Skoči na vsebino

XBOX LIVE - novosti !!

Samotar

Priporočene objave

čudno da še nobeden ni pisal o Live-u ^^

Kukr sm bral je to sam updejt serverjou in ne celega sistema tko da mi naj ne bi dobival updejtov na konzolo, ali pač ?

As I mentioned earlier in the week, tomorrow (Monday, 9/29/2008) from 12:01 AM PST for up to 24 hours, Xbox Live will be offline for maintenance. As a result, Xbox LIVE and the ‘My Xbox’ section of Xbox.com will be unavailable, and the Xbox forums will be in read only mode (you won’t be able to post.) The remainder of Xbox.com will be available with limited interruptions. When the service returns, you will not have any new features and you will not have the new Xbox experience update. That will happen later this Fall. I will update my Twitter when the service returns.

Xsiluro.jpg

Zakaj se meni ko grem v Call of Duty 4, normalno vse vpiše v Live in tudi gre v CoD 4 Mp, ampak ko pa dam kater način(S&D,Team Deathmacth in to) bi igral pa piše:" You must have an active network connection to play online or Systemlink matches"?...Pred updatom mi je use lepo delalo, zdaj pa kar to piše? :bleh:

Dodajte me na PS3: Zoran_The_Great

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.