Skoči na vsebino

XBOX LIVE - novosti !!

Samotar

Priporočene objave

Jaz pa imam problem, da sem se vpisal z napacnim geslov v MSN in se dal shrani, tako da zdaj nikako ne vem kje to preklicat, da bi lahko vpisal nov mail in geslo. Anyone?

Sicer ne vem če ti bo pomagalo ampak, dej probaj se na xbox.com logirat na svoj gamertag pa tam poglej, če se da kaj uštimat!

Drugače, bi pa pomoje morala bit kakšna možnost ponastavitve v dashboard-u pri chat & IM .

EDIT:Drugače pa uradne informacije iz majornelson.com:

Now that you have had a few hours to play with the new dashboard update, some folks have asked some questions about the new Messenger integration. Let me see if I can help clear a couple of things up:

Q: I don't want to automatically sign in to Live Messenger on my console...how do I turn it off?

A: Sign in to Xbox LIVE, go to the Xbox LIVE blade, then select your gamercard and press A. Go down to 'Auto Sign-in' and press A. You can set your preference for Xbox Live and Windows Live Messenger separately here.

Q: The email address assigned to my Xbox LIVE account is different to the email address I use on my PC for Windows LIVE messenger. Is there a way for me to still access my messenger account?

A: Not at this time. We are working on the ability to allow users to change the email address they originally used when signing up for Xbox Live. The feature will be available in an upcoming release.

Xsiluro.jpg

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.