Jump to content

MaHe

legendary users
  • Content Count

    778
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 ne-tč-ne-mš

About MaHe

  • Rank
    še vedno ganja zmaja...
  1. Hehe, po treh letih spet uporabljam ta račun. Tale forum je tolk poln enih nepotrebnosti, da je praktično neuporaben. Kakorkoli že, un vodič iz prvega posta je že zastarel. Če želite okrog Microsoftove IP blokade, morate na laptop dat ali proXPN (US računi) oziroma AnonymityNetwork (ostali računi), se registrirat, inštalirat program in v Control Panel povezavo sharat z Local Area Connection. Pol pa Xbox v laptop in bi moralo delat. Na ta način smo že 4x prenesli prvi dodatek za Black Ops.
  2. Osebno sem nad NXE navdušen. Party sistem je veliko bolj praktičen kot ostali in-game sistemi, izgled novega menija je čudovit, Xbox Guide pa je prvič lep na pogled in tudi veliko bolj funkcionalen pregled. Sem ugotovil, da se zelo splača nameščat nekatere špile na trdi disk. World at War se nalaga skoraj dvakrat hitreje.
  3. Hehe, špil se izjemno zgleduje po Portalu: - v glavni vlogi je ženska (pri Portal pač Chell, tukaj je to Faith); - obe igri sta primarno platformščini, z občasnim bojevanjem; - obe imata dve barvni shemi, sterilno belo z odtenki modre in oranžne ter kasneje rjavosivo notranjost tovarn; - končno, naslovna komada obeh iger nosita ime Still Alive; Naključje? Definitivno ne. :ihih:
  4. Hrošč. A nimaš kakega starejšega sejva?
  5. Jao, jao. Razočaranje leta. Montrealovci so očitno čisto ves trud namenili lepi grafični podobi in spodobni umetni pameti, da bi le držali Far Cry 'tradicijo'. Tole, kar je nastalo pa je groza. Saj ne rečem, na čase je zabavna, ampak sicer pa gre za goro frustrirajočih zadev ... lahko začnem kar naštevat: Zgodba. Očitno se Ubisoftovcem sploh ni zdelo vredno časa zapravljati na taki drobnariji. Sploh ne pojasnijo, kdo te pošilja in zakaj, vse kar izveš je, da je treba fentat Šakala, ki prodaja orožja dvema fakcijama, ki se bojujeta med sabo. Protagonist je nem. Po uvodni sekvenci se v hotelu oz. njegovi okolici začne mesarsko klanje en te za hec reši in brez vprašanja pošlje delat čisto brezvezne naloge, ki vključujejo brevezno klanje ljudi in reševanje človeka, ki je v bistvu sovražnikov delodajalec. Da sploh ne omenimo kretenizmov do take mere, da imata obe fakciji sedež v istem mestu in sta SOSEDI, pri čemer je tisti plac tudi edini kraj, kjer te takoj ne ustrelijo. Brez problema ti obe fakciji dajeta naloge, kljub temu da te sploh ne poznata, da delaš za obe in da celo vsako misijo lahko s pomočjo Buddyja sabotiraš, kar jih sploh ne moti. Karakterji so vsi po vrsti popolnoma plitvi in brez osebnosti. Voice-acting je tako obupen, da noben lik ne kaže čustev, še animacijsko ne. Lahko bi šel še v podrobnosti, torej, da te vsi iz nekega neznanega razloga plačujejo vnaprej, da imajo vsi neko tendenco k pobijanju vsega kar leze in gre ... No, imbecilnosti se tu še ne končajo. Cel svet je prepreden z cestami, ki so pravzaprav edini način prevažanja. Na vsake 100 metrov (brez pretiravanja) stoji varnostna zapora, kjer so vedno trije do štirje stražarji, ki brez vprašanj začnejo streljat, takoj ko te opazijo. Pravzaprav so taki čisto vsi liki v igri, z par izjemami. Civilistov sploh ni in če na cesti srečamo kakšnega kekca v avtu, bo takoj obrnil ter nas toliko časa zrival ceste, da nas lahko ubije. Hura! Pri tem se je Ubisoft spomnil še briljantne ideje - sovraniki lahko tudi v največji kripi prehitijo igralca, ki drvi z polnim gasom. Praktično se jim ne da izogniti, zato je mesarsko klanje redno na sporedu. Misije so tudi narejene posebej posrečeno, tako da so se potrudili narediti kar največjo razdaljo med dvema točkama. V praksi to pomeni, da je treba najt avto in se do željenega cilja vozit 30 minut, od tega 15 minut porabit z pobijanjem stražarjev na kontrolnih točkah, ponavljajočim se popravljanjem avt in iskanjem vedno nove municije. Kajti še ena razveseljiva zadeva je, da ob nakupu orožja dobimo samo en dodaten okvir, za vse ostale je treba dokupovat 'prostor', kar v praksi pomeni, da kupiš ostrostrelko in dobiš pet nabojev, kar je debilno preko vsake meje. Igra te močno odvrača od pobiranja sovražnikovih orožij, saj se ta na vsake par metkov zataknjejo, na kar je treba udrihati po Xu, da rešimo problem, pri čemer že fašemo smrtno količino svinca. Sovražniki z lastnim orojem tega problema nimajo, poleg tega je njihovo merjenje praktično popolno, ker nas ostrostrelec zadane tudi pri divjanju z avtom čez puščavo. Za čuda so na mitraljezu pravi loji, zadanejo ne niti dva metra stran, je pa to orožje, žal, izjema. Špil prav tako pravi, da 'spodbuja' taktičen pristop, vendar je to oslarija. Plazenje se večinoma ne splača, ker nas ne glede na čas v dnevu in vreme opazijo takoj, ko stopimo pred njihovo vidno polje. Dokler je sovražnik pred nami sicer še gre, ampak večinoma so na kupu dva do štirje, kjer se 'strateško' pokrivajo, tako da je veliko lažje nabaviti minomet in vse skupaj prav netaktično razf***t, efekt je isti, pa še manj truda je potrebno. Lahko bi še dolgo nakladal, ker tako kot FC2 me še noben špil ni razkuru. Sploh hroščev ali pa preprosto površnosti je preveč. Npr. sabotiranje misij naj bi bilo lažje, pa je obratno -- tako nam iz puščave npr.prestavi tarčo v džunglo, ker je tam 'bolj ranljiva'. Jok, snajperca, ki je edini način, da si na hrbet na pridelaš ducate sovragov ti tam ne koristi, poleg tega ti buddy, ki misijo sabotira obljubi, da bo sovražno fakcijo naščuval proti tarči, kar jo bo zamotilo. JOK! Obe se spravita nate in zadeva je trikrat težja. Ob takih bedarijah človeku resnično zavre. Ne rečem, grafika in vreme je v FC2 res čudovito, vendar pa je Ubisoft Montreal očitno vse ostalo prepustil tropu šimpanzov, ki so spisali zgodbo in odlično beta testirali igro. Trenutki so, ko je špil zabaven -- vendar je veliko več takih, ko je ena velika frustracija. Ne kupujte, žal vam bo.
  6. Nivojski limit so dvignili na 24 in dodali dva Hardcore načina (S&D ter TD, v polni verziji bosta še War in Free-for-All). Šele zdaj je špil zanimiv. Se mi pa zdijo mape vse tri en velik obup. Preveč odprte napram CoD4 in je res nadležno, da si praktično nonstop ranljiv s vsake strani. Edina taka mapa na štirici je bila Countdown in dokler je ena taka je čisto fajn, če so pa vse, pa najeda, hudo. Da ne omenim Makin, kjer je vse v odtenkih modre in je sploh igranje v osvetljeni sobi prava frustracija. Da sploh ne omenimo orožij, ki se čutijo kot igrače, premajhen šarzer pomeni, da se ni mogoče lotiti več kot enega nasprotnika naenkrat, odsotnost dušilcev na pištolah, popolnoma neuporabne molotovke (je sploh kdo kdaj koga uspešno koknu s tem?!) in ostrostrelske puške, ki so bile popolnoma degradirane in so praktično neuporabne. Upam, da se bo Treyarch odkupil z enoigralskim in kooperativnim načinom.
  7. Hehe, Thompson + dušilec + Free-For-All jaz prakticiram in je super. :razzy:
  8. Se načeloma strinjam, ampak tiholazenje je postalo tako pomemben del taktike v CoD4, da bi ukinitev bila velik korak nazaj. So pa v tistem času obstajali Steni z dušilci, pa nekaj pušk tudi. P.S.: Prišel je drugi val povabil in - not sem!
  9. Počasi fantje ... po mojem bomo v roku par dni dobili vsi. Jaz sem member od lanske CoD4 bete, pa nisem še nič dobil, eni pa ki so se registrirali kakšen teden nazaj pa že imajo. Je bolj naključno kot ne. Pa ne pozabite prenest svojega CharlieOscarDelta računa na CoDHQ (kjer so vsa navodila). Baje izboljša možnosti. P.S.: Mlaky, imaš na svojem profilu sploh označeno 'Xbox 360' pod seznamom konzol?
  10. Mrš, jaz še nimam. Tisti, ki ste se prej registrirali, prej dobite.
  11. Hmm, zunanja kamera je 3.0 MP, kar je veliko, veliko boljše kot VGA (0,3 MP). Bo treba novičko popravit, pa si ne upam urejat del boga in batine tukaj. Tuning - jah, lepota je subjektivna. Jaz sem bolj podvržen Applovemu elegantnem stilu in zato me mogoče tista ogromna kamera na zadnjem delu in stranska 'čepka' ki zdaj izstopata toliko bolj motita. Je pa res, da so Nintendovi izdelki ponavadi na uradnih slikah precej grši (npr. DS Lite se mi ni zdel posebno lep, ampak v živo je pa druga zgodba ). Kakorkoli že - živi bili pa videli. Jaz bolj čakam na pravega naslednika.
  12. Moram priznat, da sem malce razočaran, ker novi DS razen kamer (ki pri VGA resoluciji res niso kaj prida uporabne) ne ponuja čisto nič, kar že moj trenutni DS z CycloDS ne more. Da ne omenimo tega, da je grd ko smrt. Res sem upal na boljšo resolucijo zaslonov in popravljeno barvno paleto (sploh, če bo vgrajen gledalnik fotk!). Sta pa VC/DSWare za prenosne konzole vsekakor pohvalna.
  13. Nekje se spomnim, da sem čital, kako ti vlečeš zadeve preko Triere. Sam sem imel isto foro, pa na Duku ne prime sploh. Si morda uspel obiditi zadevo?
  14. MaHe

    [XBLA] Duke Nukem 3D

    Uporabit boš moral drug ISP (tvoj je banan) ali pa proxy ... poskusi v router vnest nastavitve za proxy ali pa se priheftaj preko telefonske (Mobitel, Si.Mobil, T-2 ...) povezave, začni prenos in preklopi nazaj na kabel ... več se ne da naredit. Kar se tiče PC verzije - zanjo vem, ampak je špil tisočkrat bolj zabaven, če ga lahko igram iz udobja naslanjača in to s ploščkom ...
×
×
  • Create New...