Skoči na vsebino

Ekskluzivno:Prva slika prototipa Playstation 4?


Priporočene objave

Kolega... ali to, kar si ti našel izključuje možnost, da je to rekel tudi Sony?

Da, to skupaj z zdravo logiko izključuje možnost, da je bil vir takšne trditve Sonyjev press release. Drugo je, če si ti to videl citirano na playstation blogu, kjer je bil vir jasno podan in nima z uradnimi Sony press najavami nič.

Sicer pa - izvoli in najdi to uradno Sony izjavo, prosim.

Link to comment
]

Kolega... ali to, kar si ti našel izključuje možnost, da je to rekel tudi Sony?

Da, to skupaj z zdravo logiko izključuje možnost, da je bil vir takšne trditve Sonyjev press release. Drugo je, če si ti to videl citirano na playstation blogu, kjer je bil vir jasno podan in nima z uradnimi Sony press najavami nič.

Sicer pa - izvoli in najdi to uradno Sony izjavo, prosim.

Ne da se mi. Sploh zato, ker s tem ne spremenim nič. GTA 4 za PS3 bo še vedno SD. Mogoče to nima velik veze s Sony press najavami - ima pa kar nekaj veze z PS3 in njegovo fabulozno močjo.

Pozabljam... slabi porti, leni programerji, nadmočen hardware. Vedno je kriv nekdo drug - nikoli PS3. Me zanima, če bi bilo portanje iz 360 na recimo tole http://www.engadget.com/2009/01/08/hp-f ... -hands-on/ tudi tako zahtevno... in bi bili porti slabši...

Kakor vem... je GTA4 port na PC kar dobro uspel, kar se grafike tiče... go figure. Očitno so ga delali strokovnjaki... To, da PC po moči ščije na konzole vsekakor nima veze. :innocent:

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Očitno res bolj malo veš. Tale post je poln bedarij. O tem, kako kvalitetno je GTA 4 za PC dejansko optimiziran, bi se dalo, glede na horunske zahteve, diskutirati. Ne moreš pa žal zadev primerjati kot jabuka in hruške.

Zdaj pa prosim, nehaj se raje bockati v to, kako zgleda multi core programiranje in optimizacija, če v življenju nisi vidi programske kode. V take težke analize se še največji strokovnjaki običajno ne spučajo, samo tebe so polna usta vsega živega.

Dejstvo je, da ima Cell v PS3 znatno več corov, kot Xbox. Med tem ko sta si Xbox in PC precej bolj sorodna. Že tu je prvo dejstvo, ki pa je vsakemu programerju jasno in mu veliko pove. Drugo dejstvo je, da tako Xbox kot tudi PC špilu v večini uporabljajo DirectX - kar bi ti dodatno lahko še kaj povedalo, če bi imel vsaj malo pojma o tem. Pa to je samo vrh ledenika. Playstation kot konzola nikoli ni bila nekaj preprostega za programirati in tukaj ima MS s svojim Xboxom vsekakor prednost.

Tako da res, zadrži se teh laičnih analiz precej kompleksnih področij, ker so tako zgrešene že od štarata, da jih je še komentirati škoda. Ostani raje pri argumentu, da GTA4 na PS3 teče v nižji resoluciji.

Link to comment
]Očitno res bolj malo veš. Tale post je poln bedarij. O tem, kako kvalitetno je GTA 4 za PC dejansko optimiziran, bi se dalo, glede na horunske zahteve, diskutirati. Ne moreš pa žal zadev primerjati kot jabuka in hruške.

Zdaj pa prosim, nehaj se raje bockati v to, kako zgleda multi core programiranje in optimizacija, če v življenju nisi vidi programske kode. V take težke analize se še največji strokovnjaki običajno ne spučajo, samo tebe so polna usta vsega živega.

Dejstvo je, da ima Cell v PS3 znatno več corov, kot Xbox. Med tem ko sta si Xbox in PC precej bolj sorodna. Že tu je prvo dejstvo, ki pa je vsakemu programerju jasno in mu veliko pove. Drugo dejstvo je, da tako Xbox kot tudi PC špilu v večini uporabljajo DirectX - kar bi ti dodatno lahko še kaj povedalo, če bi imel vsaj malo pojma o tem. Pa to je samo vrh ledenika. Playstation kot konzola nikoli ni bila nekaj preprostega za programirati in tukaj ima MS s svojim Xboxom vsekakor prednost.

Tako da res, zadrži se teh laičnih analiz precej kompleksnih področij, ker so tako zgrešene že od štarata, da jih je še komentirati škoda. Ostani raje pri argumentu, da GTA4 na PS3 teče v nižji resoluciji.

Ne rabim bit strokovnjak, da vem, da na kolegovem xboxu dela GTA4 veliko bolje kot na mojem PS3...

Jaz sem potrošnik... in me ne zanimajo tehnične podrobnosti. Jaz bi rad svoj GTA4 v HD.... In na dvakrat dražji konzoli bi ga pričakoval.

Ti skoz lajnaš o nekem tech voodooju... kot, da me zanimajo razlogi. Tako pač je. Fact. Kolega ma boljši GTA4, na "slabši" konzoli.

Raj mi to razloži. Stručko. Itak je koda... kdaj pa je še bil hardware...

In če si tak stručko bi vedel, da je en SPU in 7 SPE-jev (PS3 Cell) praktično enako kot, da v eno sobo zapreš 7 opic in enega učitelja, ki jih bo poskušal naučiti kako se dela.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

@ska

Če te prav zastopim, praviš da je ps3 bistveno močnejši ampak se, ga teško izkoristi, zato je xbox360 v večini primerov bolši?

Samo kakor jaz vem ima xbox360 bolši GPU, kaj je bolj pomembno za lepšo sliko CPU al GPU.

Uglavnem kako to, da ni replaya na prodajo iger, zakaj se kljub možnosti piratiziranja xboxa360 še vedno bistveno več iger proda za xbox360? Razlike so ogromozanske.

Link to comment

Neki me zanima... resno... naj mi nekdo to lepo razloži in upošteva moje omejene možnosti dojemanja.

Ampak... ni mi jasno... prevsem me zanima kdaj... kdaj je prišlo do tega preskoka, da pravimo, da je kriv software in ne hardware?

Včasih, ko ti je igra delala na 10 frejmih na resoluciji 320x240 si pač vedel, da je tvoj komp v kurcu in bo treba novega. Če si imel NES in je imel prijatelj SNES se tudi nisi spraševal, zakaj ma SNES tok boljšo grafiko. Hint: razlog, da je bil software za SNES boljše optimiziran odpade. ;)

Tle res ni bilo višje znanosti.

Torej kdaj se je to spremenilo? :headscratch:

To, da je PS3 močnejši pa je tudi svojevrsten mit. Če gre Sonyju kej od rok je to razširjanje mitov.

PS3 ma velik več Flops-ov (floating point operations per second). Kar se tiče surove moči kalkuliranja zmaga PS3. Vsi, ki ga uporabljate za iskanje zdravil in brejkanje enkripcije ste lahko veseli.

Ampak glede na to, da redko kdo izmed nas uporablja svoje konzole za brute forcanje 1024 bitne enkripcije vsa "ta" moč PS3 ni kaj prida. Kar praksa tudi potrjuje.

Zanimivo bi bilo videti rezultat benchmarka v 3dmarku na obeh konzolah. To bi bil smeh. Trust me. Žal je to predaleč od realnosti.

Vsekakor so pri igralni konzoli vizualne sposobnosti hardwarea, veliko bolj pomembne od sposobnosti breakanja 2048 bitne enkripcije ali iskanja zdravila za alzhaimerja. Ups, ali smo slučajno prišli do pojma "neoptimalen hardware"? Zgleda že tako... igralna konzolo z hardwerjem, ki je bolši za iskanje zdravil kot renderiranje 3Dja se sliši precej neoptimalno. Zdej sem pa še bolj zmeden. :headscratch::headscratch:

V razmislek kako varljiv je pomen pojema "moč".

Tale traktorček ima slabih 70 konjev v najprestižnejši obliki. Tale: http://www.kubota.com/f/products/M5040side.cfm

Tale avtič jih ma slabih 700 (konjev). Tale: http://en.wikipedia.org/wiki/File:RedEnzo.jpg

Kaj je močnejše?

Ni vse v konjih ampak tudi v tem, kako jih vprežeš. (o.p. lepa prispodoba, ni kej)

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Travar kot vedno meša drek... :car:

Samo še to napišem pol pa se za vekomaj odstranim iz te debate STROKOVNJAKOV za marketing, pr ter programiranje (all inclusive :bowdown: )...

Čemu ima 360 več prodanih iger?

KER IMA FAKING VEČ BOLJŠIH IGER IN VEČJI INSTALL BASE.

Na drugi strani pa je veliko PS3jev prodanih predvsem zaradi BluRaya...

AMEN

Čemu nekateri multiplatform naslovi izgledajo boljše na 360ki?

KER JE FAKING LAŽJA ZA PROGRAMIRAT TER, KER SO V VEČINI PRIMEROV PORTI NAKNADNO DELAN ZA PS3...

Kako to vem. POGLEJTE FAKING PS3 EKSKLUZIVNE IGRE, KI SO JIH DELALI RAZVIJALCI, KI ZNAJO IZKORISTIT SISTEM...

AMEN

Adijo. Ne vidite me več tu not, dragi mešalci dreka... :car:

lp,

k_k

Link to comment

Dokler se ti sam zdijo je vse kul... :)

killzone22005vs2008wv2.jpg

Igra izgleda lepo in dosti bolj barvito, vendar je podrobnosti manj.

Kar se tiče Toy Story grafike je pa tako: po šejderski plati so igre že zdavnaj prehitele Toy Story kvaliteto osvetljevanja (one word: Crysis), po samih detajlih na modelih pa ne. Če recimo pogledaš Ratchet & Clank za PS3, ima zelo podrobno grafiko, ampak še vedno uporablja poligone in ima posledično rahlo oglat videz. Izurejno oko to opazi. Pri poligonih je pač tako, da jih rabiš res ogromno, če hočeš ustvariti iluzijo ukrivljenih površin. Krivulje (nurbi) se še vedno niso prijeli in razvoj gre v smer vedno boljšega poligonskega fillrate-a. Jaz sem si recimo pred časom predstavljal, da bosta "Xbox Next" in "GameCube 2" že uporabljala krivulje, medtem ko bo imel PS3 brutalen fillrate in sploh ne bo potrebe po krivuljah. Bolj se ne bi mogel zmotiti. Ne le da Xbox 360 ne riše povsem zaobljene grafike, tudi PS3 je ne, Nintendo pa je z Wiijem itak nehal biti tekmovalen na hardverskem področju. Potem je pa še tako, da AA in AF filtri v trenutni generaciji še zdaleč niso na posebej visoki stopnji. Pričakujem, da bodo 4x AA in 8x AF ter 1080p resolucija postali standard šele v naslednji generaciji (za Nintendo najbrž šele čez dve).

Link to comment
@ska

Če te prav zastopim, praviš da je ps3 bistveno močnejši ampak se, ga teško izkoristi, zato je xbox360 v večini primerov bolši?

Bistveno je precej relativen pojem. Pravim, da se da z PS3 narediti zadeve boljše (v stilu končnega rezultata) - ampak da to zares vidiš, moraš pogledati izključno elemente obstoječih eksluziv za PS3 (z razliko od multi naslovov) in zraven upoštevati, da to še vedno ni maksimum. Dobra praksa in izpiljeni algoritmi/načini kako nekaj opraviti bolje se pri programiranju običajno razvijejo tekom časa. Nekdo nekaj napiše, kasneje nekdo to malenkost izboljša in potem se te malenkosti naberejo. Spet nekdo tretji doda še nekaj tretjega, morda nekaj na kar v tistem prvem momentu ljudje z pomankljivimi izkušnjami niti poizkusili nebi itd.

Samo kakor jaz vem ima xbox360 bolši GPU, kaj je bolj pomembno za lepšo sliko CPU al GPU.

GPU, CPU, memmory pa še kaj - zadeve so močno povezane. Čeprav je GPU namenski čip za grafične kalkulacije, to še ne pomeni da edini skrbi za prikaz rezultat na zaslonu. Zavedati se je tudi potrebno, da merjenje grafične sposobnosti Xboxa 3 in PS3 ni tako močno banalno kot je to pri PC, kjer vsi 3D Mark poženejo, potem pa cifre primerjajo. Travarjeva ideja, da bi bilo to zanimivo pognati, je pač še bolj smešna kot se sam verjetno zaveda - da sploh lahko sanjal o tem, bi morala najprej PS3 in Xbox govoriti skupen jezik v stilu DirectX/OpenGL. Pa ga žal ne. Potem bi morali pa še MS in Sonyju dati nekaj časa, da bi optimizirala sem implementirane knjižnice za boljše rezultate, tako kot to že leta počneta AMD in Nvidia s svojimi gonilniki. Prej se pač ne bi nehali pregovarjati, če so rezultati res končni. ;)

Sicer pa, ko smo že ravno pri tem. Podobna zgodba je v končni fazi pri PC - 4 jedra proti 2 jedrom (gledano s stališča iger). V večini primerov ti dodatna dva jedra ne doprineseta nič, za kar so "krive" igre in ne sam CPU. V teoriji (in praksi, ki to teorijo dokazuje) ti omgoča mnogo več kot dvojedrni procesor.

Uglavnem kako to, da ni replaya na prodajo iger, zakaj se kljub možnosti piratiziranja xboxa360 še vedno bistveno več iger proda za xbox360? Razlike so ogromozanske.

Zakaj pa se po tvoje serije kot so Halo in Gears bolje prodajajo kot Ratchet, GTP, MGS itd.? Zakaj po tvoje Halo še vedno dominira Xbox Live in kak vpliv misliš da ima Live na prodajo iger (določenih zvrsti) na Xbox-u? Da ne rečemo, da ima Xbox še vedno večji install base kot Playstation 3, pa se jih je (kot je že Kekit najavil) kar nekaj verjetno prodalo predvsem kot blu-ray player HD entuziastom.

Link to comment
izgled in vse skupaj naj BI BILO zelo dobro naštimano,še posebej ker je ekskluziva in uporablja 80% moči ps3ja

naughty dog pa je najavil, da bo imel uncharted 2 zelo rwealistično grafiko in gameplay, ki je zelo grafično in fizično dovršen. pa uporabljal na bi skoraj 100% moč ps3ja

Pol bo Uncharted 2 v 4D-ju? Glede na to, da bo uporabljal vso zmogljivost PS3... :headscratch:

To bo HUDO!!!! :sweat:

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
Pa bo imel tistile Killzone 2 tudi kakšno igralnost, ali je grafika vse, kar se nam obeta?

To se sprašujem tudi jaz, hehe

edit: ko sem prej govoril o grafiki in tem, sem pozabil omeniti vedno večjo vlogo posebnih učinkov. Recimo Master Chief v Halu 2 ima manj poligonov, a izgleda lepše kot oni iz originala. To omogoča Bump (Normal) mapping. Ista fora je pri Doomu 3, vedno bolj pa se uveljavlja Parallax mapping (npr. stene v Oblivionu) in razne druge napredne tehnologije (Ray tracing, itd.).

@[skA] - GPU JE najpomembnejši del sodobne konzole. Smo v časih, ko lahko fiziko preračunava celo GPU. Čeprav nisem ekspert, lahko mirno rečem, da bi bil za PS3 boljša izbira hudejši GPU in švohnejši CPU. Ekstra procesorska moč ne škodi, ampak če se jo zna izdobaviti.

Link to comment

@[skA] - GPU JE najpomembnejši del sodobne konzole. Smo v časih, ko lahko fiziko preračunava celo GPU. Čeprav nisem ekspert, lahko mirno rečem, da bi bil za PS3 boljša izbira hudejši GPU in švohnejši CPU. Ekstra procesorska moč ne škodi, ampak če se jo zna izdobaviti.

Geezus christ :roll: - upam da ne enačiš izraza "najpomembnejši" z "edino pomembnim". Izjava, na katero se je moj tekst nanašal, se je glasila "Samo kakor jaz vem ima xbox360 bolši GPU, kaj je bolj pomembno za lepšo sliko CPU al GPU." ne pa kaj je najpomembnejše za konzolo.

Tolk bi lahko bilo jasno, da so so komponente v računalniku v močni sinergiji in da neskončno povečevanje ene komponente v neki točki ne daje več koristi, če druge zanemarimo. Istočasno bi lahko bilo tudi jasno, da se da z dobro kodo in poznavanjem omejitev, določene manjše upočasnitve izničit. Npr. banalen primer - če pišeš program za delo s podatki in je podatkovna baza preobremenjena, odjemalec pa laufa na relativno solidni kišti, profitiraš tako da določene operacije nad podatki opraviš na odjemalcu. Itd.

Dalje.. Cell je rahlo bolj kompleksen kot en povprečen Dual Core CPU ali pa triple core Xenon, ki ga najdeš v Xboxu.

Cell ima namenska jedra - če poenostavim zavoljo razlage ideje: recimo da enega uporabiš za pomožne operacije v okviru potrebe izrisa grafike, da pomaga GPU... kaj je rezultat potem tvojem in kako to primerjaš z Xbox-om, ki ima 3 splošna jedra? Zadeva pač ni tako preprosta in najboljši pokazatelj bo šele rezultat v praksi.

Sicer pa, če meni ne verjameš - nekaj podobnega okoli primerjav lahko prebereš na Wikipedia, pa verjetno še kje.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_(microprocessor)#Power_Processor_Element_.28PPE.29

Dejstvo je da gre pri vseh teh zadevah za sinergijo programske kode in strojne opreme. Tvoja izjava o izboljšanju GPUja je IMHO preveč posplošena in "kar tako". Mirno lahko rečemo, da je učinkovit prenos programske kode iz 3 splošno namenskih jeder na 7 namenskih zajebana operacija in da je lažje učinkoviteje delati obratno konverzijo. In to je IMHO v tej fazi bolj pomembno, kot da bi imel malo hitrejši GPU. Jasno da bi povečevanje sposobnosti katerekoli komponente pripomoglo, ampak to je povezano z določenimi stroški in časom, kajne?

Če že gledaš s tega stališča, bi PS3 več odnesel od preprostejšega procesorja. Microsoft ve kako poskrbeti za razvijalce in kako jih dvoriti, med tem ko je že Playstation 2 veljal za tečno žival, kar se tiče razvijanja zanj.

Link to comment

S tem zadnjim odstavkom se popolnoma strinjam :)

Dobro koriščen main procesor v PS3 bi lahko dal prednost neslutenih razsežnosti nad konkurentom (recimo zares živeči in spreminjajoči se svetovi, odlična UP, simulacija tekočin, itd.), vendar je vprašanje, če bomo videli kaj več od nekaj podrtih zidov in nekaj plapolajočih zastav več.

Link to comment

Ker je to moj prvi post v tej temi bom rekel takole: Imam obe konzoli , obe imata veliko prednosti in slabosti, trenutno igram največ na xboxu(pač priznam da zaradi flesha), veliko dobrih iger je na xboxu že prišlo, nekaj jih še pride(halo odst, forza motorsport 3, gow 3), ps3 izbira je do zdaj bolj boga zato ga šparam za prihodnje špile , leto 2008 je bilo bolj na strani xboxa glede iger, ampak ko pogledam seznam iger za ps3 letos, se lahko xbox360 kar skrije. Nevem katera konzola je močnejša, bral pa sem že da je recimo gears of war 2 čist izmozgal xbox, nakar slišim da bo tretji del se boljši in bolj izpopoljen, torej ima xbox še kr nekaj adutov. Čez nekaj časa bo itak prevladoval ps3(se posebaj ko bo omogočen flesh) , do tedaj pa se splača gulit sam ti dve platformi pc in x360.

Zyziyx za ps3 in xbox 360 pride tudi ofp 2 igra bo vsebuvala kr precej velik otok,dobro umetno pamet, detaile , efekte.

Pol se bo izkazalo kater konzola lahko izstisne iz sebe več, razen če bodo preredili x360 verzijo tudi za ps3.

Link to comment
]

Dalje.. Cell je rahlo bolj kompleksen kot en povprečen Dual Core CPU ali pa triple core Xenon, ki ga najdeš v Xboxu.

Cell ima namenska jedra - če poenostavim zavoljo razlage ideje: recimo da enega uporabiš za pomožne operacije v okviru potrebe izrisa grafike, da pomaga GPU... kaj je rezultat potem tvojem in kako to primerjaš z Xbox-om, ki ima 3 splošna jedra? Zadeva pač ni tako preprosta in najboljši pokazatelj bo šele rezultat v praksi.

Kdaj pa bodo rezultati v praksi merodajni pokazatelji?

Ker kolikor razumem, danes, ko je PS3 star dobre dve leti, rezultati v praksi še niso merodajni?

Ker če gledamo današnje rezultate, se že danes vidi kako fajn je Cell s svojimi "namenskimi jedri" kakor jih imenuješ...

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
]

Kdaj pa bodo rezultati v praksi merodajni pokazatelji?

Ker kolikor razumem, danes, ko je PS3 star dobre dve leti, rezultati v praksi še niso merodajni?

Ker če gledamo današnje rezultate, se že danes vidi kako fajn je Cell s svojimi "namenskimi jedri" kakor jih imenuješ...

Če ne bo malo več primarnega razvoja na Playstationu, potem nažalost bolj poredkoma, saj je št. ekskluziv v primerjavi z multi naslovi (enako kot na Xboxu) relativno malo. Then again, vprašanje če je realno pričakovati od multi naslovov karkoli v tem pomenu, ker obstajajo tehtni razlogi, zakaj želiš imeti obe verzije bolj ali manj identični, kot karkoli drugega. Za merjenje kurcev pomoje realno ostajajo samo ekskluzive.

Zaenkrat se spomnim da sta bila Burnout paradise in Mirror's edge primarno razvita na Playstation 3, kar se tiče multi naslovov, potem mi pa zmanjka.

Cell s svojimi namenskimi jedri je že fajn, težava je v tem, da je programiranje zanj zahtevno. Vseeno, vse ni tako črno kot se boš verjetno ti v nadaljevanju trudil prikazati - še vseeno multi zadeve izhajajo za PS3 kot po tekočem traku in v večini primerov so zadovoljivi porti.

Link to comment

zgleda da vi sploh ne čitaste wiki :car:

The Cell Broadband Engine—or Cell as it is more commonly known—is a microprocessor designed to bridge the gap between conventional desktop processors (such as the Athlon 64, and Core 2 families) and more specialized high-performance processors, such as the NVIDIA and ATI graphics-processors (GPUs). The longer name indicates its intended use, namely as a component in current and future digital distribution systems; as such it may be utilized in high-definition displays and recording equipment, as well as computer entertainment systems for the HDTV era.

:petting:

cell je mešanica med procesorjem in gpu-jem

FreshPant5.png
Link to comment
zgleda da vi sploh ne čitaste wiki :car:

The Cell Broadband Engine—or Cell as it is more commonly known—is a microprocessor designed to bridge the gap between conventional desktop processors (such as the Athlon 64, and Core 2 families) and more specialized high-performance processors, such as the NVIDIA and ATI graphics-processors (GPUs). The longer name indicates its intended use, namely as a component in current and future digital distribution systems; as such it may be utilized in high-definition displays and recording equipment, as well as computer entertainment systems for the HDTV era.

:petting:

cell je mešanica med procesorjem in gpu-jem

Cell je odličen procesor za stvari kjer je treba veliko mlet... kot piše - displays in recording equipment. Rings any bells? Pa za kakšne database mainframe-e zna bit tudi poštena reč. Kot GPU? Ne hvala.

Cell je v PS3 samo zato, ker so tehnologijo razvili IBM, Toshiba in še ena družba... Sony. In ne zato, ker je CELL taka mašina za igralno konzolo.

Iz wikija:

"The first major commercial application of Cell was in Sony's PlayStation 3 game console. Mercury Computer Systems has a dual Cell server, a dual Cell blade configuration, a rugged computer, and a PCI Express accelerator board available in different stages of production. Toshiba has announced plans to incorporate Cell in high definition television sets. Exotic features such as the XDR memory subsystem and coherent Element Interconnect Bus (EIB) interconnect[3] appear to position Cell for future applications in the supercomputing space to exploit the Cell processor's prowess in floating point kernels. IBM has announced plans to incorporate Cell processors as add-on cards into IBM System z9 mainframes, to enable them to be used as servers for MMORPGs."

Če bi bil CELL res pandorina skrinjica procesiranja, kot želijo nekateri prikazati, bi že nekaj let v svoji življenski dobi moral doseči malo večjo stopnjo razširjenosti? Očitno so konvencionalni procesorji ravno tako v redu - ali bolši?

Logično?

Sicer pa upam za rozac155-a, da bo Sony naslednjo generacijo spet izbral CELL. MS pa bo izbaral tole (pobožne želje pač); http://en.wikipedia.org/wiki/Larrabee_(GPU)

Kar je veliko bližje pravemu hybridu CPU/GPU kot bo CELL kadarkoli.

CELL... Fuckin gimmick.

PS: Iskreno si ne želim, da Sony naslednjo generacijo izbere CELL, ker pol bo šla pa res vsa konkurenca v kurac in bo MS začel izvajat svoje monopolistične trike, ki pa niso kul. Za voljo zdrave konkurence si želim, da se Sony čimprej zresni.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.