

 

Link to comment
  • 2 tednov kasneje...

zgleda da bo sam frčal okol pa se bliskal, brez neke globine. Lahk da je kej z mano narobe ampak res si želim, da bi se avtorji mal bolj zavedal potencialov špilov kot so GoF, GRAW, Too Human in Lost Planet. Ker vsi ti trije ki še niso izšli zgledajo kot da so namenjeni mladoletnikom, ki padajo na množico trupl, tonska orožja in brezumsko nažiganje...kaj pa vem... če bo tak pol pa res prodam x360 in začnem bojkotirat microsoft....

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment
  • 2 years later...

špil je zajebalo to celotno odlaganje. Prvič je bil predstavljen za še staro generacijo konzol (!!!), šraufajo ga skoraj 10 let in zato je celoten hype na dnu.

V mislih imajo trilogijo, kar bi pomenilo da vsaj malo stavijo na štorijo - ki na papirju še zgleda zanimivo, kako bo implementirana pa je druga zadeva.

Po vseh videnih trailerjih me najmanj prepriča fight sistem, ki se mi zdi neposrečen, vse je nališpano in bleščeče a nima stila, bi vsaj boj naredili bolj stilističen a la DMC.

Link to comment
  • Pred 2 meseci ...

To je podobno kot mnogo novodobnih špilov imajo ogromen potencial, ki ga ne izkoristijo.

Dejte mi povedat kaj bl ql, kot igrat rpg v 4. Eden heala eden tanka eden melee eden mage.... Ni to je nadcarsko.

Samo kaj ko je too human totalno beden s področja kontrol in igralnosti.

Viking je čisto nasprotje, odličen borilni sistem, samo rpg elementi totalno bedni in zgodba.

Špil je zame AAA naslov, če ima zgolj solidno zgodbo, solidno igralnost, solidno grafiko in fiziko in povprečno inovativen. Če ima samo en element od naštetih beden mi je špil podpovrečen.

Link to comment

triple A je oznaka za špil ali izdelek, ki ima big budget za sabo, je velik projekt, se dobro prodaja. Ekvivalent bestsellerju pri knjižnih izdajah.

Sam izraz AAA pa izhaja iz agencij, ki pregledujejo/ocenjujejo trg --> AAA: The top credit rating accorded by rating agencies such as the US' Moody's Investors Service and Standard & Poor's.

Link to comment
Huh, meni se pa tile razvijalci smilijo. Špil so razvijali celih 10 let, porabili so 90 milijonov $, (kot sem prebral v Jokerju) zdaj pa uletijo take slabe ocene. To bo čisti bankrot, ne bo nikakršne trilogije. Anyway demo mi je bil kar všečen. :tard:

Sami so si krivi, kaj pa so tako mečkali. Špil bi lahko izšel že za prvi PlayStation ali vsaj za GameCube. Sicer pa Silicon Knights niso glih 1A firma. Njihov Legacy of Kain: Blood Omen imam v lepem spominu, nekaterim je dogajal Eternal Darkness za GC, tu pa je še posrečeni remake izvirnega MGSja za GC, The Twin Snakes in to je nekako to. Ne privoščim jim bankrota, a po svoje mi je prav, da Denis "loudmouth" Dyack (njihov šef) ne bo več prepameten. Itak obstaja precej boljša alternativa Too Human, Mass Effect namreč.

@Dejch: to, kar je povedal miwche. V bistvu se izraz uporablja za špile, ki so odlični na vseh področjih. Najbrž ni treba povdarjat, da se čist' pretirava z njim. Zares vredni so ga redki špili.

Link to comment

Se strinjam, nadzor pokvari ama čist vse. Če bi bi ltempo še malo počasnejši, kontrole "normalne" in borba bolj personal bi vsekakor nažigu tole z veseljem. Tko pa bedaki delajo 10 let špil in ko jim končn rata neki približn dobrga vržejo not najbol butasto in že mnogokrat označeno za fail kontrolno shemo, kar je isto, kot da bi si jz mercedesa nabavu in se šou po gnoju z njim furat.

NinjaKlan.gif

xFire: spankrock

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.